quote:
Ik had niet anders van je verwacht johquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ben gewoon nuchter was een grapje
Volgende keer zal ik even iets langer wachten. Een minuut of 4quote:
Dan open ik er zelf eenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik even iets langer wachten. Een minuut of 4
Als er maar binnen 5 minuten wordt geopend. Jullie zijn gewoon ongeduldigquote:
nou eh nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
sexy mollig is de juiste benaming
Kloptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als er maar binnen 5 minuten wordt geopend. Jullie zijn gewoon ongeduldig
Dat geeft niets hoor, zelf vind ik het ook wel eens lang duren en dan blijkt het net iets meer dan 1 minuut te zijn geweest. Maar als je opent ben je soms aan het nadenken wat de TT moet zijnquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft niets hoor, zelf vind ik het ook wel eens lang duren en dan blijkt het net iets meer dan 1 minuut te zijn geweest. Maar als je opent ben je soms aan het nadenken wat de TT moet zijn![]()
neequote:
Dat klinkt als een bruikbare tip, thanks!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
Bij twijfel altijd negers als tt gegarandeerd succes
Werk zequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Misschien tot vanavond
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Misschien tot vanavond
Kloptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent nu in de war met one direction.
l e z e n ;D
Blaze it fagget!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had wat bij de kiosk gehaald en moest 4,20 afrekenen. Moest lachen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Spatieloos het volgende:
AAAAHHH IK WIL GEEN GAMINGKORTING, GA WEG KLOTE RECLAME!
I FEEL GOOD. NANANANANANANAquote:
Ik moest vrijdag kotsen omdat ik teveel had gebowldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I FEEL GOOD. NANANANANANANA
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moest vrijdag kotsen omdat ik teveel had gebowld
quote:
HH aan de bril.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet echt al heel de dag een grote boodschap doen, en nu ben ik eindelijk thuis lekker op mijn stoel, en ben ik te lui om op te staan, straks poep ik daadwerkelijk in mijn broek na het uren te hebben opgehouden.
quote:
ik heb nog nooit gekotst van het bowlen, wel van het zuipen tijdens het bowlenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moest vrijdag kotsen omdat ik teveel had gebowld
Geheim taal niet begrijpenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gekotst van het bowlen, wel van het zuipen tijdens het bowlen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was wel leuk de dag erna, want alles was uit mijn maag, ik kon echt zoveel eten, ik denk dat ik meer had gegeten dan VA op een normale dag!
Nee, want ik zou te lui zijn om mijn luier aan te doen, en niemand heeft toestemming om mijn gevlekte penis te bekijken dus niemand anders kan mijn luier om doen dus ik zou gewoon in mijn onderbroek blijven poepen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
als je dat doet moet je een luier
FBI LEEST MEE DOMBO, NSA SHUTDOWN AMERICA WE GAAN DOOD.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het niet gewoon blowen noemen
INB4:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, want ik zou te lui zijn om mijn luier aan te doen, en niemand heeft toestemming om mijn gevlekte penis te bekijken dus niemand anders kan mijn luier om doen dus ik zou gewoon in mijn onderbroek blijven poepen.
HOW 'BOUT NOquote:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, bijvoorbeeld een browser plug-in of (privacy-)onderdeel van een firewall, virusscanner of router. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. We hebben hiervoor instructiefilmpjes voor het veelgebruikte Adblock Plus (Firefox / Chrome), voor Ghostery (Firefox / Chrome), en voor Do Not Track Plus (Firefox / Chrome).
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,57 per maand een abonnement aanschaffen [code: 4].
Ik heb verdomme ABO gekocht, ik heb FOK! wel genoeg ondersteunt, donder op met je 'zet adblock uit'!!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
ik krijg telkens melding dat ik mijn adblock uit moet zetten van fok ;s ;s
moet je ads uitzetten bij settingsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb verdomme ABO gekocht, ik heb FOK! wel genoeg ondersteunt, donder op met je 'zet adblock uit'!!!
Jij had toch ook ABO eerst?
nee nog nooit gehadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb verdomme ABO gekocht, ik heb FOK! wel genoeg ondersteunt, donder op met je 'zet adblock uit'!!!
ik niet :s :squote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
ik krijg telkens melding dat ik mijn adblock uit moet zetten van fok ;s ;s
dan krijg je die melding toch niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan met oud en nieuw vanaf 12 hoog genieten van het vuurwerk![]()
![]()
En dan net een lawinepijl voor de ruitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan met oud en nieuw vanaf 12 hoog genieten van het vuurwerk![]()
![]()
Zul je net zien jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En dan net een lawinepijl voor de ruit
Oh, niks bijzonders dusquote:
Lawinepijl, hebben wij ook ooit nog afgestoken.. We hadden een fles ingegraven en daar dat ding ingezet zodat hij niet kon omvallen, en na het aansteken allemaal in de deuropening van de schuur staan en pas weer tevoorschijn komen toen hij omhoog schootquote:
quote:
quote:
quote:
Hoe kwam je daar zo bij net eigenlijk?quote:
Ik weet het zelf pas een klein uurtje. Ik wist dat ik ging verhuizen, ik wist waar en in welk gebouw, maar de etage wist ik nog niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar zo bij net eigenlijk?
Tofquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het zelf pas een klein uurtje. Ik wist dat ik ging verhuizen, ik wist waar en in welk gebouw, maar de etage wist ik nog niet.
OMG die zijn supermakkelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Over twee weken een presentatie, en het moet "studiegerelateerd zijn"
Verzin eens een onderwerpquote:
Ja op zich wel, al had ik ook vrede gehad met 5 hoog. Ik wist al wel dat ik ergens op 5 t/m 12 kwam te wonen, want die heeft de GGZ gehuurdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tof
Ben je er blij mee? dat je 12 hoog gaat wonen/
Ik weet toch niet wat jij doetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Verzin eens een onderwerp
Ik heb namelijk geen idee waar ik het over zou moeten doen![]()
En Neen, niet over de studie zelf wat dat is al gedaan
De GGZ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja op zich wel, al had ik ook vrede gehad met 5 hoog. Ik wist al wel dat ik ergens op 5 t/m 12 kwam te wonen, want die heeft de GGZ gehuurd
Naja als je er blij mee bent is het prima toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja op zich wel, al had ik ook vrede gehad met 5 hoog. Ik wist al wel dat ik ergens op 5 t/m 12 kwam te wonen, want die heeft de GGZ gehuurd
Geestelijke gezondheids zorgquote:
Weet ik niet..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja als je er blij mee bent is het prima toch?En hoe lang mag je daar dan blijven zitten?
Heb ik wat te doen vanavondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij doetGewoon iets wat je er aan kan linken en wat je zelf interessant vind. Dan kan je er gewoon over lullen en ben je klaar
Bella Mamaquote:
Oh dat is wel balen. Zou wel fijn zijn als je daar gewoon met zekerheid een langere tijd zou kunnen zittenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geestelijke gezondheids zorg
[..]
Weet ik niet..
Die je misschien nog wat nuttigsquote:
Hoi Saartjequote:
Goed hoor, MKR kijkenquote:
mooie moederquote:
Volgens mij kan ik daar voorlopig wel even wonen, maar je weet nooit in deze tijd, zeker niet met al die aangekondigde bezuinigingen in de zorg...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat is wel balen. Zou wel fijn zijn als je daar gewoon met zekerheid een langere tijd zou kunnen zitten
MKRquote:
Haaiquote:
dat weet ikquote:
Dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik daar voorlopig wel even wonen, maar je weet nooit in deze tijd, zeker niet met al die aangekondigde bezuinigingen in de zorg...![]()
![]()
![]()
Zo heet hun restaurant doetje!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet ik![]()
ben het aan het kijken
en wat heeft dat met mij te makenquote:
Ik zocht je net om te vragen of je ook ging kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat heeft dat met mij te maken
ik ben net thuis gekomen en meteen MKR opgezetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zocht je net om te vragen of je ook ging kijken
Ahquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben net thuis gekomen en meteen MKR opgezet
Doe ik dat ook nog eensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die je misschien nog wat nuttigs
No shitquote:
iddquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:34 schreef essnhills het volgende:
Ehm, je aardappelpuree is véél te slap en praktisch een vloeistof.. en dat denk je te gaan oplossen door er room door te doen?
staat niet in de regelsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
No shit
Maar in deezer SC is "hont" algemeen geaccepteerd
Vraag maar aan de users hierquote:
Wat zeur je danquote:
Hontquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik zeur niet lutser ik zeg er wat van
quote:
quote:
Ik heb 'm wel al een keer live gezien, wat de keuze extra lastig maakt..quote:
Nee sorry.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:42 schreef Crack_ het volgende:
BELIEVE IN MEEE, HELP ME BELIVE IN ANYTHING
CUZ I WANNA BE SOMEONE WHO BELIEVEEEEEEEEES YEAAAA
Dan maar gewoon weer jazzquote:
niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
No shit
Maar in deezer SC is "hont" algemeen geaccepteerd
Dan valt 'ie opquote:
Een brandweerauto heeft 4 wielen en er kunnen 5 man in. 4 x 5 = 20. 20 Shilling gaan er in een pond. Een pont gaat over de zee. In de zee zwemmen vissen, die vissen hebben finnen. De Finnen wonen naast de Russen, en die wonen naast de Chinezen en die hebben een rode vlag en daarom is een brandweerauto rood.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een brandweerauto heeft 4 wielen en er kunnen 5 man in. 4 x 5 = 20. 20 Shilling gaan er in een pond. Een pont gaat over de zee. In de zee zwemmen vissen, die vissen hebben finnen. De Finnen wonen naast de Russen, en die wonen naast de Chinezen en die hebben een rode vlag en daarom is een brandweerauto rood.
Maar hij is leuk omdat jij hem vertelt mamaquote:
komt van je papa.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar hij is leuk omdat jij hem vertelt mama![]()
Groetj0ns aan papaquote:
JA.quote:
Wat nouquote:
Zeik niet zo.quote:
Jijquote:
quote:
Je bent gewoon jaloers op mijn mooie mamaquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
ohnee iemand heeft een mening over mij omg wat een zeikerd zeg omg omg even facebookstatus aanpassen dat dit kan in nederland
Als ik mijn mening moet verkondingen over jou ben ik over een jaar nog bezigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
ohnee iemand heeft een mening over mij omg wat een zeikerd zeg omg omg even facebookstatus aanpassen dat dit kan in nederland
Misschien kun je wat interpunctie gebruiken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Beerquote:
je doet je best maar. ga ik ondertussen wat neukjes zoeken om ze te geven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ik mijn mening moet verkondingen over jou ben ik over een jaar nog bezig
waarom?????????quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien kun je wat interpunctie gebruiken.
[..]
Beer![]()
U heeft gelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:18 schreef Xeor het volgende:
zoals ik al zei, hamer je begint een kutuser te worden.
eenschquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
U heeft gelijk.
Zoals vaak. Man van mijn dromen, vader van mijn ongeboren kinderen.
watquote:
Hoi lieverdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
U heeft gelijk.
Zoals vaak. Man van mijn dromen, vader van mijn ongeboren kinderen.
Zometeen?quote:
Als ik lig te pitten natuurlijkquote:
Oehhhh lekker, ik zal je wel even lekker insoppenquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ik lig te pitten natuurlijk
Is toch algmeen bekent?quote:
Je gaat de kapster knippen?quote:
We kunnen wel even bridgen?quote:
V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja want ik doe shit die niet mag
Ik doe gezellig mee?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet.
Daar hebben ze ONZ en KLB voor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik doe gezellig mee?
alleen is alles waar ik commentaar op heb meteen zeiken ben ik een kutuser enzovoorts
ja dan ga ik provoceren want zo ben ik vind ik leuk.
Ik post daar niet ik post hierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar hebben ze ONZ en KLB voor.
niet haten op klbquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar hebben ze ONZ en KLB voor.
Doe ik nietquote:
HOINquote:
GROLSCHHHHHHquote:
uilenzeik.quote:
PARDON?quote:
onze comrad hamerhaaitjequote:
essquote:
Dag meneer de sgtquote:
zijn dat niet 2 dezelfdequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke van de 2?
quote:
Er zit niet bijzonder veel verschil in, behalve dat de ene een rare tekst erop heeft en de ander een cameragaatje..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke van de 2?
is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke van de 2?
z'n gangetje, ik was vandaag bezig met leren, want ik was vrijquote:
Bovenste ziet er het goedkoopst uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke van de 2?
Geen van twee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke van de 2?
Het is iig geen beerquote:
issie ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bovenste ziet er het goedkoopst uit.
Ook z'n gangetje, morgen weer ff knallen met presentatie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
z'n gangetje, ik was vandaag bezig met leren, want ik was vrij
En hoe gaat het met SBRM?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ook z'n gangetje, morgen weer ff knallen met presentatie.
ligt eraan hoeveel de telefoon je waard is...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:48 schreef Tjacka het volgende:
vind 14 euro voor een hoesje wel erg veel.
Living on the edge enzoquote:
140 in chinaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel de telefoon je waard is...
Ik heb een hoesje van de hema voor mn iPhone 4quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:48 schreef Tjacka het volgende:
Vakblad de Ondernemerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
waar ga je hem over doen dan?
Ik las dit zonder context, dus moest denken aan ''zonder hoesje, niet in je poesje''quote:
Hoe lang duurt ie?quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik las dit zonder context, dus moest denken aan ''zonder hoesje, niet in je poesje''
140 is anders best prijzig hoor, om zomaar weg te gooien.. Mijn nieuwe telefoon kostte minder..quote:
139?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
140 is anders best prijzig hoor, om zomaar weg te gooien.. Mijn nieuwe telefoon kostte minder..
What are you eating?quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:48 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten
Kwartiertje denk ik
echt?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Dat is goedkoop. Voor een hoesje van kwaliteit.
Teppanyakiquote:
139,75quote:
voor een smartphone vind ik het niet veel. maar ik probeer ook altijd in die prijsklasse te kopen, aangezien ze bij mij na 1 jaar toch doodgaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
140 is anders best prijzig hoor, om zomaar weg te gooien.. Mijn nieuwe telefoon kostte minder..
Dat ken ik niet. Wat is het?quote:
En die leraar danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe lang het duurt, als er maar kwaliteit wordt geleverd.
mijn andere telefoon was binnen drie weken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor een smartphone vind ik het niet veel. maar ik probeer ook altijd in die prijsklasse te kopen, aangezien ze bij mij na 1 jaar toch doodgaan
Ik vind duurder dan dat sowieso duur, of ik er nou 3 jaar mee doe of 1quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor een smartphone vind ik het niet veel. maar ik probeer ook altijd in die prijsklasse te kopen, aangezien ze bij mij na 1 jaar toch doodgaan
Daarom is het handig om er een hoesje om te doen en er zo zuinig op te zijn als je kan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kent een teppanyaki plaat nietquote:
meestal zit er na een jaar nog geen kras op, maar hij werkt voor geen meter meer bij mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn andere telefoon was binnen drie weken.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
Als het allemaal goed verloopt word aanstaande zondag de eerste verjaardag van mij in JAREN die niet verpest wordIk ben benieuwd.
Klopt af op hout.
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
Als het allemaal goed verloopt word aanstaande zondag de eerste verjaardag van mij in JAREN die niet verpest wordIk ben benieuwd.
Klopt af op hout.
Mokaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
Klopt af op hout.
in nederland krijg je voor dat bedrag ook singlecores jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal zit er na een jaar nog geen kras op, maar hij werkt voor geen meter meer bij mij
Ik ook, ik vier het ook niet meer voor vrienden en 1 keer... en op de dag zelf voor familie.quote:
Nou normaal zit er toch echt een minimum tijd aan je presentatiequote:
Dat was alleen op de basisschool zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou normaal zit er toch echt een minimum tijd aan je presentatie
ach, ik zie wel. binnenkort krijg ik mn gratis ziggo tablet, dan gebruik ik de telefoon ook weer minderquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in nederland krijg je voor dat bedrag ook singlecores ja
kut ding vind ik hetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik zie wel. binnenkort krijg ik mn gratis ziggo tablet, dan gebruik ik de telefoon ook weer minder
Nou, op de middelbare had ik ook gewoon minimums hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat was alleen op de basisschool zo.
ik heb al sinds de eerste klas niks over een minimum gehoord van een presentatie
ik ben sowieso niet echt fan van tablets, maar ja. gratisquote:
ik niet dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou, op de middelbare had ik ook gewoon minimums hoor.
later krijg je meer maxima. vaak van een kwartier of een half uur ofzo, maar dan verwachten ze ook eigenlijk dat je die tijd wel vol lultquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, dat doet mijn mondelinge communicatie docent dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
later krijg je meer maxima. vaak van een kwartier of een half uur ofzo, maar dan verwachten ze ook eigenlijk dat je die tijd wel vol lult
Wij krijgen nu eignelijk alleen nog maar maximums op de uniquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
later krijg je meer maxima. vaak van een kwartier of een half uur ofzo, maar dan verwachten ze ook eigenlijk dat je die tijd wel vol lult
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |