Ja dat is ook lekkerquote:
Tijd niet gezien, alles goed met jullie?quote:
Jij hebt het ook goed gedaan sp3c.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:25 schreef sp3c het volgende:
1 paar nieuwe tetten en peuner begint weer met complimenten te strooien hoor
damn rightquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij hebt het ook goed gedaan sp3c.
Je bent zelf een kringverjaardag.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
Lijkt wel een kringverjaardag hier.
Is inderdaad even geleden! Ja hoor, drukjes. Hoe gaat het met jou?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tijd niet gezien, alles goed met jullie?
Vooruitgang....nou ja laat maarquote:
Ja goed wel hoor, niet drukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is inderdaad even geleden! Ja hoor, drukjes. Hoe gaat het met jou?
Dat is heel aardig van je krijg jij op je kop van sp3cquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
Ik zal jullie op de hoogte houden van de wedstrijd.
Er is een bal, die gaat van die ene naar die andere...en weer door naar de volgende en terug naar die ene....en nu over de lijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
Welke precies?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
als je een echte baas was dan had je gezegdquote:
Ja ik mis altijd alle kansen sp3c. Maar goed dat ik geen voetballer ben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je een echte baas was dan had je gezegd
'MAAR JE WEET WEL WIE HET IS OF NIET SP#C!!!!!!! HAHAHAHHAHAHAHA LOSER'
gemiste kans weer Cor
Hoezo voel je je nu wel goed?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:30 schreef sp3c het volgende:
ik zou er echt keihard van balen maar nu voel ik me wel goed
Ze kunnen beter een open net maken waar al het voetbal zit in plaats van het uit te smeren over 4 zenders.quote:
nee dan moet ik de regels uitleggen enzo, das meer wat voor echte echte bazenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:32 schreef Peunage het volgende:
We kunnen het nog altijd over ijsschaatsen hebben.
kom je nu weer een keer sjoelen of niet?quote:
Ja, waar normaal de EO zit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een open net maken waar al het voetbal zit in plaats van het uit te smeren over 4 zenders.
Dan mis ik het familiedinerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |