John Williams, iedereen vindt John Williams leuk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:35 schreef penny-wise het volgende:
Alweer excuses voor Indonesie? Kunnen we niet iemand aannemen die voor ieder incident zijn excuses aan gaat bieden aan het betreffende land?
Ik zag er pas een op de snelweg (!) rijden met een oranje bord LES achterop, dus ik denk het niet...quote:
Serieus?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik zag er pas een op de snelweg (!) rijden met een oranje bord LES achterop, dus ik denk het niet...
Nee, het laatste wat ik kan vinden is dat ze een tank hebben uitgeleend aan Duitsland (en die heeft het weer doorgegeven aan Saudi-Arabië). Die wilden een nieuwe versie van de Leopard Tanks, maar dat is alweer van vorig jaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:24 schreef H.FR het volgende:
Zijn die dingen intussen eigenlijk verkocht? Volgens mij niet toch?
dat zien we binnenkort vanzelfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:16 schreef arjan1112 het volgende:
We moeten ze gewoon houden, wat is nou een leger zonder tanks
Nou niet dus, want niemand hoeft die dingen.quote:
dat betekent volgens mij niet dat ze ook in gebruik blijven.. Die dingen gaan toch gewoon de opslag in?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou niet dus, want niemand hoeft die dingen.
Klopt, het is ook compleet bezopen om te kijken naar een momentopname bij de verkoop van oorlogsmaterieel. Leuk voorbeeldje is de verkoop van 1030 YPR aan Egypte.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:07 schreef BlaZ het volgende:
Wat een onzin om die tanks niet te verkopen om wat mensenrechtenschendingen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/YPR-765#Toekomstquote:In de loop der jaren is de Koninklijke Landmacht verschillende malen gereorganiseerd. De hierbij overtollig geworden YPR's zijn hierop ten dele verkocht aan Egypte (1030)
Betekend niet dat je er geen kosten meer aan maakt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
dat betekent volgens mij niet dat ze ook in gebruik blijven.. Die dingen gaan toch gewoon de opslag in?
En daarnaast verkoopt Duitsland wel gewoon tanks aan Indonesië terwijl die met dezelfde richtlijnen werken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Klopt, het is ook compleet bezopen om te kijken naar een momentopname bij de verkoop van oorlogsmaterieel. Leuk voorbeeldje is de verkoop van 1030 YPR aan Egypte.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/YPR-765#Toekomst
Ik denk eerder dat dat een CV90 was en geen Leopard.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik zag er pas een op de snelweg (!) rijden met een oranje bord LES achterop, dus ik denk het niet...
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:35 schreef penny-wise het volgende:
Alweer excuses voor Indonesie? Kunnen we niet iemand
de Leopard2 is wereldwijd nogal gewild hoor, Canada heeft er bijvoorbeeld een aantal van ons gekocht om in Afghanistan in te zettenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou niet dus, want niemand hoeft die dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |