abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130856093
"Groping" is de Engels/Amerikaanse benaming voor het aanraken van vrouwen op openbare plaatsen, bv een drukke bus of tram. Gebeurt dat in Nederland ook? Ervaringen? Wat vond je ervan?
pi_130856108
Groping is gewoon een andere term voor aanranding. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_130856119
In Nederland noemen ze dat aanranding.
pi_130856132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef Rezania het volgende:
Groping is gewoon een andere term voor aanranding. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
In Nederland noemen ze dat aanranding.
En dus illegaal.
pi_130856232
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef mousec het volgende:
Wat vond je ervan?
Mijn mening was zo interessant dat de politie de man heeft opgepakt ^O^
Ja doei.
pi_130856498
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_130857934
Wat zijn de openbare plaatsen van een vrouw?
  Eindredactie Games donderdag 5 september 2013 @ 19:58:54 #8
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_130857976
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef itchycoo het volgende:
Wat zijn de openbare plaatsen van een vrouw?
Verschilt een beetje per persoon denk ik.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_130858112
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef 2dope het volgende:

[..]

Verschilt een beetje per persoon denk ik.
:D
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130860842
Doen jullie dat nooit dan als iedereen een drukke bus in probeert te wringen?
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 21:55:57 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_130863888
ALS ik die ervaring had dan was het resultaat geweest: blauw oog van de groper.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_130864310
Het is daarom ook verstandig om het te doen in de situaties wanneer ze niet kunnen weten wie het is.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
  vrijdag 6 september 2013 @ 04:59:20 #13
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_130872524
Ik zou dat dus echt nooit doen.
Dat je in een druk cafe soms tegen iemand anders aangedrukt hoeft trouwens niet altijd onprettg te zijn als dat toevallig een leuke meid is. Maar eerlijk gezegd wil ik nog wel langer leven dan vandaag. :')
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_130872543
:') aanranding dus....
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 05:31:11 #15
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130872553
In de Japanse metro gebeurd het relatief vaak maar ben in een homobar in A'dam ook wel eens ge'groped' en kon er wel om lachen. Verder is over dit topic alles al zo'n beetje gezegd....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_130876014
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 05:31 schreef Salmannassar het volgende:
In de Japanse metro gebeurd het relatief vaak maar ben in een homobar in A'dam ook wel eens ge'groped' en kon er wel om lachen. Verder is over dit topic alles al zo'n beetje gezegd....
Ook wel eens van die filmpjes gezien ja. Of nog erger, sharking Vrouwen, meestal in een rokje, die stiekem op straat gefilmd worden terwijl er een gozer ineens haar slipje omlaag trekt. Meest "aparte" uit die soort filmpjes waren de dames die dan ergens op een bankje ofzo zaten te chillen, zie je iets verderop een kerel achter een krant zitten te rukken. Op het moment suprême loopt ie snel naar die vrouw om zijn lading in haar gezicht te spuiten, terwijl zij natuurlijk nietsvermoedend een boekje zit te lezen ofzo. :')
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:42:40 #17
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_130884698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef mousec het volgende:
"Groping" is de Engels/Amerikaanse benaming voor het aanraken van vrouwen op openbare plaatsen, bv een drukke bus of tram. Gebeurt dat in Nederland ook? Ervaringen? Wat vond je ervan?
Groping heeft niets te maken met openbare plaatsen of aanranding:
Definition: To handle or fondle for sexual pleasure.

To Caress is volgens mij strelen.
Grope/Groping is meer iets vastpakken, bv even de billen vastpakken.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:52:09 #18
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_130887336
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

Groping heeft niets te maken met openbare plaatsen of aanranding:
Definition: To handle or fondle for sexual pleasure.

To Caress is volgens mij strelen.
Grope/Groping is meer iets vastpakken, bv even de billen vastpakken.
Nou, jouw woordenboekdefinitie is erg beperkt hoor.

quote:
When used in a sexual context, groping is touching or fondling another person in a sexual way using the hands; it generally has a negative connotation, and is considered molestation in most societies. The term 'frotteurism' may be applied when a person rubs up against another person, typically using their sexual parts. Touching a consenting person's body during sexual activity, massage, or medical examination is not usually considered groping, though the term is sometimes used to include clumsy, selfish, or inappropriate sexual touching. Areas of the body most frequently groped include the buttocks, breasts, and thighs on a woman, and the penis, testicles and buttocks on a man. Gropers might use their hands, but pressing any part of their body against another person can be considered groping.

The incidence of groping varies around the world, and some countries have acquired a reputation for it. In some countries, it is common for a woman's buttocks to be pinched or slapped in a crowded area. In many countries, unwelcome groping or touching of any part of another person's body is illegal, but in almost all countries it is considered unacceptable behaviour. Italy used to have a reputation for men pinching women's bottoms, and the term groping could perhaps be applied, but it was not a common term at that time (mid-20th century, for example). Japan has a reputation for females being groped on trains and buses to the extent that the authorities have implemented anti-groping campaigns, which has received considerable media attention and been the subject of serious study in recent years.

http://en.wikipedia.org/wiki/Groping
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_130887438
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:42 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]
Op het moment suprême loopt ie snel naar die vrouw om zijn lading in haar gezicht te spuiten, terwijl zij natuurlijk nietsvermoedend een boekje zit te lezen ofzo. :')
Gebeurd dat serieus? :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_130887488
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Gebeurd dat serieus? :')
Je weet natuurlijk nooit helemaal zeker of iets echt of gespeeld is, maar het leek behoorlijk realistisch. Die vrouwen ook helemaal over de zeik natuurlijk _O-
pi_130887896
Ik vind het spannend :)
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:26:04 #22
404584 Coco24
Bl0Nd mAAr ni3t d0m!
pi_130888571
Iedere vrouw wordt in haar leven meerdere keren gegroped (aangerand dus), behalve als je er echt niet uitziet. Vooral het zwembad moet je niet naartoe gaan. Ik moet zeggen dat Nederlandse mannen zich nog aardig kunnen inhouden ^O^
pi_130889596
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:42 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ook wel eens van die filmpjes gezien ja. Of nog erger, sharking Vrouwen, meestal in een rokje, die stiekem op straat gefilmd worden terwijl er een gozer ineens haar slipje omlaag trekt. Meest "aparte" uit die soort filmpjes waren de dames die dan ergens op een bankje ofzo zaten te chillen, zie je iets verderop een kerel achter een krant zitten te rukken. Op het moment suprême loopt ie snel naar die vrouw om zijn lading in haar gezicht te spuiten, terwijl zij natuurlijk nietsvermoedend een boekje zit te lezen ofzo. :')
Heb wel eens zo'n filmpje gezien :') Heb me echt helemaal kapot gelachen :)
Maar OT: Als het druk is tijdens uitgaan, en ik moet langs een groepje mensen, dan moet je wel eens een hand op iemand leggen om er langs te lopen, je kent het wel. Soms is dat een meisje, en ik laat soms wel eens mijn hand een beetje langs haar onderrug glijden, just for the jokes lads! Maar verder dan dat ook niet.
Maar ik ben wel eens in mijn kont geknepen door een meisje tijdens uitgaan, dus de vrouwen maken zich hier ook prima schuldig aan. Stomme is nog dat dan helemaal niemand er moeilijk over doet, maar als je dat als man doet, dan ben je aan de beurt hoor
  vrijdag 6 september 2013 @ 18:49:29 #24
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_130890996
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:58 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Heb wel eens zo'n filmpje gezien :') Heb me echt helemaal kapot gelachen :)
Maar OT: Als het druk is tijdens uitgaan, en ik moet langs een groepje mensen, dan moet je wel eens een hand op iemand leggen om er langs te lopen, je kent het wel. Soms is dat een meisje, en ik laat soms wel eens mijn hand een beetje langs haar onderrug glijden, just for the jokes lads! Maar verder dan dat ook niet.
Maar ik ben wel eens in mijn kont geknepen door een meisje tijdens uitgaan, dus de vrouwen maken zich hier ook prima schuldig aan. Stomme is nog dat dan helemaal niemand er moeilijk over doet, maar als je dat als man doet, dan ben je aan de beurt hoor
Is niet helemaal waar, ik heb met uitgaan terwijl het druk is ook wel eens een hand over mijn kont voelen glijden. is soms toch nog best leuk, even omdraaien om te kijken wie het is, even oogcontact maken. Bij een leuke jongen vind ik het prima, bij een jongen die niet leuk is schud ik gewoon even nee. Dus nog nooit iemand een blauw oog geslagen :P
pi_130895800
Het hangt er natuurlijk ook erg vanaf op welke lokatie je je bevind. In een drukke bar is het enigszins te verwachten en daarom misschien ook geaccepteerd. Bij de supermarkt wordt het al snel een ander verhaal denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')