Zolang duurde het nou ook weer niet tochquote:
Er waren er een paar, maar de Jan-Dirksen met gelhoofden en Vespa's zaten in het gebouw naast ons, Economiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zit jij eigenlijk bij kakkers in de klas Ess?
afgelopen zomer naar een presentatie verdediging van een proefschrift gaan kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij krijgen nu eignelijk alleen nog maar maximums op de uni
Triest volk die kakkersquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er waren er een paar, maar de Jan-Dirksen met gelhoofden en Vespa's zaten in het gebouw naast ons, Economie![]()
KLB somsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zijn jullie nog actief in andere fora of alleen in SC?
Echt?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen zomer naar een presentatie verdediging van een proefschrift gaan kijken.
best grappig. al die professoren in hun gewaden. en na exact een uur komt dan eentje binnen lopen en slaat met een staf op de grond als je moet stoppen met praten
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?![]()
Wij hebben ook wel eens presentaties gedaan voor een combi van wethouders, RO medewerkers en docenten, iedere groep kreeg precies 7 minuten. Wij stonden daar met z'n tweeën en dat ik letterlijk het laatste woordje had gezegd ging de wekker afTiming
Het meest actief in deze SC, maar ik post af en toe ookw el eens ergens anders. Voor de rest lurk ik bijna overalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
3 sc's afhankelijk van waar er op dat moment iets doen is en als ik me verveel kijk ik nog wat rondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Triest volk die kakkers![]()
En ik doe ook Commerciele Economie
Op hbo dan
We kregen er applaus voorquote:
Ik heb soms ook wel eens een colbert aan met spijkerbroek en schoentjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Er zat ook een cafétje waar wij vaak heen gingen, en dan keek je uit op de ingang van hun gebouw. En daar kwam ze weer aan hoor.. allemaal in pak, haar naar achter gekamd en op hun hoofd geplakt met hele potten gel tegelijk, en inderdaad sommigen ook letterlijk op een vespa
vespa 'squote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Er zat ook een cafétje waar wij vaak heen gingen, en dan keek je uit op de ingang van hun gebouw. En daar kwam ze weer aan hoor.. allemaal in pak, haar naar achter gekamd en op hun hoofd geplakt met hele potten gel tegelijk, en inderdaad sommigen ook letterlijk op een vespa
En econoompjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vespa 's
elke straathoek kun je die kutdingen huren en elk weekend komen er kuddes zwaarlijvigen op zo'n dingen langs
Dat kan nog welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb soms ook wel eens een colbert aan met spijkerbroek en schoentjes
Dat dacht ik, maar er lopen ook figuren in driedelig pak, en dat is bestquote:
Ja die lopen daar ook, veel ook nog eens, voor een normale collegedag..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar er lopen ook figuren in driedelig pak, en dat is best
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die lopen daar ook, veel ook nog eens, voor een normale collegedag..
Kijk als je nou een belangrijke presentatie o.i.d. hebt ok.. maar iedere dag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |