Ja dat is ook lekkerquote:
Tijd niet gezien, alles goed met jullie?quote:
Jij hebt het ook goed gedaan sp3c.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:25 schreef sp3c het volgende:
1 paar nieuwe tetten en peuner begint weer met complimenten te strooien hoor
damn rightquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij hebt het ook goed gedaan sp3c.
Je bent zelf een kringverjaardag.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
Lijkt wel een kringverjaardag hier.
Is inderdaad even geleden! Ja hoor, drukjes. Hoe gaat het met jou?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tijd niet gezien, alles goed met jullie?
Vooruitgang....nou ja laat maarquote:
Ja goed wel hoor, niet drukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is inderdaad even geleden! Ja hoor, drukjes. Hoe gaat het met jou?
Dat is heel aardig van je krijg jij op je kop van sp3cquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
Ik zal jullie op de hoogte houden van de wedstrijd.
Er is een bal, die gaat van die ene naar die andere...en weer door naar de volgende en terug naar die ene....en nu over de lijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
Welke precies?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
als je een echte baas was dan had je gezegdquote:
Ja ik mis altijd alle kansen sp3c. Maar goed dat ik geen voetballer ben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je een echte baas was dan had je gezegd
'MAAR JE WEET WEL WIE HET IS OF NIET SP#C!!!!!!! HAHAHAHHAHAHAHA LOSER'
gemiste kans weer Cor
Hoezo voel je je nu wel goed?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:30 schreef sp3c het volgende:
ik zou er echt keihard van balen maar nu voel ik me wel goed
Ze kunnen beter een open net maken waar al het voetbal zit in plaats van het uit te smeren over 4 zenders.quote:
nee dan moet ik de regels uitleggen enzo, das meer wat voor echte echte bazenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:32 schreef Peunage het volgende:
We kunnen het nog altijd over ijsschaatsen hebben.
kom je nu weer een keer sjoelen of niet?quote:
Ja, waar normaal de EO zit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een open net maken waar al het voetbal zit in plaats van het uit te smeren over 4 zenders.
Dan mis ik het familiedinerquote:
Smooth manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom je nu weer een keer sjoelen of niet?
die kan ie nog wisselen....dat gare hoofd blijft erop zittenquote:
Jup, alleen niet deze maand.. wellicht in november weer een keertje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom je nu weer een keer sjoelen of niet?
Oh ik vind hem helemaal niet zo lelijk. Wel een leuke vent, maar niet leukleuk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
die kan ie nog wisselen....dat gare hoofd blijft erop zitten
Dan kom ik ook, ik ben wel benieuwdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup, alleen niet deze maand.. wellicht in november weer een keertje.
Oh dan kom ik die keer ook, laat het even weten wanneer jullie gaan !!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup, alleen niet deze maand.. wellicht in november weer een keertje.
Ik vind hem niet lelijk, maar hij heeft iets raars.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik vind hem helemaal niet zo lelijk. Wel een leuke vent, maar niet leukleuk.
Ik vind hem ook niet lelijk. 90% van wat er op de nederlandse tv te zien is is lelijker dan hij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik vind hem helemaal niet zo lelijk. Wel een leuke vent, maar niet leukleuk.
Ja, leukleuke mannen trap je je bed niet uit...alleen hoe ik ze erin krijg ben ik nog niet achterquote:
Leuk, ik ook!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kom ik ook, ik ben wel benieuwd
Leukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan kom ik die keer ook, laat het even weten wanneer jullie gaan !!
Loop eens een kroeg binnen, dan kom je vast niet alleen weer naar buiten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, leukleuke mannen trap je je bed niet uit...alleen hoe ik ze erin krijg ben ik nog niet achter
Dat zijn nooit zo van die leukleuke mannenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Loop eens een kroeg binnen, dan kom je vast niet alleen weer naar buiten.
Ahaaaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zijn nooit zo van die leukleuke mannen
Niet dat ik zomaar mannen meeneem...![]()
Ligt een beetje aan het soort kroeg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zijn nooit zo van die leukleuke mannen
Niet dat ik zomaar mannen meeneem...![]()
Je moet gewoon je vogels laten zien, score.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, leukleuke mannen trap je je bed niet uit...alleen hoe ik ze erin krijg ben ik nog niet achter
Die mogen niet mee naar de kroeg, ze kunnen zich niet gedragenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet gewoon je vogels laten zien, score.
Alsof ik uit gaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:44 schreef Tem het volgende:
Precies, Corrie's karaoke café komt een ietwat ander slag mannen.
Zekersquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Pino
Is Frank een beetje lief voor je?
En dan ga je samen met Waagaap?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
In de kroeg waar ik wel eens kom zitten voornamelijk van die plakkers.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mogen niet mee naar de kroeg, ze kunnen zich niet gedragenwas er net eentje onder de kast gaan zitten met een bastognekoek
Meestal niet eigenlijk.quote:
Nee, ze zijn een beetje gewiekt, vliegen niet zo hoog meer, maar als ze van de kooi springen zijn het ook niet van die bakstenen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze tegen het raam aan vliegen?
En nu?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
Wedstrijd is 1 minuut bezig, stand nog 0-0.
Van die mannen die je een keer gedag zegt en de hele avond niet meer kwijtraakt...denk ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:49 schreef Tem het volgende:
Maar in welke context moet ik het woord plakkers hier zien?
Mooi, anders krijgt ie billenkoek..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ZekersIk ook wel voor hem als het goed is.
Waarom zeg je dan ook gedag. Gewoon negeren die lelijke fokkers.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die mannen die je een keer gedag zegt en de hele avond niet meer kwijtraakt...denk ik.
Komt Frank dan ook mee? Naar hem ben ik ook wel benieuwd natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mooi, anders krijgt ie billenkoek..
Haha, nou dat ze de hele avond steeds weer terugkomen of zelfs de hele tijd blijven hangen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:49 schreef Tem het volgende:
Maar in welke context moet ik het woord plakkers hier zien?
Ja ik weet het, maar als iemand hallo zegt vind ik het ook zo wat om stug de andere kant op te kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ook gedag. Gewoon negeren die lelijke fokkers.
Ja dat dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die mannen die je een keer gedag zegt en de hele avond niet meer kwijtraakt...denk ik.
Maar dat is alleen vervelend als je hem niet leuk vindt. Als je diegene WEL leuk vindt en hij blijft niet 'hangen' dan baal je weer. lastig lastig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nou dat ze de hele avond steeds weer terugkomen of zelfs de hele tijd blijven hangen.
Ja precies, en ik vind het ook wel leuk om een praatje te maken dus daar ga ik dan ook wel op in. Niet de beste tactiek misschien.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar als iemand hallo zegt vind ik het ook zo wat om stug de andere kant op te kijken.
Maar dan is het geen plakkerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat is alleen vervelend als je hem niet leuk vindt. Als je diegene WEL leuk vindt en hij blijft niet 'hangen' dan baal je weer. lastig lastig.
Ik maakte ooit de grote fout om met die jongen in de klas te praten die door iedereen werd genegeerd. Want zo zielig alleen.....grote fout, de enige waarvan ik tegen mijn ouders zei als de telefoon ging, als hij het is, ben ik niet thuis hoor!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja precies, en ik vind het ook wel leuk om een praatje te maken dus daar ga ik dan ook wel op in. Niet de beste tactiek misschien.
Dat bedoel ik, dan is het opeens geen plakker meer... Nou ja ik had er nooit last van eigenlijk. Ik ben sowieso niet zo praterig.quote:
Hoe kan dat nou per ongeluk zijn?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
Ik had een aantal jaar geleden bij uitgaan tegen iemand gezegd 'neuken?'.
Was beetje per ongeluk want ze was niet zo lekker.
Ik had wel gelijk de hele avond ruzie.
#goedverhaal
Ik ben denk ik te praterigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dan is het opeens geen plakker meer... Nou ja ik had er nooit last van eigenlijk. Ik ben sowieso niet zo praterig.
Niet zo slim he?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
Ik had een aantal jaar geleden bij uitgaan tegen iemand gezegd 'neuken?'.
Was beetje per ongeluk want ze was niet zo lekker.
Ik had wel gelijk de hele avond ruzie.
#goedverhaal
Nou daar was van de week een heel topic overquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou per ongeluk zijn?
Heeft iemand lang geleden wel eens tegen mij gezegd, toen was ik 14 ofzoschaamde me dood
Genoeg drinken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou per ongeluk zijn?
Nee dat valt best wel mee. ALS ik het doe is het omdat ik nerveus ben, maar dat kan ook juist de hele andere kant opgaan dat ik geen woord zeg.quote:
Ah, dat is wel lief. Maar hij bleek dus ook een plakker?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik maakte ooit de grote fout om met die jongen in de klas te praten die door iedereen werd genegeerd. Want zo zielig alleen.....grote fout, de enige waarvan ik tegen mijn ouders zei als de telefoon ging, als hij het is, ben ik niet thuis hoor!
Vaak wel jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Tem het volgende:
Corrie zat de hele avond met een chagrijnige harses in de kroeg, geen hond durfde in de buurt te komen. Topshow.
Denk het welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt Frank dan ook mee? Naar hem ben ik ook wel benieuwd natuurlijk.
quote:En die billenkoek vindt hij vast niet erg
Ja...zo erg dat hij nu bij me in het flatgebouw woontquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, dat is wel lief. Maar hij bleek dus ook een plakker?
Dan is het een leuke man die gezellig isquote:
Suske en Wiske en de razende bosjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Tem het volgende:
Ja, Drugshond wilde wel even de bosjes in.
Oh, dat gaat wel heel verquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja...zo erg dat hij nu bij me in het flatgebouw woontnu ren ik hem gewoon voorbij als ik m zie lopen.
Er waren geen bosjes...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Tem het volgende:
Ja, Drugshond wilde wel even de bosjes in.
Hij had via via gehoord dat ik hier woonde en dat het een leuke flat was...hij is hier niet voor mij komen wonenquote:
valt reuze mee Cnorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Vaak wel jaHet enige wat dan tegen me werd gezegd was: kijk niet zo sjaggerijnig.
Leuk als iemand tegen je aan gaat praten alleen omdat die persoon je zielig vindt en medelijden heeftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, dat is wel lief. Maar hij bleek dus ook een plakker?
Leuk weer. Zo ben ik helemaal niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou en? nog geen reden om Drugshond de cold shoulder te geven.
Hm, maar hij wist dus wel dat jij er woonde..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij had via via gehoord dat ik hier woonde en dat het een leuke flat was...hij is hier niet voor mij komen wonen
Uccie is keihard.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Leuk als iemand tegen je aan gaat praten alleen omdat die persoon je zielig vindt en medelijden heeft![]()
Kan me weinig vernederenders voorstellen.
Ik heb toch niet gezegd dat ik hem zielig vond. Zag hem alleen zo zitten in de klas en dacht knoop een gesprekje aan. Over de les ofzo, geen idee meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Leuk als iemand tegen je aan gaat praten alleen omdat die persoon je zielig vindt en medelijden heeft![]()
Ronduit vals.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar zover hij wist, met mijn toenmalige vriend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, maar hij wist dus wel dat jij er woonde..
Waarom is dat vernederend? Een eerste gesprek begint zo vaak omdat er één alleen staat. Als je elkaar nog niet kent is dat vaak een motivatie om iemand aan te spreken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat op zich voor de gemiddelde FOK!-er wel dubieus is...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Niks dubieus, is gewoon sociaal gedrag.
Het is 0-1 voor Bayern.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef sp3c het volgende:
gebeurt er niets in voetballand?
ik ben reuze benieuwd
nou hij kan er wel wat mee maar dan moet ze niet zo blijven plakkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef Tem het volgende:
Helemaal nietDat jij met kneusjes gaat praten is omdat jij je dan beter voelt. Maar die kneus zit daar maar een beetje met een razende erectie waar hij niets mee kan.
Vooral dat laatste is bijna misdadig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef Tem het volgende:
Helemaal nietDat jij met kneusjes gaat praten is omdat jij je dan beter voelt. Maar die kneus zit daar maar een beetje met een razende erectie waar hij niets mee kan.
Wat?? Nee, ik zag er toen niet erectiewaardig uit dus dat was helemaal niet zoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef Tem het volgende:
Ik woonde er eerstquote:
Zelfs de grootste zolderkamerautisten zagen dat dit sarcasme is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef sp3c het volgende:
gebeurt er niets in voetballand?
ik ben reuze benieuwd
Als ie maar niet op mijn nieuwe auto valt. En volgens mij heeft hij een vriendin sinds kort want ik zag hem lopen met een meisje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef Tem het volgende:
Die gozer gaat dadelijk naar het dak van de flat van Uccie. Kijken of hij net zo kan vliegen als die vogel.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
ik raak in de war van dieposticoon Uccie
kan er niet meer mee omgaan
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef Tem het volgende:
Als 'ie met z'n looprek het dak op kan komen dan hè.
Nou, ik en mijn vrienden gingen nooit met lelijke meisjes praten vroeger. Ja oke, soms. Maar dan was er vaak een lekkere vriendin van haar in de buurt dus dan moest je wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat?? Nee, ik zag er toen niet erectiewaardig uit dus dat was helemaal niet zoen ik deed het ook niet om mij beter te voelen.
Ze wist dat de jongen genegeerd werd door de rest van de klas, en ging er maar een keer mee praten. Niet omdat ze geïnteresseerd in hem was, maar omdat het zo'n zielige jongen is. Dat hij de volgende keer tegen haar gaat praten, dat gaat dan weer te ver, want echt vriendschappelijk contact moet het niet worden met dat zielige kneusje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom is dat vernederend? Een eerste gesprek begint zo vaak omdat er één alleen staat. Als je elkaar nog niet kent is dat vaak een motivatie om iemand aan te spreken.
over 20 jaar is hij miljardair want geniale computernerd.. en dan denken ze, had ik godverdomme nou maar verkering met hem gehadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze wist dat de jongen genegeerd werd door de rest van de klas, en ging er maar een keer mee praten. Niet omdat ze geïnteresseerd in hem was, maar omdat het zo'n zielige jongen is. Dat hij de volgende keer tegen haar gaat praten, dat gaat dan weer te ver, want echt vriendschappelijk contact moet het niet worden met dat zielige kneusje.
Nee hoor, ik heb heel vaak met hem gepraat. Dat hij vervolgens elke avond ging bellen ging mij wat ver. En hij werd niet door iedereen genegeerd, hij maakte uiteindelijk gewoon deel uit van ons groepje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze wist dat de jongen genegeerd werd door de rest van de klas, en ging er maar een keer mee praten. Niet omdat ze geïnteresseerd in hem was, maar omdat het zo'n zielige jongen is. Dat hij de volgende keer tegen haar gaat praten, dat gaat dan weer te ver, want echt vriendschappelijk contact moet het niet worden met dat zielige kneusje.
Ik gun het hem van harte.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
over 20 jaar is hij miljardair want geniale computernerd.. en dan denken ze, had ik godverdomme nou maar verkering met hem gehad
Ik vond school wel leukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef arjan1112 het volgende:
Groepjes op school ? Hoezo.. school is toch een gebouw waar je zo snel mogelijk weer weg wilt, want thuis heb je een bank en je bed kan je weer uitrusten enz
Nouja, dat maakte ik niet op uit deze quote:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb heel vaak met hem gepraat. Dat hij vervolgens elke avond ging bellen ging mij wat ver. En hij werd niet door iedereen genegeerd, hij maakte uiteindelijk gewoon deel uit van ons groepje.
Ik wil best met je praten...maar dan denk je misschien dat ik je een kneusje vind. Dus dat doe ik maar niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:19 schreef arjan1112 het volgende:
Who cares tem.. jullie mochten mij toch al niet
Arjan doet hier gewoon even een Corrietje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:19 schreef arjan1112 het volgende:
Who cares tem.. jullie mochten mij toch al niet
Oh ok, nee zo gemeen ben ik niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Nouja, dat maakte ik niet op uit deze quote:
"Ik maakte ooit de grote fout om met die jongen in de klas te praten die door iedereen werd genegeerd. Want zo zielig alleen.....grote fout,", vandaar
Wat haat ik zulke 'artikelen'quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ouwen-op-aarde.dhtml
Kijk Cor.
ze staat er anders helemaal niet bijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef Tem het volgende:
Kijk Cor.
Benedict Cumberbatch is de sexy ste man ?? ik vind hem maar gewoontjes met zijn neus..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef Tem het volgende:
Kijk Cor.
Ali B ook niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
ze staat er anders helemaal niet bij
Van die mannen vind ik alleen Hugh Jackman leuk...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef Tem het volgende:
Kijk Cor.
Arme Arjan ik weet hoe het voelt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Arjan doet hier gewoon even een Corrietje.
Oh dan hoef ik me niet aangesproken te voelen.quote:
dat heeft niets met ons te makenquote:
Ik ken die hele Benedict Cumberbatch niet. En zo'n geile beer vind ik hem niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Van die mannen vind ik alleen Hugh Jackman leuk...
En ik mis deze:
[ afbeelding ]
[..]
Arme Arjan ik weet hoe het voelt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
Zalando met hun ontzettende aidsreclames.
Ken je die reclames niet sp3c? Want behalve dat het een kutsite is hebben ze inderdaad ook nog eens kutreclames...quote:
Ik vind het zo irritant, dat als je daar iets kleins koopt..de postbode nog steeds met zo'n giga doos voor de deur staatquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Nou ja laat maar eigenlijk. Ik kan toch nooit wat vinden.
Ik heb er nog nooit iets gekocht maar ik dacht, laat ik eens kijken. Ik word er duizelig van. Zelfs als ik een filter instel heb je nog 1000 keuzes, daar kan ik niet mee omgaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant, dat als je daar iets kleins koopt..de postbode nog steeds met zo'n giga doos voor de deur staat
En altijd begint die te gillen als een wijf.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant, dat als je daar iets kleins koopt..de postbode nog steeds met zo'n giga doos voor de deur staat
Tja, (bijna) alles wat we dagelijks doen doen we om ons beter te voelen he.. Als je zo begint kun je alles wel bekritiseren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef Tem het volgende:
Ja en alles wat je bekijkt, zie je maanden later nog in de zijkant van google voorbij komenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit iets gekocht maar ik dacht, laat ik eens kijken. Ik word er duizelig van. Zelfs als ik een filter instel heb je nog 1000 keuzes, daar kan ik niet mee omgaan
Nee ik vind arjan altijd komisch overkomen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit opvatten? Is Arjan op dit moment jouw lans aan het poetsen ofzo?
Je had al op die post gereageerd. Dit gaat je geld kosten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tja, (bijna) alles wat we dagelijks doen doen we om ons beter te voelen he.. Als je zo begint kun je alles wel bekritiseren.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Latert het volgende:
[..]
En altijd begint die te gillen als een wijf.
Nee ik heb een adblocker dus geen last vanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en alles wat je bekijkt, zie je maanden later nog in de zijkant van google voorbij komen
net klaar denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit opvatten? Is Arjan op dit moment jouw lans aan het poetsen ofzo?
Ja we lijken ook zo op elkaarquote:
Ach, ze is te druk om hier te komen posten. Ik heb er geen problemen meequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef arjan1112 het volgende:
whiskers is weer met de moslim stromingen bezig en ze wil geeneens moslim worden
Geen verre familie daar?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:34 schreef arjan1112 het volgende:
waarom krijg ik eigenlijk een reclame voor bellen naar irak voor 5 cent per minuut
Flauw man.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ach, ze is te druk om hier te komen posten. Ik heb er geen problemen mee
Ik krijg Ikea.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:34 schreef arjan1112 het volgende:
waarom krijg ik eigenlijk een reclame voor bellen naar irak voor 5 cent per minuut
Hier verlies jij veel punten mee.quote:
Nee, jij wilde het mooier maken dan dat het is door het op sociaal gedrag te gooien. Maar het is louter uit egocentrische beweegredenen dat jij met mister kneus met z'n bril praat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tja, (bijna) alles wat we dagelijks doen doen we om ons beter te voelen he.. Als je zo begint kun je alles wel bekritiseren.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jullie waren wel even Team Njuccie.
En NCOI.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
nou ook Ikea.. en een pensioen bedrijf ofzo
Hij was geen oorlogsslachtoffer hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef Tem het volgende:
Dat geeft voor de rest niet maar ga niet de Florence Nightingale uithangen.
Die krijg ik ook regelmatigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef Peunage het volgende:
Meet your asian lady tonight!
Ik snap nog steeds niet waarom ik dat krijg. Ik heb nooit naar Aziatische vrouwen gezocht
je hebt er ook nooit een gered per ongeluk?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef Peunage het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ik dat krijg. Ik heb nooit naar Aziatische vrouwen gezocht
Nee je snapt het niet, ze zoeken JOU jij niet hen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef Peunage het volgende:
Zou best kunnen. Maar dat weten ze bij google niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hebt er ook nooit een gered per ongeluk?
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet, ze zoeken JOU jij niet hen.
Die zoeken mij echt niet 1. ik heb er geen geld voor en 2. ik ben geen man.quote:
Dus daar zou je gewoon helemaal niet mee praten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij was geen oorlogsslachtoffer hoor
je moet er solliciterenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zoeken mij echt niet 1. ik heb er geen geld voor en 2. ik ben geen man.
Nichtjes (eerste huwelijk van mijn thaise tante) en ik kom uit India dus ik zie er heel anders uit....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar jij hebt een zus in Thailand zitten, en je bent zelf Indonesisch toch?
Die vogel komt nu helemaal uit mouw.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus daar zou je gewoon helemaal niet mee praten?
Jaja Uccie sucky 5 dollahquote:
hehehequote:
Dat je dat er achter nog zegt he....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook even wat doen. Nee niet samen met sp3c douchen
Nou ik vind het allemaal wel heeeeel erg toevallig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook even wat doen. Nee niet samen met sp3c douchen
Ik had een strop besteld. Maar dat was niet nodig want ik heb niet gekeken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
Corrie heeft anaalkralen gekocht na DWDD.
In de Champions League...doet ze goedquote:
Zij speelt vanavond het liefdesspel met Pauw.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de Champions League...doet ze goed
Oh ze is bootvluchteling.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Zij speelt vanavond het liefdesspel met Pauw.
Manchester City en Bayern Munchen. 0-1quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de Champions League...doet ze goed
Waar zit die nou weer voor....ik ga wel even kijken op de website.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:52 schreef Specularium het volgende:
Fritsie Apentering Barend zit ook bij P en W.
Tem wordt op tijd naar bed gestuurd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef Tem het volgende:
Fijne nacht mensen, morgen zijn er weer 598 topics bij.
De pass was briljant. Het spelinzicht. Die andere heeft Muller bereikt terwijl het een lange bal was die over iedereen heen moest.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:58 schreef arjan1112 het volgende:
wat is er nou briljant aan? die keeper is gewoon slecht
MC niet nee. 3 verdedigers terwijl er 5 van BM aanvallenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:05 schreef arjan1112 het volgende:
Dat kan toch beter. ze hebben geen zin meer
Ohhhh hij is schattigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Nou laat maar, ik doe het morgen welIk wilde mijn printer wireless laten printen vanaf mijn laptop, pc opgestart en zo maar het lukt nu even niet.
Wel wat anders gedaan, deze zou ik nog posten:
[ afbeelding ]
Betere foto kon ik niet zo snel vinden
Was, hij is dood.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef arjan1112 het volgende:
Konijnen zijn kut, die scheiten heel je huis onder
hoewel ze ook wel leuk zijn.. wij hadden er een logeren van de zomer
Die keutels waren niet zo een ramp maar hij piste wel in de huiskamer. Maar gelukkig altijd op dezelfde plek, dus daar heb ik toen maar een stuk oud tapijt neergelegdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef arjan1112 het volgende:
Geen behoefte aan een nieuw dier?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Was, hij is dood.
Zomaar opeens, tijdje terug al hoor.
Ik DENK dat hij door een beest geprikt is, het was in de zomer en de deur stond open, opeens ging hij heel raar doen en niet eten, werd helemaal slap en toen was hij dood
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef arjan1112 het volgende:
Nee. Een kat zou ik wel leuk vinden, maar ik weet niet waar ik de kattenbak en eten neer zou moeten zetten. Is niet echt een plek voor. Halletje is heel klein, daar kan het sowieso niet. Balkon, tja dan springt hij misschien naar beneden. Keuken is ook te klein.quote:
Met gaas een beetje dicht maken zou kunnen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Een kat zou ik wel leuk vinden, maar ik weet niet waar ik de kattenbak en eten neer zou moeten zetten. Is niet echt een plek voor. Halletje is heel klein, daar kan het sowieso niet. Balkon, tja dan springt hij misschien naar beneden. Keuken is ook te klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |