SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Joooop was te snelen had voorsprong omdat hij zijn naam al wist.
wat kennis over hoedjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Pastaslierten oprollen, ook dat kan Marco hem leren.
Mwah balen joh. Ik had er al 3. Wedden dat er nog meer goede komen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Joooop was te snelen had voorsprong omdat hij zijn naam al wist.
Niet bij mij. Houten stok heeft bij mij de gun factor.quote:
Vast wel, alleen kan ik het volgende weer niet zienquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah balen joh. Ik had er al 3. Wedden dat er nog meer goede komen?
En de goede zijn dan al weggepikt natuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vast wel, alleen kan ik het volgende weer niet zien
waarschijnlijk wel. Hulde voor de eerste die na het zingen direct kiest en weglooptquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:26 schreef tralalala het volgende:
Worden ze verplicht om zo'n lulverhaal te geven voordat ze kiezen?
Hier nog 1.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:26 schreef Clavis het volgende:
Negers vallen op konten.
(ik lig ook goed bij ze)
wie is dat ook al weer?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Niet bij mij. Houten stok heeft bij mij de gun factor.
Maak er gebruik van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:26 schreef Clavis het volgende:
Negers vallen op konten.
(ik lig ook goed bij ze)
Jup, al heb ik wel Juliaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En de goede zijn dan al weggepikt natuurlijk
en ik jouquote:
tis al bijna zaterdagquote:
De drie die draaiden, waren heel snel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
"Ze draaiden al snel, alle drie hoor."
Wendy kan niet tellen.
bruno mars een neger?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
En wat draaien we dan? Een liedje van een neger met een hoedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |