quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef Rezania het volgende:
Groping is gewoon een andere term voor aanranding.
En dus illegaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
In Nederland noemen ze dat aanranding.
Verschilt een beetje per persoon denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef itchycoo het volgende:
Wat zijn de openbare plaatsen van een vrouw?
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Verschilt een beetje per persoon denk ik.
Ook wel eens van die filmpjes gezien ja. Of nog erger, sharking Vrouwen, meestal in een rokje, die stiekem op straat gefilmd worden terwijl er een gozer ineens haar slipje omlaag trekt. Meest "aparte" uit die soort filmpjes waren de dames die dan ergens op een bankje ofzo zaten te chillen, zie je iets verderop een kerel achter een krant zitten te rukken. Op het moment suprême loopt ie snel naar die vrouw om zijn lading in haar gezicht te spuiten, terwijl zij natuurlijk nietsvermoedend een boekje zit te lezen ofzo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 05:31 schreef Salmannassar het volgende:
In de Japanse metro gebeurd het relatief vaak maar ben in een homobar in A'dam ook wel eens ge'groped' en kon er wel om lachen. Verder is over dit topic alles al zo'n beetje gezegd....
Groping heeft niets te maken met openbare plaatsen of aanranding:quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef mousec het volgende:
"Groping" is de Engels/Amerikaanse benaming voor het aanraken van vrouwen op openbare plaatsen, bv een drukke bus of tram. Gebeurt dat in Nederland ook? Ervaringen? Wat vond je ervan?
Nou, jouw woordenboekdefinitie is erg beperkt hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Groping heeft niets te maken met openbare plaatsen of aanranding:
Definition: To handle or fondle for sexual pleasure.
To Caress is volgens mij strelen.
Grope/Groping is meer iets vastpakken, bv even de billen vastpakken.
quote:When used in a sexual context, groping is touching or fondling another person in a sexual way using the hands; it generally has a negative connotation, and is considered molestation in most societies. The term 'frotteurism' may be applied when a person rubs up against another person, typically using their sexual parts. Touching a consenting person's body during sexual activity, massage, or medical examination is not usually considered groping, though the term is sometimes used to include clumsy, selfish, or inappropriate sexual touching. Areas of the body most frequently groped include the buttocks, breasts, and thighs on a woman, and the penis, testicles and buttocks on a man. Gropers might use their hands, but pressing any part of their body against another person can be considered groping.
The incidence of groping varies around the world, and some countries have acquired a reputation for it. In some countries, it is common for a woman's buttocks to be pinched or slapped in a crowded area. In many countries, unwelcome groping or touching of any part of another person's body is illegal, but in almost all countries it is considered unacceptable behaviour. Italy used to have a reputation for men pinching women's bottoms, and the term groping could perhaps be applied, but it was not a common term at that time (mid-20th century, for example). Japan has a reputation for females being groped on trains and buses to the extent that the authorities have implemented anti-groping campaigns, which has received considerable media attention and been the subject of serious study in recent years.
http://en.wikipedia.org/wiki/Groping
Gebeurd dat serieus?quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Op het moment suprême loopt ie snel naar die vrouw om zijn lading in haar gezicht te spuiten, terwijl zij natuurlijk nietsvermoedend een boekje zit te lezen ofzo.
Je weet natuurlijk nooit helemaal zeker of iets echt of gespeeld is, maar het leek behoorlijk realistisch. Die vrouwen ook helemaal over de zeik natuurlijkquote:
Heb wel eens zo'n filmpje gezienquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ook wel eens van die filmpjes gezien ja. Of nog erger, sharking Vrouwen, meestal in een rokje, die stiekem op straat gefilmd worden terwijl er een gozer ineens haar slipje omlaag trekt. Meest "aparte" uit die soort filmpjes waren de dames die dan ergens op een bankje ofzo zaten te chillen, zie je iets verderop een kerel achter een krant zitten te rukken. Op het moment suprême loopt ie snel naar die vrouw om zijn lading in haar gezicht te spuiten, terwijl zij natuurlijk nietsvermoedend een boekje zit te lezen ofzo.
Is niet helemaal waar, ik heb met uitgaan terwijl het druk is ook wel eens een hand over mijn kont voelen glijden. is soms toch nog best leuk, even omdraaien om te kijken wie het is, even oogcontact maken. Bij een leuke jongen vind ik het prima, bij een jongen die niet leuk is schud ik gewoon even nee. Dus nog nooit iemand een blauw oog geslagenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:58 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb wel eens zo'n filmpje gezienHeb me echt helemaal kapot gelachen
Maar OT: Als het druk is tijdens uitgaan, en ik moet langs een groepje mensen, dan moet je wel eens een hand op iemand leggen om er langs te lopen, je kent het wel. Soms is dat een meisje, en ik laat soms wel eens mijn hand een beetje langs haar onderrug glijden, just for the jokes lads! Maar verder dan dat ook niet.
Maar ik ben wel eens in mijn kont geknepen door een meisje tijdens uitgaan, dus de vrouwen maken zich hier ook prima schuldig aan. Stomme is nog dat dan helemaal niemand er moeilijk over doet, maar als je dat als man doet, dan ben je aan de beurt hoor
Ik heb er eigenlijk nooit negatieve reacties op gehad, wel positievequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:49 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, ik heb met uitgaan terwijl het druk is ook wel eens een hand over mijn kont voelen glijden. is soms toch nog best leuk, even omdraaien om te kijken wie het is, even oogcontact maken. Bij een leuke jongen vind ik het prima, bij een jongen die niet leuk is schud ik gewoon even nee. Dus nog nooit iemand een blauw oog geslagen
dat is zeker in India bedachtquote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef mousec het volgende:
"Groping" is de Engels/Amerikaanse benaming voor het aanraken van vrouwen op openbare plaatsen, bv een drukke bus of tram. Gebeurt dat in Nederland ook? Ervaringen? Wat vond je ervan?
Ja, maar in India gaan ze ook nog wel wat verder dan dat. In Nederland is het over het algemeen nog wel redelijk onschuldig, al vind ik dat het tijdens het uitgaan ook wel ver kan gaan, maar het ligt waarschijnlijk ook aan waar je heen gaat.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat is zeker in India bedacht
En jij zat daar met sperma op je?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef MangoLotion het volgende:
Is mij overkomen in de metro, de kerel in kwestie kreeg publiekelijk een klap in zijn gezicht.
Je blijft maar met je poten van mij af
Ja maar... engels is stoer jonguh.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef Rezania het volgende:
Groping is gewoon een andere term voor aanranding.
Vind jij blijkbaar wel gezien je ondertitel...quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja maar... engels is stoer jonguh.
Daarom bevestig ik het ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind jij blijkbaar wel gezien je ondertitel...
Aannames en drang te oordelen. Nou nou...quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik meende sarcasme te bespeurenNou stoer jonguh.
Ik vergat nog wat trouwens, Engels is met een hoofdletter. Dus ik ben nog zeikerig ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Aannames en drang te oordelen. Nou nou...
Pas als ik stokslagen ervoor krijg wil ik het overwegen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vergat nog wat trouwens, Engels is met een hoofdletter. Dus ik ben nog zeikerig ook.
Oh die stokslagen wil ik je wel geven, geen probleem.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pas als ik stokslagen ervoor krijg wil ik het overwegen.
Nogal. Ik stel voor dit via DM verder af te handelen... waar je zoals gewoonlijk weer met de staart tussen de benen weg rent.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die stokslagen wil ik je wel geven, geen probleem.
Maar goed, beetje off topic geloof ik...
Ben weer weg, je kent me te goedquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nogal. Ik stel voor dit via DM verder af te handelen... waar je zoals gewoonlijk weer met de staart tussen de benen weg rent.
Niemand wil jou gropen.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
ALS ik die ervaring had dan was het resultaat geweest: blauw oog van de groper.
Dat was ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef oLexie het volgende:
Toen ik 15 ofzo wasStond op een hele volle roltrap, hartje zomer dus gewoon een rokje aan, voel ik ineens een hand aan de binnenkant van mijn dij, bijna bij mijn pun. Was het een of andere kantoorpik die ik volop uit heb staan blaten. Hij had geen idee hoe snel hij weg moest wezen.
Smeerlap.
Herkenbare klacht inderdaadquote:Verder natuurlijk de standaard hand over je kont en zogenaamd per ongeluk een tiet tegen je tiet aan bij het uitgaan, daar ben ik nooit echt van gecharmeerd en ben een paar keer echt boos geworden. Jaartje geleden zag zo'n pannekoek van de Securitas dat en die heeft die gasten er direct uitgeknikkerd.
Dat is ook gewoon duidelijk. Ze schud nee, oké, van haar afblijven, klaar. Bij het uitgaan in ieder geval. Ik zou niet zomaar random iemand op een roltrap in d'r kont knijpen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:49 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, ik heb met uitgaan terwijl het druk is ook wel eens een hand over mijn kont voelen glijden. is soms toch nog best leuk, even omdraaien om te kijken wie het is, even oogcontact maken. Bij een leuke jongen vind ik het prima, bij een jongen die niet leuk is schud ik gewoon even nee. Dus nog nooit iemand een blauw oog geslagen
Ik snap werkelijk waar niet hoe je er als normale volwassen vent mee weg denkt te komen, echt, sommige mensenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef oLexie het volgende:
Toen ik 15 ofzo wasStond op een hele volle roltrap, hartje zomer dus gewoon een rokje aan, voel ik ineens een hand aan de binnenkant van mijn dij, bijna bij mijn pun. Was het een of andere kantoorpik die ik volop uit heb staan blaten. Hij had geen idee hoe snel hij weg moest wezen.
Smeerlap.
Ik neen aan dat ze die grote zwarte loodzware bal aan hun enkel nog gewoon goed vast zit hoor. No worries mate.quote:Op zondag 22 september 2013 22:08 schreef Adolecens het volgende:
Sinds wanneer mogen vrouwen zonder begeleiding op openbare plaatsen komen?
Nee.quote:Op zondag 22 september 2013 23:54 schreef gulbayram het volgende:
Op koningenedag doet bijna alle mannen dat. Een meeste meisjes vinden dat wel leuk denk ik.
quote:Op zondag 29 september 2013 14:42 schreef fathank het volgende:
Het is pas aanranding als de vent in kwestie lelijk is.
Als je lekker bent noemen ze het initiatief.
quote:Op zondag 29 september 2013 09:44 schreef johanicd het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg verbaasd ben te lezen dat sommige mensen het nog normaal vinden ook :s...
Het is simpelweg aanranding, en daarmee strafbaar! Tenzij een vrouw een t-shirt aanheeft met 'GROPE ME' of zo, ga je toch niet een vrouw 'voor de lol' aanranden...
Gaat me erg ver moet ik zeggen...
Mits je aanneemt dat het ongewenst is, daar verschaft TS is geen duidelijkheid over.quote:
Dat "openbare ruimte" mag je weglaten. Het is niet zo dat je de pizzabezorger mag bespringen zodra deze even de hal in stapt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:26 schreef jaha het volgende:
Dat staat ook niet in zijn post. Aanranding is het ongewenst aanraken van vrouwen(of mannen) in de openbare ruimte. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat bij Groping ook het geval is. Misschien is het voor sommige mensen - net als bijv. exhibisonisme - wel erg lekker omdat het een extra kick oplevert.
Kick in je noten zeker?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:26 schreef jaha het volgende:
wel erg lekker omdat het een extra kick oplevert.
Welke context zie jij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:01 schreef johanicd het volgende:
Nou, groping in deze context is het ongevraagd betasten van vrouwen hoor, dus lijkt me niet echt gewenst...
Of ze er nu als sletten bijlopen of niet.. ze worden niet voortdurend door mannen betast en daar gaat het topic over.quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:23 schreef jaha het volgende:
Engeland? Daar lopen meisjes er als sletten bij anders.
In Nederland valt me vaak juist het totale gebrek aan intimiteit op in de openbare ruimte. In Frankrijk zie je op elke straathoek wel een vrijend stel.
Dit inderdaad. Blijf gewoon met je takken van andere mensen af totdat je weet dat het oké is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:11 schreef JaqenHghar het volgende:
Sowieso not done natuurlijk, man of vrouw zijnde. Snap ook niet wat je aan andermans lichaam te voelen hebt, ongeacht kleding, beschonken toestand.
/whiteknightmode
Ik zou het niet eens durven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |