We kunnen wel even bridgen?quote:
V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja want ik doe shit die niet mag
Ik doe gezellig mee?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet.
Daar hebben ze ONZ en KLB voor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik doe gezellig mee?
alleen is alles waar ik commentaar op heb meteen zeiken ben ik een kutuser enzovoorts
ja dan ga ik provoceren want zo ben ik vind ik leuk.
Ik post daar niet ik post hierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar hebben ze ONZ en KLB voor.
niet haten op klbquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar hebben ze ONZ en KLB voor.
Doe ik nietquote:
HOINquote:
GROLSCHHHHHHquote:
uilenzeik.quote:
PARDON?quote:
onze comrad hamerhaaitjequote:
essquote:
Dag meneer de sgtquote:
zijn dat niet 2 dezelfdequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke van de 2?
quote:
Er zit niet bijzonder veel verschil in, behalve dat de ene een rare tekst erop heeft en de ander een cameragaatje..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke van de 2?
is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke van de 2?
z'n gangetje, ik was vandaag bezig met leren, want ik was vrijquote:
Bovenste ziet er het goedkoopst uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke van de 2?
Geen van twee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke van de 2?
Het is iig geen beerquote:
issie ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bovenste ziet er het goedkoopst uit.
Ook z'n gangetje, morgen weer ff knallen met presentatie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
z'n gangetje, ik was vandaag bezig met leren, want ik was vrij
En hoe gaat het met SBRM?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ook z'n gangetje, morgen weer ff knallen met presentatie.
ligt eraan hoeveel de telefoon je waard is...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:48 schreef Tjacka het volgende:
vind 14 euro voor een hoesje wel erg veel.
Living on the edge enzoquote:
140 in chinaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel de telefoon je waard is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |