het moet van twee kanten komen schijnbaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jammeren omdat ie aan je zit terwijl je een sletje bent![]()
Is een stadjequote:Op maandag 7 oktober 2013 09:22 schreef fathank het volgende:
Vlissingen
Pauperdorp, wat een gajes woont daar.
Vlissingen is de ghetto van Nederland.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is een stadje
Aan de zee.prachtig. Alleen het centrum is wel lelihk
Je reactie zegt meer dan 1000 van mijn woorden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat is mis meewou je vechten?!
komdan tjap komdan pfffoeee negertquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je reactie zegt meer dan 1000 van mijn woorden.
Nogmaals, Vlissingen
Ik word bang van je.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
komdan tjap komdan pfffoeee negert
weet ik. ik ben extreem gevaarlijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
komdan tjap komdan pfffoeee negert
wtf waarom zou je dat doen. ik word daar altijd agressief vanquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
Nou ik vind dit diep triest !
Ik keek vorige keer ook de hele tijd tegenover me ik zat bij het gangpad rechts, zij zat bij het raam links voor me.
Ik bleef er maar aankijken maar ze bleef maar uit het raam kijken, ze was waarschijnlijk ook erg opgelucht toen ze de trein uitging.
Who knows.
Weet ik, je komt namelijk uit (/woont in) Vlissingen (quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weet ik. ik ben extreem gevaarlijk
Nee, onrustig is het juiste woordquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wtf waarom zou je dat doen. ik word daar altijd agressief van
om jouw kutkop te ontwijkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:56 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Nee, onrustig is het juiste woord
Gewoon anders kijk je de hele tijd op je mobiel, da's ook niet altijd even leuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |