slim. maar die jongen was net iets aantrekkelijker dan die Aziaatquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:56 schreef JuBoy het volgende:
Je had met die chick die tegenover je zat moeten ruilen van stoel, kon die aziaat haar mooi betasten zij hem kusjes geven. En kon jij rustig slapen naast die slaapkop.
Ik zat toch niet tegenover jou?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
slim. maar die jongen was net iets aantrekkelijker dan die Aziaat
neequote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik zat toch niet tegenover jou?
Dacht ik omdat je het over een mooie jongen hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:27 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dacht ik omdat je het over een mooie jongen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste woord van de TT schat, blijkbaar werkt het want je reageert in dit topic..quote:
Net zoals de rest van de Aziaten natuurlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:12 schreef mtchel112 het volgende:
Hoe ziet die aziaat er uit? Dan ga ik volgende keer naast hem zitten, stap op mbg op
Er waren alleen vierzitters! In ieder geval in de coupe waar ik wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:50 schreef Robophatt het volgende:
Ga dan niet in een vierzitter zitten, dan heb je drie plaatsen om je heen waar mensen kunnen gaan zitten. Jezus denk toch eens een keer na.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:50 schreef Robophatt het volgende:
Ga dan niet in een vierzitter zitten, dan heb je drie plaatsen om je heen waar mensen kunnen gaan zitten. Jezus denk toch eens een keer na.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:11 schreef Dven het volgende:
Alsof je het vervelend vindt wanneer je in een overvolle trein staat, ik sta achter je en mijn broek vol goesting duwt zachtjes met het ritme van de trein tegen je bolle bips
Wat ook cool is, is als een leuke vrouw langskomt, dat je haar dan bespringt. Als een leeuw, vanuit het bagagerek. Leeuwen grijpen het vrouwtje dan stevig in het nekvel, en bedrijven ruw de liefde.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:13 schreef Dven het volgende:
Ik ga meestal gewoon in het bagagerek liggen trouwens. Als je heel stil bent en ligt kan je zo ook om de controle heen
En zijn overige zintuigen dan? Hij VOELT mij tochquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:44 schreef eXplorer1 het volgende:
kan je die aziaat niet kwalijk nemen, die zien alles in 16:9. dat bankje lijkt veel breder voor hem. alles in nl is voor mensen die 4:3 zien.
misschien heeft hij een tijd geen lichamelijke contact gehad met een damequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En zijn overige zintuigen dan? Hij VOELT mij toch
Misschien zag je er ongelukkig uit en wilde hij je opvrolijken. Soort van been massage.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het wel lekker om aan dikke konten te zitten...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |