Zolang duurde het nou ook weer niet tochquote:
Er waren er een paar, maar de Jan-Dirksen met gelhoofden en Vespa's zaten in het gebouw naast ons, Economiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zit jij eigenlijk bij kakkers in de klas Ess?
afgelopen zomer naar een presentatie verdediging van een proefschrift gaan kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij krijgen nu eignelijk alleen nog maar maximums op de uni
Triest volk die kakkersquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er waren er een paar, maar de Jan-Dirksen met gelhoofden en Vespa's zaten in het gebouw naast ons, Economie![]()
KLB somsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zijn jullie nog actief in andere fora of alleen in SC?
Echt?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen zomer naar een presentatie verdediging van een proefschrift gaan kijken.
best grappig. al die professoren in hun gewaden. en na exact een uur komt dan eentje binnen lopen en slaat met een staf op de grond als je moet stoppen met praten
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?![]()
Wij hebben ook wel eens presentaties gedaan voor een combi van wethouders, RO medewerkers en docenten, iedere groep kreeg precies 7 minuten. Wij stonden daar met z'n tweeën en dat ik letterlijk het laatste woordje had gezegd ging de wekker afTiming
Het meest actief in deze SC, maar ik post af en toe ookw el eens ergens anders. Voor de rest lurk ik bijna overalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
3 sc's afhankelijk van waar er op dat moment iets doen is en als ik me verveel kijk ik nog wat rondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Triest volk die kakkers![]()
En ik doe ook Commerciele Economie
Op hbo dan
We kregen er applaus voorquote:
Ik heb soms ook wel eens een colbert aan met spijkerbroek en schoentjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Er zat ook een cafétje waar wij vaak heen gingen, en dan keek je uit op de ingang van hun gebouw. En daar kwam ze weer aan hoor.. allemaal in pak, haar naar achter gekamd en op hun hoofd geplakt met hele potten gel tegelijk, en inderdaad sommigen ook letterlijk op een vespa
vespa 'squote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Er zat ook een cafétje waar wij vaak heen gingen, en dan keek je uit op de ingang van hun gebouw. En daar kwam ze weer aan hoor.. allemaal in pak, haar naar achter gekamd en op hun hoofd geplakt met hele potten gel tegelijk, en inderdaad sommigen ook letterlijk op een vespa
En econoompjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vespa 's
elke straathoek kun je die kutdingen huren en elk weekend komen er kuddes zwaarlijvigen op zo'n dingen langs
Dat kan nog welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb soms ook wel eens een colbert aan met spijkerbroek en schoentjes
Dat dacht ik, maar er lopen ook figuren in driedelig pak, en dat is bestquote:
Ja die lopen daar ook, veel ook nog eens, voor een normale collegedag..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar er lopen ook figuren in driedelig pak, en dat is best
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die lopen daar ook, veel ook nog eens, voor een normale collegedag..
Kijk als je nou een belangrijke presentatie o.i.d. hebt ok.. maar iedere dag..
hier heb jebhaast alleen maar schakelbrommers... Met hun kutgeluid..quote:
Marcoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hier heb jebhaast alleen maar schakelbrommers... Met hun kutgeluid..
Ooh. Hallo trouwens.. Druk aan het lijntaxi rijden nu.
niks mis met schakelbrommersquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hier heb jebhaast alleen maar schakelbrommers... Met hun kutgeluid..
Ooh. Hallo trouwens.. Druk aan het lijntaxi rijden nu.
tja. Zelfs dan nog niet. Maar goed ik doe ook een deeltijd studie. Wel leuk. Al die voltijders op de stages strak in het pak terwijl de gewone medewerkers er in casual rondlopen. :pquote:
Halloquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja. Zelfs dan nog niet. Maar goed ik doe ook een deeltijd studie. Wel leuk. Al die voltijders op de stages strak in het pak terwijl de gewone medewerkers er in casual rondlopen. :p
bagger geluid van die tweetakjes...quote:
Trainsequote:
Nicequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bagger geluid van die tweetakjes...
Over overdressed. 1x een sollicitatie gesprek gehad. Ik netjes in pak met stropdas erheen.. Komen de mensen eraan met wie ik het gesprek heb. Beide in echt oude kleding. Versleten sweater e.d. en dat was voor een baan op de ICT afdeling van een zorginstelling.
Leids ontzetquote:
Hallo dame die ik niet kenquote:
Leids Ontzet schijnt wel leuk te zijn. Maar ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Leids ontzet. Ik heb in elk geval vrij om het te gaan vieren, maar ik heb geen flauw idee waarom ik dat zou doen.
ik ben Gronings en doe daar dus niet aan. Wel aan bommen Berend..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Leids ontzet. Ik heb in elk geval vrij om het te gaan vieren, maar ik heb geen flauw idee waarom ik dat zou doen.
Ja tuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 09:18 schreef Avory het volgende:
Mag ik hier ook komen als ik niets te doen heb op mijn vrije dag?
Toch is ze niet nieuw in deze reeks, kijkend naar haar postgeschiedenis..quote:
Waarom quote je een post uit 2007quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, hier zijn ze vriendelijker dan in de meeste sc's.
Ik ken je nietquote:
Omdat niemand destijds op haar reageerdequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom quote je een post uit 2007
Nu kan hier ziel in vrede rusten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom quote je een post uit 2007
Ohquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nu kan hier ziel in vrede rusten.
Hooi ik ben Essquote:
Ik DM haar welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Misschien komt ze wel terug nu
Ze krijgt toch gewoon een quote-alert?quote:
Wil je dat welquote:
Ook als de quote in een ander topic is?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze krijgt toch gewoon een quote-alert?
Mooie naam welquote:
Altijdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ook als de quote in een ander topic is?
Aangenaamquote:
Ja, ze wordt nu toch hier gequote?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ook als de quote in een ander topic is?
Emma Watsonquote:
Maar de post zat in een ander topicquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ze wordt nu toch hier gequote?
quote:
Ok. Maar kreeg je een quote-alert?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar ik zit het werk al te lang uit te stellen, ik sluit FOK! af. Ik spreek jullie morgen weer.
Mooie dame inderdaadquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
Van naam ken ik je, verder weet ik niet of ik dat wil :s
Zo Emma, vertel eens, waardoor bedacht je dat het een goed idee was om gezellig bij ons te komen posten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
Van naam ken ik je, verder weet ik niet of ik dat wil :s
[..]
Bedankt
[..]
Ik hoop het
Omdat ik hier postquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo Emma, vertel eens, waardoor bedacht je dat het een goed idee was om gezellig bij ons te komen posten?
Jonkvrouw LBquote:
quote:
Hoi Bos,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooie dame inderdaad
Hoi Zwerty
Ik ben Bos, uit 1981
Omdat ik al redelijk lang niet had gepost, en het is ook wel eens leuk om nieuwe mensen te leren kennen tochquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo Emma, vertel eens, waardoor bedacht je dat het een goed idee was om gezellig bij ons te komen posten?
Ik betwijfel hetquote:
LBquote:
Hoi Sgtquote:
Gezelligquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:44 schreef zwerty het volgende:
[..]
[..]
Hoi Bos,
1996 hier
[..]
Omdat ik al redelijk lang niet had gepost, en het is ook wel eens leuk om nieuwe mensen te leren kennen toch
Essquote:
IK ZIE EEN VA OMGquote:
Ik ben ook van '96 hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezellig![]()
1996Ik ben 6 jaar ouder
quote:
Allemaal van die jonkiesquote:
Neenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Allemaal van die jonkies![]()
Hebben jullie bewust de millenniumwisseling meegemaakt?
Jawelquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nu voel ik me bejaardquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Mensen die 1995quote:
Goed hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe issie dan schatj0n?
Pardon?quote:
Toen was ik op 3 weken na 5. Niet echt eigenlijk. De wisseling naar de euro toen het 2002 werd, dat wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik welquote:
JA DAT LAS JE GOED!quote:
Dat ben je stiekem toch ook?quote:
1996 klinkt nog zo jong.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:44 schreef zwerty het volgende:
[..]
[..]
Hoi Bos,
1996 hier
[..]
Omdat ik al redelijk lang niet had gepost, en het is ook wel eens leuk om nieuwe mensen te leren kennen toch
Hoiquote:
Soms wel ja.. Zeker als ik me tussen de jeugd begeef. Zo anders als ik was toen, tenminste zo voelt het...quote:
Ik heb het al uitgespeeldquote:
kijk, dat scheelt maar 2 jaartjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1996 klinkt nog zo jong.
1988 hier..
ik ben al vanaf 4 uur aan het spelenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb het al uitgespeeld
GA VERDER SPELEN DAN
mensen die niet uit '93 komenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1996 klinkt nog zo jong.
1988 hier..
Dat denkt iedereen denk ik, ik voel me ook niet thuis tussen een groep 16- en 17-jarigen hoor..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soms wel ja.. Zeker als ik me tussen de jeugd begeef. Zo anders als ik was toen, tenminste zo voelt het...
Ja, als je uit '88 of daarvoor komt, dan gaat het aftakelen toch wel beginnenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1996 klinkt nog zo jong.
1988 hier..
Ja hoorquote:
Het is duidelijk hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen denk ik, ik voel me ook niet thuis tussen een groep 16- en 17-jarigen hoor..andere belevingswereld..
coool.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
kijk, dat scheelt maar 2 jaartjes
Zekersquote:
1996 IS gewoon jong, Die komen net pas kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1996 klinkt nog zo jong.
1988 hier..
Scheelt dat wij dan nog 8 jaar hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ja, als je uit '88 of daarvoor komt, dan gaat het aftakelen toch wel beginnen
die weten niet eens dat Mark Wahlberg ook een rapper wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1996 IS gewoon jong, Die komen net pas kijken.
Kloptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die weten niet eens dat Mark Wahlberg ook een rapper was
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zekers![]()
allemaal goede dingen meegemaakt vandaagGTA 5, nieuwe mobiel is verzonden, en de verwarming doet het weer
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even wat duidelijkheid scheppen kan geen kwaad toch
en bedankt...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ja, als je uit '88 of daarvoor komt, dan gaat het aftakelen toch wel beginnen
Jatok jeweettokquote:
En dan te bedenken dat ik mij daar soms nu al druk om maakquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
en bedankt...
Dan tocb maar snel eens een vriendin zien te vinden...
Dat weet ik ook niet, maar dat komt doordat ik sowieso slecht in namen enzo ben en wellicht een andere muzieksmaakquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
+( foto)modelquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ken je trouwens dit lied uit gta 5?quote:
Ik ben meer van de muziek uit Vice Cityquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ken je trouwens dit lied uit gta 5?
ziekelijk baas
1 ding scheelt, vrouwen van jouw leeftijd zijn volgens diezelfde redenatie ook aan het aftakelenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
en bedankt...
Dan tocb maar snel eens een vriendin zien te vinden...
dan word je eindelijk legaal?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef zwerty het volgende:
Overmorgen jarig
inb4 een grap over dieren
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben meer van de muziek uit Vice City
Alvast gefelictieerdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef zwerty het volgende:
Overmorgen jarig
inb4 een grap over dieren
Wave 103!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben meer van de muziek uit Vice City
Jij heldinquote:
Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef essnhills het volgende:
Thanksquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alvast gefelictieerd![]()
![]()
Morgen wel taart,bittergarnituur en drank hé
*smok*
*smok*
*smok*
Ook geen pilsjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:00 schreef zwerty het volgende:
[..]
Thanks
Taart en bittergarnituur kan je krijgen, drank niet
Ouwe tangquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
deze was het vetst van Vrock
Ik heb Vice City zelfs helemaal uitgespeeldquote:
Neen gebruikenquote:
iets met hand schudde .. Wat weet im niet meer want ik ben al aan het aftakelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:00 schreef Marco001 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar dat komt doordat ik sowieso slecht in namen enzo ben en wellicht een andere muzieksmaak
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb Vice City zelfs helemaal uitgespeeldEn natuurlijk taxi-rijden, net zolang tot je er mee kon springen. De politie achter je aan krijgen, dat zwembad langs de weg in die stad aan de overkant van het water in rijden. Al die politiewagens erachteraan en dan er met de taxi zo weer uitspringen
Impressivequote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon dit draaien op je ipod, jatoch?
Ik weet gewoon wie dat isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens leeftijd zegt niet alles. Op de middelbare school hadden we het eens over Ceaucescu. Sommigen uit mijn klas wisten niet wie dat was![]()
![]()
![]()
. Dat mensen het nu niet weten ala, kan nog. Maar dit niet weten in 1996
![]()
![]()
![]()
Allemaal meukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef Marco001 het volgende:
Ik vond 99 luftballons altijd 1 van de tofste nummers in VC.
Gta5 heeft geen goede rock helaas
Ben je nu kort?quote:
Xeorquote:
Oh genoeg mensen van na de val van de muur/IJzeren gordijn die het nu wel weten. Maar dat toen niet weten is vergelijkbaar met mensen van 16/17 die niet weten wie Boris Jeltsin is/wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik weet gewoon wie dat is
Misschien komt dat omdat ik het communisme wel interessant vind
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie nu verknipt is..
Dat was ie alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie nu verknipt is..
quote:
quote:
quote:
Oke, nee sorry.. zo voel ik me vaakquote:
de gta5 rock zender hheeft o.a. phill collins en nog meer van dat mierzoete knuffel muziek..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
vice city heeft gewoon de beste muziek
zelfs emotion 98.3 was vet
tja das kutquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
de gta5 rock zender hheeft o.a. phill collins en nog meer van dat mierzoete knuffel muziek..
Hmm, daarin verschillen wij dan van elkaarquote:
Daarom Ben.nlquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stomme vodafone.. ik bel iemand op die ook vodafone heeft.. krijg ik ineens een melding dat ik 10 euro over mn abo zit..Terwijl je dus gratis belt naar iemand die ook vodafone heeft.
Nooit problemen mee gehad tot nu
daarom tele 2quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stomme vodafone.. ik bel iemand op die ook vodafone heeft.. krijg ik ineens een melding dat ik 10 euro over mn abo zit..Terwijl je dus gratis belt naar iemand die ook vodafone heeft.
Nooit problemen mee gehad tot nu
Ik zit al sinds 1893 bij vodafone..quote:
kneiters, das wel langquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 1893 bij vodafone..
Fuckb logicquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom tele 2![]()
ow wacht die dwingen je te bellen om door te geven dat of je huisnummer eindigt op a of bwant je gebruikt alleen maar dezelfde voordeur...
dat bestond toen uit 2 blikjes met draadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 1893 bij vodafone..
Ik had daarom ook wel wat coulance verwacht, maar dat is daar dus ver te zoekenquote:
Wat wil je weten meid?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hmm, daarin verschillen wij dan van elkaar
Maar vertel eensch wat meer over jezelf
Ja, en het vodafone logo erop geplaktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat bestond toen uit 2 blikjes met draad
Ja preciesquote:
Die zat toen ook met 10 euro over zijn abo?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja preciesEn mijn mobiel is naar de zak, maar ik moest wel hun klantenservice bellen ...
heb met iemand anders zijn mobiel een half uur in de wacht gestaan
ALLES!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Eigenlijk best wel heel goed. Treinmeisje heeft contact met me op gezocht. Ze dacht dat we als vrienden naar de film gingen schijnbaar (quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ALLES!Sorry, iemand was je voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zat toen ook met 10 euro over zijn abo?
kan niet hierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wiejooo er wordt hier gehosseld.
Alles kan kapotquote:
Hoezonieee?quote:
Opleiding?quote:
Altijd tochquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wiejooo er wordt hier gehosseld.
''als vrienden''quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel heel goed. Treinmeisje heeft contact met me op gezocht. Ze dacht dat we als vrienden naar de film gingen schijnbaar ()
Anyway, we cool now
Oeh, tell mequote:
Ja precies. Maarja ik ga niet zeikenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
''als vrienden''
ja die is gek
quote:
zat je toch mooi voor lul toen je je zwans door je bioscoopbroek tevoorschijn haaldequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel heel goed. Treinmeisje heeft contact met me op gezocht. Ze dacht dat we als vrienden naar de film gingen schijnbaar ()
Anyway, we cool now
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat stook jij in onze relatie?
Hossel scquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zat je toch mooi voor lul toen je je zwans door je bioscoopbroek tevoorschijn haalde
*hossel progamma gestart*quote:
Daar heb je een puntquote:
maarja ga je nu toch? want kennelijk wil ze niet op 'date'quote:
Mag ik dan meequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga dat Vodafone echt helemaal kapot maken
Hoe durven ze
Ik heb het over de faaldate van een paar weken geledenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maarja ga je nu toch? want kennelijk wil ze niet op 'date'
Goeie naam welquote:
pak je dan meteen tele2 aan? want ik durf nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe durven ze
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe durven ze
Nee ik ben tevredenquote:
aha diequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het over de faaldate van een paar weken geleden
Tuurlijkquote:
Ja, misschien een idee voor de volgende ttquote:
Het is een mogelijkheidquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien een idee voor de volgende tt
Ja is goed, sgtPB gaat ook mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pak je dan meteen tele2 aan? want ik durf niet
en dan na afloop, romantisch het vodafone gebouw zien branden onder het genot van een drankjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Alle opties zijn optioneelquote:
Ik neem mijn manschappen ook meequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja is goed, sgtPB gaat ook mee.
Minions, ASSEMBLE!!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik neem mijn manschappen ook mee
Wauwquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
en dan na afloop, romantisch het vodafone gebouw zien branden onder het genot van een drankje
5 vwo, geen baan, ... geen hobby'squote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Opleiding?
Werk (bijbaan)
Hobbys, interesses?
![]()
Jij hebt mij op FB verwijderd en nu maak je anderen wijs dat wij een relatie hebben NOU NOUquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat stook jij in onze relatie?
Op Fokquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh, tell meWie, wat, waar, wanneer, hoe
Heel goed, heel goed.. samen krijgen we het wel kleinquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik neem mijn manschappen ook mee
Lees: Biggetj0ns
ja tuurlijk, dan gaan we wel uitgebreid dinerenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wauw![]()
En een hapje dan?
Ik ben dol op eten
Voor, hoofd en naquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ja tuurlijk, dan gaan we wel uitgebreid dineren
quote:
I WILL NEVER SURRENDER!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
varkensbonen back off. zwerty is van mij.
uiteraardquote:
stfu. ik zal jou eens kapot maken.quote:
Dat is wel vaker zo jaquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
pas op he, anders kom Sgt even jou in 2en scheurenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
stfu. ik zal jou eens kapot maken.
Echtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef zwerty het volgende:
[..]
5 vwo, geen baan, ... geen hobby's
[..]
Jij hebt mij op FB verwijderd en nu maak je anderen wijs dat wij een relatie hebben NOU NOU
[..]
Op Fok
Rodawa
Pff, mijn biggetjes zijn niet bang voor jequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
stfu. ik zal jou eens kapot maken.
Sofjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
Halloquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef MAJESTICS het volgende:
Beetje verwarrend dit, maar doe wat supersof zegt porkbeanz!!!
Neen, want:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef MAJESTICS het volgende:
sgt moet eerst door drie provincies lopen voordat ie bij mij is dus ik heb de tijd om te vluchten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pas op he, anders kom Sgt even jou in 2en scheuren
Okee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef zwerty het volgende:
[..]
5 vwo, geen baan, ... geen hobby's
[..]
Ik kijk gewoon liever lui toequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, want:
SOLLEN WIR NICHT GEWINNEN DAN SOLLEN WIR ALLEN STERBEN!
Maar jij komt toch hierheenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
sgt moet eerst door drie provincies lopen voordat ie bij mij is dus ik heb de tijd om te vluchten.
ik ben van mezelfquote:
je hebt aantrekkingskrachtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef essnhills het volgende:
Ligt het aan mij, of komen er altijd users bij hier als ik een topic open
waarom zou ik naar emmen gaan?quote:
ja ga weg varkensbonen. !!!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef MAJESTICS het volgende:
esssssquote:
Dat zal het zijnquote:
ik heb 2703 notesquote:
Omdat jij mij zou ''kapotmaken'' en ik kom niet naar jou toe, jij moet toch echt hier heenquote:
Hallo. Ja, ik begrijp de verwarring. Het is net of je je in een Hollywood-film bevindt, waarin alle elementen nu samenkomen tot een mindfuck.quote:
Verslap je derde been en ga terug in je hok.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, want:
SOLLEN WIR NICHT GEWINNEN DAN SOLLEN WIR ALLEN STERBEN!
Ja zeg hé, wat is dat nou weer voor antwoordquote:
Haaiquote:
maar aldo zegt dat jij mij in tweeen gaat scheurenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat jij mij zou ''kapotmaken'' en ik kom niet naar jou toe, jij moet toch echt hier heen
Watquote:
Neu, alleen als jij mij komt ''kapotmaken''quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
maar aldo zegt dat jij mij in tweeen gaat scheuren
dan ga je toch juist sofje?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
maar aldo zegt dat jij mij in tweeen gaat scheuren
Ahquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Hallo. Ja, ik begrijp de verwarring. Het is net of je je in een Hollywood-film bevindt, waarin alle elementen nu samenkomen tot een mindfuck.
Ik was Rodawa (nog steeds wel een beetje hoor).
[..]
Verslap je derde been en ga terug in je hok. [ afbeelding ]
Ik ben uitermate aantrekkelijkquote:
Ehmquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg hé, wat is dat nou weer voor antwoord
Op tumblr maar op FOK! ff kijken voor jequote:
Neequote:
ja vast. ik ga niet naar emmen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neu, alleen als jij mij komt ''kapotmaken''
Anders doe ik je niks
Je weet toch wel sinds wanneer je een vriendje hebtquote:
daar past mijn broodtrommeltje niet inquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.breakingrocksc(...)ioneer-backpack.html
Wauw
HET ZAL WEL !!!quote:
Die kunnen mijn aantrekkelijkheid niet vastleggenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dit soort uitspraken schreeuwen om pics!!
Op tumblrrrrrrquote:
Je bent gewoon bang voor mijn biggetjesquote:
webcam mag ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kunnen mijn aantrekkelijkheid niet vastleggen
Ik stuur je wel een kopietje van mijn ID-kaart.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
AhHallo
![]()
Ik ken je nog steeds niet eigenlijk
nee hoor. geef me geld en ik kom eraan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor mijn biggetjes
Is goedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een kopietje van mijn ID-kaart.
Nooitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor. geef me geld en ik kom eraan.
ok dan nietquote:
Oei stoute meid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |