abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131813228
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:38 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik zie het nu gebeuren en we vallen wat dat betreft iedere keer weer buiten de boot. En zo zijn er nog duizenden mensen bij wie hetzelfde gebeurt. Het is niet erg om het met wat minder geld te doen hoor, zolang je eten kan kopen en de huur en elektrisch etc kan betalen en af en toe nog wat ontspanning kan hebben is er niks aan de hand. Maar op een gegeven moment gaat het gewoon niet meer, en tegen die grens zitten we onderhand wel.
Dat moet ik helaas ook constateren... Veel kan er werkelijk niet meer af, dan wordt het water en brood. Of anders werkelijk uitgesloten van elke deelname, zoals internet, telefoon, eventueel televisie etc, Dan is het living poor in a rich man's world!
“When there is no desire, all things are at peace.”
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 16:41:52 #202
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131813273
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:40 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Dat moet ik helaas ook constateren... Veel kan er werkelijk niet meer af, dan wordt het water en brood. Of anders werkelijk uitgesloten van elke deelname, zoals internet, telefoon, eventueel televisie etc, Dan is het living poor in a rich man's world!
Ik denk niet dat we dat hoeven te accepteren. Eenieder die dat wel vind gaat zelf maar eens een jaar op water en brood en verder geen televisie of internet. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_131813316
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:41 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we dat hoeven te accepteren. Eenieder die dat wel vind gaat zelf maar eens een jaar op water en brood en verder geen televisie of internet. :')
Er zit niet veel anders op dan te accepteren, omdat een paar duizend demonstranten gewoon weg worden geveegd :P

Het is te hopen dat er wordt voorkomen dat het zo ver komt.
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 16:43:49 #204
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131813335
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:43 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Er zit niet veel anders op dan te accepteren, omdat een paar duizend demonstranten gewoon weg worden geveegd :P

Het is te hopen dat er wordt voorkomen dat het zo ver komt.
Het zal me niks meer verbazen in ieder geval -O-
pi_131813354
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:19 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Daar zijn ze inmiddels wel mee bezig. De tegemoetkoming voor ouderen en gehandicapten gaat eruit en allerlei belastingen gaan omhoog. En dan leef je van alleen bijstand verder he. Wordt er ook doodleuk gezegd dat je kinderen maar moeten lenen bij DUO :r :r
Wat is er mis met lenen bij de DUO? Superlaag rentepercentage, pas aflossen bij voldoende draagkracht en je kan er enorm goed mee in jezelf investeren.

Ik zie alleen maar winnaars?
pi_131813363
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:43 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Het zal me niks meer verbazen in ieder geval -O-
Mij ook niet eerlijk gezegd, maar ik pas mij gewoon aan als het zover is. Dan maar een illegaal tuintje opzetten met medestanders!

Nog gezellig ook :P
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 16:45:58 #207
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131813397
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:44 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Wat is er mis met lenen bij de DUO? Superlaag rentepercentage, pas aflossen bij voldoende draagkracht en je kan er enorm goed mee in jezelf investeren.

Ik zie alleen maar winnaars?
Ja? Als ik dan ook echt in mezelf zou investeren en niet allerlei kosten (kapotte wasmachine bijv.) zou hoeven opvangen dan was het nog wat ja. En dan kunnen er wel allerlei voordelen aan zitten volgens jou, maar het blijft een lening.
pi_131813422
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:45 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja? Als ik dan ook echt in mezelf zou investeren en niet allerlei kosten (kapotte wasmachine bijv.) zou hoeven opvangen dan was het nog wat ja. En dan kunnen er wel allerlei voordelen aan zitten volgens jou, maar het blijft een lening.
Jij verwacht dat jij of je kinderen alles kado zouden moeten krijgen?
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 16:50:05 #209
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131813505
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:46 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Jij verwacht dat jij of je kinderen alles kado zouden moeten krijgen?
Ik heb het niet over alles cadeau krijgen. Wij zullen hier wel weer in een extreme situatie zitten ofzo, maar het is echt belachelijk. Ik wens je veel succes, 700 euro per maand met 2 kinderen die beide studeren. Ga maar lenen, red je reet maar. En... ohja, je partner weigert alimentatie te betalen. Succes.
pi_131813572
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:45 schreef DeLuna het volgende:

Een lening tegen extreem gunstige voorwaarden...

Het is bijna weggeven. Met de vraag of je het wel netjes terug wil betalen als de investering een payoff kent.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_131813578
Haha kun je net zo goed gelijk van plastic bordjes gaan eten als een 5 jarige de afwas moet doen. Hulpbehoevend of niet, in de tijd dat je dat kind eindelijk aan het werk hebt gekregen had je het al 10x zelf kunnen doen. Daarnaast laat zo'n kind uiteraard alles kletteren.

Dit artikel moet wel van de Speld zijn....
pi_131813593
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:50 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb het niet over alles cadeau krijgen. Wij zullen hier wel weer in een extreme situatie zitten ofzo, maar het is echt belachelijk. Ik wens je veel succes, 700 euro per maand met 2 kinderen die beide studeren. Ga maar lenen, red je reet maar. En... ohja, je partner weigert alimentatie te betalen. Succes.
Wees blij dat je kinderen zonder moeite een studie kunnen doen. Wat is er mis met investeren in jezelf en dat later terug betalen zodra het kan? Werkelijk waar, vind jij het ook raar om geld te lenen om een huis te kopen?
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 16:53:36 #213
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131813605
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is bijna weggeven. Met de vraag of je het wel netjes terug wil betalen als de investering een payoff kent.
Nogmaals... als ik er boeken van moet kopen of andere dingen die echt investeren in mijn toekomst dan hoor je mij niet klagen. En als je dat weggeven noemt dan snap je het niet.
pi_131813625
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:21 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Moet het allemaal met twee vingers in de neus te halen zijn dan?

Waarom zou een kind niet het hoogst haalbare mogen ambiëren, daar heeft het kind later profijt van als het goed is.
Als een kind op een school zit die qua niveau bij hem past dan kan die best nog even de tafel dekken en afwassen ipv huiswerk maken. Als het kind die marge niet heeft dan heeft die het niveau voor die school niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 16:55:33 #215
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131813651
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:53 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Wees blij dat je kinderen zonder moeite een studie kunnen doen. Wat is er mis met investeren in jezelf en dat later terug betalen zodra het kan? Werkelijk waar, vind jij het ook raar om geld te lenen om een huis te kopen?
Haha het gaat hier niet over mij hoor, ik ben zelf het kind. :W

Maargoed, jij zit niet in deze situatie en jij ziet niet dat alles en iedereen langzaamaan alles duurder maakt en overal wordt er iets van je inkomsten afgetrokken. Als je een maandloon hebt van 5000 is 200 euro minder niet zo'n ramp nee, dat klopt.

En ik snap niet dat iedereen hier zo heerlijk positief is over dat lenen nee. Ik leen nu ja, maar ik zit straks met een schuld van 20 à 30.000 euro. Fijn begin. ^O^
pi_131813711
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:53 schreef DeLuna het volgende:

Nogmaals... als ik er boeken van moet kopen of andere dingen die echt investeren in mijn toekomst dan hoor je mij niet klagen. En als je dat weggeven noemt dan snap je het niet.
Ik denk dat ik het prima snap, aangezien ik ook op deze manier in mijzelf heb geïnvesteerd. Dus ik ken het klappen van de zweep.

Ik vind het een hoop gezeur. In Nederland kun je voor een appel en een ei een prima opleiding volgen. Studieschulden zijn laag en tegen extreem gunstige voorwaarden.

Schandalig om daar over te zeiken!
pi_131813714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als een kind op een school zit die qua niveau bij hem past dan kan die best nog even de tafel dekken en afwassen ipv huiswerk maken. Als het kind die marge niet heeft dan heeft die het niveau voor die school niet.
Jawel hoor, je hebt ook gelijk natuurlijk, maar dat is eigenlijk de discussie niet vind ik, wel het verplichten ervan, direct of indirect. En wat gaan al die mensen doen waar we op gaan bezuinigen? Dat is toch hun dagelijks werk.
pi_131813721
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:55 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Haha het gaat hier niet over mij hoor, ik ben zelf het kind. :W

Maargoed, jij zit niet in deze situatie en jij ziet niet dat alles en iedereen langzaamaan alles duurder maakt en overal wordt er iets van je inkomsten afgetrokken. Als je een maandloon hebt van 5000 is 200 euro minder niet zo'n ramp nee, dat klopt.
Ik zit daar idd niet in, geen behoefte aan.

quote:
En ik snap niet dat iedereen hier zo heerlijk positief is over dat lenen nee. Ik leen nu ja, maar ik zit straks met een schuld van 20 à 30.000 euro. Fijn begin. ^O^
Jij zit straks met een diploma en je kan daardoor helemaal zelf je leven bepalen. Je kan er ook voor kiezen om dat niet te doen, dan heb je geen studieschuld maar ook een andere toekomst.
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 16:58:23 #219
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131813732
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het prima snap, aangezien ik ook op deze manier in mijzelf heb geïnvesteerd. Dus ik ken het klappen van de zweep.

Ik vind het een hoop gezeur. In Nederland kun je voor een appel en een ei een prima opleiding volgen. Studieschulden zijn laag en tegen extreem gunstige voorwaarden.

Schandalig om daar over te zeiken!
Ik vind een studieschuld van 30.000 euro niet laag nee.
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 17:01:07 #220
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131813789
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:58 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik zit daar idd niet in, geen behoefte aan.

[..]

Jij zit straks met een diploma en je kan daardoor helemaal zelf je leven bepalen. Je kan er ook voor kiezen om dat niet te doen, dan heb je geen studieschuld maar ook een andere toekomst.
Je snapt best dat er hier gewoon een "straf" uitgedeeld wordt aan de verkeerde mensen? Mensen die niet willen werken, laat die maar eens opdraaien. Maar nee, we schaffen de TOG maar af. Snap je wat ik bedoel? Ja iedereen moet inleveren, dat begrijp ik ook echt wel. Maar er zijn grenzen.

Mijn moeder doet nu vrijwilligerswerk bij een school, als overblijf moeder. Maar ze mag dat dus straks in 2014 maar 1 of hooguit 2 keer in de week doen, want anders komt ze boven die 794 euro per jaar uit die ze mag bijverdienen.

Echt, straf die mensen die willen maar, komt goed hier in Nederland _O_
  donderdag 3 oktober 2013 @ 17:03:10 #221
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_131813840
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:12 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Hoe willen ze dit gaan doen als kinderen aan de andere kant van het land studeren? :')
Studie gewoon onbetaalbaar maken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_131813887
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:58 schreef DeLuna het volgende:

Ik vind een studieschuld van 30.000 euro niet laag nee.
Dan ga je toch lekker ongeschoold werk doen ipv studeren? Dat "kost" je tonnen tot miljoenen, maar je hebt dan wel 30K bespaard.

Vrije keuze.
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 17:05:26 #223
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131813898
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker ongeschoold werk doen ipv studeren? Dat "kost" je tonnen tot miljoenen, maar je hebt dan wel 30K bespaard.

Vrije keuze.
Die is makkelijk! Goed gedaan.
pi_131813927
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hoe was dat vroeger geregeld met studeren? Moest men het toen ook al zelf betalen.
pi_131813931
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:05 schreef DeLuna het volgende:

Die is makkelijk! Goed gedaan.
Dankzij mijn studie is 30K nu peanuts voor mij. Maar blijf vooral volhouden dat jij een terechte klacht hebt!
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 17:07:14 #226
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131813961
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dankzij mijn studie is 30K nu peanuts voor mij. Maar blijf vooral volhouden dat jij een terechte klacht hebt!
Ik heb ook een terechte klacht. Maar joh. Boeien, jij sluit de computer af en je hebt er geen last meer van :D
pi_131813973
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:06 schreef Opnieuw-energie het volgende:

Hoe was dat vroeger geregeld met studeren? Moest men het toen ook al zelf betalen.
Echt vroeger kon je het niet eens lenen. Later kwam een riante studiefinanciering wat voor de lokale horeca vrij goed uit heeft gepakt.

Sindsdien is het steeds verder ingeperkt. Ik heb relatief weinig echt gekregen, het meeste moest ik lenen. Big deal.
pi_131813982
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

En ik dan DS4? Ik kan niet studeren, wat nu, gedoemd tot niets, dozen vouwen! Man wat een ellende allemaal :P
pi_131814009
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:07 schreef DeLuna het volgende:

Ik heb ook een terechte klacht. Maar joh. Boeien, jij sluit de computer af en je hebt er geen last meer van :D
Jouw problemen maak ik niet tot mijn problemen, klopt.

Maar ik heb dus ook moeten lenen en terug moeten betalen. Nimmer spijt van gehad. En al helemaal nooit klachten.

Maar jij hebt in dezelfde situatie natuurlijk wel een enorme last opgelegd gekregen...
pi_131814028
quote:
15s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:15 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Willen we dit echt weer?

Het begint klein, dan ineens willen we straks gaan concurreren met Azië omdat we weer teveel hebben bezuinigd op onderwijs, en voor je het weet zijn we allemaal weer bezig om het hoofd boven water te houden. :{w

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad je hebt gelijk. Net in de Aldi zei een moeder tegen een meisje van 3 dat ze boodschappen in de kar mocht zetten en ik zag meteen soortgelijke beelden voor me.
Ik dacht meteen waarom alleen kinderen van zieke ouders een overheid betaalde dienstmeid? Waarom niet alle kinderen? Ik hou namelijk mijn hart vast voor dat kind straks, als ze 5 is moet ze zelf haar beker naar de keuken brengen als ze klaar is met drinken, als ze 7 is zelf haar speelgoed opruimen en tegen de tijd dat ze 15 is vind je haar 60 uur per week in de fabriek zo klein begint het dus.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_131814040
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:08 schreef Opnieuw-energie het volgende:

En ik dan DS4? Ik kan niet studeren, wat nu, gedoemd tot niets, dozen vouwen! Man wat een ellende allemaal :P
Ach, ook daar valt iets moois van te maken. Sterker nog: voor een mooie baan heb je niet altijd een studie nodig.
pi_131814047
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Echt vroeger kon je het niet eens lenen. Later kwam een riante studiefinanciering wat voor de lokale horeca vrij goed uit heeft gepakt.

Sindsdien is het steeds verder ingeperkt. Ik heb relatief weinig echt gekregen, het meeste moest ik lenen. Big deal.
Ik snap je wel ja, als je weet dat je de capaciteiten hebt plus uitzicht op een veelvoud daarvan in de toekomst dan is het best reëel eigenlijk. Wel jammer dat het nu voor velen misschien toch een blok aan hun been is geworden, mits dat zo is, geen zicht op verder.
pi_131814087
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:10 schreef Opnieuw-energie het volgende:

Ik snap je wel ja, als je weet dat je de capaciteiten hebt plus uitzicht op een veelvoud daarvan in de toekomst dan is het best reëel eigenlijk. Wel jammer dat het nu voor velen misschien toch een blok aan hun been is geworden, mits dat zo is, geen zicht op verder.
Maar ho eens even... als je aan een studie wil beginnen waarvan je weet dat die niet zoveel op gaat leveren... waarom moet de staat dat dan financieren?

Het lijkt mij juist heel goed als je op je 18e eens even bij je studiekeuze de ROI meeweegt. En zwaar ook.
pi_131814099
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:10 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Ja inderdaad je hebt gelijk. Net in de Aldi zei een moeder tegen een meisje van 3 dat ze boodschappen in de kar mocht zetten en ik zag meteen soortgelijke beelden voor me.
Ik dacht meteen waarom alleen kinderen van zieke ouders een overheid betaalde dienstmeid? Waarom niet alle kinderen? Ik hou namelijk mijn hart vast voor dat kind straks, als ze 5 is moet ze zelf haar beker naar de keuken brengen als ze klaar is met drinken, als ze 7 is zelf haar speelgoed opruimen en tegen de tijd dat ze 15 is vind je haar 60 uur per week in de fabriek zo klein begint het dus.
haha, ik chargeerde behoorlijk :P Laten we hopen dat het nooit meer zover komt, bij ons dan, want het gebeurd dagelijks. Misschien wel om het westen te voorzien van van alles en nog wat waar wij recht op hebben natuurlijk :P
pi_131814117
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ach, ook daar valt iets moois van te maken. Sterker nog: voor een mooie baan heb je niet altijd een studie nodig.
Heb je nog een baantje in de aanbieding?
pi_131814125
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:10 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Je hebt toch wel Jeugdzorg gebeld? Zulke moeders moeten wij niet willen met zijn allen.
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 17:13:51 #237
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131814140
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jouw problemen maak ik niet tot mijn problemen, klopt.

Maar ik heb dus ook moeten lenen en terug moeten betalen. Nimmer spijt van gehad. En al helemaal nooit klachten.

Maar jij hebt in dezelfde situatie natuurlijk wel een enorme last opgelegd gekregen...
Ik heb ook niks tegen lenen, absoluut niet. Maar dat het geld opgaat aan allerlei kosten waar je eigenlijk als student nog niet mee hoeft te zitten vind ik persoonlijk belachelijk. Ik doe het wel met liefde hoor, maar als ik zie wat de andere maatregelen zijn en wat er wel of niet wordt afgeschaft heb ik daar echt mijn bedenkingen bij.
pi_131814170
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar ho eens even... als je aan een studie wil beginnen waarvan je weet dat die niet zoveel op gaat leveren... waarom moet de staat dat dan financieren?

Het lijkt mij juist heel goed als je op je 18e eens even bij je studiekeuze de ROI meeweegt. En zwaar ook.
Daar heb je zeker een punt! Helaas is het niet mogelijk om maar te studeren waar je in verder zou willen, de maatschappij en haar behoeften dicteren daarin. Misschien wel jammer maar daar moeten wij het mee doen.
pi_131814194
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:13 schreef Opnieuw-energie het volgende:

Heb je nog een baantje in de aanbieding?
Soms wel. Momenteel alleen bij het bedrijf van mijn vrouw een vacature voor een apotheker. Maar ja... dan heb je dus wel een bul nodig... ;)
pi_131814221
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:13 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Je hebt toch wel Jeugdzorg gebeld? Zulke moeders moeten wij niet willen met zijn allen.
NWS / Ook jeugdzorg loopt gevaar ;(
Dat kind is overgeleverd aan de wolven, gelukkig zijn die terug in Nederland.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_131814225
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Soms wel. Momenteel alleen bij het bedrijf van mijn vrouw een vacature voor een apotheker. Maar ja... dan heb je dus wel een bul nodig... ;)
Kijk daar gaan we weer! :P De tijd van de ketel en roeren maar is voorbij..
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 17:16:42 #242
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131814227
Mijn beroep is nieuw. Er is veel vraag naar maar of er plek voor is, is nog maar afwachten. Gelukkig is het een brede opleiding, dus ik hoop dat ik inderdaad gauw die lening kan afbetalen.
pi_131814246
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:13 schreef DeLuna het volgende:

Maar dat het geld opgaat aan allerlei kosten waar je eigenlijk als student nog niet mee hoeft te zitten vind ik persoonlijk belachelijk.
Welke kosten heb je het over? Het gaat op aan wonen, eten, drinken, drinken, drinken, drinken, boekje af en toe, collegegeld, drinken en weer eten. En nog wat andere zaken die ik vergeten ben...

Wat is nu concreet jouw probleem?
pi_131814264
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:14 schreef Opnieuw-energie het volgende:

Daar heb je zeker een punt! Helaas is het niet mogelijk om maar te studeren waar je in verder zou willen, de maatschappij en haar behoeften dicteren daarin. Misschien wel jammer maar daar moeten wij het mee doen.
Ik denk dat iemand die echt een passie heeft voor een bepaalde richting, die kan ook in die richting iets vinden.

Maar dat is ook maar een mening. ;)
pi_131814265
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:16 schreef DeLuna het volgende:
Mijn beroep is nieuw. Er is veel vraag naar maar of er plek voor is, is nog maar afwachten. Gelukkig is het een brede opleiding, dus ik hoop dat ik inderdaad gauw die lening kan afbetalen.
Wat is het als ik vragen mag? Ben wel benieuwd.
pi_131814295
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik denk dat iemand die echt een passie heeft voor een bepaalde richting, die kan ook in die richting iets vinden.

Maar dat is ook maar een mening. ;)
Ik begrijp wat je bedoeld maar dan moet je excelleren waarschijnlijk en boven de meute uitsteken en dat is ook weer niet voor iedereen weggelegd..

Maar alla het kan wel.
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 17:19:46 #247
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131814300
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Welke kosten heb je het over? Het gaat op aan wonen, eten, drinken, drinken, drinken, drinken, boekje af en toe, collegegeld, drinken en weer eten. En nog wat andere zaken die ik vergeten ben...

Wat is nu concreet jouw probleem?
Ik drink en feest niet. Boodschappen, noodkosten (wat pech gehad met wasmachine en auto), boeken, collegegeld en nu weer een excursie van school van 450 euro, of je even wil aftikken in een keer. En nu vergeet ik vast een heleboel kosten nog, maar ik beheer de hoofdrekening dan ook niet.
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 17:19:59 #248
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_131814307
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:18 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Wat is het als ik vragen mag? Ben wel benieuwd.
Beweeg- en leefstijladviseur. Ik doe hbo Sport, Gezondheid en Management richting Sportgezondheid.
pi_131814358
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:19 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Beweeg- en leefstijladviseur. Ik doe hbo Sport, Gezondheid en Management richting Sportgezondheid.
Ik zoek er nog één voor mijzelf.. :P Maargoed is dat niet trend gevoelig?
pi_131814370
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:19 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Daar zou ik ook niet in willen investeren, veel te afhankelijk van de (subsidie) grillen van de overheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')