ik heb pvv gestemd :/quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wijo wat een benamingen zeg... beetje racistisch allemaal :s
Ok.quote:
daar sta ik ook niet mee op een fotoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh even gecheckt, het is volgens mij piye.
Oh dan heb ik vast een foto van een meisje met piye wat heel erg op jou lijkt xD jep dat zou het zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar sta ik ook niet mee op een fotoik ben niet op foto's geweest met fokkers. alleen met een fokster
denk het ook IKSDEE IKDSEEquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh dan heb ik vast een foto van een meisje met piye wat heel erg op jou lijkt xD jep dat zou het zijn
Ja dikkie, nu ga ik echt weg. Doeiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
denk het ook IKSDEE IKDSEE
(jij was al weg toch spleetoogje?)
oke geel mosseltje grgrquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja dikkie, nu ga ik echt weg. Doei
Hahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:21 schreef kibhaon het volgende:
hahhaha owja die f0t0 van supergirlwie z'n pik heeft ze nou in haar hand?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alle Aziaten ter wereld zijn het bewijs van mijn opmerkingen ja.
En ik weet niet wat jij over mijn lichaam denkt te weten, maar je hebt mij nog nooit gezien. Dus je opmerkingen zijn gebaseerd op wat jouw gedachten ervan maken, spleetoog.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:21 schreef kibhaon het volgende:
hahhaha owja die f0t0 van supergirlwie z'n pik heeft ze nou in haar hand?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:56 schreef Angel-Joy het volgende:
SG, van tetouaribo moet ik vrede sluiten.
Dus hierbij oprecht: vrede?
Je vraagt gvd om 'vrede' op een online forumquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat emogif je mij als ik serieus ben man
Dat vroeg tetouariboquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vraagt gvd om 'vrede' op een online forum
Ah dus als ik vraag of je Dven een naaktpic wil sturen doe je dat ook?quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dus als ik vraag of je Dven een naaktpic wil sturen doe je dat ook?
Waarom niet, gewoon even netjes vragen. Doe het voor mij. Ik geef het goede voorbeeld welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dus als ik vraag of je Dven een naaktpic wil sturen doe je dat ook?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |