quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:38 schreef tong80 het volgende:
Ga lekker door met het afbreken van Nederland de verzorgingsstaat.
aangezien de jeugd ook niet wilt meebetalen aan het pensioenstelsel lijkt mij dit geen verkeerde gedachte.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
Pff laat de jeugd maar voor zich zelf zorgen
Het is een bezuiniging omdat de gemeente straks gewoon minder geld van het rijk krijgen dan de provincie er nu voor heeft. Verder moet de gemeente maar uitzoeken hoe ze dat oplossen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:56 schreef Oud_student het volgende:
Ik zie niet in dat het een bezuiniging is, het is een versplintering van kennis en werk, waardoor de zaak nog inefficienter wordt.
Wat had moeten gebeuren is het samenvoegen van al die hulpverleen organisaties, waardoor de kosten omlaag zouden kunnen en de kwaliteit omhoog
Wat? Ik draag geen pensioenpremie af ofzo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:24 schreef Prospos het volgende:
[..]
aangezien de jeugd ook niet wilt meebetalen aan het pensioenstelsel lijkt mij dit geen verkeerde gedachten.
Zo'n MBOer is er capabel genoeg voor idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:24 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is een bezuiniging omdat de gemeente straks gewoon minder geld van het rijk krijgen dan de provincie er nu voor heeft. Verder moet de gemeente maar uitzoeken hoe ze dat oplossen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:24 schreef Prospos het volgende:
[..]
aangezien de jeugd ook niet wilt meebetalen aan het pensioenstelsel lijkt mij dit geen verkeerde gedachte.
http://www.volkskrant.nl/(...)n-onwetendheid.dhtmlquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:24 schreef Prospos het volgende:
[..]
aangezien de jeugd ook niet wilt meebetalen aan het pensioenstelsel lijkt mij dit geen verkeerde gedachte.
Weeldequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:42 schreef BasEnAad het volgende:
Ze laten liever een paar hele generaties verrotten dan dat de babyboomers ook maar een één procent van hun weelde hoeven in te leveren.
Alsof we al kwaliteit hadden...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:38 schreef tong80 het volgende:
De kwaliteit van de jeugdzorg komt ernstig in gevaar door de nieuwe Jeugdwet. Jeugdzorgorganisaties hebben namelijk te weinig tijd om bezuinigingen zorgvuldig door te voeren. Dat stelde Jeugdzorg Nederland donderdag.
De jeugdzorg gaat per 1 januari 2015 naar de gemeenten. Nu valt deze nog onder de provincies. Door de forse bezuinigingen die daarmee gepaard gaan, komt de continuïteit, beschikbaarheid en kwaliteit van de jeugdzorg in het geding, zegt de branchevereniging voor jeugdzorgorganisaties.
'Kwetsbare kinderen en ouders ontvangen hierdoor te laat, onvoldoende of zelfs helemaal geen hulp', aldus Jeugdzorg Nederland.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ernstig-gevaar.dhtml
Ga lekker door met het afbreken van Nederland de verzorgingsstaat. Een voorbeeld voor vele andere landen in het verleden. Kan niet eens meer kwaad worden.
Inderdaad weelde, waar?quote:
Ze spreken zich ook helemaal niet tegen....quote:'Kwetsbare kinderen en ouders ontvangen hierdoor te laat, onvoldoende of zelfs helemaal geen hulp', aldus Jeugdzorg Nederland.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)heveling-taken.dhtmlquote:De voorzitter vreest ook dat de geplande oprichting van wijkteams die 'verborgen problemen' vroegtijdig opsporen om erger te voorkomen, alleen maar zorgt voor méér hulpvraag in plaats van minder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |