Iets van Juanes?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:21 schreef Carmy het volgende:
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, ik ben op zoek naar een spaans nummer, met geloof ik ook wat engels erin, ik denk dat het een band is, maar het kan ook een zanger alleen zijn. Er zit nogal wat gitaar in het nummer en ik vind dat het uitermate geschikt zou kunnen zijn voor een begrafenis, het is niet echt heel commercieel. Ik hoorde het nummer op Joe fm, en heb ondertussen hun hele afspeellijst al teruggezocht, maar tevergeefs. Heb ze ook gemaild, maar geen gehoor.
Het zou uiteraard wat makkelijker zijn met delen van de songtekst maar ook die heb ik dus niet.
Dus;
Spaans nummer, wellicht wat engels erin
Mannelijke zanger(s?)
Rustig nummer, met gitaar
Geschikt voor een begrafenis
Niet een ontzettend recent nummer.
Ik hoop dat jullie me helpen kunnnen!
Voldoen niet (precies) aan je criteria, maar toch:quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:35 schreef Carmy het volgende:
Nee het is niet Juanes, en chan chan ook niet helaas.
Zoiets?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:35 schreef Carmy het volgende:
Nee het is niet Juanes, en chan chan ook niet helaas.
Ik dacht dat die van Korzhev was, toch niet...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:48 schreef Creeg het volgende:
Ik zoek het nummer uit deze commercial...
Hij lijkt er wel enorm veel op. Die jij stuurde lijkt Ave Maria op te zijn gebaseerd? Toch hoor ik in de commercial een net iets andere aanslag. Het zal denk ik wel speciaal gemaakt zijn? Dit klinkt uiteraard ook zeer mooi.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:39 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van Korzhev was, toch niet...
Het stuk is ook gespeeld door de uploader zelf, misschien dat het daarom verschilt van het origineel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:43 schreef Creeg het volgende:
[..]
Hij lijkt er wel enorm veel op. Die jij stuurde lijkt Ave Maria op te zijn gebaseerd? Toch hoor ik in de commercial een net iets andere aanslag. Het zal denk ik wel speciaal gemaakt zijn? Dit klinkt uiteraard ook zeer mooi.
Nah, zet Ave Maria der maar eens naast. Exact hetzelfde. Blijft mooi.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:44 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Het stuk is ook gespeeld door de uploader zelf, misschien dat het daarom verschilt van het origineel.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:36 schreef CapnIzzy het volgende:
Ik zoek het nummer uit deze commercial
Wat is dit? Is daar ook een youtube linkje van?quote:
Nee. Of tenminste, ik kan hem niet vinden. Maar dit is wel het juiste nummer, toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:37 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Wat is dit? Is daar ook een youtube linkje van?
Yes, thanksquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Of tenminste, ik kan hem niet vinden. Maar dit is wel het juiste nummer, toch?
quote:
Je bent hier naar op zoek:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:57 schreef Spinosaurus het volgende:
Help, ik zoek...
...de naam van het liedje in onderstaand filmpje tot minuut 1:39, daarna start natuurlijk Kleine Jongen van André Hazes.
Wat ik er van weet is dat het hetzelfde deuntje heeft als de vele Stand By Me's op YouTube, echter kan ik niet de versie vinden van het filmpje.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent hier naar op zoek:
Wat natuurlijk een sample bevat uit dit nummer:
Gotcha!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/watch?v=ZdGhweTnk1A
Ja, ik kon mobiel Puff Daddy niet snel genoeg goed posten.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Ik hoorde zo'n electro plaatje met een vrouwenstem in da gym, geen idee hoe dat genre heet.
In het refrein zat de hele tijd iets van ''if you're lonely i'll be the only one'' of ''if you want me i'll be the only one''. Kon het niet zo goed verstaan.
Ter verduidelijking was het een beetje in het genre van onderstaand liedje:
Waarschijnlijk niemand die hier wijzer van wordt, maar goed, doe toch maar 'n poging xD
Nee, dat is 'm nietquote:
Justin Martin - Don't Go (Dusky Remix)??quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef HansVaak het volgende:
Ik vroeg me af of iemand weet hoe het eerste nummer uit onderstaand filmpje heet?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:16 schreef mincemeat het volgende:
Het is een heel bekend meebral liedje. En het heet iets van "likeido" is mij gezegd. Hoe heet het echt?
Het is de Jeugd van Tegenwoordig- Regenjas en Plangaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:13 schreef o.us2.0 het volgende:
https://soundcloud.com/ni(...)d-comment-at-4074154
Het is het nummer die op 32:23 begint, en zo te zien is het Nederlandstalig. Iemand een idee welk nummer dat niet? Shazam en Soundcloud werken niet echt mee.
Ik wil geen zeikerd zijn maar die piepjesbeat hoor ik er niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef kvd het volgende:
[..]
Het is de Jeugd van Tegenwoordig- Regenjas en Planga
vanaf 50 seconden
Dat is de mix...je weet nu wat het is...kan je verder zoekenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wil geen zeikerd zijn maar die piepjesbeat hoor ik er niet?
kijk, 1 opdracht bij youtube, zoek je dit?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wil geen zeikerd zijn maar die piepjesbeat hoor ik er niet?
Heldquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:22 schreef kvd het volgende:
[..]
kijk, 1 opdracht bij youtube, zoek je dit?
gebruik die handjes maar om zoekopdrachten in de typen (voor mij was het een onbekend nummer)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Held! Als ik je een boks of knuffel kon geven deed ik dat nu.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef Basilicumman het volgende:
Help! http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/301669 Ik zoek een nummer wat begint hier op minuut 19:37 tot minuut 20:27. Volgens mij heeft het ook eens in een reclame gezeten. Met google kom ik er niet achter, en ook Shazam kan mij niet helpen. Bij voorbaat dank!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:13 schreef Emm16 het volgende:
'T liedje die je hoort bij de Transavia reclame? Alvast bedankt!
Held!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:54 schreef Nr7 het volgende:
[..]
Justin Martin - Don't Go (Dusky Remix)??
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:28 schreef Acks1962 het volgende:
Beste Forummers,
Ik ben op zoek naar een track van "Pim Stones" met "The Last One I Made".
Op internet circuleert alleen maar een "Youtube" versie en die is over-gemoduleerd.
Deze versie heb ik ook, bij gebrek aan beter.
Ik zoek een schone versie.
Liefst CD kwaliteit of 320kbps.
Wie kan mij aan dit "beeldschone" nummer helpen.
Heeft deze meneer überhaupt een CD uitgebracht???
Ik ken maar 4 nummers!
Groet, Adrie
uit de OP:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:02 schreef Mixende_match het volgende:
Hallooo. Ik was in bitterzoet, echt leuke muziek gehoord, helft van die muziek ken ik dus nietwie kan me helpen aan een dancehall achtige versie van mas que nada?
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:35 schreef Acks1962 het volgende:
Excuses, mijn verzoek is niet toegestaan.
Bovenstaande vraag annuleer ik bij deze!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:05 schreef pirlo444 het volgende:
Ik zoek een nummer eind jaren negentig bandaleo iets met zon cowboy die door spanje loopt en de hele tijd hetzelfde melodietje!
Keytarquote:
Nee zo kom ik niet ver. Waar hoorde je het? Kan je de melodie neuriën opnemen en sturen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:34 schreef Snaps93 het volgende:
Hoi!
Ik zoek een liedje, het was veel drum.
En het ging zo van: tuumtuum tetuumtuum tuutuutetuumtuum tuum tuum tuum.
Ja heel onduidelijk, ik heb de melodie in mijn hoofd maar kom niet op het nummer.
Hopelijk kunnen jullie me helpen?
Of ..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:05 schreef pirlo444 het volgende:
Ik zoek een nummer eind jaren negentig bandaleo iets met zon cowboy die door spanje loopt en de hele tijd hetzelfde melodietje!
Nee nee het is trance achtig het was van zon groep/ zoals Sash een beetje kweenie precies hoe en watquote:
?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:34 schreef Snaps93 het volgende:
Hoi!
Ja heel onduidelijk, ik heb de melodie in mijn hoofd maar kom niet op het nummer.
?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:23 schreef 2cv het volgende:
Tijdens de autocross in Ter Apel vandaag hoorde ik tussen +/- 12:00u en +/- 13:00u een lied dat me interesseerde. Het was erg ritmisch met veel getrommel. Een hoge (vrouwelijke?) stem zingt daarbij een regel/zin in een buitenlandse taal (niet Engels of Nederlands, waarschijnlijk ook niet Duits of Frans). Het eind van die regel/zin klinkt als 'pleebekjsoo' (zonder w). Ik heb het lied wel eerder gehoord, dus het is vrijwel zeker niet totaal onbekend.
Heeft iemand enig idee waar ik het over heb ? Bij voorbaat dank !
Nopz, dat was het niet, het ritme was zowieso langzamer.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:23 schreef 2cv het volgende:
Tijdens de autocross in Ter Apel vandaag hoorde ik tussen +/- 12:00u en +/- 13:00u een lied dat me interesseerde. Het was erg ritmisch met veel getrommel. Een hoge (vrouwelijke?) stem zingt daarbij een regel/zin in een buitenlandse taal (niet Engels of Nederlands, waarschijnlijk ook niet Duits of Frans). Het eind van die regel/zin klinkt als 'pleebekjsoo' (zonder w). Ik heb het lied wel eerder gehoord, dus het is vrijwel zeker niet totaal onbekend.
Heeft iemand enig idee waar ik het over heb ? Bij voorbaat dank !
Nope, die was het niet. Het ging langzamer en er zitten duidelijk minder instrumenten in. En )ook' bij deze kom ik geen tekst tegen die klinkt als ´pleebeksjoo´.quote:
Tussen 0.58 en 1.07 wel iets sta op sjoo eindigt, en in dit soort topic verstaat iedereen vaak wat andersquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nope, die was het niet. Het ging langzamer en er zitten duidelijk minder instrumenten in. En )ook' bij deze kom ik geen tekst tegen die klinkt als ´pleebeksjoo´.
Het is 100% zeker weten niet het nummer wat ik zoek.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tussen 0.58 en 1.07 wel iets sta op sjoo eindigt, en in dit soort topic verstaat iedereen vaak wat anders
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ben opzoek naar een nummer/clip dat werd uitgezonden op MTV Brand New afgelopen zaterdagavond rond 8 uur. Het nummer werd gezongen door een jonge vrouw met een behoorlijk grote ingevlochten paardenstaart. Ze had een kort wit hemdje aan en een rokje of korte broek en ze danste op een rots o.a. Vrij aparte muziek ook, zou geen categorie kunnen bedenken. Beetje provocerende clip en ze had iets jongensachtig.
Iemand die hier iets mee kan?
Wilde gokquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:34 schreef Snaps93 het volgende:
Hoi!
Ik vind het best veel weg hebben van de start van deze:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:54 schreef nappa2307 het volgende:
HELP!
https://soundcloud.com/robin-schulz/band-of-horses-the-funeral
Het percussie geluid wat je in het begin hoort (ipv de clap)
dat is bijna hetzelfde als een vrij bekend nummer (van dit jaar)
kan iemand helpen???????????
Bedoel je Dokter Pop? De oplossing vandaag daar was dit nummer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:13 schreef -niemand- het volgende:
vandaag bij doktor paul op 3fm, volgens mij een nummer van dio.
althans ik kon alleen zijn naam horen. het betreffende nummer niet, dat zou ik toch nog graag willen weten welk nummer het was.
ja dan was het die denk ik, ik had er niks van gehoord maar meende iets de naam dio te horenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bedoel je Dokter Pop? De oplossing vandaag daar was dit nummer.
ik heb geprobeerd het een beetje na te makenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:54 schreef nappa2307 het volgende:
HELP!
https://soundcloud.com/robin-schulz/band-of-horses-the-funeral
Het percussie geluid wat je in het begin hoort (ipv de clap)
dat is bijna hetzelfde als een vrij bekend nummer (van dit jaar)
kan iemand helpen???????????
GEVONDEN!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef nappa2307 het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd het een beetje na te maken
http://snd.sc/1bw3VZM
Nicequote:
nope, meer zang. de zang deed me een beetje denken aan de zang in "waiting all night" van rudimental.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:05 schreef Anushaar het volgende:
Was laatst op een 90's party, en er kwam een liedje, geen dance maar rock en in het refrein ging iedereen springen, ik herinner met iets met Ta ta ta ta ta, heb het liedje ook al vaker op de zwarte cross gehoord bij de loco loco discoshow
?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:05 schreef Anushaar het volgende:
Was laatst op een 90's party, en er kwam een liedje, geen dance maar rock en in het refrein ging iedereen springen, ik herinner met iets met Ta ta ta ta ta, heb het liedje ook al vaker op de zwarte cross gehoord bij de loco loco discoshow
track 02: Welcome to the funny farm (Original mix) - Montagskino, Housemeister & Tony Planet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 06:29 schreef female81 het volgende:
Toch maar weer eens proberen, na een paar jaar; in de hoop dat er tussen de nieuwe lichting id'-ers iemand zit die dit wél weet.
De eerste doet aan de eerste Prodigy-nummers denken (maar als zij dat waren geweest, had vast iemand het wel geweten...), en de tweede is minimal-achtige dance.
Damn dat is me toch een trip nummer zeg.. :pquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef stijn_ het volgende:
[..]
track 02: Welcome to the funny farm (Original mix) - Montagskino, Housemeister & Tony Planet.
SoundCloud
Wow, bedankt!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef stijn_ het volgende:
[..]
track 02: Welcome to the funny farm (Original mix) - Montagskino, Housemeister & Tony Planet.
SoundCloud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |