Ik heb een hoesje van de hema voor mn iPhone 4quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:48 schreef Tjacka het volgende:
vind 14 euro voor een hoesje wel erg veel.
Vakblad de Ondernemerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
waar ga je hem over doen dan?
Ik las dit zonder context, dus moest denken aan ''zonder hoesje, niet in je poesje''quote:
Hoe lang duurt ie?quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik las dit zonder context, dus moest denken aan ''zonder hoesje, niet in je poesje''
140 is anders best prijzig hoor, om zomaar weg te gooien.. Mijn nieuwe telefoon kostte minder..quote:
139?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
140 is anders best prijzig hoor, om zomaar weg te gooien.. Mijn nieuwe telefoon kostte minder..
What are you eating?quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:48 schreef Tjacka het volgende:
vind 14 euro voor een hoesje wel erg veel.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten
Kwartiertje denk ik
echt?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Dat is goedkoop. Voor een hoesje van kwaliteit.
Teppanyakiquote:
139,75quote:
voor een smartphone vind ik het niet veel. maar ik probeer ook altijd in die prijsklasse te kopen, aangezien ze bij mij na 1 jaar toch doodgaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
140 is anders best prijzig hoor, om zomaar weg te gooien.. Mijn nieuwe telefoon kostte minder..
Dat ken ik niet. Wat is het?quote:
En die leraar danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe lang het duurt, als er maar kwaliteit wordt geleverd.
mijn andere telefoon was binnen drie weken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor een smartphone vind ik het niet veel. maar ik probeer ook altijd in die prijsklasse te kopen, aangezien ze bij mij na 1 jaar toch doodgaan
Ik vind duurder dan dat sowieso duur, of ik er nou 3 jaar mee doe of 1quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor een smartphone vind ik het niet veel. maar ik probeer ook altijd in die prijsklasse te kopen, aangezien ze bij mij na 1 jaar toch doodgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |