Daarom is het handig om er een hoesje om te doen en er zo zuinig op te zijn als je kan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor een smartphone vind ik het niet veel. maar ik probeer ook altijd in die prijsklasse te kopen, aangezien ze bij mij na 1 jaar toch doodgaan
je kent een teppanyaki plaat nietquote:
meestal zit er na een jaar nog geen kras op, maar hij werkt voor geen meter meer bij mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn andere telefoon was binnen drie weken.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
Als het allemaal goed verloopt word aanstaande zondag de eerste verjaardag van mij in JAREN die niet verpest wordIk ben benieuwd.
Klopt af op hout.
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
Als het allemaal goed verloopt word aanstaande zondag de eerste verjaardag van mij in JAREN die niet verpest wordIk ben benieuwd.
Klopt af op hout.
Mokaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
Klopt af op hout.
in nederland krijg je voor dat bedrag ook singlecores jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal zit er na een jaar nog geen kras op, maar hij werkt voor geen meter meer bij mij
Ik ook, ik vier het ook niet meer voor vrienden en 1 keer... en op de dag zelf voor familie.quote:
Nou normaal zit er toch echt een minimum tijd aan je presentatiequote:
Dat was alleen op de basisschool zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou normaal zit er toch echt een minimum tijd aan je presentatie
ach, ik zie wel. binnenkort krijg ik mn gratis ziggo tablet, dan gebruik ik de telefoon ook weer minderquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in nederland krijg je voor dat bedrag ook singlecores ja
kut ding vind ik hetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik zie wel. binnenkort krijg ik mn gratis ziggo tablet, dan gebruik ik de telefoon ook weer minder
Nou, op de middelbare had ik ook gewoon minimums hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat was alleen op de basisschool zo.
ik heb al sinds de eerste klas niks over een minimum gehoord van een presentatie
ik ben sowieso niet echt fan van tablets, maar ja. gratisquote:
ik niet dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou, op de middelbare had ik ook gewoon minimums hoor.
later krijg je meer maxima. vaak van een kwartier of een half uur ofzo, maar dan verwachten ze ook eigenlijk dat je die tijd wel vol lultquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, dat doet mijn mondelinge communicatie docent dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
later krijg je meer maxima. vaak van een kwartier of een half uur ofzo, maar dan verwachten ze ook eigenlijk dat je die tijd wel vol lult
Wij krijgen nu eignelijk alleen nog maar maximums op de uniquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |