Ik ben even door m'n kwartjes heen op dit moment. Help me even... Het NK van.... ? Ik weet dat je het er in het verleden over hebt gehad, maar ik heb wat extra triggers nodig de laatste weken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef Sarabi het volgende:
Ik kan weer een doel afstrepenvandaag met het NK meegedaan.
Komende week even een blogje schrijven.
Dank je, hij is gevallenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:40 schreef Sarabi het volgende:
Buikdansen
Daar moet ik vandaag ook nog even een blog over schrijven (zat eigenlijk op foto's te wachten)
Het was een superervaringquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:42 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dank je, hij is gevallenHoe ging het? Ik wacht vol spanning op je blogje
Als hoorspel was nog leuker! Of is dit ook met achtergrondgeluiden?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben bezig met doel 51: luister 50 shades of grey als luisterboek.
Het is vooral grappig kan ik jullie melden.
Die ken ik niet, is waarschijnlijk nog grappiger.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Als hoorspel was nog leuker! Of is dit ook met achtergrondgeluiden?
Oh nee ik denk niet dat die bestaat hoor, kwam alleen in me opquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die ken ik niet, is waarschijnlijk nog grappiger.waar vind ik die?
Dit wordt verteld door een kindvrouwtje due stemmen nadoet. Het is zo slecht en tenenkrommend dat het weer grappig is.
Oh! Ik dacht dat je bedoelde dat je die had geluisterd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh nee ik denk niet dat die bestaat hoor, kwam alleen in me op![]()
Hoewel er vast wel amateurhoorspelen zullen zijn
Dat is nog best een uitdagend doel!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:08 schreef pietkanarie het volgende:
1/10 doel gehaald. Een laptoploze dag.
Hier de blog: http://dayzero1986.blogsp(...)nder-laptop.html?m=1
neem aan dat de laptop/internetloze dag niet gister wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:08 schreef pietkanarie het volgende:
1/10 doel gehaald. Een laptoploze dag.
Hier de blog: http://dayzero1986.blogsp(...)nder-laptop.html?m=1
Ja, vind het zelf ook wel een uitdagend doel. Ik dacht toch echt dat ik drie internetloze dagen als doel had gesteld. Maar in de doelenlijst staat 10 dagen. Was ambitieus toen ik dit bedacht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Dat is nog best een uitdagend doel!
Denk dat ik die ook maar erop ga zetten![]()
Ik kan wel wat effectieve dagen gebruiken..
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:10 schreef Devv het volgende:
Ik zou geen dag zonder internet kunnen, want het is mijn werk.
Ik zou zo'n doel met gemak op mijn lijstje kunnen zetten, want als ik op vakantie ben ga ik nooit op internetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:10 schreef Devv het volgende:
Ik zou geen dag zonder internet kunnen, want het is mijn werk.
Haha leuk! Gewoon er vol voor gaan!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:11 schreef Bubbles90. het volgende:
Weer een doel behaald, zing karaoke!
god wat was ik zenuwachtig
ben je wel ingelogd?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:35 schreef CarOnline het volgende:
Argh ik kan nog steeds mijn doelenlijst niet aanpassen, zo irritant!
Ja anders kom ik niet eens bij mijn doelenlijst. Maar het opslaan pakt ie niet op.quote:
ah okquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja anders kom ik niet eens bij mijn doelenlijst. Maar het opslaan pakt ie niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |