quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef Rezania het volgende:
Groping is gewoon een andere term voor aanranding.
En dus illegaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
In Nederland noemen ze dat aanranding.
Verschilt een beetje per persoon denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef itchycoo het volgende:
Wat zijn de openbare plaatsen van een vrouw?
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Verschilt een beetje per persoon denk ik.
Ook wel eens van die filmpjes gezien ja. Of nog erger, sharking Vrouwen, meestal in een rokje, die stiekem op straat gefilmd worden terwijl er een gozer ineens haar slipje omlaag trekt. Meest "aparte" uit die soort filmpjes waren de dames die dan ergens op een bankje ofzo zaten te chillen, zie je iets verderop een kerel achter een krant zitten te rukken. Op het moment suprême loopt ie snel naar die vrouw om zijn lading in haar gezicht te spuiten, terwijl zij natuurlijk nietsvermoedend een boekje zit te lezen ofzo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 05:31 schreef Salmannassar het volgende:
In de Japanse metro gebeurd het relatief vaak maar ben in een homobar in A'dam ook wel eens ge'groped' en kon er wel om lachen. Verder is over dit topic alles al zo'n beetje gezegd....
Groping heeft niets te maken met openbare plaatsen of aanranding:quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef mousec het volgende:
"Groping" is de Engels/Amerikaanse benaming voor het aanraken van vrouwen op openbare plaatsen, bv een drukke bus of tram. Gebeurt dat in Nederland ook? Ervaringen? Wat vond je ervan?
Nou, jouw woordenboekdefinitie is erg beperkt hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Groping heeft niets te maken met openbare plaatsen of aanranding:
Definition: To handle or fondle for sexual pleasure.
To Caress is volgens mij strelen.
Grope/Groping is meer iets vastpakken, bv even de billen vastpakken.
quote:When used in a sexual context, groping is touching or fondling another person in a sexual way using the hands; it generally has a negative connotation, and is considered molestation in most societies. The term 'frotteurism' may be applied when a person rubs up against another person, typically using their sexual parts. Touching a consenting person's body during sexual activity, massage, or medical examination is not usually considered groping, though the term is sometimes used to include clumsy, selfish, or inappropriate sexual touching. Areas of the body most frequently groped include the buttocks, breasts, and thighs on a woman, and the penis, testicles and buttocks on a man. Gropers might use their hands, but pressing any part of their body against another person can be considered groping.
The incidence of groping varies around the world, and some countries have acquired a reputation for it. In some countries, it is common for a woman's buttocks to be pinched or slapped in a crowded area. In many countries, unwelcome groping or touching of any part of another person's body is illegal, but in almost all countries it is considered unacceptable behaviour. Italy used to have a reputation for men pinching women's bottoms, and the term groping could perhaps be applied, but it was not a common term at that time (mid-20th century, for example). Japan has a reputation for females being groped on trains and buses to the extent that the authorities have implemented anti-groping campaigns, which has received considerable media attention and been the subject of serious study in recent years.
http://en.wikipedia.org/wiki/Groping
Gebeurd dat serieus?quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Op het moment suprême loopt ie snel naar die vrouw om zijn lading in haar gezicht te spuiten, terwijl zij natuurlijk nietsvermoedend een boekje zit te lezen ofzo.
Je weet natuurlijk nooit helemaal zeker of iets echt of gespeeld is, maar het leek behoorlijk realistisch. Die vrouwen ook helemaal over de zeik natuurlijkquote:
Heb wel eens zo'n filmpje gezienquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ook wel eens van die filmpjes gezien ja. Of nog erger, sharking Vrouwen, meestal in een rokje, die stiekem op straat gefilmd worden terwijl er een gozer ineens haar slipje omlaag trekt. Meest "aparte" uit die soort filmpjes waren de dames die dan ergens op een bankje ofzo zaten te chillen, zie je iets verderop een kerel achter een krant zitten te rukken. Op het moment suprême loopt ie snel naar die vrouw om zijn lading in haar gezicht te spuiten, terwijl zij natuurlijk nietsvermoedend een boekje zit te lezen ofzo.
Is niet helemaal waar, ik heb met uitgaan terwijl het druk is ook wel eens een hand over mijn kont voelen glijden. is soms toch nog best leuk, even omdraaien om te kijken wie het is, even oogcontact maken. Bij een leuke jongen vind ik het prima, bij een jongen die niet leuk is schud ik gewoon even nee. Dus nog nooit iemand een blauw oog geslagenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:58 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb wel eens zo'n filmpje gezienHeb me echt helemaal kapot gelachen
Maar OT: Als het druk is tijdens uitgaan, en ik moet langs een groepje mensen, dan moet je wel eens een hand op iemand leggen om er langs te lopen, je kent het wel. Soms is dat een meisje, en ik laat soms wel eens mijn hand een beetje langs haar onderrug glijden, just for the jokes lads! Maar verder dan dat ook niet.
Maar ik ben wel eens in mijn kont geknepen door een meisje tijdens uitgaan, dus de vrouwen maken zich hier ook prima schuldig aan. Stomme is nog dat dan helemaal niemand er moeilijk over doet, maar als je dat als man doet, dan ben je aan de beurt hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |