Neen, want:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef MAJESTICS het volgende:
Beetje verwarrend dit, maar doe wat supersof zegt porkbeanz!!!
sgt moet eerst door drie provincies lopen voordat ie bij mij is dus ik heb de tijd om te vluchten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pas op he, anders kom Sgt even jou in 2en scheuren
Okee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef zwerty het volgende:
[..]
5 vwo, geen baan, ... geen hobby's
[..]
Ik kijk gewoon liever lui toequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, want:
SOLLEN WIR NICHT GEWINNEN DAN SOLLEN WIR ALLEN STERBEN!
Maar jij komt toch hierheenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
sgt moet eerst door drie provincies lopen voordat ie bij mij is dus ik heb de tijd om te vluchten.
ik ben van mezelfquote:
je hebt aantrekkingskrachtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef essnhills het volgende:
Ligt het aan mij, of komen er altijd users bij hier als ik een topic open
waarom zou ik naar emmen gaan?quote:
ja ga weg varkensbonen. !!!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef MAJESTICS het volgende:
Beetje verwarrend dit, maar doe wat supersof zegt porkbeanz!!!
esssssquote:
Dat zal het zijnquote:
ik heb 2703 notesquote:
Omdat jij mij zou ''kapotmaken'' en ik kom niet naar jou toe, jij moet toch echt hier heenquote:
Hallo. Ja, ik begrijp de verwarring. Het is net of je je in een Hollywood-film bevindt, waarin alle elementen nu samenkomen tot een mindfuck.quote:
Verslap je derde been en ga terug in je hok.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, want:
SOLLEN WIR NICHT GEWINNEN DAN SOLLEN WIR ALLEN STERBEN!
Ja zeg hé, wat is dat nou weer voor antwoordquote:
Haaiquote:
maar aldo zegt dat jij mij in tweeen gaat scheurenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat jij mij zou ''kapotmaken'' en ik kom niet naar jou toe, jij moet toch echt hier heen
Watquote:
Neu, alleen als jij mij komt ''kapotmaken''quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
maar aldo zegt dat jij mij in tweeen gaat scheuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |