abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131912216
:7
pi_131912272
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ff een krantje lezen tijdens 't lopen _O-
Werkt prima. :Y
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:25:05 #3
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_131912313
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mijn pa vervloekt dat ding nog steeds... :')
"En die dingen waren altijd helemaal naar de klote, en waren ze eens een keer gemaakt peerde er een luit van me vandoor met mijn AMX. Had ik niets meer, ik had nooit iets aan die dingen, godverrr de godver, altijd kapot grblbmblbll"

en daar dan heel veel handgebaren bij aangezien hij door 2 dove ouders was opgevoed. Daardoor ook niet vies van bepaald taalgebruik. :7
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:25:52 #4
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_131912343
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef Pumatje het volgende:

Haha ja met onze Desi? Tjonge , mooie verhalen moet dat geven dan.
Die ouwe van mij was gewoon een vuige lijntrekker... Het prototype dipli...

Maar gvd wel een TB'tje scoren tijdens pantserstorm omdat hij "zo uitmuntend zijn best heeft gedaan en een voorbeeld voor zijn groep was"... :') :')

Over Desi had hij niet zoveel te melden, die was niet zijn gpc.
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:27:11 #5
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_131912395
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Die ouwe van mij was gewoon een vuige lijntrekker... Het prototype dipli...

Maar gvd wel een TB'tje scoren tijdens pantserstorm omdat hij "zo uitmuntend zijn best heeft gedaan en een voorbeeld voor zijn groep was"... :') :')

Over Desi had hij niet zoveel te melden, die was niet zijn gpc.
Toen ik op de kmstress zat zaten ze er af en toe mee te pochen :') .
Aangezien ik de enige van de groep was die uberhaupt Suriname op de kaart kon aanwijzen zei ik er maar niets van.
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:29:46 #6
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_131912511
Ik ging vorige week net voordat ik ziek werd een kijkje nemen in de AMX van BLJ. Ze wilden dat ding aanvankelijk herstellen om de BC overdracht mee te vieren. Dat is dus natuurlijk niet gelukt.. ik dacht er nog het mijne van maar toen ik na bezoek door de AMX bodem heen zakte werd het me duidelijk. Gewoon geen Frans iets kopen wat moet rijden, of starten of betrouwbaar moet zijn. Dingen die je opeet die uit Frankrijk komen zijn al veiliger.. maar dan heb je met het naar de wc gaan weer een probleem.
pi_131912593
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef Pumatje het volgende:
Ik ging vorige week net voordat ik ziek werd een kijkje nemen in de AMX van BLJ. Ze wilden dat ding aanvankelijk herstellen om de BC overdracht mee te vieren. Dat is dus natuurlijk niet gelukt.. ik dacht er nog het mijne van maar toen ik na bezoek door de AMX bodem heen zakte werd het me duidelijk. Gewoon geen Frans iets kopen wat moet rijden, of starten of betrouwbaar moet zijn. Dingen die je opeet die uit Frankrijk komen zijn al veiliger.. maar dan heb je met het naar de wc gaan weer een probleem.
Hahaha _O-
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:34:10 #8
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_131912732
Niet afzeilen bij een Duits voertuig wordt op den duur vervelend voor techniek en bemanning, bij Franse producten wordt dat je fataal. 8-)

Hoppatteee...kan zo in de onderofficieren handboekjes of leidraad KL voor de defensiestaf.
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:35:05 #9
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_131912781

zondag 6 oktober 2013 @ 20:35:17 #10
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:36:42 #11
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_131912858
Wat een voertuig ook. Die schietgaatjes zijn zo heerlijk naïef dat het koesterend is. O+
pi_131912977
quote:
Mooie handrem. :P
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator zondag 6 oktober 2013 @ 20:43:20 #13
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131913245
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:43 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Maar wel dubbel uitgevoerd 8-)
Ja. :D
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:45:15 #15
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_131913290
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

De AMX kennende zullen de balken en tracks wel blijven liggen en ligt de rest van het voertuig 10 meter verderop... :')
:Y _O-
  Moderator zondag 6 oktober 2013 @ 20:48:49 #17
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131913443
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

De AMX kennende zullen de balken en tracks wel blijven liggen en ligt de rest van het voertuig 10 meter verderop... :')
:D
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:53:28 #18
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_131913708
quote:
De AMX-PRI stond bekend als 'zorgenkindje'. Het benzineverbruik, het vele onderhoud maar vooral de vele mankementen maakten het voertuig tot een dag- én nachttaak voor de monteurs. Vaak stond de AMX bij oefeningen stil langs de kant van de weg.
Wiki

quote:
Trouwens, de AMX zelf was ook een uitdaging, want er ging regelmatig iets kapot: overdag oefenen, 's nachts sleutelen. Dat lag soms aan de rijstijl van de chauffeurs, maar vooral aan de kwaliteit van het voertuig. De monteurs waren er nooit klaar mee.
Defensie zelf...... :')
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:59:01 #19
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_131914026
Michiel Mans met Wapens: de familie AMX in Nederland

Ondanks het gebruik van vooral Engels (Amerikaans) jargon, kom je nog regelmatig archaïsch Frans tegen. Zo hebben sommigen het nog over ‘mitrailleur’, of bedoelt men HE (High Explosive) met ‘brisant’. Toch is kennis van het Frans af en toe handig. Zeker als we het over de periode hebben waarin we aanzienlijke hoeveelheden Frans materiaal gebruikten. Tussen 1961 en 1983 ratelde de Landmacht deels rond op rupsbanden uit de Atelier de construction d’Issy les-Moulineaux. Een bek vol lastig elegant uitspreekbaars, dus houden we het op AMX. De aangeschafte AMX familie bestond uit een lichte tank, de AMX 13 (131 stuks), een pantserrupsinfanterievoertuig, de AMX-pri (345), en een gemechaniseerde houwitser voor de veldartillerie, de AMX-pra (82). Samen met afgeleide commando-, genie- en andere versies (288) ging het om 846 voertuigen. Een aardige Franse exportorder. Fijn voor hen, maar wat vonden onze militairen van de familie AMX? Om in stijl te blijven, zeg maar gerust merde.

Ondanks een negatieve Duitse evaluatie schafte Nederland de AMX telgen toch aan in 1960. Deels vanwege haast om de parate gevechtseenheden mobieler en beter gepantserd te maken, deels uit overwegingen van standaardisatie, en deels omdat ze goedkoper waren. Later in de zestiger jaren werden de duurdere Amerikaanse kandidaten toch aangeschaft (M113 pantservoertuigfamilie, M109 155 mm gemechaniseerde houwitser). Ook de invoering van de DAF YP 408 (vanaf 1964), een pantserwielvoertuig voor de infanterie dat we zelf ontwikkelden, maakte een farce van de standaardisatie. Bovendien betekende invoering van zowel wiel- als rupsvoertuigen voor hetzelfde type tank-infanterie formaties, dat volledig gemechaniseerde (op rupsbanden) eenheden in terrein mobieler waren dan tank-infanterie eenheden waarvan de zandhazen in een YP zaten. Wat ze hierin wel ruimer en minder door elkaar gerammeld deden dan in de AMX-pri. Daar pasten dertien Fransozen in, terwijl polderlanders er uiteindelijk met z’n tienen nog krap in zaten. Het zitten achterin gebeurde rug-aan-rug wat de gelegenheid bood om door de kijk-schietgaten in de zijkant de vijand in het snotje te houden. Een prettig gesprek voeren was rug-aan-rug wel een stuk minder. Gelukkig kon je regelmatig buiten bijpraten als dit Franse spul weer stuk was.

Naast overvloedige onderhoudsproblemen* binnen de familie, kon het pantser van de AMX 13 toren ook (haar)scheuren gaan vertonen. Volgens rapporten betrof het slechte fabricage en had het weinig te maken met de inbouw van een (te) zwaar kanon. Meestal deed de AMX 13 het met een 75 mm of 90 mm kanon, maar wij schoten uit een Franse 105mm/L44 loop. In een uniek Creusot-Loire gedeeld torenontwerp waarvan het bovenste deel scharnierend (voor elevatie) op het onderste deel rust. In het bovenste deel zit het kanon met automatische laadinrichting voorzien van twee revolvermagazijnen met elk zes granaten. De auto-lader geeft een hoge vuursnelheid en maakte een lader overbodig zodat een AMX 13 slechts twee bemanningsleden had in de krappe toren. Volgens verhalen mochten deze niet langer zijn dan 1,70 meter. Wellicht wenste je nog meer op Sarkozy te lijken als je onder vuur uit de tank moest om na twaalf schoten het magazijn achterop de toren te herladen. Een handicap dat de inzet effectief beperkte tot vooral hit&run tactieken. Iets wat goed aansloot bij het Nederlandse gebruik in verkenningseenheden en als tank killers in antitank batterijen bij de artillerie. Ook werden ze korte tijd samen met verbouwde AMX-pri’s (tot AMX-prat Pantser Rups Anti Tank -met TOW) in antitank compagnieën bij de infanterie ingedeeld.

Het langst gingen de AMX-pra’s bij de afdelingen veldartillerie stuk. De L30 (dertig kalibers lang) 105 mm schietbuizen van onze pra’s droegen weliswaar verder (15 km) dan de standaard L23 buizen, maar de bijbehorende HEbrisantgranaten van ± 17 kilo (met vaste kardoeshulzen) waren nietig vergeleken bij de ± 42 kilo wegende 155 mm projectielen uit de eveneens ingevoerde M109 houwitsers. Het 155 mm geschut reikte daarnaast iets verder (18,5 km). De verlangde standaardisatie binnen de Koninklijke Landmacht werd met de invoering van de YPR-765, die zowel de AMX-pri als de YP 408 verving, pas in de tachtiger jaren redelijk afgerond. De tanks bleven nog wel van elkaar verschillen, hoewel de twee overgebleven modellen na de uitfasering van de Centurion allebei luisterden naar de naam Leopard. Wat ze inmiddels niet meer doen. In mei ’40 kon de minister van Oorlog op de order “stuur tanks” aan generaal Winkelman, tenminste nog het licht sarcastische antwoord “een of allebei?” krijgen. Te weten, Franse Renault FT-17s uit 1917. Merde.

* Van: AMX voertuigen in de Koninklijke Landmacht, 1961-1983 – Piet F. van den Heuvel en Alfred Staarman (collectie legermuseum .pdf)
[-]Curieus is dat in januari 1979 de 11e Afdeling Rijdende Artillerie de Inzetbaarheidsprijs kreeg terwijl op dat moment slecht één van de achttien AMX vuurmonden inzetbaar was![-]

The Postonline

pi_131914435
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef AchJa het volgende:
Michiel Mans met Wapens: de familie AMX in Nederland

Ondanks het gebruik van vooral Engels (Amerikaans) jargon, kom je nog regelmatig archaïsch Frans tegen. Zo hebben sommigen het nog over ‘mitrailleur’, of bedoelt men HE (High Explosive) met ‘brisant’. Toch is kennis van het Frans af en toe handig. Zeker als we het over de periode hebben waarin we aanzienlijke hoeveelheden Frans materiaal gebruikten. Tussen 1961 en 1983 ratelde de Landmacht deels rond op rupsbanden uit de Atelier de construction d’Issy les-Moulineaux. Een bek vol lastig elegant uitspreekbaars, dus houden we het op AMX. De aangeschafte AMX familie bestond uit een lichte tank, de AMX 13 (131 stuks), een pantserrupsinfanterievoertuig, de AMX-pri (345), en een gemechaniseerde houwitser voor de veldartillerie, de AMX-pra (82). Samen met afgeleide commando-, genie- en andere versies (288) ging het om 846 voertuigen. Een aardige Franse exportorder. Fijn voor hen, maar wat vonden onze militairen van de familie AMX? Om in stijl te blijven, zeg maar gerust merde.

Ondanks een negatieve Duitse evaluatie schafte Nederland de AMX telgen toch aan in 1960. Deels vanwege haast om de parate gevechtseenheden mobieler en beter gepantserd te maken, deels uit overwegingen van standaardisatie, en deels omdat ze goedkoper waren. Later in de zestiger jaren werden de duurdere Amerikaanse kandidaten toch aangeschaft (M113 pantservoertuigfamilie, M109 155 mm gemechaniseerde houwitser). Ook de invoering van de DAF YP 408 (vanaf 1964), een pantserwielvoertuig voor de infanterie dat we zelf ontwikkelden, maakte een farce van de standaardisatie. Bovendien betekende invoering van zowel wiel- als rupsvoertuigen voor hetzelfde type tank-infanterie formaties, dat volledig gemechaniseerde (op rupsbanden) eenheden in terrein mobieler waren dan tank-infanterie eenheden waarvan de zandhazen in een YP zaten. Wat ze hierin wel ruimer en minder door elkaar gerammeld deden dan in de AMX-pri. Daar pasten dertien Fransozen in, terwijl polderlanders er uiteindelijk met z’n tienen nog krap in zaten. Het zitten achterin gebeurde rug-aan-rug wat de gelegenheid bood om door de kijk-schietgaten in de zijkant de vijand in het snotje te houden. Een prettig gesprek voeren was rug-aan-rug wel een stuk minder. Gelukkig kon je regelmatig buiten bijpraten als dit Franse spul weer stuk was.

Naast overvloedige onderhoudsproblemen* binnen de familie, kon het pantser van de AMX 13 toren ook (haar)scheuren gaan vertonen. Volgens rapporten betrof het slechte fabricage en had het weinig te maken met de inbouw van een (te) zwaar kanon. Meestal deed de AMX 13 het met een 75 mm of 90 mm kanon, maar wij schoten uit een Franse 105mm/L44 loop. In een uniek Creusot-Loire gedeeld torenontwerp waarvan het bovenste deel scharnierend (voor elevatie) op het onderste deel rust. In het bovenste deel zit het kanon met automatische laadinrichting voorzien van twee revolvermagazijnen met elk zes granaten. De auto-lader geeft een hoge vuursnelheid en maakte een lader overbodig zodat een AMX 13 slechts twee bemanningsleden had in de krappe toren. Volgens verhalen mochten deze niet langer zijn dan 1,70 meter. Wellicht wenste je nog meer op Sarkozy te lijken als je onder vuur uit de tank moest om na twaalf schoten het magazijn achterop de toren te herladen. Een handicap dat de inzet effectief beperkte tot vooral hit&run tactieken. Iets wat goed aansloot bij het Nederlandse gebruik in verkenningseenheden en als tank killers in antitank batterijen bij de artillerie. Ook werden ze korte tijd samen met verbouwde AMX-pri’s (tot AMX-prat Pantser Rups Anti Tank -met TOW) in antitank compagnieën bij de infanterie ingedeeld.

Het langst gingen de AMX-pra’s bij de afdelingen veldartillerie stuk. De L30 (dertig kalibers lang) 105 mm schietbuizen van onze pra’s droegen weliswaar verder (15 km) dan de standaard L23 buizen, maar de bijbehorende HEbrisantgranaten van ± 17 kilo (met vaste kardoeshulzen) waren nietig vergeleken bij de ± 42 kilo wegende 155 mm projectielen uit de eveneens ingevoerde M109 houwitsers. Het 155 mm geschut reikte daarnaast iets verder (18,5 km). De verlangde standaardisatie binnen de Koninklijke Landmacht werd met de invoering van de YPR-765, die zowel de AMX-pri als de YP 408 verving, pas in de tachtiger jaren redelijk afgerond. De tanks bleven nog wel van elkaar verschillen, hoewel de twee overgebleven modellen na de uitfasering van de Centurion allebei luisterden naar de naam Leopard. Wat ze inmiddels niet meer doen. In mei ’40 kon de minister van Oorlog op de order “stuur tanks” aan generaal Winkelman, tenminste nog het licht sarcastische antwoord “een of allebei?” krijgen. Te weten, Franse Renault FT-17s uit 1917. Merde.

* Van: AMX voertuigen in de Koninklijke Landmacht, 1961-1983 – Piet F. van den Heuvel en Alfred Staarman (collectie legermuseum .pdf)
[-]Curieus is dat in januari 1979 de 11e Afdeling Rijdende Artillerie de Inzetbaarheidsprijs kreeg terwijl op dat moment slecht één van de achttien AMX vuurmonden inzetbaar was![-]

The Postonline

quote:
In mei ’40 kon de minister van Oorlog op de order “stuur tanks” aan generaal Winkelman, tenminste nog het licht sarcastische antwoord “een of allebei?” krijgen. Te weten, Franse Renault FT-17s uit 1917. Merde.
Wheeheehe _O-
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:10:53 #21
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_131914666
Heeft Generaal Winkelman dat echt gezegd? Geloof het niet, die was veel te loyaal. Meer iets voor Reijnders.
pi_131914836
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:10 schreef Pumatje het volgende:
Heeft Generaal Winkelman dat echt gezegd? Geloof het niet, die was veel te loyaal. Meer iets voor Reijnders.
Nee, maar hij ''kon'' het tenminste krijgen mocht Winkelman zich in die bui hebben verkeerd :P
pi_131918081
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:01:02 #25
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_131918213
Landgenooten.
pi_131921476
Net ff een fietser de stuipen op het lijf gejaagd. Hij zag me niet lopen op een onverlicht bospad en reed tegen mijn arm aan _O-
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_131924160
Kijk dit en krijg aids.. zit een studiegenoot van mij in dat groepje. :'(
pi_131924514
druk hier!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_131924832
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Kijk dit en krijg aids.. zit een studiegenoot van mij in dat groepje. :'(
Beter dit dan Den Haag, maar blijven knorren tot en met.
Blood Sugar Sex Magik
pi_131924907
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 00:19 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Beter dit dan Den Haag, maar blijven knorren tot en met.
Knorren tot en met?
pi_131925085
Blijf het maar gay vinden. Kunnen verdomme niet eens in de maat lopen :')
pi_131925291
Een beetje somber, maar prachtig (en beschrijft de krijgsmacht perfect):
quote:
Sometimes, when you're feeling important,
Sometimes, when your ego's in bloom,
Sometimes, when you take it for granted
You're the best qualified in the room.

Sometimes, when you feel that your going
Would leave an unfilled hole,
Just follow this simple instruction,
and see how it humbles your soul:

Take a bucket and fill it with water,
Put your hand in it up to the wrist,
Pull it out and the hole that's remaining
Is a measure of how you'll be missed.

You may splash all you please when you enter,
You can stir up the water galore,
But stop, and you'll find in a minute
That it looks quite the same as before.

The moral of this quaint example
Is to do just the best that you can;
Be proud of yourself, but remember,
There is no indispensable man.
  maandag 7 oktober 2013 @ 02:17:05 #33
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_131926431
Voel je je ontzettend klote
word je behandeld als een zeun
troost je dan met de gedachte
ik ben in ieder geval geen pleun.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_131926979
*Inspirationele teksten hier
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 07:46:33 #35
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  maandag 7 oktober 2013 @ 08:09:49 #36
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:00:54 #37
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_131928845
Vandaag even naar de smoelsmid.
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:04:36 #38
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_131928936
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 07:46 schreef jitzzzze het volgende:
Mogguh stelletje pisvlekken.
Welkom.
pi_131932636
Voor degene die het nieuws nog niet gehoord hebben: CBS heeft exclusieve beelden van operatie Gothic Serpent, beter bekend als Black Hawk Down uitgezonden. Beelden zijn naw door een UAV gemaakt. Ook het deel dat Super 6-1 door de lucht spint nadat de staartrotor geraakt werd.

Blood Sugar Sex Magik
pi_131933939
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:00 schreef Nibb-it het volgende:
Waar is dat nou weer voor nodig, ik ben al ruim 2 jaar niet geweest volgens mij :P
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:53:53 #41
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_131934903
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Waar is dat nou weer voor nodig, ik ben al ruim 2 jaar niet geweest volgens mij :P
Dental fit. :)
pi_131935213
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:53 schreef Schild het volgende:

[..]

Dental fit. :)
What?
Edit: oh, mondhygiëne.
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:16:30 #43
319525 Schild
pi_131935537
Iedereen bij defensie moet 1x per jaar (dacht ik zo uit mijn hoofd) bij de tandarts langs om 'dental fit' te blijven. Heeft er iets mee te maken dat bv tijdens uitzending niet je hele tanden eruit vallen.
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:47:21 #44
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_131936617
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:16 schreef Schild het volgende:
Iedereen bij defensie moet 1x per jaar (dacht ik zo uit mijn hoofd) bij de tandarts langs om 'dental fit' te blijven. Heeft er iets mee te maken dat bv tijdens uitzending niet je hele tanden eruit vallen.
Aha, nou ik werk nog niet 1 jaar bij defensie, maar ik zorg goed voor m'n gebit. En @AchJa: Natres, uitzendbaar.. :')
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 14:59:00 #46
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:01:21 #47
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_131936840
Werd laatst opgeroepen voor een check, naast de normale jaarlijkse controle. Mooie dingen op programma?
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:16:39 #48
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 15:30:43 #49
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131937769
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:01 schreef Wasmachinu het volgende:
Mooie dingen op programma?
Ik? Nou, er komt een bataljonsoefening aan voor 44 Painfbat. met een compagnie 11 Lumbl en een eskadron Duitse tanks. 10 Natres is als bewaking/beveiliging van logistieke transporten aangevraagd. Oefening vindt ergens gedurende 2 weken in december plaats. Maar ik doe dan onderzoek (soort van bachelor stage). Dus ik kan niet. En ik kan ook niet aan een Meerdaagse Oefening van onszelf meedoen want dan heb ik tentamens :').

Ik baal echt van die bataljonsoefening.. gvd gvd gvd
pi_131937790
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:00 schreef Nibb-it het volgende:
Idem, klopboor is gehanteerd.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:34:32 #52
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_131937842
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:32 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik? Nou, er komt een bataljonsoefening aan voor 44 Painfbat. met een compagnie 11 Lumbl en een eskadron Duitse tanks. 10 Natres is als bewaking/beveiliging van logistieke transporten aangevraagd. Oefening vindt ergens gedurende 2 weken in december plaats. Maar ik doe dan onderzoek (soort van bachelor stage). Dus ik kan niet. En ik kan ook niet aan een Meerdaagse Oefening van onszelf meedoen want dan heb ik tentamens :').

Ik baal echt van die bataljonsoefening.. gvd gvd gvd
Doelde eigenlijk op eigen situatie, als je opgeroepen wordt voor een tussentijdse check zijn ze meestal iets met je van plan.

Tentamen lekker bewaren voor herkansingsperiode ;)
pi_131937894
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:34 schreef Wasmachinu het volgende:

[..]

Doelde eigenlijk op eigen situatie, als je opgeroepen wordt voor een tussentijdse check zijn ze meestal iets met je van plan.

Ah ja.
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:34 schreef Wasmachinu het volgende:
Tentamen lekker bewaren voor herkansingsperiode
Kan ik niet jammergenoeg, ik moet alles in één keer halen anders mag ik de minor geneeskunde (die ik wil doen) niet doen. Dus soms is die shit even een bitch.
pi_131941360
Mentex... :/
pi_131941405
:')
pi_131941693
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:23 schreef gerco94 het volgende:
Lekker met de brancard marsen :')
  maandag 7 oktober 2013 @ 17:33:08 #57
319525 Schild
pi_131941703
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Mentex... :/
Ipv 16:00 uit school nu pas 16:10 zeker. _O-
pi_131942134
Arme BB, vandaag van 0800 tot 1715 gewoon keihard gewerkt :7 1000000 km aan elektrakabel en zo'n 3423875861048 wandcontactdozen en Zwaarspannings aansluitingen uit elkaar gehaald. Mentex mutch? Voelde me net een chineeskind arbeidertje. /liefdagboek
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 19:22:04 #59
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131945655
Gvd.. m'n smoel verbrand bij de lichttherapie vanochtend.. :'(
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 19:33:51 #61
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131945806
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:33 schreef jitzzzze het volgende:
Het tenue is kreeft :D
Gelukkig heb ik een sok over m'n lul in dat ding, anders was ie niet blij geweest :')
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 19:38:12 #63
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131945838
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:37 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik een sok over m'n lul in dat ding, anders was ie niet blij geweest :')
Goh, dat er zulke kleine sokjes bestaan :D
pi_131945875
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:38 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

M'n noten moeten erbij in, anders past 't niet :'(
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 19:39:38 #65
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131945935
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:39 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik heb een déjà vu :')
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 19:41:42 #67
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131945982
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:41 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Wat studeer je aan de VU? ;(
Nee, aan de RU ;(
pi_131946025
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:22 schreef jitzzzze het volgende:
BB met z'n mentex :D Laat me niet lachen _O-
Kom meetillen dan }:|
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 19:44:34 #70
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 19:44:44 #71
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131946095
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Wat is er met je rug?
Zei je nou dat je last hebt van een kuch?
pi_131946118
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Met je mentex :D _O- Ik lees helemaal geen mentex :W
:W ?
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 19:46:47 #74
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131946188
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:46 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Alleen van een mug ;(
Wat zei je, opa weet helemaal niets van een buttplug! :(
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 19:48:54 #76
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131946222
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

En met opa bedoel ik obviously Achja :')
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 19:49:58 #78
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131946285
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:43 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Een brancard race is nou niet bepaald een mentex...
pi_131946313
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:50 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Een brancard race is nou niet bepaald een mentex...
Het was geen race :')
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 19:52:29 #81
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131946370
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:52 schreef jitzzzze het volgende:
Ik had vanmorgen ook een mentex, ik kwam aan, stapte uit de auto en moest zelf mijn tas tillen naar mijn werkplek :o
Ja, klopt. Ik heb je koelie weggestolen. Sorry nog voor dat.
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 19:53:18 #83
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131946541
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:51 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Het was geen race :')
Is gewoon de algemene benaming voor rennen met een brancard. Maar vertel wat was je mentex?

Denk dat iedereen die ook maar een keer iets in het groen heeft gedaan op enig punt met een brancard heeft gerent en het geen mentex was.
pi_131946578
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:52 schreef jitzzzze het volgende:
Ik had vanmorgen ook een mentex, ik kwam aan, stapte uit de auto en moest zelf mijn tas tillen naar mijn werkplek :o
Jij gaat me nu vertellen dat het opstaan geen mentex is?!
pi_131946589
Rennen met een brancard met drie of vier gevulde jerrycans erop is trouwens wel vol kut.
pi_131946606
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Rennen met een brancard met drie of vier gevulde jerrycans erop is trouwens wel vol kut.
Maar meer sportles dan mentex.
pi_131946621
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Maar meer sportles dan mentex.
True. Maar off-topic: je verkijkt je erop hoe kut het is.
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 19:59:22 #89
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131946677
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

True. Maar off-topic: je verkijkt je erop hoe kut het is.
Dit, en vooral als je 'm niet op je schouder mag dragen
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 20:00:26 #91
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131946709
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:00 schreef jitzzzze het volgende:
MAAR WAT WAS NOU DE MENTEX :(
OM WEER EVEN ONTOPIC TE GAAN :( :(
pi_131946741
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:00 schreef jitzzzze het volgende:
MAAR WAT WAS NOU DE MENTEX :(
Dat dus :(
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 20:01:37 #94
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131946790
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:01 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Er was helemaal geen mentex :')
Ligt eraan hoe je ;t bekijkt :(
pi_131946827
Trouwens... Is maar 3.8km.
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 20:03:00 #97
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131946879
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:03 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Nee, hoe je het ook bekijkt; er was geen mentex :D _O-
Oja, wat doe je dan als je kramp in je klauwen krijgt en je laat dat ding vallen? }:|
pi_131946891

pi_131946926
quote:
:D _O-
pi_131946956
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Oja, wat doe je dan als je kramp in je klauwen krijgt en je laat dat ding vallen? }:|
Huilend in een hoekje liggen en de sportdocent zielig aankijken ^O^
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 20:05:52 #102
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131947001
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Huilend in een hoekje liggen en de sportdocent zielig aankijken ^O^
:') Dan mag je 100m terug :')
pi_131947031
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:06 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

:') Dan mag je 100m terug :')
Als je dat maar lang genoeg blijft doen kom je vanzelf bij het eindpunt. Denken in oplossingen, niet in problemen.
pi_131947039
Je pener tegen de sportdocent z'n wang slaan.
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 20:07:25 #106
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131947069
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Als je dat maar lang genoeg blijft doen kom je vanzelf bij het eindpunt. Denken in oplossingen, niet in problemen.
beginpunt bedoel je :')
pi_131947102
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Je was toch op school begonnen...
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 20:08:09 #109
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131947125
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Je was toch op school begonnen...
We moesten toch ook weer terug of niet dan
pi_131947162
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

We moesten toch ook weer terug of niet dan
Zie je het nou serieus niet? :P
pi_131947170
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:09 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Zie je het nou serieus niet? :P
Jaja, wat een grap :')
pi_131947201
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:09 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Jaja, wat een grap :')
Ja die mentex ja :')
pi_131947223
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:10 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Ja die mentex ja :')
Mag jij 'm de volgende x in je eentje dragen :')
pi_131947281
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:10 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Mag jij 'm de volgende x in je eentje dragen :')
Doe er maar twee, loop ik weer in balans.
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 20:11:29 #116
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131947320
Nieuwe onderwerp:
Blondines, brunettes, redheads, of zwart?
pi_131947326
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nee, eindpunt.
pi_131947355
quote:
5s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Nieuwe onderwerp:
Maakt niet uit. Als ze maar pijpt.
pi_131947409
quote:
5s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Nieuwe onderwerp:
Zolang ze maar een mentex aankunnen :9
pi_131947454
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:13 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Als ze maar pijpt.
Dat vind ik een solide nuance Thaboel, goed punt!
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:14 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Zolang ze maar een mentex aankunnen :9
Met jou in bed kruipen is inderdaad een mentex, een mentex die ze nooit van hun leven meer vergeten en waarvan ze 's nachts nog lang zwetend wakker zullen worden.
pi_131947548
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Met jou in bed kruipen is inderdaad een mentex, een mentex die ze nooit van hun leven meer vergeten en waarvan ze 's nachts nog lang zwetend wakker zullen worden.
Is dat nou met of zonder brancard? :')
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:17:20 #123
319525 Schild
pi_131947551
"We survived Mentex #1

BB, VeVa GROP 3" 8-)
pi_131947572
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:17 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Is dat nou met of zonder brancard? :')
Dat mag je zelf invullen :')
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 20:18:09 #125
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131947641
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:17 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Dat mag je zelf invullen :')
Lukt me niet, heb kramp in m'n hand :')
pi_131947662
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:17 schreef Schild het volgende:
"We survived Mentex #1

BB, VeVa GROP 3" 8-)
Nou is de vraag natuurlijk:
Van wat voor lelijke breezersletten houdt BB nou eigenlijk?
pi_131947738
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:17 schreef Schild het volgende:
"We #survived #Mentex #1

BB, #VeVa #GROP 3" #Eye #of #the #tiger #VEVA#DO#OR#DIE
fixed
pi_131947747
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:22:04 #130
319525 Schild
pi_131947770
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:21 schreef Thaboel het volgende:

[..]

fixed
Hehe nice. _O-
pi_131947781
quote:
5s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Nou is de vraag natuurlijk:
Van wat voor lelijke breezersletten houdt BB nou eigenlijk?
Mondje, nep hosselaar :')
pi_131947804
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Hier moet ik BB toch een puntje toekennen.
pi_131947821
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ach joh, met je mentex. Flapdrol.
pi_131947850
Nep hosselaar vs nepbierdrinker. GO GO GO!
pi_131947851
quote:
15s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:23 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ach joh, met je mentex. Flapdrol.
Met je intellectuele chicks :')
pi_131947908
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
Eckte hosselaar en succesvolle man in het leven vs Gefaald hoopje VeVa-verdriet GO GO GO!
Zo, gefixed voor je
pi_131947950
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
Slappe conjo vs Slappe conjo. GO GO GO!
Fixed
pi_131947964
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:24 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Zo, gefixed voor je
Kom dan :')
pi_131948006
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Fixed
Ik zal mijn ultra-erecte genotsstaaf eens even in je oor prikken, pindasaus.
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 20:31:37 #140
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:45:08 #142
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_131948872
Biologen :')
pi_131948911
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:45 schreef Nibb-it het volgende:
Biologen :')
DIT KEER 10000000 MILJOENTRILJOEN
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:47:29 #144
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_131948952
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:43 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Mentex is totale abstinatie :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 20:48:21 #145
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:48:51 #146
110987 ErwinRommel
pi_131949013
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Obstipatie?
Eet peperkoek ^O^
Of vreet norit
pi_131949014
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Obstipatie?
Constipatie?
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 20:49:40 #148
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131949054
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:49 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Defecatie?
Consternatie?
pi_131949083
ploptervinatie?
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:51:33 #151
110987 ErwinRommel
pi_131949130
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:50 schreef Thaboel het volgende:
ploptervinatie?
schoenenfixatie
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 20:52:23 #152
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131949249
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Plopperdeplop
Aidskabouter
Blood Sugar Sex Magik
pi_131949280
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:54 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Aids
Penis in je uitgehoerde anus.
pi_131949461
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:54 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Penis in je uitgehoerde anus.
hij zei: was da voor troep een frikandel satésaus oftewel een lul met poep
Blood Sugar Sex Magik
pi_131949614
quote:
11s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:58 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

:o
  maandag 7 oktober 2013 @ 21:06:02 #157
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_131949820
Ik zal het verhaal als enige maar eens positief benaderen; BB, goeie zaak dat je mentaal geprikkeld bent. De een is het sneller dan de ander en bij zulk soort dingetjes komt het inderdaad daar op aan. Leuke eerste kennismaking, maar het is slechts een beginnetje.
pi_131949929
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:06 schreef Wasmachinu het volgende:
Ik zal het verhaal als enige maar eens positief benaderen; BB, goeie zaak dat je mentaal geprikkeld bent. De een is het sneller dan de ander en bij zulk soort dingetjes komt het inderdaad daar op aan. Leuke eerste kennismaking, maar het is slechts een beginnetje.
Hey, ik was semi-positief bezig: ik probeerde de aandacht af te leiden van het onderwerp :P
pi_131950025
quote:
11s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:58 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Je bedoelt een jos brinkie?
  maandag 7 oktober 2013 @ 21:19:22 #160
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_131950381
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:08 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Hey, ik was semi-positief bezig: ik probeerde de aandacht af te leiden van het onderwerp :P
Klopt. Maar vindt het nogal apart dat die gap een ervaring op doet, wat aan hem uitgelegd wordt als een mentale prikkel, en dat dat hier vervolgens massaal afgekraakt wordt. Tuurlijk is het wel makkelijk en tuurlijk is het grappig omdat die vent jong is, maar hij stelt het lesprogramma niet samen. Laat hem het dus maar allemaal rustig ervaren, want ik geloof niet dat NatReslui en vlootbalen zulke enorme mentex-ervaring hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wasmachinu op 07-10-2013 21:20:43 (zinsbouw) ]
pi_131950481
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:06 schreef Wasmachinu het volgende:
:Y . Fijn om dit te lezen.
  maandag 7 oktober 2013 @ 21:22:21 #162
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_131950521
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:21 schreef EllaN het volgende:

[..]

:Y . Fijn om dit te lezen.
Aangenaam :)
pi_131950861
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:19 schreef Wasmachinu het volgende:

[..]

Klopt. Maar vindt het nogal apart dat die gap een ervaring op doet, wat aan hem uitgelegd wordt als een mentale prikkel, en dat dat hier vervolgens massaal afgekraakt wordt. Tuurlijk is het wel makkelijk en tuurlijk is het grappig omdat die vent jong is, maar hij stelt het lesprogramma niet samen. Laat hem het dus maar allemaal rustig ervaren, want ik geloof niet dat NatReslui en vlootbalen zulke enorme mentex-ervaring hebben.
Ik heb absoluut geen mentex ervaring, dus ik houd m'n bakkes lekker over dat soort onderwerpen. :P
pi_131951067
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:29 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik heb absoluut geen mentex ervaring, dus ik houd m'n bakkes lekker over dat soort onderwerpen. :P
Mijn ervaring kan ik heel kort over zijn: zwembad, groot drijvend vlot, duiken, zwart skimasker, 8-man-met-touw-aan-elkaar.
Blood Sugar Sex Magik
pi_131951466
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Mijn ervaring kan ik heel kort over zijn: zwembad, groot drijvend vlot, duiken, zwart skimasker, 8-man-met-touw-aan-elkaar.
Dat je niet verzopen bent joh.
pi_131952481
pi_131952723
  maandag 7 oktober 2013 @ 22:15:52 #168
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_131953288
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:15 schreef AchJa het volgende:
Niveautje weer... Chapeau! :')
En speciaal voor jou

maandag 7 oktober 2013 @ 22:21:24 #170
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_131953524
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, dat krikt het lekker op ouwe treinkaper... :')
Op welk gedeelte van de stoel zitten molukkers het liefst?
  maandag 7 oktober 2013 @ 22:23:48 #172
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_131953637
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:23 schreef AchJa het volgende:

[..]

Op de praatstoel... Niet dat er wat nuttigs uitkomt over het algemeen.
Het punt(je) hihahohe
pi_131953717
  maandag 7 oktober 2013 @ 22:36:09 #175
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 22:40:46 #176
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  maandag 7 oktober 2013 @ 22:52:56 #177
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_131955039
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef Thaboel het volgende:
Speciaal voor die anderhalve fries hier.

ER op visite?
pi_131955293
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:52 schreef Wasmachinu het volgende:

[..]

ER op visite?
Redelijke verveling.
pi_131956134
pi_131956154
Ikkkk belll jeeee.. zoo maar even oppp!!! *O* *O* *O*
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 00:24:17 #181
168777 Rave_NL
pi_131958785
Frrrrrrrrt.
pi_131961119
mogguh
  Moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 07:36:18 #183
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131965098
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 07:36 schreef jitzzzze het volgende:
Hoi, de eerste mentex alweer achter de rug.
Koffie was op?
  Moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 11:46:45 #186
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131965166
c_/
pi_131966708
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 00:24 schreef Rave_NL het volgende:
Frrrrrrrrt.
Wat is dit: een boze scheet? ;(
pi_131971939
Over filmpjes gesproken:

Een pluskudo voor diegene die BB spot: http://www.at5.nl/artikel(...)heert-bijlmer-binnen

[edit]
Hihi, ze zei militair tegen je :@ :@
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_131972306
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:50 schreef hcwp het volgende:
Over filmpjes gesproken:

Een pluskudo voor diegene die BB spot: http://www.at5.nl/artikel(...)heert-bijlmer-binnen

[edit]
quote:
'Blijf in die maat lopen, kom op!', wordt er geschreeuwd. De twee officieren die de rij sluiten, lopen overigens uit de maat.
:') :') :')
quote:
Poeslief 1455 reacties 08-10-2013 | 15:56 uur
Geloof mij er iets gaande in Amsterdam .
Steeds meer zie je in diverse stadsdelen militairen die de omgeving verkennen.
Ik denk dat Van der Laan een beetje bang aan het worden is.
Zijn slappe beleid kan wel eens tot grote onrust leiden.
:') :') :') :') :') :')
BB.. ze gaan jullie inzetten om de dam schoon te vegen..!!! :'( :')
pi_131973447
quote:
Over filmpjes gesproken:

[edit]
Verbaasd me nog dat ze niet allemaal met een struik op hun hoofd lopen. En een houten tak natuurlijk.
Blood Sugar Sex Magik
pi_131973737
quote:
Elektroden in je kut voor de wetenschap
Medisch • Geplaatst door Stefan (SunChaser) dm op 08-10-2013 @ 16:09

Welke vrouw wil dat niet, een meetinstrument met elektroden in je kut en er nog voor betaald worden ook. Nou, het kan in Leiden waar het LUMC 100 vrouwen zoekt die mee willen werken aan een seksperiment.

De afdeling Gynaecologie van het Leids Universitair Medisch Centrum zoekt heteroseksuele vrouwen die zich twee uur lang willen onderwerpen aan de test, zo schrijft het AD. Je krijgt geile plaatjes te zien, moet vragen beantwoorden en in je doos krijg je een meetinstrument die ook nog fijn vibreert. Als dat niet lekker is. Het LUMC wil de samenhang tussen erotische stimulatie van de doos en seksuele opwindingonderzoeken. Ben je tussen de 18 en 45 jaar geef je dan snel op want vol = vol.

Bron: AD
:')14.gif
Blood Sugar Sex Magik
pi_131973942
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:48 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
Welke analfabeet heeft dat artikel nou weer geschreven?
pi_131974261
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:54 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Welke analfabeet heeft dat artikel nou weer geschreven?
Die naam staat er. :P
pi_131974273
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:48 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
Hmm is niet zo ver vanaf mijn werk, morgen ff langs denk ik
pi_131974324
quote:
Over filmpjes gesproken:

[edit]
Wel een dikke mentex op dat bot versplinterende tempo :o
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 17:07:50 #197
168777 Rave_NL
pi_131974334
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:05 schreef m.k het volgende:

[..]

Voor de prostaatcontrolegroep?
pi_131974394
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:07 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Nee ik wil die elektrode dingen
pi_131974465
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:05 schreef m.k het volgende:

[..]

Kom er elke dag langsgefietst. Binnekort maar ff opletten of er wat opgegeilde wijfies rondlopen :P
Blood Sugar Sex Magik
pi_131974480
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:09 schreef m.k het volgende:

[..]

Nee ik wil die elektrode dingen
Anaal zeker?
Blood Sugar Sex Magik
pi_131974711
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:07 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Dat zal ik bij m.k gewoon even met m'n wijsvinger doen.
pi_131975261
Heel leuk, maar ik loop er niet tussen.. Ik zie nergens een helm + wapen?
pi_131975390
Hehe, altijd leuk die conflicten in films tussen SD/Gestapo/SS en Wehrmacht/Kriegsmarine officieren _O-
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 17:49:50 #204
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_131975692
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Godver... _O-
Peppie hé
  Moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:39:15 #206
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131977010
Hoi, ik had een 'bb-mentex' dagje
pi_131977069
Jeroen Krabbé in Soldaat van Oranje had pas een mentex dagje :'(
  Moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:37:33 #209
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131979100
Leuk dagje op school vandaag weer, hepatitis B prikje gekregen waar de halve klas zich druk om zat te maken :') Werd verder ook niet helemaal gewaardeerd toen ik even een "nu even niet" momentje had, toen we klassikaal zaten te discussiëren over mensen in inrichtingen, en of ze wel of niet gebruik mogen maken van prostituees.

Toen vervolgens een klasgenote begon dat het niet ethisch was, vloog het er bij mij uit dat "die mensen in die inrichting verdomme zelf wel mogen bepalen of ze wel of niet gebruik maken van een prostituee". Of ik er rekening mee wilde houden dat ze uit een ander milieu kwam (lees: bible belt), ga toch weg :')
pi_131979638
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:44 schreef Aapsoldaat het volgende:
Leuk dagje op school vandaag weer, hepatitis B prikje gekregen waar de halve klas zich druk om zat te maken :') Werd verder ook niet helemaal gewaardeerd toen ik even een "nu even niet" momentje had, toen we klassikaal zaten te discussiëren over mensen in inrichtingen, en of ze wel of niet gebruik mogen maken van prostituees.

Toen vervolgens een klasgenote begon dat het niet ethisch was, vloog het er bij mij uit dat "die mensen in die inrichting verdomme zelf wel mogen bepalen of ze wel of niet gebruik maken van een prostituee". Of ik er rekening mee wilde houden dat ze uit een ander milieu kwam (lees: bible belt), ga toch weg :')
Whehe, ik heb ook wel eens zo'n soort uitbarsting gehad in een werkgroep toen 1 of andere debiel over Israel begon :'). Doet het goed bij de dames :@
  Moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:59:16 #212
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131981209
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
Tsja, als je het niet van je goddelijke lichaam moet hebben :D

INB4 Boeddha
Jij niet nee, klepvet :D Maar ik wel, ben goddelijk afgerond 8-)
  Moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:34:17 #214
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131981560
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:34 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

:D Of was het nou vetklep?
Of was het nou KLEPHOUDENJOSTI
pi_131981894
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:44 schreef Aapsoldaat het volgende:

Heee ik heb gisteren mijn 2e vaccinatie Hep B gehad.

Mijn mentex was treinen van en naar Eindhoven de afgelopen 2 dagen :'(.
pi_131982159
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef EllaN het volgende:

[..]

Heee ik heb gisteren mijn 2e vaccinatie Hep B gehad.

Mijn mentex was treinen van en naar Eindhoven de afgelopen 2 dagen :'(.
Naar Eindhoven vanuit waar?
pi_131982210
Vanuit richting Weert en richting Breda.
pi_131982371
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:46 schreef EllaN het volgende:
Vanuit richting Weert en richting Breda.
De ene licht links en de andere rechts van Eindhoven :P
pi_131982403
pi_131982518
quote:
Die comments :')
pi_131982605
quote:
Gaat wel ver :')
pi_131982654
Gezien je media geilheid, BB, zou ik bijna gaan denken dat je bij de commando's wilt ;)
pi_131982754
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:53 schreef hcwp het volgende:
Gezien je media geilheid, BB, zou ik bijna gaan denken dat je bij de commando's wilt ;)
_O-
pi_131983588
Ik moest veel te hard lachen :') .. wheeheehe _O-
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:42 schreef Kper_Norci het volgende:
Ook wel eens van die filmpjes gezien ja. Of nog erger, sharking Vrouwen, meestal in een rokje, die stiekem op straat gefilmd worden terwijl er een gozer ineens haar slipje omlaag trekt. Meest "aparte" uit die soort filmpjes waren de dames die dan ergens op een bankje ofzo zaten te chillen, zie je iets verderop een kerel achter een krant zitten te rukken. Op het moment suprême loopt ie snel naar die vrouw om zijn lading in haar gezicht te spuiten, terwijl zij natuurlijk nietsvermoedend een boekje zit te lezen ofzo.
pi_131983722
ha inderdaad
pi_131983757
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Woon-werk-verkeer eh.
pi_131983807
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:10 schreef m.k het volgende:
ha inderdaad
Het is inderdaad natuurlijk uiterst serieuze materie mijn beste landgenoot.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:59:00 #230
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_131986806
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Helder ligt :')
pi_131986859
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:59 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Helder ligt :')
Ik ben dyslectisch aan het worden, help.. :'(
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:06:19 #232
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_131987275

Nou Larissa Bieringa, daarom!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door AchJa op 08-10-2013 22:15:07 ]
pi_131987472
Nou BB in dat filmpje loop je gewoon vooraan en zonder brancard.
pi_131987473
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef AchJa het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme wat de fuck is dat? :')
pi_131987996
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef AchJa het volgende:

SPOILER
Haha die chick op dr roze airmaxjes langsstiefelen _O-
Blood Sugar Sex Magik
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:21:14 #236
319525 Schild
pi_131988180
Wohw, flink tempo hebben ze erin.

SPOILER
pi_131988271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:09 schreef Thaboel het volgende:
Nou BB in dat filmpje loop je gewoon vooraan en zonder brancard.
Nope, zitten we weer niet tussen :)
pi_131988383
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nope, zitten we weer niet tussen :)
Ja verdomme. Zien we helmen en 'wapens'(kom op.. stop eens met het wapens noemen als het gewoon is uitgezaagd en geschilderd... Zit zelfs een gemosto op :')_!! )
pi_131988493
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Ja verdomme. Zien we helmen en 'wapens'(kom op.. stop eens met het wapens noemen als het gewoon is uitgezaagd en geschilderd... Zit zelfs een gemosto op :')_!! )
Wij liepen in een groepje van 12 man... Wat moet ik 't dan noemen?

En als je een filmpje tegenkomt met "wapen" omhoog tegen de borst dan zou 't nog wel eens van ons kunnen zijn.
pi_131988580
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:26 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Wij liepen in een groepje van 12 man... Wat moet ik 't dan noemen?
Noem het een plank, stuk hout, whatever... Een wapen is iets om mee te doden. Als je hier hard mee slaat krijg je hooguit een blauweplek.
pi_131988701
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Noem het een plank, stuk hout, whatever... Een wapen is iets om mee te doden. Als je hier hard mee slaat krijg je hooguit een blauweplek.
Het moet een wapen nabootsen, je moet er mee omgaan als een wapen, en als ik wapen zeg snap je ook wel wat ik bedoel. Maak je niet zo druk joh
pi_131988720
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Dr zijn ook van die filmpjes van VeVa dat ze contactdrills doen met Lee-enfields _O-
Blood Sugar Sex Magik
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:33:44 #243
319525 Schild
pi_131988908
Ze zijn er in ieder geval wel flink op vooruit gegaan...heb nog steeds die cover van de 'Landmacht' voor mij waarin VeVa in Noorwegen is. Met aan elkaar geplakte takken voorwaarts. :D
pi_131988983
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:33 schreef Schild het volgende:
Ze zijn er in ieder geval wel flink op vooruit gegaan...heb nog steeds die cover van de 'Landmacht' voor mij waarin VeVa in Noorwegen is. Met aan elkaar geplakte takken voorwaarts. :D
Dat projectje met 5 man? :P
pi_131989307
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Dr zijn ook van die filmpjes van VeVa dat ze contactdrills doen met Lee-enfields _O-
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:42:27 #246
319525 Schild
pi_131989418
pi_131989423
quote:
Die vent met die rooie pet was er ook bij mijn KD, toffe peer wel
pi_131989474
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:42 schreef Schild het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi streven, ik zeg nieuwe wapenspreuk van densie maken, die oude is .... een beetje oud
pi_131989565
Ik vraag me echt af of dat soort dingen als springen op linie in groepsverband, i.e.: archaïsche koude oorlog fenomenen, in Afghanistan gebruikt zijn of überhaupt nog echt gebruikt worden.

Hoewel, achteruit springen kan ik me wel voorstellen trouwens. Vooruit gaat het me meer om.
pi_131989584

Wat klopt hier niet :')
Blood Sugar Sex Magik
pi_131989655
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]

Meest rechter ster heb ik hier thuis in het geel. Gekregen bij de landmachtdagen :')

En ik denk dat het wel duidelijk was :P
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:48:59 #252
319525 Schild
pi_131989755
quote:
[ afbeelding ]

Uiteraard geen van rijkswege verstrekt t-shirt aan.
pi_131990317
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:48 schreef Schild het volgende:

[..]

Uiteraard geen van rijkswege verstrekt t-shirt aan.
Deze persoon lijkt mij zo uniform geil dat me dat juist wel goed lijkt te zitten...
pi_131993265
quote:
[ afbeelding ]

Hou op, ik krijg hier nare ziektes van :') :')

En jitz, het is klepvet! Vetklep is zoo ordinair..
  Moderator woensdag 9 oktober 2013 @ 07:44:11 #256
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 9 oktober 2013 @ 07:45:55 #257
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator woensdag 9 oktober 2013 @ 07:46:46 #258
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131997791
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 07:46 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Oh ja? Wat dan? Moeten er mensen uit?
Die ouwe stomp is nu een lijstje met mensen die geextermineerd moeten worden aan het opstellen. Ik mag wel blijven toch AchJa? :D
  Moderator woensdag 9 oktober 2013 @ 10:11:43 #260
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_131997811
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:10 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Die ouwe stomp is nu een lijstje met mensen die geextermineerd moeten worden aan het opstellen. Ik mag wel blijven toch AchJa? :D
Ook moet bezuinigd worden, dus ja, jij bent de klos.
pi_131998611
pff ik loop nu stage bij IVENT, kan blijven als burger en er financieel flink op vooruitgaan en sluit perfect aan bij mn huidige opleiding en toekomstplannen.

Maar nee hoor, mag niet van de baas... eerst een jaar weg bij defensie en dan mag je pas al burger aan de slag :r
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:59:11 #262
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132000658
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:10 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Een ieder te slap voor de M90's van Bata plunjebaal inleveren.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:52:09 #263
168777 Rave_NL
pi_132002100
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:51 schreef Bouke-p het volgende:
pff ik loop nu stage bij IVENT, kan blijven als burger en er financieel flink op vooruitgaan en sluit perfect aan bij mn huidige opleiding en toekomstplannen.

Maar nee hoor, mag niet van de baas... eerst een jaar weg bij defensie en dan mag je pas al burger aan de slag :r
pi_132003804
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:52 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Wat? Niks mis met IVENT hoor, of bruto ergens tussen de 800/1000 meer verdienen en HBO kunnen doen :)

Maar goed, regeltjes he...
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:26:00 #265
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132007026
quote:
[ afbeelding ]

Zijn pouches op zijn bokketuig kloppen niet :P
Gasmasker dragen op je fighting order is zoooo 1990...

DCHR/DCIOD/Telestick shit :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

[ Bericht 59% gewijzigd door thesystem op 09-10-2013 15:51:58 ]
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:58:44 #267
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_132008145
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:32 schreef thesystem het volgende:

[..]

Zijn pouches op zijn bokketuig kloppen niet :P
Gasmasker dragen op je fighting order is zoooo 1990...
En hij is te dik voor z'n bokketuig, dit moet Jitz wel zijn in de weekenden :D
  Moderator woensdag 9 oktober 2013 @ 16:18:26 #269
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:42:20 #270
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132009291
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:04 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

En hij is te dik voor z'n bokketuig, dit moet Jitz wel zijn in de weekenden :D
Maare, er zijn nu al een hoop grappen gemaakt over wat er niet klopt. Is er uberhaupt iemand die het wel ziet?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:45:22 #271
110987 ErwinRommel
pi_132009437
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

Maare, er zijn nu al een hoop grappen gemaakt over wat er niet klopt. Is er uberhaupt iemand die het wel ziet?
Ik zie het, maar hou wijselijk m'n smoel
pi_132009770
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

Z'n wings?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:57:58 #273
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132009905
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:54 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Z'n wings?
Over het type wing wat hij draagt kun je discussieren, deze werden vroeger ook wel verstrekt met zo'n hele groene rand erom heen.

Nee, dat is het niet.
pi_132009934
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

Over het type wing wat hij draagt kun je discussieren, deze werden vroeger ook wel verstrekt met zo'n hele groene rand erom heen.

Nee, dat is het niet.
Ik weet t natuurlijk wel, anders had ik die foto hier niet neergegooid. T is gewoon best wel kansloos.
Blood Sugar Sex Magik
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:59:42 #275
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132009961
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:58 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Ik weet t natuurlijk wel, anders had ik die foto hier niet neergegooid. T is gewoon best wel kansloos.
Ik ging er gemakshalve vanuit dat jij het ook wel zou weten als poster van deze foto. ;)
pi_132009988
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:59 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik ging er gemakshalve vanuit dat jij het ook wel zou weten als poster van deze foto. ;)
Zeker kansloos omdat het een oud-KCT'er.
Blood Sugar Sex Magik
pi_132010019
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet.
Ik heb me nooit verdiept in de emblemen (?) die hij op z'n basisjas heeft genaaid, en herken ze derhalve bij naam ook niet. Maar het zal waarschijnlijk daar wel mee te maken hebben..
pi_132010047
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:01 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Ik heb me nooit verdiept in de emblemen (?) die hij op z'n basisjas heeft genaaid, en herken ze derhalve bij naam ook niet. Maar het zal waarschijnlijk daar wel mee te maken hebben..
Correct.
Blood Sugar Sex Magik
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:02:09 #279
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132010053
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:01 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Idd.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:02:31 #280
110987 ErwinRommel
pi_132010065
4 op een rij *kuch*
pi_132010088
Ohh wacht eens. Ik zie het nu, herken het "sport embleem" of hoe dat apparaat ook heet. Jongste KMS lichting heeft dat namelijk ook op het DT, het kwam me al bekend voor.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:03:59 #282
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132010126
MLV speld, dat was de naam.
pi_132010254
Mocht je het al nodig vinden vaardigheidsemblemen op je GVT te plakken ( :') ), in dit geval granaatwerpen, MLV en schieten pistool, dan horen ze op je liboza. Herrineringsembleem KCT hoort boven je reboza.
Blood Sugar Sex Magik
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:16:39 #285
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132010524
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:08 schreef hoogvlieger het volgende:
Mocht je het al nodig vinden vaardigheidsemblemen op je GVT te plakken ( :') ), in dit geval granaatwerpen, MLV en schieten pistool, dan horen ze op je liboza. Herrineringsembleem KCT hoort boven je reboza.
Dat...

En sowieso niet vier op een rijtje ergens boven je borstzak. Max vier in een vierkantje op je liboza.

Edit: van links naar rechts, BGHW, MLV, ZMV en schutter 1e klas (vroegah)....
pi_132010622
Dirty wars gekeken met de klas
pi_132010645
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Dirty wars gekeken met de klas
Hebben jullie daarna ook vragen mogen stellen aan de juf?
Blood Sugar Sex Magik
pi_132010668
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:20 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Hebben jullie daarna ook vragen mogen stellen aan de juf?
nee, alleen aan de meester
pi_132010708
oudje
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:26:38 #290
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132010930
Hoi
pi_132011028
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:26 schreef AchJa het volgende:
@Hoogvlieger:

Ik zie nergens een ex-kct embleem...

Wel deze (ZMV): [ afbeelding ]
Zou ook kunnen. Dacht deze te zien:
Blood Sugar Sex Magik
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:34:39 #293
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132011099
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:32 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Zou ook kunnen. Dacht deze te zien:
[ afbeelding ]
Nee, is het niet.

Maare, loopt die klootviool daadwerkelijk ergens bij defensie rond? Of is het een lamme airsofter ofzo?
pi_132011441
Wie heeft er een handleiding voor de 60L :')
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:46:42 #295
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132011525
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat is daar rakettechniek aan dan?
een miljoen straps :')
pi_132011673
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie heeft er een handleiding voor de 60L :')
het is geen hogere wiskunde hoor :')
  woensdag 9 oktober 2013 @ 18:10:29 #298
168777 Rave_NL
pi_132012260
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:51 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Wat? Niks mis met IVENT hoor, of bruto ergens tussen de 800/1000 meer verdienen en HBO kunnen doen :)

Maar goed, regeltjes he...
Het gaat mij om de stompzinnigheid van de hele organisatie. Even flexibel blok beton... :')
  woensdag 9 oktober 2013 @ 18:10:41 #299
319525 Schild
pi_132012263
http://www.rugzak.nl/downloads/model-51.pdf

Is van de officiële Lowe versie, maja komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 18:11:14 #300
168777 Rave_NL
pi_132012277
Defensie. :')
  woensdag 9 oktober 2013 @ 18:11:28 #301
168777 Rave_NL
pi_132012285
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')