FBI LEEST MEE DOMBO, NSA SHUTDOWN AMERICA WE GAAN DOOD.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het niet gewoon blowen noemen
INB4:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, want ik zou te lui zijn om mijn luier aan te doen, en niemand heeft toestemming om mijn gevlekte penis te bekijken dus niemand anders kan mijn luier om doen dus ik zou gewoon in mijn onderbroek blijven poepen.
HOW 'BOUT NOquote:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, bijvoorbeeld een browser plug-in of (privacy-)onderdeel van een firewall, virusscanner of router. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. We hebben hiervoor instructiefilmpjes voor het veelgebruikte Adblock Plus (Firefox / Chrome), voor Ghostery (Firefox / Chrome), en voor Do Not Track Plus (Firefox / Chrome).
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,57 per maand een abonnement aanschaffen [code: 4].
Ik heb verdomme ABO gekocht, ik heb FOK! wel genoeg ondersteunt, donder op met je 'zet adblock uit'!!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
ik krijg telkens melding dat ik mijn adblock uit moet zetten van fok ;s ;s
moet je ads uitzetten bij settingsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb verdomme ABO gekocht, ik heb FOK! wel genoeg ondersteunt, donder op met je 'zet adblock uit'!!!
Jij had toch ook ABO eerst?
nee nog nooit gehadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb verdomme ABO gekocht, ik heb FOK! wel genoeg ondersteunt, donder op met je 'zet adblock uit'!!!
ik niet :s :squote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
ik krijg telkens melding dat ik mijn adblock uit moet zetten van fok ;s ;s
dan krijg je die melding toch niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan met oud en nieuw vanaf 12 hoog genieten van het vuurwerk![]()
![]()
En dan net een lawinepijl voor de ruitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan met oud en nieuw vanaf 12 hoog genieten van het vuurwerk![]()
![]()
Zul je net zien jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En dan net een lawinepijl voor de ruit
Oh, niks bijzonders dusquote:
Lawinepijl, hebben wij ook ooit nog afgestoken.. We hadden een fles ingegraven en daar dat ding ingezet zodat hij niet kon omvallen, en na het aansteken allemaal in de deuropening van de schuur staan en pas weer tevoorschijn komen toen hij omhoog schootquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |