Waarschijnlijk gewoon omdat je teringlelijk bent.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:35 schreef Datditkanzeg het volgende:
omdat ik er fysiek vrij sterk uit zie denk ik
uuuh wacht .@ dat laatstequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:35 schreef Datditkanzeg het volgende:
Haha ja ik ga altijd aan de kant van het pad zitten maar wel bij 2 zits en dan tas en jas links van me zodat niemand erbij komt en niemand durft het ook te vragen omdat ik er fysiek vrij sterk uit zie denk ik
Nee maar ik kijk altijd een beetje boos, tenminste dat zeggen mensen, ik ben dat helemaal niet dat is gewoon mijn gezicht, en ik ben vrij breed en ik zie dat mensen dan altijd mij aankijken en dan mompelen ze soms iets ongemakkelijk van "oh" en dan lopen ze door en vragen ze iemand anders of die op kan schuivenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
uuuh wacht .@ dat laatste
jij denkt dat mensen bang zijn dat je ze in elkaar slaat als ze vragen of je op wilt schuiven?????
ik kijk ook altijd boos in het OV maar dat is voor sommige mensen juist een extra reden om naast me te komen zitten. gewoon om te ziekenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:40 schreef Datditkanzeg het volgende:
[..]
Nee maar ik kijk altijd een beetje boos, tenminste dat zeggen mensen, ik ben dat helemaal niet dat is gewoon mijn gezicht, en ik ben vrij breed en ik zie dat mensen dan altijd mij aankijken en dan mompelen ze soms iets ongemakkelijk van "oh" en dan lopen ze door en vragen ze iemand anders of die op kan schuiven
Dit zie ik als beledigend voor mij EN voor lelijke mensen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon omdat je teringlelijk bent.
Maar als ik het goed begrijp ben jij een jongedame en zie je er fysiek niet sterk uit?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik kijk ook altijd boos in het OV maar dat is voor sommige mensen juist een extra reden om naast me te komen zitten. gewoon om te zieken
ik zie er heul sterk uit jonge, beer hierzo. wat denk jij nouquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:42 schreef Datditkanzeg het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp ben jij een jongedame en zie je er fysiek niet sterk uit?
Daarom denk ik dat dat het is.
Ik zou je wel willen geloven maar ik heb meer de indruk dat je een verzorgd en goed uitziende dame bent.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zie er heul sterk uit jonge, beer hierzo. wat denk jij nou
wat een teleurstelling moet dat voor jou zijn danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:48 schreef Datditkanzeg het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen geloven maar ik heb meer de indruk dat je een verzorgd en goed uitziende dame bent.
Dat kan tevens de reden zijn dat mensen graag naast je komen zitten
Iedereen wil naast jou zittenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat een teleurstelling moet dat voor jou zijn dan
gaan we een keer samen treinen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:55 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Iedereen wil naast jou zitten.
Ik dacht dat je bullshit lulde maar:quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:59 schreef Piye het volgende:
Was het een Japanner? Die betasten vrouwen wel vaker in de trein namelijk, ik heb daar heel wat documentaires over gezien.
quote:Crowded trains are a favourite location for groping and a 2001 survey conducted in two Tokyo high schools revealed that more than 70% of students had been groped while travelling on them
some railway companies designate women-only passenger cars during rush hours
Jaaaa dan ga ik tegenover je zitten en dan doen we of we elkaar niet kennen en dan ontmoet ik je daar voor het eerst enzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gaan we een keer samen treinen?
uuh wat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:59 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jaaaa dan ga ik tegenover je zitten en dan doen we of we elkaar niet kennen en dan ontmoet ik je daar voor het eerst enzo.
of jij bent een zware crimineel en ik de politieagentequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:01 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Rollenspel muts of ik ben de conducteur en jij hebt je kaartje niet bij je
KRUISVERHOOR!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
of jij bent een zware crimineel en ik de politieagente![]()
bepaalde 'vloeistoffen' zeker...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:21 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Je moet gewoon hardhandig dingen uit me krijgen.
traantjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bepaalde 'vloeistoffen' zeker...
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bepaalde 'vloeistoffen' zeker...
love youquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:25 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]Ik had het over bekentenissen.
Sorry maar ben bezetwat denk je wel niet!
Ben jij zo 1!!
Waar haal je het lef vandaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |