Waarschijnlijk leest ze dit niet, in het vervolg kun je haar beter op haar gedrag aanspreken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef RunescapeNerd het volgende:
TS ging vanochtend naar school en nam de bus van 07:52 en ik stond er al om 07:40.
Dus ik steek lekker me.eerste ochtendpeuk op en heb hem heerlijk opgerookt, ondertussen luister ik naar tupac all eyez on me.
Dus de bus komt eindelijk aan en dus neem in plaats.
voor mij zat zon dik kut.hoer die telkens bleef staren naar mij en als ik naar dr keek,keek ze de andere kant op en na 10 sec bleef ze.weer kijken
hierdoor voelde ik me bedreigd en.voelde me niet lekker in me huid zitten.
Kuthoer als je dit leest, is.je moeder een.hoer
ik heb de big diamond drangarang vele meer waard jonguh.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:03 schreef verdacht.individu het volgende:
hahaha runescape ik heb santa hat en full black gold hoeveel K geef je?
dat is jouw mening.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
Ze keek naar je rare uiterlijk
Ja laten we het over usernames gaan hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
dat is jouw mening.
hahahaha.begrijp je em
met zulke dikke.lelijke wijven wil ik ook niet mee omgaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef terrestrial het volgende:
TS weet niet hoe die met meisjes om moet gaan
Black goldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:03 schreef verdacht.individu het volgende:
hahaha runescape ik heb santa hat en full black gold hoeveel K geef je?
Klopt. Voor sommige jongens is het beter als ze voor altijd maagd blijven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:17 schreef imanidiot het volgende:
Damn kan je eindelijk wat doen voor het goede doel ga je er niet op in.
Dikke meisjes moeten ook geneukt worden als jij het niet doe wie gaat het dan doen.
Ik niet
Niet Rune gold hebbenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |