abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 10:03:56 #1
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131835962
Day Zero Project
101 doelen in 1001 dagen, al is het bungeejumpen of gewoon leren koken, alles mag, zolang de doelen voor jou haalbaar en realistisch zijn.

Het idee Day Zero Project is geboren in Nieuw-Zeeland door Michael Green.

Het doel achter Day Zero Project is om je ideeën en plannen eindelijk eens waar te maken. Iedereen heeft wel iets wat die ooit eens wil doen. Waarom wachten en niet gewoon doen?

Ieder jaar rondom oud en nieuw hoor je wel de voornemens om dingen te veranderen? Hoeveel hiervan worden ook echt uitgevoerd. Bijzonder weinig. Daarom 1001 dagen om je voornemens uit te voeren. Door 1001 dagen (ongeveer 2,75 jaar) te nemen staan andere activiteiten zoals studie, werk niet in de weg om je plannen te dwarsbomen. En sommige dingen kan je nou eenmaal alleen in een bepaald seizoen doen. Een sneeuwpop maken in de zomer is bijzonder lastig. Tijdens de 1001 dagen valt er vast wel een keer sneeuw. Maak die sneeuwpop en zet hem op je lijst als gedaan.

Veel mensen beginnen met de volgende drie doelen in hun project:

1. Koop een spaarpot
2. Doe voor ieder behaald doel een x bedrag in de spaarpot (bijvoorbeeld een euro)
3. Doe het einde van de 1001 dagen iets leuks van het geld.

Nog maar 98 doelen zelf te bedenken, en ze hoeven niet allemaal serieus te zijn. Als ze maar haalbaar en meetbaar zijn. Doe wat je zelf wil met 101 doelen in 1001 dagen!

Als je het leuk vindt, kan je je voortgang delen op een weblog zodat je zelf kan zien wat je hebt gedaan (en bewijs dit eventueel ook door middel van foto's) en om de wereld je te laten steunen in het halen van je doelen.

Vorige delen
LIF / Day Zero Project
LIF / Day Zero Project #2
LIF / Day Zero Project #3
LIF / Day Zero Project #4
LIF / Day Zero Project #5
LIF / Day Zero Project #6
LIF / Day Zero Project #7
LIF / Day Zero Project #8 Lijstjes lijstjes lijstjes
LIF / Day Zero Project #9 Spaarpotten!

Officiële website
http://www.dayzeroproject.com/

Fokkers met DZP blogs
19butterfly82
Anne
Brici
Bubbles90.
Chemiu
Crientj
DeLuna
De_Taartjesfee
Freddeh
Greys
Jojogirl
kvd
LizLot
Mini_rulez
Muck
Mutsefluts
Neraice
PurePoisonPerfume
RadioSlut
Sarabi
sararaats
Spiegelei
sylvesterrr
vault_tec
YPPY

Dayzero resultaten van mensen over heel de wereld
Achievements

Handige links
Countdown Timer
Nederlandse Day Zero Project
Photojojo
Flickr

Wil je een nieuw topic openen of wil je jezelf toevoegen aan de lijst met blogs, de OP is hier te vinden.
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 10:04:19 #2
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131835968
Zo, een uur geen nieuwe kan natuurlijk echt niet he :P
pi_131837600
Oh, heb ik 'm dichtgegooid? Haha. Direct na die post van me ben ik vertrokken... :D
pi_131839677
Briljant :)
pi_131840047

In het begin heb ik heel veel aluin en pleisters gebruikt. :X :@

[ Bericht 0% gewijzigd door sylvesterrr op 04-10-2013 13:47:57 ]
pi_131841051
Ik zal mijn lijst dit weekend ook even online zetten. Ik ben overigens al bezig met afstrepen.
pi_131841463
ik heb nog steeds hoofdpijn dus het ligt even stil maar ik heb nog wel even ;)
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_131845414
Het is een beetje een nerdy filmpje geworden, maar wel het videobewijs van een leuke dag. Op 30 september 2013 heb ik doel 10 (Achter elkaar 5 willekeurige treinen instappen en minstens een halfuur of tot de eindbestemming blijven zitten) afgerond. Ik heb hiervoor het halve land afgereisd met de trein. Hier zie je een korte video met een sfeerbeeld. Het is gefilmd met een wat minder briljant werkend androidtelefoontje, maar het gaat om het idee ;-)

Voor de doelen waar de video een wat grotere rol gaat spelen probeer ik een wat betere camera(ploeg) te regelen.
( en vergeet niet te liken want dat is leuk! www.webhawk.nl )
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 16:58:57 #9
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_131848084
Niet heel gelukkig met de foto, maar soit :')

http://brightsideoflove.wordpress.com/2013/10/04/doel-voltooid/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_131848125
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef Meke het volgende:

Dat gaat er wel af tijdens het afwassen!

Of heb je een vaatwasser :P ?
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:07:26 #11
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_131848324
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:00 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat gaat er wel af tijdens het afwassen!

Of heb je een vaatwasser :P ?
Precies, of tijdens het douchen *)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:10:38 #12
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131848404
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef Meke het volgende:

Mooie kleur is dat O+
en verder is het een kwestie van vaak oefenen *O*
pi_131888022
Mag ik ook in de OP? Ik had mezelf al wel aan de wiki toegevoegd :) (http://vlinderdayzero.wordpress.com)

Vanavond weer 1/10e van een doel gehaald, heb een korte docu samen met mijn vader gekeken over een U2-fan die naar heul veul shows was geweest. Ik ben niet echt fan, mijn vader wil, maar was vooral leuk om samen wat te doen :) Heeft hier iemand nog tips voor mooie documentaires? Er is wel heel veel te kiezen.

Morgen even een update bloggen, nu eerst verder met Breaking Bad (nog 27 afleveringen, dan is doel #98 ook gehaald :D )
pi_131888301
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 00:08 schreef Vlinder88 het volgende:
Mag ik ook in de OP? Ik had mezelf al wel aan de wiki toegevoegd :) (http://vlinderdayzero.wordpress.com)

Vanavond weer 1/10e van een doel gehaald, heb een korte docu samen met mijn vader gekeken over een U2-fan die naar heul veul shows was geweest. Ik ben niet echt fan, mijn vader wil, maar was vooral leuk om samen wat te doen :) Heeft hier iemand nog tips voor mooie documentaires? Er is wel heel veel te kiezen.

Morgen even een update bloggen, nu eerst verder met Breaking Bad (nog 27 afleveringen, dan is doel #98 ook gehaald :D )
Van wat voor docu's hou je?
Er is hier een topic over docu's, hier ga ik tzt wel wat uithalen denk ik (TV / Goede Docu's?! #6). Was vandaag bezig met een docu over de verdediging van Robert M (je weet wel, die niet zo'n hele leuke meneer die het graag met hele jonge kindjes deed), maar de ogen vielen halverwege dicht hahaha. Morgen tweede deel maal kijken.

En BB...wat een leuke serie. Ze zenden sinds vorige week op zaterdagnacht 6 afleveringen achter elkaar uit. Heb toen de pilot bekeken en ben sinds maandag aan het verder kijken...net seizoen 3 aflevering 3 gekeken, dus nog maar 39 te gaan *O*
pi_131888531
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 00:18 schreef kvd het volgende:

[..]

Van wat voor docu's hou je?
Er is hier een topic over docu's, hier ga ik tzt wel wat uithalen denk ik (TV / Goede Docu's?! #6). Was vandaag bezig met een docu over de verdediging van Robert M (je weet wel, die niet zo'n hele leuke meneer die het graag met hele jonge kindjes deed), maar de ogen vielen halverwege dicht hahaha. Morgen tweede deel maal kijken.

En BB...wat een leuke serie. Ze zenden sinds vorige week op zaterdagnacht 6 afleveringen achter elkaar uit. Heb toen de pilot bekeken en ben sinds maandag aan het verder kijken...net seizoen 3 aflevering 3 gekeken, dus nog maar 39 te gaan *O*
Ah, thnx voor de tip! Had dat topic nog niet gezien.
Ik kijk vooral veel muziekdocu's of over reizen, maar heb bijv. een tijd terug ook een hele mooie gezien over autisme. Ik zal het topic eens doorspitten :) Die van jou lijkt me best heftig..

Ik ben ook helemaal verslaafd aan BB. En 2 seizoenen in één week? Doe je netjes :P
pi_131888994
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 00:28 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Ik kijk vooral veel muziekdocu's of over reizen, maar heb bijv. een tijd terug ook een hele mooie gezien over autisme. Ik zal het topic eens doorspitten :) Die van jou lijkt me best heftig..

Ik ben ook helemaal verslaafd aan BB. En 2 seizoenen in één week? Doe je netjes :P
Muziek en gehandicapten: The punk Syndrome (Kovasikajuttu), over 4 gehandicapten die in een punkband zitten. Nog niet gezien, maar hij staat op de lijst. Net zoals meer films en elke dag even HollandDoc24 bekijken om te zien of ze nog een leuke docu hebben.
De huidige docu is tot nu toe nog niet zo heftig, het gaat meer om de advocaten van M, over hoe zij met het proces bezig zijn (maar weet niet of dat de hele docu zo is http://dokument.ncrv.nl/pagina/verdediging-van-robert-m). Ga toch maar even verder nu, dan kan ik morgen de docu kijken die ik vannacht opneem

(enne...werkeloos....dus dat kijken gaat dan makkelijk)
pi_131892492
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 00:28 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Dit is ook een heel bijzondere documentaire: http://dokument.ncrv.nl/pagina/regels-van-matthijs
pi_131892515
Ik ben bijna jaloers dat jullie nog BB afleveringen hebben die je niet kent _O_ Zo jammer dat de laatste geweest is. Maar goed, sterk geëindigd en niet als een nachtkaars uit gegaan zoals helaas zoveel series die maar uitgemolken worden omdat ze populair zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131892636
Hier nog een BB-fan! Wij zijn vorige week begonnen en hebben inmiddels seizoen 1 gezien. Gaan vandaag beginnen aan seizoen 2. :) Supergoed vind ik het!

Een hele goede (en tegelijkertijd afschuwelijk om te zien) documentaire vond ik die over de Nederlandse SS-ers die nog in leven zijn. Ik ben even de naam kwijt maar die is via google vast zo te vinden, er was behoorlijk wat ophef over ivm hun uitspraken over joden.
pi_131893321
:W

vandaag doel 81 afwerken *O*

ik heb voor vandaag gekozen omdat de beste collega's van dienst zijn en omdat ik toch niets anders te doen heb ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 oktober 2013 @ 12:47:56 #21
163650 Greys
pi_131896392
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:31 schreef WebHawk het volgende:
Het is een beetje een nerdy filmpje geworden, maar wel het videobewijs van een leuke dag. Op 30 september 2013 heb ik doel 10 (Achter elkaar 5 willekeurige treinen instappen en minstens een halfuur of tot de eindbestemming blijven zitten) afgerond. Ik heb hiervoor het halve land afgereisd met de trein. Hier zie je een korte video met een sfeerbeeld. Het is gefilmd met een wat minder briljant werkend androidtelefoontje, maar het gaat om het idee ;-)

Voor de doelen waar de video een wat grotere rol gaat spelen probeer ik een wat betere camera(ploeg) te regelen.
( en vergeet niet te liken want dat is leuk! www.webhawk.nl )
Wat een leuk filmpje, zo 'echt' :D Met commentaar enzo!

En die klok _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131896647
BB! Ja die had ik ook als doel, maar een beetje opvul materiaal.
Inmiddels behaald, dinsdag laatste aflevering gezien. Snif.

Ik heb inmiddels best veel doelen behaald maar ben te lui om ze op te schrijven :+
En de meesten zijn een beetje matig, veel opruim en opknapdoelen.

Tis eigenlijk meer een streeplijstje van wat ik sowieso nog moet doen. Echt leuke doelen heb ik niet geloof ik maar zo schiet het wel op :P
Screw them.
We're going home.
pi_131896956
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 09:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een hele goede (en tegelijkertijd afschuwelijk om te zien) documentaire vond ik die over de Nederlandse SS-ers die nog in leven zijn. Ik ben even de naam kwijt maar die is via google vast zo te vinden, er was behoorlijk wat ophef over ivm hun uitspraken over joden.
Rillingen over mijn rug!!! Die heb ik ook ooit gezien en ik heb met ontzetting zitten kijken. Wel interessant waarom ze allemaal bij de SS waren gegaan; allemaal andere redenen en achtergronden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131897092
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 12:47 schreef Greys het volgende:

Wat een leuk filmpje, zo 'echt' :D Met commentaar enzo!

En die klok _O-
Ja, ontzettend leuk gemaakt ook :Y Misschien moet ik hem om hulp gaan vragen voor één van mijn doelen: maak een leuk filmpje voor op youtube :D
pi_131897743
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 13:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Rillingen over mijn rug!!! Die heb ik ook ooit gezien en ik heb met ontzetting zitten kijken. Wel interessant waarom ze allemaal bij de SS waren gegaan; allemaal andere redenen en achtergronden.
Mijn vriend en ik zaten hier echt met open mond van afschuw. Het was zeer interessant maar echt schokkend om te zien dat er mensen zijn die echt zo denken.
pi_131897806
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 09:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hier nog een BB-fan! Wij zijn vorige week begonnen en hebben inmiddels seizoen 1 gezien. Gaan vandaag beginnen aan seizoen 2. :) Supergoed vind ik het!

Deze?
pi_131897811
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 13:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Mijn vriend en ik zaten hier echt met open mond van afschuw. Het was zeer interessant maar echt schokkend om te zien dat er mensen zijn die echt zo denken.
Die het toen meenden en nu, nadat alle horror van het naziregime bekend is geworden, nog stééds menen.
pi_131897821
quote:
Volgens mij wel :Y Heel indrukwekkend.
pi_131897846
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 13:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij wel :Y Heel indrukwekkend.
Dan gaat ie door jullie verhalen nu op de docu-kijk-lijst
pi_131898958
Ja die wil ik ook nog wel eens zien, maar dan gewoon, niet op mn lijstje.

Net 2 updates geplaatst maar ik kan ze niet aanpassen / afstrepen in die rechterbalk.
Iemand daar ook problemen mee? Met Blogspot?

www.frausingalong.blogspot.de
Screw them.
We're going home.
pi_131905053
Goeie docu-tips! Gaan op de lijst.

En een nieuw stukje: http://vlinderdayzero.wordpress.com/2013/10/06/kriskras/
pi_131910456
Ik kan weer een doel afstrepen *O* vandaag met het NK meegedaan.
Komende week even een blogje schrijven.
pi_131914805
doel 81 niet uitgevoerd maar volgende keer beter
pi_131915891
Sara, kan je er ook bijzetten welk doel je bedoelt, want ik ga niet continue op ieders website klikken om het nummertje na te kijken...
  Moderator zondag 6 oktober 2013 @ 21:59:30 #35
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_131918116
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Sarabi het volgende:
En? :D
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:11:40 #36
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_131918870
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Sara, kan je er ook bijzetten welk doel je bedoelt, want ik ga niet continue op ieders website klikken om het nummertje na te kijken...
Speel toerist in Antwerpen
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:39:38 #37
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_131948626
Bijna een doel behaald: het kledingstuk (rokje) voor m'n dochter is helemaal gebreid. Ik moet het alleen nog even afwerken (er komt een naad aan de achterkant en alle eindjes moeten nog even afgeknipt en ingestopt worden).

pi_131953708
Wat een schattig rokje! O+

Ik heb vandaag in het bos een paar toffe foto's van paddenstoelen gemaakt voor doel 46: Maak van elk seizoen een kenmerkende foto :)
Ik neig ernaar om van elk seizoen een paar kenmerkende foto's te maken i.p.v. een, dat vind ik toch wel erg weinig namelijk. Maar daar ga ik nog ff over nadenken!
pi_131955721
Morgen keuring voor het geven van bloed. Als er geen giftige stoffen ronddwalen in mijn lichaam kan ik binnenkort ook weer een doel van mijn lijstje afstrepen ^O^
pi_131961984
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:39 schreef Jojogirl het volgende:
Bijna een doel behaald: het kledingstuk (rokje) voor m'n dochter is helemaal gebreid. Ik moet het alleen nog even afwerken (er komt een naad aan de achterkant en alle eindjes moeten nog even afgeknipt en ingestopt worden).

[ afbeelding ]
Wat leuk!!! O+
Screw them.
We're going home.
pi_131961991
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef Bubbles90. het volgende:
Wat een schattig rokje! O+

Ik heb vandaag in het bos een paar toffe foto's van paddenstoelen gemaakt voor doel 46: Maak van elk seizoen een kenmerkende foto :)
Ik neig ernaar om van elk seizoen een paar kenmerkende foto's te maken i.p.v. een, dat vind ik toch wel erg weinig namelijk. Maar daar ga ik nog ff over nadenken!
Dat vind ik ook wel een leuk doel eigenlijk! :D
Screw them.
We're going home.
pi_131966250
quote:
9s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:11 schreef hexje het volgende:

[..]

Speel toerist in Antwerpen
eigenlijk bedoelde ik doel 80: ga spontaan iets drinken in de cafetaria.

ik had ineens 102 doelen maar het is bijgewerkt.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:52:18 #43
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_131966909
Ik kan in oktober 1 doel verwezenlijken. Toch vind ik het eng om mij op te geven. Toen ik jonger dwas zag ik eens een vacature voor stewardess bij Emirates. Vond het eng om naar het buitenland te gaan. Nu ik wat ouder ben, heb ik zoiets van: Je had je best op kunnen geven voor de open dag. Nu is er een open dag in oktober. Ik ga mij deze week opgeven.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:05:20 #44
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_131967184
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:39 schreef Jojogirl het volgende:

[ afbeelding ]
Zo schattig O+

Mijn internet is dood dus ik kan aan 2 doelen beginnen :') Een week niet FOK!ken en een week niet internetten. :')
Kaleidoscopiklimax
pi_131967239
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:52 schreef hexje het volgende:
Ik kan in oktober 1 doel verwezenlijken. Toch vind ik het eng om mij op te geven. Toen ik jonger dwas zag ik eens een vacature voor stewardess bij Emirates. Vond het eng om naar het buitenland te gaan. Nu ik wat ouder ben, heb ik zoiets van: Je had je best op kunnen geven voor de open dag. Nu is er een open dag in oktober. Ik ga mij deze week opgeven.
Wat goed! Kan me voorstellen dat het eng is! Aan de andere kant, aan de open dag zitten waarschijnlijk nog geen verplichtingen vast, ofwel? :)
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:08:24 #46
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_131967279
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:07 schreef Bubbles90. het volgende:

[..]

Wat goed! Kan me voorstellen dat het eng is! Aan de andere kant, aan de open dag zitten waarschijnlijk nog geen verplichtingen vast, ofwel? :)
Nee, je zit dat nergens aan vast. Dus laat ik mij nu niet leiden door angst. Heb al een profiel aangemaakt op hun site. Moet nog foto's van mijzelf maken. :)
pi_131973498
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:52 schreef hexje het volgende:
Uiteraard is zoiets engs, maar zulke dingen mogen toch ook spannend zijn ;) Da's heel gezond.
Zie het als een uitdaging die je moet overwinnen! Nu helemaal, nu je het hier hebt gepost >:) !

Ik ben eindelijk eens naar de tandarts geweest en achteraf was mijn 'angst' daarvoor dus weer een " :') " waard.

http://anne101doelen.blog(...)ente-in-de-ogen.html
pi_131996124
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:41 schreef Anne het volgende:

[..]

Uiteraard is zoiets engs, maar zulke dingen mogen toch ook spannend zijn ;) Da's heel gezond.
Zie het als een uitdaging die je moet overwinnen! Nu helemaal, nu je het hier hebt gepost >:) !

Ik ben eindelijk eens naar de tandarts geweest en achteraf was mijn 'angst' daarvoor dus weer een " :') " waard.

http://anne101doelen.blog(...)ente-in-de-ogen.html
Prachtig :') het is dat je een vrouw bent, anders had ik je onze tandarts opgegeven. Daar geniet iedere man van ;)
pi_131996225
quote:
Ik zit even te lezen en zie dat je 5kg in 2 maanden niet snel vindt. Dat is 2.5kg per maand. En even grof gerekend 0.6kg per week eraf. Jij vindt het niet snel, maar ik vind zoiets echt een hele mooie prestatie! Props! _O_

Hoe was Gravity?
pi_131996259
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben even door m'n kwartjes heen op dit moment. Help me even... Het NK van.... ? Ik weet dat je het er in het verleden over hebt gehad, maar ik heb wat extra triggers nodig de laatste weken.
pi_131996272
Buikdansen :)
Daar moet ik vandaag ook nog even een blog over schrijven (zat eigenlijk op foto's te wachten)
pi_131996313
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:40 schreef Sarabi het volgende:
Buikdansen :)
Daar moet ik vandaag ook nog even een blog over schrijven (zat eigenlijk op foto's te wachten)
Dank je, hij is gevallen :) Hoe ging het? Ik wacht vol spanning op je blogje :)
pi_131998518
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:42 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Dank je, hij is gevallen :) Hoe ging het? Ik wacht vol spanning op je blogje :)
Het was een superervaring :)

Tussendoor ook nog een ander doel behaald *O*
Ben vandaag vrij en bedacht me dat ik wel mijn kledingkast kon gaan sorteren :) 2 vuilniszakken minder en ben weer kleding tegengekomen waarvan ik niet meer wist dat ik ze had.
pi_132004974
http://taluma101.blogspot(...)-een-goede-week.html

De update :)
Volgende weken zal het wel weer rustiger worden.
pi_132017038
Zo, seizoen 3 van Breaking Bad zit er ook op :P
pi_132019855
Ik ben bezig met doel 51: luister 50 shades of grey als luisterboek.
Het is vooral grappig kan ik jullie melden. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Moderator woensdag 9 oktober 2013 @ 21:39:28 #58
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_132020376
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben bezig met doel 51: luister 50 shades of grey als luisterboek.
Het is vooral grappig kan ik jullie melden. :D
Als hoorspel was nog leuker! Of is dit ook met achtergrondgeluiden? :D
pi_132022999
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:39 schreef Meke het volgende:

[..]

Als hoorspel was nog leuker! Of is dit ook met achtergrondgeluiden? :D
Die ken ik niet, is waarschijnlijk nog grappiger. :D waar vind ik die?
Dit wordt verteld door een kindvrouwtje due stemmen nadoet. Het is zo slecht en tenenkrommend dat het weer grappig is. :o
Doe wat je niet durft.
  Moderator woensdag 9 oktober 2013 @ 22:27:09 #60
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_132023067
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Die ken ik niet, is waarschijnlijk nog grappiger. :D waar vind ik die?
Dit wordt verteld door een kindvrouwtje due stemmen nadoet. Het is zo slecht en tenenkrommend dat het weer grappig is. :o
Oh nee ik denk niet dat die bestaat hoor, kwam alleen in me op :D

Hoewel er vast wel amateurhoorspelen zullen zijn _O-
pi_132023309
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Meke het volgende:

[..]

Oh nee ik denk niet dat die bestaat hoor, kwam alleen in me op :D

Hoewel er vast wel amateurhoorspelen zullen zijn _O-
Oh! Ik dacht dat je bedoelde dat je die had geluisterd. :D
Nouja, sommige dingen kun je maar beter niet horen :D
Doe wat je niet durft.
pi_132025013
1/10 doel gehaald. Een laptoploze dag.
Hier de blog: http://dayzero1986.blogsp(...)nder-laptop.html?m=1
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_132039060
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 23:08 schreef pietkanarie het volgende:
Dat is nog best een uitdagend doel!
Denk dat ik die ook maar erop ga zetten :)
Ik kan wel wat effectieve dagen gebruiken..
pi_132040559
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 23:08 schreef pietkanarie het volgende:
neem aan dat de laptop/internetloze dag niet gister was ;)
pi_132054917
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef Bubbles90. het volgende:

[..]

Dat is nog best een uitdagend doel!
Denk dat ik die ook maar erop ga zetten :)
Ik kan wel wat effectieve dagen gebruiken..
Ja, vind het zelf ook wel een uitdagend doel. Ik dacht toch echt dat ik drie internetloze dagen als doel had gesteld. Maar in de doelenlijst staat 10 dagen. Was ambitieus toen ik dit bedacht.
Als je effectieve dagen wilt is het zeker een aanrader.

En kvd. Klopt, haha. De internetloze dag is inderdaad alweer even terug. Anders had je me mooi ontmaskerd :D
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_132057085
Ik zou geen dag zonder internet kunnen, want het is mijn werk.
pi_132059753
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 00:10 schreef Devv het volgende:
Dit dus.
(en toffe avatar. Genoten van Chuck!)

Ik heb het doel ook staan, 48 uur zonder internet.Dit kán alleen maar in het weekend, maar zal wel worden afgestreept in mijn camping vakantie komend jaar ;)
pi_132089518
Weer een doel behaald, zing karaoke!
god wat was ik zenuwachtig :')
pi_132090225
hahaha, de aanwezigen hebben dus niet maximaal van jullie zangkunsten kunnen genieten ;)
pi_132093073
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 00:10 schreef Devv het volgende:
Ik zou zo'n doel met gemak op mijn lijstje kunnen zetten, want als ik op vakantie ben ga ik nooit op internet :D Heb geen iphone oid.
pi_132093891
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:11 schreef Bubbles90. het volgende:
Weer een doel behaald, zing karaoke!
god wat was ik zenuwachtig :')
Haha leuk! Gewoon er vol voor gaan!
Screw them.
We're going home.
pi_132093898
Argh ik kan nog steeds mijn doelenlijst niet aanpassen, zo irritant!
Screw them.
We're going home.
pi_132093944
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 09:35 schreef CarOnline het volgende:
Argh ik kan nog steeds mijn doelenlijst niet aanpassen, zo irritant!
ben je wel ingelogd?
pi_132093990
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 09:40 schreef sararaats het volgende:

[..]

ben je wel ingelogd?
Ja anders kom ik niet eens bij mijn doelenlijst. Maar het opslaan pakt ie niet op.
Screw them.
We're going home.
pi_132094011
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 09:43 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja anders kom ik niet eens bij mijn doelenlijst. Maar het opslaan pakt ie niet op.
ah ok
pi_132094125
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]

In het begin heb ik heel veel aluin en pleisters gebruikt. :X :@
Oh, gebruik dit niet als je nog slaperig bent... Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik heb mijn neus opengesneden... :')
pi_132106630
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 09:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Oh, gebruik dit niet als je nog slaperig bent... Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik heb mijn neus opengesneden... :')
Je bedoelt net boven je bovenlip zeker? Je 'neuslel' zeg maar? Lukte mij vanochtend ook, niet heel extreem resultaat maar m'n neus vond het niet lief van me ;) En ik gebruik niet eens zo'n klapmes haha! :D

Wat is aluin precies? Ik weet wat het doet, maar eigenlijk geen idee wat het is. Laat het een geurtje achter ook?
pi_132106892
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:13 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Je bedoelt net boven je bovenlip zeker? Je 'neuslel' zeg maar? Lukte mij vanochtend ook, niet heel extreem resultaat maar m'n neus vond het niet lief van me ;) En ik gebruik niet eens zo'n klapmes haha! :D

Wat is aluin precies? Ik weet wat het doet, maar eigenlijk geen idee wat het is. Laat het een geurtje achter ook?
Nee, echt m'n neus... Terwijl ik het mes van me af bewoog ging ik met mijn gezicht naar voren -> mijn neus (en een stuk van m'n linkerwang) opengesneden... :')

Aluin:
quote:
De bekendste toepassing in het dagelijks leven stond vroeger bij elke man op de wastafel. Aluin werd als bloedstelpend middel gebruikt door mannen die zich bij het scheren gesneden hadden. Het bindt zich namelijk aan eiwitten van de beschadigde huid, en doet deze samentrekken (adstringerende werking) waardoor de bloeding stopt.
Ik ruik het niet, maar dat komt door mijn aftershave... ;)
pi_132109500
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef kvd het volgende:
hahaha, de aanwezigen hebben dus niet maximaal van jullie zangkunsten kunnen genieten ;)
Nope, maar dat is niet heel erg!

CarOnline, ik heb hetzelfde probleem! Het venster om aan te passen opent wel gewoon, maar opslaan lukt niet..
pi_132109576
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nee, echt m'n neus... Terwijl ik het mes van me af bewoog ging ik met mijn gezicht naar voren -> mijn neus (en een stuk van m'n linkerwang) opengesneden... :')

Aluin:

[..]

Ik ruik het niet, maar dat komt door mijn aftershave... ;)
Auw! Klinkt nog steeds als een tovertruc, zoals je dat voor elkaar hebt gekregen :P
pi_132127711
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:04 schreef Bubbles90. het volgende:

[..]

Nope, maar dat is niet heel erg!

CarOnline, ik heb hetzelfde probleem! Het venster om aan te passen opent wel gewoon, maar opslaan lukt niet..
Ah jij ook dus. Echt irritant!
Misschien lossen ze het wel op, als er meer problemen zijn.
Screw them.
We're going home.
pi_132144053
Ik heb mijn doelen in een spreadsheet staan :@ . Ik kom er gewoon nog niet aan toe om ze netjes uit te werken.

Day Zero Project

De eerste vier doelen had ik al afgestreept en vandaag heb ik doel vijf, vijftig push ups ook gehaald w/ .

[ Bericht 1% gewijzigd door Devv op 14-10-2013 09:29:32 ]
pi_132144312
Vandaag de laatste aflevering van Breaking Bad gekeken *snik* maar daarmee wel doel #98 (Bekijk een televisieserie die je nog niet kent) behaald! *O* Verder een documentaire gekeken en een plant gekocht. En een nieuw blogje: http://vlinderdayzero.wor(...)uizen-en-orchideeen/

Het schiet voor mijn gevoel allemaal nog niet echt op, maar nu BB klaar is, heb ik vast weer meer tijd voor andere doelen :P

Ohja, ook al 2 weken niet gerookt en niet gedronken!
pi_132152915
Net begonnen met de zolder opruimen, doel zoveelenzoveel.

Maar wat een klus. Wat een ENORME klus. We hebben toen we gingen verhuizen de vorige zolder gewoon over verhuisd en daarna 5 jaar alles gewoon naar boven gemieterd, (vlizotrap op een kier en hop) en alleen voor de kerstspullen ging de zolder echt open.
Een zolder van 12 meter lang en 6 meter breed kan wel wat herbergen 8-)

Inderdaad ;(
Tassen, kampeerspul, dekbedden, dekbedhoezen, tassen, veel héél veel te kleine kleding van de dochters, schoolprut, snoeren, opladers, allerhande dozen van dingen, computerspul, tassen, allerlei vader- en moederdag knutsels, oude foto's, tassen, Baby Born, Bratz, Barbies, My Little Pony, Littlest Pet Shop, Didle, tassen, Little People, verkleedkleren, je kan er een flinke Bart Smit mee vullen.

OMG. Dat gaat echt 1001 dagen duren ben ik bang.
Nu al 4 puinzakken en 5 vuilniszakken naar beneden en je ziet er nog niks van 8)7
Screw them.
We're going home.
pi_132152934
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:51 schreef Vlinder88 het volgende:
Vandaag de laatste aflevering van Breaking Bad gekeken *snik* maar daarmee wel doel #98 (Bekijk een televisieserie die je nog niet kent) behaald! *O* Verder een documentaire gekeken en een plant gekocht. En een nieuw blogje: http://vlinderdayzero.wor(...)uizen-en-orchideeen/

Het schiet voor mijn gevoel allemaal nog niet echt op, maar nu BB klaar is, heb ik vast weer meer tijd voor andere doelen :P

Ohja, ook al 2 weken niet gerookt en niet gedronken!
Wat knap, 2 weken niet roken en drinken!
Ga je dat volhouden denk je?
Screw them.
We're going home.
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:50:30 #86
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_132157662
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:03 schreef CarOnline het volgende:
Net begonnen met de zolder opruimen, doel zoveelenzoveel.

Maar wat een klus. Wat een ENORME klus. We hebben toen we gingen verhuizen de vorige zolder gewoon over verhuisd en daarna 5 jaar alles gewoon naar boven gemieterd, (vlizotrap op een kier en hop) en alleen voor de kerstspullen ging de zolder echt open.
Een zolder van 12 meter lang en 6 meter breed kan wel wat herbergen 8-)

Inderdaad ;(
Tassen, kampeerspul, dekbedden, dekbedhoezen, tassen, veel héél veel te kleine kleding van de dochters, schoolprut, snoeren, opladers, allerhande dozen van dingen, computerspul, tassen, allerlei vader- en moederdag knutsels, oude foto's, tassen, Baby Born, Bratz, Barbies, My Little Pony, Littlest Pet Shop, Didle, tassen, Little People, verkleedkleren, je kan er een flinke Bart Smit mee vullen.

OMG. Dat gaat echt 1001 dagen duren ben ik bang.
Nu al 4 puinzakken en 5 vuilniszakken naar beneden en je ziet er nog niks van 8)7
Je mag mn moeder inhuren _O-
Kaleidoscopiklimax
pi_132159280
Ik heb afgelopen weekend besloten dat ik dit ook wil doen. Het verzinnen (en jatten) van doelen blijkt echter toch niet zo simpel als ik dacht.. Zit nu rond de 50. Heb de blog al wel gemaakt omdat ik niet eerst wil wachten tot ik ze alle 101 heb. Gaandeweg komen er heus nog wat bij :)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_132159502
quote:
17s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]

Zit nu rond de 50.

[..]

Ik heb gewoon een aantal doelen in mijlpalen opgesplitst. En omdat elke mijlpaal een doel op zich is, zit je zo aan de 101.
pi_132161625
ik kan misschien weer een doel afstrepen. doel 29: proef iets wat je niet lust bv. een spruitje

BAH SPRUITEN!!!!!!!!!!
pi_132161834
Ik heb een doel niet behaald -O-, namelijk 095. Krijg geen boete gedurende deze 1001 dagen.

Had de auto op zaterdagavond geparkeerd in Nijmegen en was in de veronderstelling dat ik geen kaartje hoefde te kopen, zoals ik al jaren doe. Maar blijkbaar is dat onlangs veranderd, dus toen ik terug kwam bij de auto zat er een mooie bon onder mijn ruitenwisser }:|.

Omdat ik dat doel niet behaal, behaal ik ook meteen doel 101. Behaal alle bovenstaande 100 doelen niet, dus ik heb besloten doel 095 gewoon te vervangen (shame on me).

Ik heb gisteren aan mijn vriend beloofd dat ik volgend jaar écht in de katapult (op de kermis) en in de python (in de efteling) ga. Dus die moeten op mijn doelenlijstje en nemen dus plek 095 in.

(ow, wat heb ik nu al een spijt van die belofte :') ;( :X )
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:39:41 #91
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_132162833
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:56 schreef sararaats het volgende:
ik kan misschien weer een doel afstrepen. doel 29: proef iets wat je niet lust bv. een spruitje

BAH SPRUITEN!!!!!!!!!!
Lekker!

Als je er suiker in doet, is de smaak minder erg. :Y
Kaleidoscopiklimax
pi_132162905
Spruitjes, heerlijk! Ik gruwel van rauwe tomaat, dus dat staat op mijn lijstje. Ik ben inmiddels een zeer behendig tomaat-uit-salade-visser geworden maar het zou zoveel fijner zijn als ik het gewoon zou lusten.

Jammer van je boete Anne, ik had denk ik iets anders gekozen ter vervanging :P
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_132163269
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Lekker!

Als je er suiker in doet, is de smaak minder erg. :Y
Of gesmolten kaas er overheen ^O^.
pi_132163941
Ik was ook nooit gek op spruitjes, maar er is van Iglo (dacht ik, kan ook een ander merk zijn) een heerlijke variant: spruitjes met spekjes en een beetje kruidenboter. Er is een verpakking van uit de diepvries, echt heel lekker zijn ze dan!
pi_132165320
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:56 schreef sararaats het volgende:

BAH SPRUITEN!!!!!!!!!!
spuitjes kort koken en dan wokken met kastanjechampignons en katenspek...mjammie

(sowieso spruitjes :Y) )
pi_132191776
Spruitjes! O+ Een shitload aan appelmoes erbij kan ook helpen :)
pi_132216750
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:04 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Wat knap, 2 weken niet roken en drinken!
Ga je dat volhouden denk je?
Het gaat me beiden verrassend goed af. Zelfs in de kroeg zitten met thee of alcoholvrij bier (toch het idee he) bevalt redelijk. Maar ben wel blij als ik na deze maand weer een biertje mag :P Sigaretten hoop ik natuurlijk wel van af te blijven..

Spruitjes, lekker! Met ham en kaas uit de oven :)
pi_132219709
Bijna doel: 94. Fotolijstjes ophangen behaald.
Heb voor de meeste fotolijstjes een plek gevonden (staand, niet opgehangen) maar moet er nog een ophangen maar heb geen spijkers.....nog even wachten dus.

Werd wel tijd, woon nu al een jaar in ons nieuwe huis en nog steeds hadden niet alle fotolijstjes een plekje.
pi_132220497
Hoera! Doel 1 behaald! Ik heb een werkelijk te walgelijke spaarpot gekocht met gouden glitters die nu door het hele huis (en op de kat :7 ) zitten. Dat laatste is even minder maar hij staat nu op zn plekje in de boekenkast dus nu geen glitterfestijn meer :)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_132266231
Ik ben weer van de partij. 3 jaar geleden enthousiast begonnen aan mijn lijst en blog om vervolgens totaal niet meer gemotiveerd te zijn en mijn lijst en blog uiteindelijk gewoon verwijderd.

Begin ik vandaag met een nieuwe lijst en een nieuwe blog! Er is de afgelopen jaren genoeg gebeurd en ik heb mezelf toch nog redelijk laten verslonzen. De lijst gaat mij weer back on track brengen.

Link staat in de sig. :)
pi_132280190
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Bijna doel: 94. Fotolijstjes ophangen behaald.
Heb voor de meeste fotolijstjes een plek gevonden (staand, niet opgehangen) maar moet er nog een ophangen maar heb geen spijkers.....nog even wachten dus.

Werd wel tijd, woon nu al een jaar in ons nieuwe huis en nog steeds hadden niet alle fotolijstjes een plekje.
Herkenbaar! Heb lijstjes hangen ook als doel en had 'm in principe afgelopen maandag af kunnen strepen (na 2 jaar in dit huis), maar ik vond het nodig om nieuwe lijstjes bij te kopen :') De foto's liggen inmiddels in de winkel op me te wachten.

WeirdlyWired, welkom terug! En leuk lijstje :)
pi_132319864
Leuke prijsvraag: Win de Buckettrip
pi_132360143
Dit weekend ben ik weg met de vrouw. Omdat we toch niet het hele weekend vol gepland hadden heb ik doel 33 bereikt samen met haar. We hebben samen in 2 dagen alle 4 de Bourne films gekeken. Briljante films met een briljant verhaal en de titelsong... Briljant!
En als klap op de vuurpijl, er achter gekomen dat er een 5e deel in de pijplijn zit voor 2015.

Ik was volledig in de veronderstelling dat ik ook iets in de lijst had staan over ontbijt buiten de deur maar kan het niet ui vinden doordat ik nu alleen mobiel internet heb. Mocht dat erin staan dan hebben we dat zaterdagochtend dus ook gedaan bij ikea.

Morgen ook een begin maken met 5x maar de bioscoop. We gaan naar Gravity.
pi_132360984
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:29 schreef Freddeh het volgende:
Dit weekend ben ik weg met de vrouw. Omdat we toch niet het hele weekend vol gepland hadden heb ik doel 33 bereikt samen met haar. We hebben samen in 2 dagen alle 4 de Bourne films gekeken. Briljante films met een briljant verhaal en de titelsong... Briljant!
En als klap op de vuurpijl, er achter gekomen dat er een 5e deel in de pijplijn zit voor 2015.

Ik was volledig in de veronderstelling dat ik ook iets in de lijst had staan over ontbijt buiten de deur maar kan het niet ui vinden doordat ik nu alleen mobiel internet heb. Mocht dat erin staan dan hebben we dat zaterdagochtend dus ook gedaan bij ikea.

Morgen ook een begin maken met 5x maar de bioscoop. We gaan naar Gravity.
Misschien kan je het zien als Scandinavisch eten ;)
Hij staat er volgens mij niet bij
pi_132386135
Haha nee. Scandinavisch was het zeker niet, dat ontbijt. Maar dat maakt niet uit want ik moet niet al te veel in 1x weg strepen.
pi_132410142
Nog eentje om bij te schrijven voor mijn lijst met nieuwe dingen eten... Gepofte tamme kastanje. 1x, nooit weer. Was echt niet te eten, het doet me denken aan iets dat ik ooit gegeten heb, maar kan niet plaatsen wat :) Nevermind ook, geprobeerd heb ik het wel!
Wat ik overigens níet ga proberen, en daar mogen jullie me aan houden, zijn de volgende 2 dingen: calamaris en varkensanus.
pi_132410553
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef Freddeh het volgende:
Haha nee. Scandinavisch was het zeker niet, dat ontbijt. Maar dat maakt niet uit want ik moet niet al te veel in 1x weg strepen.
Hij staat hier voor deze week nog wel in de planning (het ontbijtje) en vanmiddag waren het bijna de ballen (maar werd het toch een croissanterie -O- )
pi_132411342
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef kvd het volgende:

[..]

Hij staat hier voor deze week nog wel in de planning (het ontbijtje) en vanmiddag waren het bijna de ballen (maar werd het toch een croissanterie -O- )
Echt ongelovelijk hoe druk het was bij Ikea Delft zaterdagochtend. En hoewel ik niets tegen andere etnische groepen heb, voelde ik me niet op mijn gemak tussen alle Turken en Marokkanen daar. Zo ontzettend massaal, wachtrijen van ruim een half uur voor een ontbijtje, sorry hoor.
pi_132411833
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:44 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Echt ongelovelijk hoe druk het was bij Ikea Delft zaterdagochtend. En hoewel ik niets tegen andere etnische groepen heb, voelde ik me niet op mijn gemak tussen alle Turken en Marokkanen daar. Zo ontzettend massaal, wachtrijen van ruim een half uur voor een ontbijtje, sorry hoor.
Hier staan ze voor de opening van het restaurantgedeelte ook al in de rij (alle etnische groepen, voornamelijk veel duitsters en friezen). Kom daar natuurlijk alleen maar achter door er zelf ook te vroeg te staan hahaha
En je zou het eens op een koopzondag moeten zien...
pi_132412857
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:51 schreef kvd het volgende:

[..]

Hier staan ze voor de opening van het restaurantgedeelte ook al in de rij (alle etnische groepen, voornamelijk veel duitsters en friezen). Kom daar natuurlijk alleen maar achter door er zelf ook te vroeg te staan hahaha
En je zou het eens op een koopzondag moeten zien...
Echt erg, vooral die Friezen ;)
pi_132413138
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Echt erg, vooral die Friezen ;)
He...als ze een eigen taal hebben/willen hebben ipv dialect en plaatsnaambordjes in het fries, dan wordt het ook een etnische groep ;)
pi_132413188
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef kvd het volgende:

[..]

He...als ze een eigen taal hebben/willen hebben ipv dialect en plaatsnaambordjes in het fries, dan wordt het ook een etnische groep ;)
Mag dan wel in Friesland wonen, ben een echte Groninger ;)
pi_132413323
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:12 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Mag dan wel in Friesland wonen, ben een echte Groninger ;)
Ik ben een import-groningse, maar de strijd met de friezen zit er hier goed in :D

tot op zekere hoogte natuurlijk, net zoals de strijd met de Drenten er lekker in zit, maar dat komt door een drentse zwager
pi_132416945
Ik heb eindelijk tijd gevonden om mijn lijst even netjes uit te werken.

www.dayzeroproject.org
pi_132515451
Goed, na vandaag eens rustig te hebben zitten luisteren naar (schaamteloze reclame!!) AccuRadio kwam ik een nieuwe artiest (voor mij) tegen. Het gaat om de band Metric. Tof album van ze gedownload: Synthetica.
Dit geldt weer mooi als een stukje van doel 49: Ontdek 3 nieuwe artiesten/bands.
Eerste ontdekking was The Rides, zéker niet de moeite waard. Maar dit is best tof :) Als je van indie houdt
pi_132548404
Blijft leuk om jullie vorderingen te lezen !

Ik heb m'n blog ook weer bijgewerkt, de vliegende start die ik de meesten heb zien maken is bij mij helemaal niet gebeurd, maar ik modder rustig door.

Ik heb #14 - doe een Art Nouveau tour in Brussel - voltooid, we hebben zo genoten dat mijn moeder al begon over een volgende keer.
Omdat we er toch waren heb ik de kans waar genomen om de Grote Markt en het Stoclet paleis te bezoeken, in het kader van #12; bezoek 6 UNESCO world heritage sites.

Toen ik begon met #84; organiseer je bookmarks ben ik alle leuke plaatjes, producten die ik wilde kopen, ideeën voor het huis, knutselen etc gaan overzetten naar Pinterest. Eerst had ik een brij van nietszeggende linkjes en nu een per bord geordende visuele representatie. Er is nog wel werk aan maar ik vind het erg leuk. Zo leuk dat # 34; pin elke week 7 dingen - echt geen probleem meer gaat zijn.

Voor doel #50 ; eet tien dingen die je nog niet hebt gegeten heb ik cherimoya gegeten, erg lekker fruit, als ik het nog eens tegenkom zal ik het zeker kopen.

Met het kijken van Good Will Hunting en The Bourne Ultimatum heb ik weer twee films toegevoegd aan m'n imdb top 250 lijstje, dus meer kans #83 af te krijgen.

Van de week zag ik "vers-tip Bianca" op 24kitchen in de weer met "crazy pea", erwtenscheutjes. Ik kende die dingen van het eten in fancy restaurants en vind ze erg lekker. 24Kitchen heeft een soort campagne lopen om de "crazy pea" ( :') ) te promoten, maar ik dacht bij mezelf dat het vast makkelijker én goedkoper zou zijn om ze zelf te kweken. Ik heb een doos gedroogde erwten aangeschaft bij de AH en een handje erwten anderhalve dag geweekt tot ze begonnen te ontkiemen. Ik moet ze vandaag in de grond doen en hopelijk hebben we dan binnenkort een lekkere portie erwtenscheuten.
Makkelijke oplossing om in dit jaargetijde te starten met #53; kweek zelf groente.
Ik heb absoluut geen groene vingers maar hopelijk is dit een beetje idiotproof.
pi_132548446
Wat een leuke update, pumpkin Ruby! *O*
pi_132568888
Leuke update Ruby! :) En Pinterest O+ En Bourne O+

Doel #35 aangevuld. Om tien keer te koken voor het gezinnetje heb ik vandaag pannekoeken gebakken. Was erg lekker :)
pi_132569078
Slim van die gekker erwten :P ik vroeg me ook al af of dat kon. Ga ik denk ik ook proberen.
pi_132575884
Ik moet er nog over bloggen, maar wij hebben gisteren het doel 'probeer drie nieuwe groentes uit' afgesloten. Het was niet echt een succes :P.

We hebben Kikkererwten geprobeerd (ik heb er hummus van gemaakt, vonden we niets aan), Cassave (als chips uit de oven, vond ik wel lekker maar vriendlief niet) en gisteren Knolselderij. Los van dat het een enorm gedoe is om zo'n ding netjes te snijden, vonden we er ook weinig smaak aan zitten. (We hebben het als stamppotje gegeten met aardappelpuree en wat truffelolie).

Wel het doel behaald, maar helaas niet wat extra groenten gevonden om mee te variëren, en dat was toch eigenlijk de insteek. Helaas!
pi_132577084
Het was een paar weken stil maar vandaag behaal ik weer een doel:
27. Laat een professionele fotoshoot maken *O*

Het gaat niet snel maar ik blijf in ieder geval bezig :D
pi_132585815
Doel 100 behaald nadat mijn vrouw een aantal dagen in het ziekenhuis heeft gelegen. Ik heb m'n dochters haar leren vlechten :)
  Moderator zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:27:37 #123
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_132586156
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 17:15 schreef Freddeh het volgende:
Doel 100 behaald nadat mijn vrouw een aantal dagen in het ziekenhuis heeft gelegen. Ik heb m'n dochters haar leren vlechten :)
Hè bah! Aan de zin te lezen is ze nu weer uit het ziekenhuis? Alles oké? :*
pi_132587968
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 17:27 schreef Meke het volgende:

[..]

Hè bah! Aan de zin te lezen is ze nu weer uit het ziekenhuis? Alles oké? :*
Ja hoor, was een kijkoperatie dus was met 3 dagen weer thuis. Alleen even de vraag wat haar ziekte voor impact heeft voor de toekomst. Zal wel goedkomen :)
pi_132589233
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:33 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Ja hoor, was een kijkoperatie dus was met 3 dagen weer thuis. Alleen even de vraag wat haar ziekte voor impact heeft voor de toekomst. Zal wel goedkomen :)
Ik hoop dat het niet te veel negatieve impact zal hebben! Sterkte iig!
pi_132626933
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 19:18 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik hoop dat het niet te veel negatieve impact zal hebben! Sterkte iig!
We gaan het wel merken :)
pi_132640092
Mag ik in de OP?
  Moderator zondag 27 oktober 2013 @ 23:13:28 #128
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_132640936
quote:
7s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:54 schreef Devv het volgende:
Mag ik in de OP?
Hier kan je 'm zelf aanpassen :)
pi_132644424
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef Meke het volgende:

[..]

Hier kan je 'm zelf aanpassen :)
Dat had dus ook zomaar een doel kunnen zijn, jezelf in de OP zetten :@ .
pi_132645441
Vroeger heb ik hier ook een poging tot gedaan en wil het nu weer graag doen :) ik ga maar eens doelen verzinnen!
pi_132645449
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vroeger heb ik hier ook een poging tot gedaan en wil het nu weer graag doen :) ik ga maar eens doelen verzinnen!
Geen pogingen. Je gaat het doen. Punt :P
pi_132646080
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:05 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Geen pogingen. Je gaat het doen. Punt :P
Inderdaad :) dus als ik vanavond van de faculteit kom ga ik mijn lijst verzinnen en een blog maken
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 28 oktober 2013 @ 09:50:25 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132646265
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Succes! *O*

Ik heb er een paar doelen op staan die ik toch niet meer wil doen. Ga ze schrappen, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_132652260
Ik denk dat ik ook een nieuwe kan maken...repareer de schutting :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132652407
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef kvd het volgende:
Ik denk dat ik ook een nieuwe kan maken...repareer de schutting :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag net ook een andere schutting van een fokker die was omgewaaid! :o
pi_132652492
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zag net ook een andere schutting van een fokker die was omgewaaid! :o
Ik vreesde hier al wat toen ik een boom zag liggen vlak bij mijn huis...denk dat er nog wel meer mensen zullen zijn met platte schuttingen (het wordt hier alleen erger.... :X )
pi_132653226
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:09 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik vreesde hier al wat toen ik een boom zag liggen vlak bij mijn huis...denk dat er nog wel meer mensen zullen zijn met platte schuttingen (het wordt hier alleen erger.... :X )
Maar is je schutting nu omgewaaid of geplet door een omvallende boom?

SPOILER
pi_132653508
ondertussen toch weer wat doelen behaald. moet de blog eens bijwerken met foto's enz..

als ik ergens boos om word is het toch wel de trein die niet reed op 25 oktober
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:43:10 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132653611
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 08:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik moet er nog over bloggen, maar wij hebben gisteren het doel 'probeer drie nieuwe groentes uit' afgesloten. Het was niet echt een succes :P.

We hebben Kikkererwten geprobeerd (ik heb er hummus van gemaakt, vonden we niets aan), Cassave (als chips uit de oven, vond ik wel lekker maar vriendlief niet) en gisteren Knolselderij. Los van dat het een enorm gedoe is om zo'n ding netjes te snijden, vonden we er ook weinig smaak aan zitten. (We hebben het als stamppotje gegeten met aardappelpuree en wat truffelolie).

Wel het doel behaald, maar helaas niet wat extra groenten gevonden om mee te variëren, en dat was toch eigenlijk de insteek. Helaas!
Wat zonde, want kikkerewten kan je zoveel meer mee dan alleen humus maken.
Ik kan je dit recept bijvoorbeeld van harte aanraden:
quote:
Uitje, rode paprika in grote stukken en wat gehakte knoflook bakken tot een beetje zacht, twee eetlepels currypasta (Patak's) en 2 1/2 dl bouillon erbij, 10 minuutjes laten pruttelen. Onderwijl eitjes koken en pellen. dan blikje kikkererwten toevoegen (uitgelekt en schoongespoeld), een zak verse panklare spinazie en een flinke eetlepel creme fraiche. De eieren erbij, doorwarmen, klaar.
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:43:26 #140
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_132653620
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 14:06 schreef CarOnline het volgende:
Ja die wil ik ook nog wel eens zien, maar dan gewoon, niet op mn lijstje.

Net 2 updates geplaatst maar ik kan ze niet aanpassen / afstrepen in die rechterbalk.
Iemand daar ook problemen mee? Met Blogspot?

www.frausingalong.blogspot.de
Daar heb ik ook al een tijdje last van ja -O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_132654461
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Devv het volgende:

[..]

Maar is je schutting nu omgewaaid of geplet door een omvallende boom?

SPOILER
Omgewaaid....op 50 meter van het huis is wel een boom omgegaan

SPOILER
pi_132654964
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:40 schreef sararaats het volgende:
ondertussen toch weer wat doelen behaald. moet de blog eens bijwerken met foto's enz..

als ik ergens boos om word is het toch wel de trein die niet reed op 25 oktober
want? Wat was er toen?
pi_132657856
Oh, en om in-topic te blijven (en 3-op-een-rij te hebben)

Nog 4 afleveringen breaking bad en dan zit het erop ;(

en in het kader van het doel zoek een creatieve hobby ben ik sinds vorige week aan het breien

SPOILER
pi_132660212
Kdv, balen van de schutting! En van BB, ik weet hoe het voelt ;)

Ik ben blij dat ik mijn wandeldoel afgelopen zaterdag al heb voltooid. Weet niet of ik vandaag een half uur wandelen had aangedurfd. Dus een update: http://vlinderdayzero.wordpress.com/2013/10/28/112/

Wel heb ik het idee dat het erg langzaam gaat en dat ik misschien toch wel veel doelen heb die langere tijd in beslag gaan nemen (of veel geld kosten).. Hebben meer mensen daar last van?
pi_132662594
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:43 schreef Muck het volgende:

[..]

Daar heb ik ook al een tijdje last van ja -O-
Vorige week lukte het ineens weer.
Screw them.
We're going home.
pi_132662718
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:18 schreef kvd het volgende:

[..]

want? Wat was er toen?
defect motorstel in station Noorderkempen, treinen afgelast en met de bus naar huis. echt een haringen-in-een-tonnetje-express.
pi_132665163
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:58 schreef sararaats het volgende:

[..]

defect motorstel in station Noorderkempen, treinen afgelast en met de bus naar huis. echt een haringen-in-een-tonnetje-express.
Daar maak ik me na al die jaren echt niet boos meer om, zonde van mijn tijd. Balen...dat wel, maar het is echt niet zo dat ze het expres doen ;)
pi_132665741
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Wel heb ik het idee dat het erg langzaam gaat en dat ik misschien toch wel veel doelen heb die langere tijd in beslag gaan nemen (of veel geld kosten).. Hebben meer mensen daar last van?
Ik denk dat de meerderheid van mijn doelen voor de lange termijn zijn. De sportieve doelen zijn alleen te realiseren met langdurige training. De reisdoelen kan ik ook niet in één seizoen voltooien. En voor de resterende doelen moet ik de boeken induiken.

Er zal ook vast wel een prijskaartje aanhangen. De reisdoelen gaan sowieso niet goedkoop worden. En aan de skidoelen heb ik inmiddels al een klein vermogen uitgegeven zonder ook maar een meter geskied te hebben :') . Je moet er toch wat voor over hebben...
pi_132676103
En dat was het doel wat nog niet in de lijst stond....Breaking Bad is afgelopen (op alle extra's van de dvd's na, dus ik heb nog wel wat dingen te zien). Een toppertje ^O^
pi_132716235
Bezig met de laatste paar films voor doel:

18. Bekijk films die beginnen met een letter van het alfabet en bekijk alle letters van het alfabet. Voor elke film een stem uitbrengen en een stukje schrijven op www.filmcentrum.nl
pi_132725254
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:43 schreef Brighteyes het volgende:

Wat zonde, want kikkerewten kan je zoveel meer mee dan alleen humus maken.

Yep, hier nog een kikkererwt liefhebber. M'n man wil dit recept van BBC good food (wat helaas niet meer op hun website staat maar ik kan het wel uit m'n hoofd reproduceren) voor z'n verjaardag eten. Lekker makkelijk want de salade is van te voren te maken;

quote:
Kikkererwtensalade met tomaat en gegrilde halloumi.

500 gram tomaten
kleine rode ui
olijfolie
2 eetlepels rode wijnazijn
1 blik kikkererwten 800 gram
bosje platte peterselie
peper en zout
pakje halloumi grillkaas 250 gram
ras al hanout (optioneel)

1. Verwarm de oven op 220 graden(200 voor hete lucht). Halveer de tomaten en rangschik ze met het snijvlak naar boven op een bakplaat. Bestrooi ze met zout en peper en rooster ze 25/30 minuten in de oven of tot de randjes zwart beginnen te worden.

2. Om de halloumi wat minder zout te maken kun je deze even weken in water en vervolgens droog deppen met wat keukenpapier. Snij de halloumi in plakken van ongeveer 1 cm dik of aan stukjes. Eventueel kun je de halloumi marineren, meng dan een beetje olie en wat ras al hanout tot een marinade en schep de halloumi erdoor.

3. Meng in een grote kom 4 eetlepels olijfolie met 2 eetlepels rode wijnazijn. Snijd de ui (halve of hele ui naar smaak) in ringetjes en doe ze in de dressing. Open het blik kikkerwten en spoel ze af in een zeef of vergiet. Hak de peterselie fijn. Voeg dit alles ook toe aan de kom en meng het goed door elkaar.

4. Grill de halloumi in de grillpan tot er een dun goudbruin korstje op komt.

5. Meng de tomaatjes voorzichtig door de kikkererwtensalade en serveer de salade met de halloumi erbovenop.
In de uithoek waar ik woon is halloumi nogal slecht verkrijgbaar maar de AH XL verkoopt een soort van imitatie onder de naam "grillkäse". De textuur daarvan is behoorlijk OK maar er zit helaas wat weinig smaak aan, daarom marineer ik het ;)

Ik heb er inderdaad ook last van dat ik de lijst in de rechterbalk van Blogspot moeilijk kan aanpassen. Af en toe lukt het, af en toe niet.

Hier ook een hoop langlopende doelen, misschien wat teveel eigenlijk.
pi_132730548
Ik ga een doel cheaten, doel 4: Drink 2 weken lang géén koffie, of andere caffeinehoudende dranken.
Ik ga namelijk wel koffie drinken, omdat ik het zo lekker vind. Maar dan wel caffeineVRIJ! :)
pi_132733522
Oh ik heb het niet alleen als hummus geprobeerd, ook nog in een couscoussalade. Maar we vonden er allebei gewoon niet veel smaak aan zitten. Beetje saai eigenlijk! Misschien dat ik het nog eens probeer in een restaurant oid.
pi_132738527
Ik heb eindelijk weer eens een doel behaald:

http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/10/hello-pumpkin.html

Het gaat de laatste tijd wel een beetje matigjes. Ik geef 't weer maar de schuld B-).

Greys. Lokquote. Waar blijven jouw updates?
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
pi_132749489
Is dat nou moeilijk, zo'n pompoen uitsnijden? Ik ben behoorlijk onhandig met messen (heb de littekens als bewijs) en ben dan bang door te schieten als ik kracht zet. Zo'n schil lijkt me zo stug namelijk. Ziet er tof uit hoor :Y
pi_132750454
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 06:39 schreef Isabeau het volgende:
Is dat nou moeilijk, zo'n pompoen uitsnijden? Ik ben behoorlijk onhandig met messen (heb de littekens als bewijs) en ben dan bang door te schieten als ik kracht zet. Zo'n schil lijkt me zo stug namelijk. Ziet er tof uit hoor :Y
valt op zich wel mee. ik deed het met verstandelijk gehandicapten...als zij het kunnen, kan jij het ook. wel beetje voorzichtig doen natuurlijk ;)
pi_132763447
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:54 schreef Anne het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens een doel behaald:

http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/10/hello-pumpkin.html

[ afbeelding ]

Het gaat de laatste tijd wel een beetje matigjes. Ik geef 't weer maar de schuld B-).

Greys. Lokquote. Waar blijven jouw updates?

[..]

Super!!!

Die gaat op m'n lijstje voor volgend jaar!
Screw them.
We're going home.
pi_132764391
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 06:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond 'm tamelijk hard, dus bijvoorbeeld echt mooie ronde vormen snijden lijkt mij best lastig als ik 't zelf moet doen.
Vriendlief heeft 'm bij mij gesneden :Y. Die is daar wat handiger in :P. En het was sowieso wel leuk om saampjes te doen *; .
pi_132764555
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik vond 'm tamelijk hard, dus bijvoorbeeld echt mooie ronde vormen snijden lijkt mij best lastig als ik 't zelf moet doen.
Vriendlief heeft 'm bij mij gesneden :Y. Die is daar wat handiger in :P. En het was sowieso wel leuk om saampjes te doen *; .
daar heb je een appelboor voor ;)
pi_132764590
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:54 schreef kvd het volgende:

[..]

daar heb je een appelboor voor ;)
Niet! Want die heb ik niet :6 :D.
pi_132782798
Ik kan weer een doel afstrepen, 60 push ups. Het ging niet van harte, maar ik ben weer een stapje dichter bij de 100 push ups gekomen w/ .

[ Bericht 8% gewijzigd door Devv op 01-11-2013 00:52:16 ]
pi_132784651
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:40 schreef Devv het volgende:
Ik kan weer een doel afstrepen, 60 push ups. Het ging niet van harte, maar ik ben weer een stapje dichter bij de 100 push ups gekomen w/ .
Ik vind het knap hoor, 60 _O_
pi_132784690
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:40 schreef Devv het volgende:
60 Wtf... 1 woord: Au.
Respect!
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:03:35 #164
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132799446
Straks Voice kijken met cola kip drumsticks. Ben benieuwd hoe het smaakt.
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:24:00 #165
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132801832
Volgens mij heb ik te veel cola gebruikt. Het blijft best waterig.
pi_132802314
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:24 schreef hexje het volgende:
Volgens mij heb ik te veel cola gebruikt. Het blijft best waterig.
Te veel kan toch niet? Hoeveel heb je gebruikt op hoeveel kip?
En inkoken....deksel eraf, vuurtje wat hoger (en als dat niet lukt wat extra suiker, ketchup en mosterd)
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:41:25 #167
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132802528
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:36 schreef kvd het volgende:

[..]

Te veel kan toch niet? Hoeveel heb je gebruikt op hoeveel kip?
En inkoken....deksel eraf, vuurtje wat hoger (en als dat niet lukt wat extra suiker, ketchup en mosterd)
Ik ben te snel. Kip is gaar maar het moet nog een uurtje. Ik heb mij netjes aan het recept gehouden. :) Ik heb 500 gram kip en 300ml cola gebruikt.
pi_132802758
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:41 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik ben te snel. Kip is gaar maar het moet nog een uurtje. Ik heb mij netjes aan het recept gehouden. :) Ik heb 500 gram kip en 300ml cola gebruikt.
ooooohhhhh....dan komt het helemaal goed :Y
pi_132804683
Doel 13 in de pocket. Op dit moment zit ik een film te kijken uit mijn geboortejaar: ET
Uiteraard de extra lange versie van 2 uur, in HD :)
pi_132804960
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:45 schreef Freddeh het volgende:
Doel 13 in de pocket. Op dit moment zit ik een film te kijken uit mijn geboortejaar: ET
Uiteraard de extra lange versie van 2 uur, in HD :)
Ik was eens op vakantie, de eerste keer zonder ouders naar het buitenland. De afspraak gemaakt dat ik zou bellen als ik aangekomen was (lang geleden, pre-mobiele tijdperk). Natuurlijk had ik het veel te druk met andere zaken (feesten, jongens, zonnen enzo) en de telefooncel was wel een kilometertje lopen ofzo ( :') ) en het was warm (+40 graden) en er stond altijd een hele lange rij. Dus deze dame had nooit gebeld.
Hangt er na een paar dagen een briefje bij de ingang van de camping 'kvd, fone home' (inclusief spellingfout en verkeerd gespelde naam), toen voelde ik me aardig E.T. (alhoewel hij het zelf zei natuurlijk). Ik moet er ook altijd aan denken als ik E.T. zie/een fotootje zie van E.T./lees over E.T. :Y
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:57:27 #171
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132805159
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:48 schreef kvd het volgende:

[..]

ooooohhhhh....dan komt het helemaal goed :Y
Helemaal goed gekomen!! Het was erg lekker.
pi_132805304
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef hexje het volgende:

[..]

Helemaal goed gekomen!! Het was erg lekker.
^O^

En nou heb ik er ook zin in :{
pi_132806059
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:52 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik was eens op vakantie, de eerste keer zonder ouders naar het buitenland. De afspraak gemaakt dat ik zou bellen als ik aangekomen was (lang geleden, pre-mobiele tijdperk). Natuurlijk had ik het veel te druk met andere zaken (feesten, jongens, zonnen enzo) en de telefooncel was wel een kilometertje lopen ofzo ( :') ) en het was warm (+40 graden) en er stond altijd een hele lange rij. Dus deze dame had nooit gebeld.
Hangt er na een paar dagen een briefje bij de ingang van de camping 'kvd, fone home' (inclusief spellingfout en verkeerd gespelde naam), toen voelde ik me aardig E.T. (alhoewel hij het zelf zei natuurlijk). Ik moet er ook altijd aan denken als ik E.T. zie/een fotootje zie van E.T./lees over E.T. :Y
Lachen, mooie herinneringen zijn dat. Van die kleine dingetjes :D

Zo heb ik bijzondere herinneringen aan het liedje "Breakfast at Tiffany's" omdat ik een week lang ontbeten heb bij een restaurantje in Krakau: Tiffany's
pi_132807237
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Lachen, mooie herinneringen zijn dat. Van die kleine dingetjes :D

Zo heb ik bijzondere herinneringen aan het liedje "Breakfast at Tiffany's" omdat ik een week lang ontbeten heb bij een restaurantje in Krakau: Tiffany's
Oh, dat kan ik me helemaal voorstellen...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 november 2013 @ 21:55:12 #175
163650 Greys
pi_132807456
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:41 schreef hexje het volgende:

[..]

Dat heb ik soms ook. Dan vis ik de kip er uit, gooi ik de cola op hoger vuur en als het dan stroperig wordt de kip er weer bij.

Ik heb zelf een Day Zero dipje :@
Loop een paar updates achter, kan even de zin niet vinden om er over te bloggen. Ik ga er dit weekend maar weer eens voor zitten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132811430
Ik heb na het kopen van de spaarpot een doel behaald. En met gemak zelfs, dat had ik na de eerste versie niet aan zien komen ;) Ik heb #71 gehaald, maak en eet 5 overnight oats. Ik vind het heerlijk! Blijf dit ook echt nog een hele tijd doen (tot ik het zat ben en met iets anders moet ontbijten)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_132816845
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb na het kopen van de spaarpot een doel behaald. En met gemak zelfs, dat had ik na de eerste versie niet aan zien komen ;) Ik heb #71 gehaald, maak en eet 5 overnight oats. Ik vind het heerlijk! Blijf dit ook echt nog een hele tijd doen (tot ik het zat ben en met iets anders moet ontbijten)
Heb je nog verschillende varianten gegeten? Ik eet normaal met alleen banaan erin, erg lekker. Gisteren met banaan/pindakaas geprobeerd maar vond dat echt niet lekker.
pi_132817419
Ik heb verschillende gegeten :) En ik ben duidelijk geen fan van sojamelk dus de rest heb ik fijn met griekse yoghurt en koeienmelk gemaakt.
mango-banaan-sojamelk
banaan-amandel-sojamelk
yoghurt-chia - melk - framboos- granaatappelpit
yoghurt - chia - melk - mango - braam - gemengde noten
yoghurt - chia - lijnzaad - melk - framboos

Lang leve het diepvriesfruit van de appie. Voor ik 's avonds begin met koken leg ik eruit wat ik in de oats wil doen en na het eten maak ik de oats. De banaan pel ik natuurlijk wel even zelf ;)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_132817795
Het lijkt me mooi om zo bewust met je gezonde eten bezig te kunnen zijn. Helaas heb ik er al meerdere keren naar gekeken en weet dat ik niet tegen die structuur/textuur kan.

Dus petje af voor jullie!
pi_132817864
Leuk en aardig hoor, dat gezonde ontbijt maar als ik vervolgens een pot chocoladekruidnootjes tegenkom, gaatie leeg.. Ik heb niet voor niets wat afvaldoelen in mn lijstje staan ;)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_132818392
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:24 schreef nectarientje het volgende:
Leuk en aardig hoor, dat gezonde ontbijt maar als ik vervolgens een pot chocoladekruidnootjes tegenkom, gaatie leeg.. Ik heb niet voor niets wat afvaldoelen in mn lijstje staan ;)
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor. Ik zie gewoon een heel lijstje met gezonde dingen staan, die gezond voor het lichaam worden beschouwd, je immuunsysteem, de darmstelsel, je energie geven en dergelijke. Voor mij met rare darmen en weinig energie zou het een ideaal/gezond ontbijt zijn, alleen zal ik dat nooit met overnight oats of pap of yoghurt naar binnen krijgen (mompelt iets met overgeven enzo.... :@ ). Daarbij ben ik een moeilijke ontbijter, er gaat bij mij eigenlijk 's ochtends vroeg met moeite wat in.

En ik denk dat je chocoladekruidnoten na zo'n ontbijt beter kunnen dan na 'dik belegde' boterhammen en salades voor op brood en vleeswaren en croissants enzo ;)
pi_132818421
Je moet gewoon discipline hebben ;) . Zo moeilijk is het niet om ongezond eten te laten staan. Het is een kwestie van wennen. Je gaat die zak Chips vanzelf niet meer missen.
pi_132818578
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:08 schreef Devv het volgende:
Je moet gewoon discipline hebben ;) . Zo moeilijk is het niet om ongezond eten te laten staan. Het is een kwestie van wennen. Je gaat die zak Chips vanzelf niet meer missen.
Ik geloof dat iedereen mij verkeerd begrijpt met 'gezond'. Of slaat deze opmerking niet op mij?
pi_132819870
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:17 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik geloof dat iedereen mij verkeerd begrijpt met 'gezond'. Of slaat deze opmerking niet op mij?
Ik denk dat ik je dan verkeerd begrepen heb.
pi_132822635
Wat bedoel je dan wel met gezond? Je doelt meer op de maaltijd op zich (hence de keuze tussen havermout of croissants) denk ik dan discipline om het geheel te laten staan over de hele dag?

En eens Devv, het is geen rocket science.. Maar nu draait het aardig uit op een dieetdiscussie en het dieet is een doel, de discussie erover niet ;)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_132822861
Ik ben warme havermoutpap gaan eten 's ochtends toen ik nog dagelijks op de fiets naar kantoor ging (2x25km). Ik merkte dat mijn lichaam wat meer vezels nodig had en een bepaalde dosering koolhydraten, die ik in havermoutpap wel vond en niet in een boterhammetje.
Voor die tijd heb ik ook nog yoghurt met cruesli geprobeerd maar dat leverde maagproblemen op, in de vorm van onderaan de Brienenoordbrug staan overgeven. Je had de schooljeugd moeten zien kijken joh :')
Anyway, ik ben pas een paar weken meer overnight oats gaan eten ipv de warme variant. Nu ik niet meer fiets begin ik te merken dat mijn lichaam wat extremer reageert op een warm ontbijt, in de vorm van veel zweten en niet meer af te koelen zijn. Met overnight oats gaat dat beter.

Wat betreft de sojamelk varianten, die 'mag' ik niet. Daardoor wordt de werking van mijn schildkliermedicijnen beinvloed en zou ik de dosering daarvan moeten bijstellen. Probleem daarvan is dus weer dat je de effecten van wijziging van dosering pas echt merkt na 6 weken, terwijl je maar een enkele keer sojamelk neemt. Zootje wordt dat dus :)

Wat doet de chia precies? En welke variant was je favoriet? :)
pi_132823704
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:24 schreef nectarientje het volgende:
Wat bedoel je dan wel met gezond? Je doelt meer op de maaltijd op zich (hence de keuze tussen havermout of croissants) denk ik dan discipline om het geheel te laten staan over de hele dag?

En eens Devv, het is geen rocket science.. Maar nu draait het aardig uit op een dieetdiscussie en het dieet is een doel, de discussie erover niet ;)
Wat ik al eerder zei, gezond staat niet gelijk aan afvallen voor mij. Het gaat mij meer om het beginnen van de dag met ingrediënten die goed zijn voor je lichaam, je immuunsysteem, darmstelsel enzovoort. Die je lichaam een energieboost kunnen geven. En daar bewust mee bezig te zijn, de dag van tevoren al bedenken welke fruitsoorten/zaden, hoeveel en waar het goed voor is enzovoort. Het lijkt mij heerlijk om op zo'n manier de dag te kunnen starten, maar heb door overmatig overgeven gedurende zo'n 10 jaar (door 4 dagen in de week migraine) erg veel moeite met bepaalde semi-vloeibare/zachte levensmiddelen (yoghurt, vla, pap, melk met bv cornflakes of havermout want die worden zacht). Na 1 hap ga ik overgeven/kokhalzen.
En sowieso moeite met ontbijten 's ochtends, voor 10 uur gaat er hier met moeite een cracker in

De discipline om dingen niet te nemen is hier zeker wel aanwezig. En hier spreekt een mega chips-verslaafde, maar heb dat aan banden gelegd. Maximaal 1 keer in de week (en dan doe ik het meestal nog niet ;) en dan blijft de zak keurig een week staan), koekjes en chocola zijn hier eigenlijk voor vriend, tegen de tijd dat ik meestal ergens zin in heb heeft hij het al opgegeten ( :') ). Koken doe ik zo gezond mogelijk enzovoort. Ik ben trouwens niet eens afgevallen na het stoppen met chips kanen :') Pas nu ik door allerlei persoonlijke factoren slecht eet door haast geen eetlust, gaan de kilo's er een beetje vanaf.

Mijn zoveel-maanden-zwanger-buikje is hier voor een groot gedeelte te wijten aan darmproblemen, daar heeft discipline en gezond eten niet echt invloed op. Vanaf het moment dat het slechter ging met de darmen, nam de buikomvang ook toe. De extra kilo's van afgelopen jaar komen hier echt door minder bewegen na het stoppen van werk en het stoppen met roken (zonder het te hebben vervangen met snaaien), ondanks dat ik juist gezonder ben gaan eten. Daarvoor was mijn buikje ook al 'zwanger' ;)

Hoop dat het nu een beetje duidelijk is ;)
pi_132824545
Wij eten sinds een paar maanden ook overnight oats als ontbijt, ik had van tevoren niet gedacht dat we het zo lekker zouden vinden. Ik had naar aanleiding van half Pinterest ook enthousiast chia en lijnzaad gekocht maar ik ben er nog niet aan toe gekomen het te proberen want we blijven een beetje hangen in ons favo recept;
Gelijke delen havermout, vanille soyayoghurt en amandelmelk plus een halve banaan per schaaltje, vanillesuiker en kaneel. Alles mengen en bessen erbovenop. Van de zomer verse blauwe bessen en nu diepvries zomerfruit van AH of bosvruchten van de Lidl (nu te koop voor 2.50 per 750 gram). We gooien het fruit er bevroren bij, de volgende ochtend is het toch wel ontdooid.
Dunc is ook nogal weg van havermout-vanille yoghurt-amandelmelk met rum essence, kersen en wat hagelslag.
Het is ook een lekkere manier om overtollig fruit weg te werken, van de zomer kwam ik eens terug van de markt toen ik merkte dat de helft van de pruimen geplet was geraakt in de tas, uit de hand eten is dan niet zo prettig meer maar in de oats smaakten ze prima.

Ik heb een day zero planning gemaakt in een spreadsheet want zonder overzicht en zonder plan ga ik er niet komen, dan blijf ik denken "ach, ik heb nog x jaren/maanden/weken" en dan komt het niet af. Nu heb ik het mooi verdeeld.

Uit die verdeling is gekomen dat ik maar eens moest gaan oefenen op doel #74; leer je eigen haar invlechten. Ik kan wel gewoon vlechten (3,4,5 strengen en rope braid) maar de enkele keer dat ik een Franse vlecht probeerde zat het niet zoals ik wil of raakte ik het spoor bijster. Vandaag ging het al beter dan gisteren, dus ik moet gewoon blijven oefenen.

Verder heb ik Reflektor van Arcade Fire gekozen tot album van de maand (#87) en heb ik weer wat erwten in de week staan om een tweede lading pea sprouts (#53) te zaaien. De plantjes van de eerste lading zijn al best hoog maar een groot deel van de gezaaide erwten zijn niet uitgelopen en ik zag ook wat schimmel in het bakje. Ik had de erwten bedekt met een laagje grond en ga dat bij de tweede poging niet doen, eens kijken of dat beter werkt.
pi_132827300
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:07 schreef kvd het volgende:

[..]

Wat ik al eerder zei, gezond staat niet gelijk aan afvallen voor mij. Het gaat mij meer om het beginnen van de dag met ingrediënten die goed zijn voor je lichaam, je immuunsysteem, darmstelsel enzovoort. Die je lichaam een energieboost kunnen geven. En daar bewust mee bezig te zijn, de dag van tevoren al bedenken welke fruitsoorten/zaden, hoeveel en waar het goed voor is enzovoort. Het lijkt mij heerlijk om op zo'n manier de dag te kunnen starten, maar heb door overmatig overgeven gedurende zo'n 10 jaar (door 4 dagen in de week migraine) erg veel moeite met bepaalde semi-vloeibare/zachte levensmiddelen (yoghurt, vla, pap, melk met bv cornflakes of havermout want die worden zacht). Na 1 hap ga ik overgeven/kokhalzen.
En sowieso moeite met ontbijten 's ochtends, voor 10 uur gaat er hier met moeite een cracker in

De discipline om dingen niet te nemen is hier zeker wel aanwezig. En hier spreekt een mega chips-verslaafde, maar heb dat aan banden gelegd. Maximaal 1 keer in de week (en dan doe ik het meestal nog niet ;) en dan blijft de zak keurig een week staan), koekjes en chocola zijn hier eigenlijk voor vriend, tegen de tijd dat ik meestal ergens zin in heb heeft hij het al opgegeten ( :') ). Koken doe ik zo gezond mogelijk enzovoort. Ik ben trouwens niet eens afgevallen na het stoppen met chips kanen :') Pas nu ik door allerlei persoonlijke factoren slecht eet door haast geen eetlust, gaan de kilo's er een beetje vanaf.

Mijn zoveel-maanden-zwanger-buikje is hier voor een groot gedeelte te wijten aan darmproblemen, daar heeft discipline en gezond eten niet echt invloed op. Vanaf het moment dat het slechter ging met de darmen, nam de buikomvang ook toe. De extra kilo's van afgelopen jaar komen hier echt door minder bewegen na het stoppen van werk en het stoppen met roken (zonder het te hebben vervangen met snaaien), ondanks dat ik juist gezonder ben gaan eten. Daarvoor was mijn buikje ook al 'zwanger' ;)

Hoop dat het nu een beetje duidelijk is ;)
Roken heeft invloed op de werking van de schildklier ;)

Hoe lang moet je nog?
pi_132827340
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:34 schreef Freddeh het volgende:
Wat doet de chia precies? En welke variant was je favoriet? :)
Chia maakt het wat smoother naar mijn idee. Het is schijnt superduperamazing te zijn volgens Mike ;) Qua smaak doet het niets, net als lijnzaad. Maar ik merk dat ik me prettiger voel door lijnzaad. Die chia heb ik nog onvoldoende gehad om te beoordelen of het iets doet. Favoriet, de laatste was het beste qua structuur en ik ben geen moeilijke fruiteter dus ik vind denk ik alles wel fijn.

kvd, helder :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:36 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Gelijke delen havermout, vanille soyayoghurt en amandelmelk plus een halve banaan per schaaltje, vanillesuiker en kaneel. Alles mengen en bessen erbovenop. Van de zomer verse blauwe bessen en nu diepvries zomerfruit van AH of bosvruchten van de Lidl (nu te koop voor 2.50 per 750 gram). We gooien het fruit er bevroren bij, de volgende ochtend is het toch wel ontdooid.
Dunc is ook nogal weg van havermout-vanille yoghurt-amandelmelk met rum essence, kersen en wat hagelslag.

Uit die verdeling is gekomen dat ik maar eens moest gaan oefenen op doel #74; leer je eigen haar invlechten. Ik kan wel gewoon vlechten (3,4,5 strengen en rope braid) maar de enkele keer dat ik een Franse vlecht probeerde zat het niet zoals ik wil of raakte ik het spoor bijster. Vandaag ging het al beter dan gisteren, dus ik moet gewoon blijven oefenen.

Vanille-yoghurt is ook een goed idee! Ga ik proberen komende week :)
Ik kan juist alleen mn eigen haar invlechten :@ Vlecht bovenop of onder maakt niet uit maar invlechten bij een ander lukt me niet. Misschien moet ik dat dan een doel maken ;)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_132829133
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:20 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Roken heeft invloed op de werking van de schildklier ;)

Hoe lang moet je nog?
Niet...dat zijn mijn fijne darmen ;) Maar thuis hebben we het dus over mijn zoveel-manden-zwangere-buik :Y
pi_132839494
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:21 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Chia maakt het wat smoother naar mijn idee. Het is schijnt superduperamazing te zijn volgens Mike ;) Qua smaak doet het niets, net als lijnzaad. Maar ik merk dat ik me prettiger voel door lijnzaad. Die chia heb ik nog onvoldoende gehad om te beoordelen of het iets doet. Favoriet, de laatste was het beste qua structuur en ik ben geen moeilijke fruiteter dus ik vind denk ik alles wel fijn.

kvd, helder :)

[..]

Vanille-yoghurt is ook een goed idee! Ga ik proberen komende week :)
Ik kan juist alleen mn eigen haar invlechten :@ Vlecht bovenop of onder maakt niet uit maar invlechten bij een ander lukt me niet. Misschien moet ik dat dan een doel maken ;)
Nee maar Mike, dat is écht waanzinnig! Ik ga het even nalezen :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef kvd het volgende:

[..]

Niet...dat zijn mijn fijne darmen ;) Maar thuis hebben we het dus over mijn zoveel-manden-zwangere-buik :Y
lol Wat ontzettend flauw :')

Begonnen met doel 39. Knoop een Day Zero polsbandje. Ik heb een patroon opgesteld en ben met dunne katoenen draadjes begonnen om een polsbandje te knopen, met de tekst DAY ZERO erop. Liep wel tegen een probleem aan, die knoopjes rollen namelijk erg vaak om doordat de draadjes zo dun zijn. Vanavond duik ik in de wolvoorraad van de vrouw, en kijk ik even wat ik daarin vind voor moois :) Morgen verder!

*edit* En ik bedenk me net dat overnight oats ook in de categorie "Eet 10 dingen die je nog nooit gegeten hebt" valt. Dus voor doel 14 schrijf ik die nog even bij :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Freddeh op 02-11-2013 23:05:42 ]
pi_132970852
Waar is iedereen?

@kvd en anderen uit regio Groningen... De bloedbankdate gaat niet meer door :{ Ik werk niet meer in Groningen maar heb nu net een uitnodiging gehad.
pi_132972415
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:11 schreef Freddeh het volgende:
Waar is iedereen?

@kvd en anderen uit regio Groningen... De bloedbankdate gaat niet meer door :{ Ik werk niet meer in Groningen maar heb nu net een uitnodiging gehad.
Helaas....aan de andere kant...volgens mij ga ik de volgende keer van mijn stokje, dus is het niet zo verstandig te meeten ;)
Heb je al iets gevonden of nog druk bezig?
pi_132977596
Hi hello!
Paar weken druk, dus weinig tijd voor Fok! of m'n DZP.. Heb ook maar half bijgelezen, maar dat gaat vanaf nu wel weer lukken :) Heb zondag Monsters University gekeken, past mooi bij m'n ABC-movies-doel :) En vanaf deze week ook maar weer verder met m'n andere doelen!
pi_132980516
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:57 schreef kvd het volgende:

[..]

Helaas....aan de andere kant...volgens mij ga ik de volgende keer van mijn stokje, dus is het niet zo verstandig te meeten ;)
Heb je al iets gevonden of nog druk bezig?
Heb inmiddels wat gevonden, werk nu in Meppel bij een bedrijf in de zorg, op de ICT afdeling :)
pi_132982086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:36 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Heb inmiddels wat gevonden, werk nu in Meppel bij een bedrijf in de zorg, op de ICT afdeling :)
^O^
pi_132984223
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:36 schreef Freddeh het volgende:

[..]

congrats! :)
pi_132984303
Wat vinden jullie, telt muziek van Chopin ook als een nieuwe artiest? :P
Ik wist niet dat het zo rustgevend kon zijn :)
pi_132984753
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:36 schreef Bubbles90. het volgende:
Wat vinden jullie, telt muziek van Chopin ook als een nieuwe artiest? :P
Ik wist niet dat het zo rustgevend kon zijn :)
tuurlijk, je ontdekt een muzikant/componist,hoort erbij.
pi_133012356
Een week lang buiten wandelen in de lunchpauze. Check.
pi_133016735
Cursus Latijn afgerond, check. :)

Nu door met het aansluitende doel: 'Jippus et Jannica' lezen. :)
pi_133035152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Cursus Latijn afgerond, check. :)

Nu door met het aansluitende doel: 'Jippus et Jannica' lezen. :)
Cool, waar vind je zo'n cursus?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_133035526
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Cool, waar vind je zo'n cursus?
Deze was van Laudius (net zoiets als LOI). Moet wel zeggen dat het niveau vrij snel omhoog gaat bij deze cursus. Ik heb zelf gymnasium gedaan en met die achtergrond is het een fijne cursus, maar ik denk dat het vrij snel erg moeilijk wordt voor iemand die helemaal op 0 begint. Het LOI heeft er ook één, die leek mij wat makkelijker.

De cursus was verder prima, alleen de administratie van Laudius is een ramp. Dus ook daarom zou ik een andere aanraden ;).
pi_133035546
Volgende week dinsdag ga ik een doel doorstrepen: Ooglaserbehandeling :D

De volgende doelen vind ik nog best lastig zeg, stomme vreetbuien! :(
• Eén maand lang geen chips eten
• Eén week lang geen kant-en-klare maaltijden
• Koop een maand lang geen snacks op het station
pi_133035589
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Deze was van Laudius (net zoiets als LOI). Moet wel zeggen dat het niveau vrij snel omhoog gaat bij deze cursus. Ik heb zelf gymnasium gedaan en met die achtergrond is het een fijne cursus, maar ik denk dat het vrij snel erg moeilijk wordt voor iemand die helemaal op 0 begint. Het LOI heeft er ook één, die leek mij wat makkelijker.

De cursus was verder prima, alleen de administratie van Laudius is een ramp. Dus ook daarom zou ik een andere aanraden ;).
Wat is het niveau van die cursus, als je het vergelijkt met Latijn op het gymnasium (1e/2e/3e/4e/5e/6e klas)?
pi_133035774
Oei...ik heb voor het doel 'zoek een creatieve hobby' een sjaal gebreid. Hij is net van de pennen af, er moet nog wat aan gebeuren, maar dit werkje is voorlopig klaar
SPOILER
pi_133036104
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:29 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wat is het niveau van die cursus, als je het vergelijkt met Latijn op het gymnasium (1e/2e/3e/4e/5e/6e klas)?
Ik zou zeggen 1e t/m 5e klas (in 30 lessen). Ik kan me herinneren dat ik op de middelbare school nog wel verder ging qua grammatica, dingen als het gerundium/gerundivum worden hier niet in behandeld.

De teksten om te vertalen zijn erg leuk en heel afwisselend: van tekstjes over slaven in Rome tot teksten over de jeugd van Caesar, maar ook drie keer een oude fabel van La Fontaine in het Latijn (waaronder die van De Vos en de Raaf). Dat is heel leuk. :)
pi_133037741
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik zou zeggen 1e t/m 5e klas (in 30 lessen). Ik kan me herinneren dat ik op de middelbare school nog wel verder ging qua grammatica, dingen als het gerundium/gerundivum worden hier niet in behandeld.

De teksten om te vertalen zijn erg leuk en heel afwisselend: van tekstjes over slaven in Rome tot teksten over de jeugd van Caesar, maar ook drie keer een oude fabel van La Fontaine in het Latijn (waaronder die van De Vos en de Raaf). Dat is heel leuk. :)
Hmm, dan is het een cursus op vrij hoog niveau. Latijn vond ik in de 1e klas geweldig, maar in de 2e klas weer niks (vaak niet aanwezig geweest wegens familie-omstandigheden). Door de enorme achterstand heb ik het in de 3e klas met een zesje kunnen afsluiten. :o Reden genoeg om door te gaan met Grieks ipv Latijn. ;)

Ik vind het stiekem jammer dat ik ben gestopt met Latijn, dus wellicht dat ik het nog eens oppak. Bedankt voor het idee in ieder geval. :s)
pi_133037999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! Ik heb ook gymnasium gedaan en gewoon t/m het eindexamen Latijn gehad, dus ik vind het juist wel lekker als het niet te makkelijk is. :)
Hoe erg is het precies met die administratie? :P
pi_133039499
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:46 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! Ik heb ook gymnasium gedaan en gewoon t/m het eindexamen Latijn gehad, dus ik vind het juist wel lekker als het niet te makkelijk is. :)
Hoe erg is het precies met die administratie? :P
Nou, het begon ermee dat ik eerst de helft van de cursus kreeg en toen de hele cursus, waardoor ik een halve papierwinkel dubbel had en kon weggooien :P. Daarna was het vooral een gedoe met de betaling - ik had aangegeven per automatisch incasso te willen betalen in maandelijkse termijnen, maar ik bleef maar herinneringsfacturen toegestuurd krijgen. Elke keer bellen dat ze het gewoon mogen afschrijven, elke keer 'oja het is nu geregeld' en volgende maand weer een herinnering hoor. Uiteindelijk heb ik het maar zo gelaten en steeds zelf het geld overgemaakt zodra de herinnering weer kwam, maar het was behoorlijk irritant.

De cursus zelf vind ik prima. Er zou wat meer cultuurhistorische info in mogen, het is echt een taalcursus nu. Enige wat ik echt vind missen is een inhoudsopgave (zit er niet in, erg irritant als ik iets over een bepaald onderwerp wil opzoeken...) en een grammatica-overzicht met alle rijtjes overzichtelijk bij elkaar. Die heb ik zelf erbij gemaakt.
pi_133039535
Het begint overigens wel heel simpel hoor, maar het wordt vrij vlug ingewikkelder. Vanaf les 20 (van de 30) vond ik het echt pittig worden, maar op een leuke, uitdagende manier. :)
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:29:28 #213
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_133052292
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgende week dinsdag ga ik een doel doorstrepen: Ooglaserbehandeling :D

De volgende doelen vind ik nog best lastig zeg, stomme vreetbuien! :(
• Eén maand lang geen chips eten
• Eén week lang geen kant-en-klare maaltijden
• Koop een maand lang geen snacks op het station
Ik wil volgende week het doel een week geen suiker uitvoeren.
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:31:00 #214
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_133052329
Van de week weer cola kip gemaakt. Dit keer met Ketjap Manis ipv bruine basterd suiker. Nu heb ik cola karbonade in de oven staan. :')
pi_133052699
Hihi, ik heb het vorige week ook weer gemaakt :P.
Vandaag had ik toevallig ook weer kippenbouten, maar ben ze nu toch maar zonder cola aan het bereiden.
pi_133059158
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:31 schreef hexje het volgende:
Van de week weer cola kip gemaakt. Dit keer met Ketjap Manis ipv bruine basterd suiker. Nu heb ik cola karbonade in de oven staan. :')
Ik heb een keer een colasalade gemaakt 8-)
  vrijdag 8 november 2013 @ 21:11:41 #217
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_133059266
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een keer een colasalade gemaakt 8-)
vertel!!
pi_133059779
Ik weet het niet meer, recept had ik ergens vandaan geplukt omdat ik iets geks wilde maken. Was oa met een pakje kersen jello en bleekselderij en kersen.
pi_133065528
De belangrijkste vraag: was het lekker?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 november 2013 @ 23:49:08 #220
163650 Greys
pi_133067595
Nu heb ik ook weer trek in colakip _O-

Ik ben uit mijn Day Zero Dipje *O*
http://mirandadayzero.blo(...)-dan-juist-niet.html

En nog wat updates in één post gerommeld zodat ik weer bij ben :@
http://mirandadayzero.blo(...)-bor-of-lowieke.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 16:06:29 #221
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_133111730
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:49 schreef Greys het volgende:

Leuk *O*

Ik zit een beetje in dezelfde dip geloof ik :')
  zondag 10 november 2013 @ 16:21:21 #222
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_133112368
Ging net boodschappen doen voor mijn suikervrije week. Wat zit er toch in veel dingen suiker. Vandaag mijzelf nog volproppen met lekkers. :P
pi_133120750
quote:

1. Cute.
2. Je hebt echt een supertof gevoel voor humor :)
3. Hoop echt dat het goedkomt. Heb zelf de Whirlpool/IKEA problemen (gelukkig) nog niet ondervonden.
pi_133120810
quote:

Geweldig leuke update en ik ben heel erg benieuwd hoe het oven-verhaal af gaat lopen _O-

En je kan toch niet zomaar ophangen als helpdesk medewerkster van een bedrijf :o :o Nou ja zeg!
pi_133143786
Haha leuk, de hond zag er wel flitsend uit! O+
En wat een gezeik met die oven :o
En het is zo fijn, wij hebben ook zo'n bakbeest. 5 pizza's kunnen er in, niemand hoeft te wachten op zaterdagavond rond 6 uur ;)

Bij jouw doelen steken de mijne maar treurig af trouwens.
Jij hebt echt Doelen, ik heb een to-do checklist :P
Screw them.
We're going home.
pi_133143955
Leuke updates Greys! :D

Ik zit ook een beetje in zo'n dipje geloof ik. Heb wel al vooruitgang geboekt op een paar doelen en alweer een paar nieuwe doelen erbij verzonnen/gejat maar ik ben te lui om erover te bloggen. :@ Nou ja, komt binnenkort wel weer!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 november 2013 @ 13:16:07 #227
163650 Greys
pi_133144974
Dank jullie :D O+

Het stomme met zo'n dipje is dat ik het bloggen voor me uit schoof en er tegenop zag, maar toen ik eenmaal 6 letters ofzo had getypt vond ik het weer enig en was ik met een kwartiertje klaar. Dus ik ga mezelf de volgende keer maar voorhouden dat de 'geen zin' toch meteen over is als ik er aan begin. Niet meer uitstellen, gang is alles, gaaaaaaan :+

Dat verhaal met die oven is echt belachelijk. Ben zo benieuwd (en een beetje bang :') ) wat die monteur op 19 november gaat zeggen... En ik hoop stiekem dat de IKEA telefoonmevroi echt met een enorme jeukende uitslag rondloopt. Het klantonvriendelijk kreng.

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:20 schreef CarOnline het volgende:
Haha leuk, de hond zag er wel flitsend uit! O+
Hij sprong zo ver en hoog en met een serieus hoofd, ik was retetrots :D

quote:
En wat een gezeik met die oven :o
En het is zo fijn, wij hebben ook zo'n bakbeest. 5 pizza's kunnen er in, niemand hoeft te wachten op zaterdagavond rond 6 uur ;)
Heerlijk he? Gewoon zes afbakstokbroden tegelijk en idd meerdere pizza's. Ik wil nooit meer een kleine oven :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 13:31:06 #228
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_133145417
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
En ik hoop stiekem dat de IKEA telefoonmevroi echt met een enorme jeukende uitslag rondloopt. Het klantonvriendelijk kreng.
Ik hoop dat dat gesprek ter steekproef is opgenomen! *)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 november 2013 @ 13:49:30 #229
163650 Greys
pi_133145954
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:31 schreef Meke het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook, heb het nog tegen de webcare mevrouw gezegd, tijdstip van gesprek genoemd en al, of ze het even terug wilden gaan luisteren B-) })
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133149528
Eigenlijk vind ik, als de monteur er niets mee kan, dat IKEA je een nieuw gasfornuis moet aanbieden :+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 november 2013 @ 17:26:54 #231
163650 Greys
pi_133153554
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk vind ik, als de monteur er niets mee kan, dat IKEA je een nieuw gasfornuis moet aanbieden :+
De webcare dame heeft wel zes keer benadrukt in het gesprek (dat was dus een andere vrouw, die ik via Facebook heb gestrikt om me te bellen) dat het niet meer in de garantie valt. En die adviseerde me een plaatselijke witgoedmeneer te bellen :')

Ik hoef ook echt geen nieuw gebeuren, ik wil gewoon dat die stomme oven het weer doet en ik wil er ook gewoon voor betalen. Maar zelfs dat lukt dus tot nu toe elke keer niet _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133168475
Geïnspireerd door Greys heb ik ook maar weer een blogje geplaatst. :)
http://twentyseventothirt(...)opoly-and-music.html
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 november 2013 @ 23:24:26 #233
163650 Greys
pi_133170432
Leuk :D *O*

Maar de Monopolystraat heet Heerestraat met twee e's, toch?
En de jouwe heeft er eentje. Hoe kan dat? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 november 2013 @ 23:25:59 #234
163650 Greys
pi_133170506
Oh wacht, ik had zeker een oude verschie? :') :@

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133170881
Goh, nu je het zegt. :D Ik heb zelf ook zo'n heeele oude versie. O+ Daar is hij inderdaad ook met 2 e's. Maar ja, de Groote Markt is tegenwoordig ook met één o dus ik geloof wel dat dit gewoon de goede straat is. :P
  Moderator vrijdag 15 november 2013 @ 00:39:38 #236
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_133274291
Tijdens het luisteren van Justin Bieber heb ik ook even een nieuwe update geschreven!
pi_133279109
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:39 schreef Meke het volgende:
Tijdens het luisteren van Justin Bieber heb ik ook even een nieuwe update geschreven!
Nog langzamer typen dus ;)

Gefeliciteerd met de nieuwe kamer!
pi_133279628
ik ben ineens geïnspireerd door 1 van jullie ivm Monopoly. ik ga de Belgische versie uitvoeren ;)

ik weet nog niet wanneer ;)
  Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 13:58:03 #239
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_133283302
Doel 34 onbedoeld al voor 2/3 klaar. Zou de komende 2,7 jaar minstens 3 keer naar de tandarts gaan en zit inmiddels al op 2 keer. Bij controle bleek dat ik 4 verstandskiezen moest laten trekken :')

Dus gisteren geweest en in 2014 weer en dan is dat doel ook weer klaar :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator vrijdag 15 november 2013 @ 14:02:27 #240
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_133283444
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:58 schreef DeLuna het volgende:
Doel 34 onbedoeld al voor 2/3 klaar. Zou de komende 2,7 jaar minstens 3 keer naar de tandarts gaan en zit inmiddels al op 2 keer. Bij controle bleek dat ik 4 verstandskiezen moest laten trekken :')

Dus gisteren geweest en in 2014 weer en dan is dat doel ook weer klaar :')
Ai -O- Hoe voel je je nu? :*
  Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 14:03:23 #241
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_133283484
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:02 schreef Meke het volgende:

[..]

Ai -O- Hoe voel je je nu? :*
Ik voel me verder prima alleen het is zo raar die twee gaten :') En het is nog best pijnlijk maar met paracetamol wel te doen.
  Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 14:05:15 #242
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_133283558
Wel grappig om te zien dat ik sinds 11 september al bijna 4kg ben afgevallen. Heb dat niet eens zo in de gaten gehouden :D
  Moderator vrijdag 15 november 2013 @ 14:24:31 #243
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_133284136
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:03 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik voel me verder prima alleen het is zo raar die twee gaten :') En het is nog best pijnlijk maar met paracetamol wel te doen.
Nou prima :) Ik moet zeggen dat ik het vooral als het ideale excuus zag om op de bank te chillen, ik heb überhaupt geen pijn gehad :D
pi_133292057
http://taluma101.blogspot(...)n-professionele.html

Kort blogje over de fotoshoot.
Helaas nog aan het wachten op de foto's.

[ Bericht 22% gewijzigd door Sarabi op 15-11-2013 19:02:30 ]
  Moderator vrijdag 15 november 2013 @ 19:00:37 #245
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_133292171
quote:
Leuk! Moest even googlen wat fan veils waren, maar geeft vast een tof effect! :)
pi_133292187
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:00 schreef Meke het volgende:

[..]

Leuk! Moest even googlen wat fan veils waren, maar geeft vast een tof effect! :)
Ja, maar wel lastig om mooi op de foto te krijgen :D hopelijk is het gelukt.
pi_133293310
Oef, wat een geluk hebben jullie dan met die verstandskiezen! :o

Bij de eerste twee had ik drie dagen 40 graden koorts, was er echt enorm ziek van. Die waren wel ook echt ontstoken dus dat zal wel deels daarvan zijn gekomen. Bij de andere twee heb ik vooral heel erg veel pijn gehad - heb een week op soep en vla geleefd. Kan ik je niet echt aanraden :P.
pi_133293967
mijn verstandskiezen zijn in het ziekenhuis getrokken onder algehele narcose.

buiten een hamsterwang viel het heel hard mee.
pi_133327578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef sararaats het volgende:
mijn verstandskiezen zijn in het ziekenhuis getrokken onder algehele narcose.
Mijn tandarts heeft mij in een grijs verleden verwezen naar de kaakchirurg. Volgens mij heb ik de verwijsbrief na een week maar weggegooid, ik durfde gewoon niet. :D :@

Trouwens, nieuw blogje: http://halimgokduman.nl/blog/dzp/ooglaserbehandeling/ *O*
pi_133354210
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:31 schreef Meke het volgende:

[..]

Alle gesprekken bij IKEA worden opgenomen weet ik dan weer O-)
pi_133384733
Zo, hallo, ben ik ook weer! En ik lees dat er meer waren met een dipje, dus ben blij dat het niet alleen aan mij ligt. Maar ook ik heb weer wat leuke dingen ondernomen, dus mezelf maar even gedwongen om een blogje te schrijven: http://vlinderdayzero.wor(...)shi-en-andere-zaken/

Verder gaat het matig, motivatie is even ver te zoeken. Maar gelukkig heb ik ontdekt dat sporten hierin wel een fijne uitlaatklep is, dus mijn sportschool-doel halen gaat waarschijnlijk wel lukken. En misschien moet ik ook maar eens aan de blije lijst beginnen om daar wat positiviteit uit te halen :)
  Redactie Sport maandag 18 november 2013 @ 19:45:24 #252
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_133385761
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oef, wat een geluk hebben jullie dan met die verstandskiezen! :o

Bij de eerste twee had ik drie dagen 40 graden koorts, was er echt enorm ziek van. Die waren wel ook echt ontstoken dus dat zal wel deels daarvan zijn gekomen. Bij de andere twee heb ik vooral heel erg veel pijn gehad - heb een week op soep en vla geleefd. Kan ik je niet echt aanraden :P.
Ik eet nu ook nog steeds niks waarbij je echt moet kauwen. Het lukt soms wel met alleen links maar op den duur gaat het toch ook pijn doen aan de kant waar ze getrokken zijn. En ik merk gelijk wanneer de paracetamol is uitgewerkt :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 november 2013 @ 14:30:09 #253
163650 Greys
pi_133411049
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 19 november 2013 @ 15:03:50 #254
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_133412041
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:06:50 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133412124
Jeej! *O* Go oven-meneer! *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 november 2013 @ 15:13:04 #256
163650 Greys
pi_133412271
Ik weet van gekkigheid niet wat ik als eerste zal gaan bakken _O- *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133437122
quote:
Whoohoo! :D Nu de hele week pizza? :P
pi_133438630
Nou hè hè.

Welke kleur lippenstift? *O* :P
Screw them.
We're going home.
pi_133438801
quote:
Whoeiiiiiiii!!!!

quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:13 schreef Greys het volgende:
Toen ik na 15 jaar eindelijk weer een oven had heb ik er echt alles ingepleurd, van broodjes tot aan aardappelwedges met wat later kip en groente (eerst gebakken) en sausjes en pizzaaaaaas en ovenschotels en vlees en en en....ik heb geloof ik een maand vanuit de oven geleefd hahaha
pi_133439522
Fijn Greys!

Ik heb ook eindelijk mijn blog weer eens geupdate. De komende week ga ik er logjes op zetten van de voltooide doelen in de laatste maanden. Ik zit nu op 12/101, maar nog een stuk of vijf rond ik dit jaar nog af, dus het schiet aardig op. :)

https://levenvolgenslaura(...)sus-latijn-voltooid/
pi_133443325
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:13 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg me al af of de oven het alweer deed, daarom opende ik dit topic _O-

*O*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 november 2013 @ 13:45:16 #262
163650 Greys
pi_133444639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:04 schreef CarOnline het volgende:
Nou hè hè.

Welke kleur lippenstift? *O* :P
ROOD!

Het staat me totaal niet, maar toch :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 november 2013 @ 13:46:09 #263
163650 Greys
pi_133444675
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Fijn Greys!

Ik heb ook eindelijk mijn blog weer eens geupdate. De komende week ga ik er logjes op zetten van de voltooide doelen in de laatste maanden. Ik zit nu op 12/101, maar nog een stuk of vijf rond ik dit jaar nog af, dus het schiet aardig op. :)

https://levenvolgenslaura(...)sus-latijn-voltooid/
Stoer, je afgeronde cursus Latijn! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133449504
Hoera voor de oven *O* En hoera voor alle updates :)
Ik ga gestaag door, vandaag een nieuw doel bedacht en gelijk maar poging 1 van 10: maak een sapje met de sapcentrifuge waar groente in zit. Dubbel geslaagd, ik had een appel-bieten-wortel-citroensapje met gember erdoor. Erg lekker zoet (ja, ben in mn comfortzone begonnen, de kool en de komkommer volgen nog ;)) maar wat een gesmeer blijft dat zeg met bietjes. Roze handen en keuken nu. Maar soit, alles voor de vitamientjes he :7
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 november 2013 @ 17:18:57 #265
163650 Greys
pi_133453258
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:50 schreef nectarientje het volgende:
Hoera voor de oven *O* En hoera voor alle updates :)
Ik ga gestaag door, vandaag een nieuw doel bedacht en gelijk maar poging 1 van 10: maak een sapje met de sapcentrifuge waar groente in zit. Dubbel geslaagd, ik had een appel-bieten-wortel-citroensapje met gember erdoor. Erg lekker zoet (ja, ben in mn comfortzone begonnen, de kool en de komkommer volgen nog ;)) maar wat een gesmeer blijft dat zeg met bietjes. Roze handen en keuken nu. Maar soit, alles voor de vitamientjes he :7
Weet je wat ook lekker is, een smoothie van een paar ijsblokjes, magere yoghurt, honing, kokosmelk, banaan en... verse spinaziebladeren :D Voor als je meer groenten wilt eten maar ze niet lust, zoals ik...
De spinazie proef je nul komma nul zo namelijk en je smoothie is goddelijk zoet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133454155
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
Weet je wat ook lekker is, een smoothie van een paar ijsblokjes, magere yoghurt, honing, kokosmelk, banaan en... verse spinaziebladeren :D Voor als je meer groenten wilt eten maar ze niet lust, zoals ik...
De spinazie proef je nul komma nul zo namelijk en je smoothie is goddelijk zoet!
Oh dat klinkt prima!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 november 2013 @ 18:34:11 #267
163650 Greys
pi_133455841
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Oh dat klinkt prima!
En dan het moment dat je er echt een flinke hand spinazie in hebt gegooid en daarna proeft, dan denk je 'wtf er kan nog wel een hand in' _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133476704
Gisteren begonnen aan: doel 49. Twee weken lang alleen maar water/thee drinken (0/14).
Toch nog lastiger dan ik dacht, had gisterenavond opeens trek in een mok melk en had er bijna niet over nagedacht.
pi_133601292
Ik kan eindelijk weer eens een doel afstrepen, 5 kilometer binnen 30 minuten afleggen. Ik had op het 5 km punt zelfs nog ruim 5 minuten over *O* . En dat terwijl het niet eens de bedoeling was om een PR op de 5 km neer te zetten _O- .

http://devvblog.com/dayze(...)meter-in-30-minuten/
  maandag 25 november 2013 @ 22:45:28 #271
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_133627283
401 dagen voorbij dus vandaag nog 600 dagen te gaan voor m'n Dayzeroproject.
Tussenstand nu: 13 behaalde doelen. Gelukkig lijkt die vooruitgang dramatischer dan het is, want er zijn een stuk of 7 á 10 doelen waarbij ik al over de helft met de deeldingetjes (x boeken/restaurants/caches/maskertjes etc.).
pi_133629289
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 10:01 schreef Devv het volgende:
Ik kan eindelijk weer eens een doel afstrepen, 5 kilometer binnen 30 minuten afleggen. Ik had op het 5 km punt zelfs nog ruim 5 minuten over *O* . En dat terwijl het niet eens de bedoeling was om een PR op de 5 km neer te zetten _O- .

http://devvblog.com/dayze(...)meter-in-30-minuten/
Netjes! Ben stiekem wel jaloers :P
pi_133629349
Ik heb eindelijk weer tijd om m'n blog bij te werken :) 1 doel afgerond (zevenheuvelenloop uitlopen), en aan een paar andere doelen gewerkt. Van die losse dingetjes maak ik morgen een blog denk ik :)
pi_133633332
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:30 schreef Bubbles90. het volgende:

[..]

Netjes! Ben stiekem wel jaloers :P
Je hoeft nergens jaloers op te zijn als je de Zevenheuvelenloop 5 km in nog geen 31 minuten uitloopt :D . Dat is echt wel een strakke tijd.
pi_133644551
En bij deze mn random blog, over meerdere kleine dingen (2 ABC-films, cocktail, puzzel, Vierdaagse en 2 nieuwe artiesten) :)

@ Devv, dank je :)
pi_133677647
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren begonnen aan: doel 49. Twee weken lang alleen maar water/thee drinken (0/14).
Toch nog lastiger dan ik dacht, had gisterenavond opeens trek in een mok melk en had er bijna niet over nagedacht.
Over de helft *O*
  vrijdag 29 november 2013 @ 01:45:05 #277
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133733197
Zo, ik ben ook weer even terug.

Met een paar updates.

http://deltafaction.com/?p=63

:) Mijn spaarpotje is weer een paar euro rijker :D
Kaleidoscopiklimax
pi_133819120
Kleine update voor doel 53: Schrijf iemand die je inspireert.

Een paar dagen geleden zat ik met mijn vrouw te kijken naar de film Eight Below, met Paul Walker. Door deze film heeft hij me geinspireerd om harder te werken aan het trainen van mijn hond. Mijn plan was dan ook om hem te schrijven op welk vlak hij me inspireert...

...tot vanochtend het nieuws bekend maakte dat Paul Walker omgekomen was door een auto ongeluk.

Rauw op m'n dak... :{

[ Bericht 6% gewijzigd door Freddeh op 01-12-2013 20:56:12 ]
pi_133843429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Nog 1,5 dag *O* en dan is het gelukt
Verder ben ik ook druk bezig met doel: 32. Alle digitale foto’s reorganiseren en geordend opslaan op een externe harde schijf.
9 jaar zijn al geordend nu het laatste jaar nog :D
pi_133870568
Net een blogje online gezet over het uitproberen van nieuwe groenten. Spoiler: het was geen succes ;).

http://levenvolgenslaura.(...)e-groentes-proberen/
pi_133874034
Maar je kan heerlijke dingen doen met knolselderij *O* Moet je ook niet 'zo' eten, dan vind ik het ook niks.
pi_133875390
Ik ben een week lang niet op Facebook geweest. Wow! :o
pi_133899456
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Maar je kan heerlijke dingen doen met knolselderij *O* Moet je ook niet 'zo' eten, dan vind ik het ook niks.
Ik had het in een stamppotje verwerkt, was een receptje uit de Allerhande. Maar, brrr, ik vond het echt niet lekker. Ik hou ook niet van bleekselderij, misschien is het gewoon een te typische smaak voor mij.. kan best zijn dat je zoiets moet leren eten.
pi_133899997
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik had het in een stamppotje verwerkt, was een receptje uit de Allerhande. Maar, brrr, ik vond het echt niet lekker. Ik hou ook niet van bleekselderij, misschien is het gewoon een te typische smaak voor mij.. kan best zijn dat je zoiets moet leren eten.
Maar die smaken lijken niet eens op elkaar? Tenminste, ik vind bleekselderij zeldzaam vies, maar de knolselderijsoep vind ik juist heerlijk. Het zit ook vaak in erwtensoep, in plaats van aardappel.

Mijn day zero blog ligt al maanden stil, en de 1001 dagen zijn ook al een jaar op, maar toch rustig aan steeds meer doelen aan het halen :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133968415
Ik kan weer een doel afstrepen, 70 push-ups (doel 7). En ik kwam 52 seconden te kort voor doel 33, 10 kilometer in 50 minuten hardlopen :X .
pi_134001137
Doel 76: Bak een appeltaart. Check.

pi_134001332
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef Freddeh het volgende:

[ afbeelding ]
Mjammie....zit ie niet vastgeplakt aan de rand?
pi_134001390
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:37 schreef kvd het volgende:

[..]

Mjammie....zit ie niet vastgeplakt aan de rand?
Zoals ik dat blik ingevet heb, denk het niet :D
pi_134001469
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:38 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Zoals ik dat blik ingevet heb, denk het niet :D
Ik hoop het...die bovenkant lijkt er namelijk aan vast te zitten, hopelijk blijft het daarbij ;)
pi_134001579
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:40 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik hoop het...die bovenkant lijkt er namelijk aan vast te zitten, hopelijk blijft het daarbij ;)
Hij komt toch nooit heel in je buikje :)
pi_134001807
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:42 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Hij komt toch nooit heel in je buikje :)
hahaha, dat klopt. Maar die rand is wel handig om te houden bij een taart.
Maarrrrr....de smaak is het belangrijkste! (nog een beetje warm met slagroom en een bolletje (kaneel-)ijs :9~ )

SPOILER
pi_134002266
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef kvd het volgende:

[..]

hahaha, dat klopt. Maar die rand is wel handig om te houden bij een taart.
Maarrrrr....de smaak is het belangrijkste! (nog een beetje warm met slagroom en een bolletje (kaneel-)ijs :9~ )

SPOILER
Net even gecontroleerd en zodra ik de springvorm losmaak merk ik dat hij idd aan één kant een beetje blijft plakken. Laat het wel een nachtje loskomen en zie morgenochtend wel hoe het is.

Bedoeling was in eerste instantie dat ik een gevlochten rand kreeg, maar iemand (sarcastische dank aan vrouwlief) vond de deeg zo ook wel lekker.
pi_134002362
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:55 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Net even gecontroleerd en zodra ik de springvorm losmaak merk ik dat hij idd aan één kant een beetje blijft plakken. Laat het wel een nachtje loskomen en zie morgenochtend wel hoe het is.

Bedoeling was in eerste instantie dat ik een gevlochten rand kreeg, maar iemand (sarcastische dank aan vrouwlief) vond de deeg zo ook wel lekker.
Vrouwen ;)
pi_134002504
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:57 schreef kvd het volgende:

[..]

Vrouwen ;)
Ja, er bestaat welgeteld één man op de wereld die een mooie appeltaart wil bakken, en wiens feestje verkloten ze? :P
pi_134002724
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:01 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Ja, er bestaat welgeteld één man op de wereld die een mooie appeltaart wil bakken, en wiens feestje verkloten ze? :P
Dan moet ik je wreed wakker schudden...er zijn meer mannen die dat doen:
CUL / Het grote Baktopic (koekjes,cakes, muffins en meer) #14
(alleen natuurlijk net in dit deeltje niet)
pi_134003046
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:06 schreef kvd het volgende:

[..]

Dan moet ik je wreed wakker schudden...er zijn meer mannen die dat doen:
CUL / Het grote Baktopic (koekjes,cakes, muffins en meer) #14
(alleen natuurlijk net in dit deeltje niet)
Ik geloof je niet :{w
  Moderator zaterdag 7 december 2013 @ 00:15:12 #298
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_134005710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef Freddeh het volgende:

[ afbeelding ]
Ik krijg er trek van, eet smakelijk! :D
pi_134032589
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik krijg er trek van, eet smakelijk! :D
Was erg lekker! :)

Heb vandaag mijn doelen voor DZP verwerkt in mijn normale to do lijst. Ben de afgelopen maanden extreem druk bezig met productiviteit, time management en GTD. Kom o.a. daardoor hier niet veel meer, maar krijg wel flink vat op mijn thuis- en werksituatie. Fijn :)
pi_134112031
Ik ben op de helft van mijn doel om 20 Nederlandse klassiekers te lezen. :)

http://levenvolgenslaura.wordpress.com/2013/12/10/halverwege-26/
  roze donderdag 12 december 2013 @ 14:19:31 #301
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_134188609
Ik doe ook mee *O* http://dayzeroproject.blogspot.nl gisteren even een weblog weer in elkaar geknutseld en een lijst
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')