daar zat ik op dus dat lijkt me onhandig. zoals ik al zei was het been, arm en elleboogcontactquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het wel lekker om aan dikke konten te zitten...
Misschien probeerde hij je om te duwen, zodat hij aan je dikke kont kon zitten...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar zat ik op dus dat lijkt me onhandig. zoals ik al zei was het been, arm en elleboogcontact
zou kunnen! daar zullen we nooit achter komen. tenzij het anal-joy was!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien probeerde hij je om te duwen, zodat hij aan je dikke kont kon zitten...
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zou kunnen! daar zullen we nooit achter komen. tenzij het anal-joy was!
Denken dat ik aan jouw lijf wil zittenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zou kunnen! daar zullen we nooit achter komen. tenzij het anal-joy was!
Aziaten die zichzelf verwarren met negerinnen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat ik aan jouw lijf wil zitten
Zometeen krijg ik een soa.
Heb wel smaak in vrouwen hoor dushi
Als je het zo bekijkt mag ik ook nooit meer watermeloenen eten. En dat is juist zo lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Aziaten die zichzelf verwarren met negerinnen!
Klopt. En geen KFC meer voor jou.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt mag ik ook nooit meer watermeloenen eten. En dat is juist zo lekker
Eet ik nooit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Klopt. En geen KFC meer voor jou.
Zonde, zou je goed staan wat vrouwelijke vormen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eet ik nooit.
Wil niet zo'n lichaam krijgen zoals jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zonde, zou je goed staan wat vrouwelijke vormen.
Maar dat is toch al een uitgesloten zaak aangezien je een chineesje bent.Popcorn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
ik heb een ziekte, genaamd: autismequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
Waarom open jij zoveel topics?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zonde, zou je goed staan wat vrouwelijke vormen.
Maar dat is toch al een uitgesloten zaak aangezien je een chineesje bent.Haha "volslank", "vrouwelijke vormen", "meer vlees aan jouw botten", "één maatje meer", "dikke mensen zijn gezellig".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha "volslank", "vrouwelijke vormen", "meer vlees aan jouw botten", "één maatje meer", "dikke mensen zijn gezellig".Alle Aziaten ter wereld zijn het bewijs van mijn opmerkingen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet niet wat jij over mijn lichaam denkt te weten, maar je hebt mij nog nooit gezien. Dus je opmerkingen zijn gebaseerd op wat jouw gedachten ervan maken, spleetoog.![]()
Ik heb toch foto's. Schelden is niet nodig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alle Aziaten ter wereld zijn het bewijs van mijn opmerkingen ja.
En ik weet niet wat jij over mijn lichaam denkt te weten, maar je hebt mij nog nooit gezien. Dus je opmerkingen zijn gebaseerd op wat jouw gedachten ervan maken, spleetoog.
Je hebt geen foto's. Als je die wel had, dan had je deze lachwekkende termen niet naar mijn hoofd gegooid want dan wist je dat je bullshit loopt te verkondigen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb toch foto's. Schelden is niet nodig.
Wowquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alle Aziaten ter wereld zijn het bewijs van mijn opmerkingen ja.
En ik weet niet wat jij over mijn lichaam denkt te weten, maar je hebt mij nog nooit gezien. Dus je opmerkingen zijn gebaseerd op wat jouw gedachten ervan maken, spleetoog.
Wickedman had ze toch ooit gestuurd zonder jouw toestemming en toe was je kwaad uit de groep gegaan. Weet je nog.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt geen foto's. Als je die wel had, dan had je deze lachwekkende termen niet naar mijn hoofd gegooid want dan wist je dat je bullshit loopt te verkondigen.
En spleetoog is geen scheldwoord. Kijk als ik je nou tyfuschinees had genoemd... dat een ander verhaal.
wijo wat een benamingen zeg... beetje racistisch allemaal :squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt geen foto's. Als je die wel had, dan had je deze lachwekkende termen niet naar mijn hoofd gegooid want dan wist je dat je bullshit loopt te verkondigen.
En spleetoog is geen scheldwoord. Kijk als ik je nou tyfuschinees had genoemd... dat een ander verhaal.
Wickedman heeft dat niet gedaan dat was een ander. Maar dat waren alleen hoofdfoto's.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wickedman had ze toch ooit gestuurd zonder jouw toestemming en toe was je kwaad uit de groep gegaan. Weet je nog.
Nee hoor, ook eentje waar je samen met madjack bijna voor de helft erop staan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wickedman heeft dat niet gedaan dat was een ander. Maar dat waren alleen hoofdfoto's.
Ik sta niet samen met madjack op een foto dus dat vind ik best knap van je.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, ook eentje waar je samen met madjack bijna voor de helft erop staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |