quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik las: Het zonnetje van ... is cute...
Goedemorgen![]()
Mikaiquote:
Ja, als je verwacht dat ik 30 ben wel jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
24 jaar, dat is best nog wel jong
Ook nog goedemorgen..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik las: Het zonnetje van ... is cute...
Goedemorgen![]()
halloquote:
How are you doing?quote:
Leuke naam welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:47 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
MikaiJe zegt Mi-Kei, en niet Mi-Ka-i haha.. Sommige mensen kunnen het niet uitspreken.
Hallonquote:
Eerste keer toen ik het zag zeiden ik en mn man 'Wat een verschrikkelijke naam'..quote:
Je kind geen Jan, Klaas of Piet noemenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:53 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Eerste keer toen ik het zag zeiden ik en mn man 'Wat een verschrikkelijke naam'..
Maar toen de uitgerekende datum naderde, en we nog steeds geen naam hadden hebben we iets langer nagedacht over Mikai. En toen was ik er verliefd op haha..
Komt bijna nog niet voor in NL, dus ik was happy!
Oh nee, niet beledigend bedoeld voor de mensen die zo heten hoor, maar dat zijn totaal geen namen voor mij haha..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je kind geen Jan, Klaas of Piet noemen
Nee grapje, ik vind het een leuke naam in ieder geval... en dat jullie er blij mee zijn is toch het allerbelangrijkste
Goed hoor. End joe?quote:
sgtquote:
Ik maakte dan ook maar een grapj0nquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:57 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh nee, niet beledigend bedoeld voor de mensen die zo heten hoor, maar dat zijn totaal geen namen voor mij haha..
quote:
ik hebt heul lekker geslaaptquote:
jes. End ferrie goet niedurlents toequote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wie ken spiek ferrie goet engljesj
quote:
Ikku ken verry goed inglish spieken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wie ken spiek ferrie goet engljesj
quote:
gozertquote:
mja opzich wel, even een weekje werkeloos op t momentquote:
Sucksquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja opzich wel, even een weekje werkeloos op t moment![]()
en daar?
hahahaha neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:10 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
NOOOO, geen 2e. Pfoeii.. Weer 6 maanden niet slapen 's nachts zeker. Moet er niet aan denken!
Soms kriebelt het wel, maar dan moet mijn man ook nog willen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
hahahaha nee![]()
Leuk toch een broertje of zusje erbij voor hem
Je moet er natuurlijk beide voor open staan, het zou niet tof zijn als jij zwanger zou worden terwijl hij het helemaal niet wilt natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:24 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Soms kriebelt het wel, maar dan moet mijn man ook nog willen.
En we mogen dan jong zijn, als hij eenmaal besloten heeft dat het bij 1 blijft,
ben ik bang dat het er ook echt maar 1 blijft haha..
Dat is zeker niet tof! Dus dat gebeurt ook niet. Haha.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk beide voor open staan, het zou niet tof zijn als jij zwanger zou worden terwijl hij het helemaal niet wilt natuurlijk
Maar geen zin om kinderen te barenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik zou sowieso geen kinderen willen. zou een slechte vader goede moeder zijn
Wordt het gezellig hier ja?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:49 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ook nog goedemorgen..Word weer gezellig..
En nee, het was niet mijn zonnetje hahaha
Joah, zolang je het zelf gezellig hebt is het altijd gezellig toch!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt het gezellig hier ja?
Lekkerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:34 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dat is zeker niet tof! Dus dat gebeurt ook niet. Haha.
Straks fysio, eindelijk weer even die kramp uit de schouders laten masseren.
Komt omdat je 15 bent denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik zou sowieso geen kinderen willen. zou een slechte vader zijn
Hup persen die babbieequote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar geen zin om kinderen te barenen opvoeden
Ben 18 droplulquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Komt omdat je 15 bent denk ik
[..]
Hup persen die babbiee
Ook hoiquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:41 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme deze engels luisteropdrachten
Denk dat er ook maar weinig 18 jarigen zijn die zichzelf een goede vader durven noemen. Komt later wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ben 18 droplul
dat dat serieus geloofd werd
Nee maar ik kijk wel vooruit. ik denk dat als ik de levensstyle aanhoud die ik momenteel geniet dat ik nooit kinderen zal nemen/willen/mogenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:43 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Denk dat er ook maar weinig 18 jarigen zijn die zichzelf een goede vader durven noemen. Komt later wel.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
doe je moeder de groetjes van me![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ben 18 droplul
dat dat serieus geloofd werd
Goed dat je dat zelf inziet danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee maar ik kijk wel vooruit. ik denk dat als ik de levensstyle aanhoud die ik momenteel geniet dat ik nooit kinderen zal nemen/willen/mogen
Feestje gehad?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nope serieus. ben laatst 18 geworden![]()
12-09-95
Ik heb het hier ontzettend gezelligquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:36 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Joah, zolang je het zelf gezellig hebt is het altijd gezellig toch!
Hoef er sowieso geenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:48 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Goed dat je dat zelf inziet dan![]()
Beter dan wel een kind nemen en altijd spijt hebben.
Doe het lekker zelfquote:
Dat speelt ook zeker mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het hier ontzettend gezellig![]()
alleen maar mannen hier atm
Dat vond ik wel zo'n onzin toen ik 18 werd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee. ben ook nog niet naar de shop geweest of zelf sterke drank gehaald
Ik rook, smoke en drinkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:50 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dat vond ik wel zo'n onzin toen ik 18 werd.
Maar goed ik drink dan ook niet en drugs hoef ik ook niet.
Goh, klinkt wel heel degelijk allemaal..
Mannen zijn gewoon duidelijker en meer to the pointquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:49 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dat speelt ook zeker mee.
Heb het altijd al beter met het andere geslacht kunnen vinden dan met vrouwen.
Niet dat de vrouwen/meisjes hier niet aardig zijn hoor!
Okéquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nope serieus. ben laatst 18 geworden![]()
12-09-95
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, ik heb bij vrouwen altijd het gevoel alsof ze direct gepikeerd zijn als je zegt wat je denkt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon duidelijker en meer to the point
Ik kan geen baby's persenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe het lekker zelfmeneertje xeor
Ik ben 32 en wil absoluut geen kinderen. Emotioneel komt dat misschien nog, mocht ik tegen een vrouw aanlopen. Maar rationeel weet ik dat ik een slechte vader zou zijn. A ik heb totaal geen gezag/overwicht en b ik kan totaal niet tegen een bepaalde vorm van drukte.. (autisme en zo)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:43 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Denk dat er ook maar weinig 18 jarigen zijn die zichzelf een goede vader durven noemen. Komt later wel.
Hahaha je kan ze er vast heel goed in krijgen die babbies!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik kan geen baby's persenik kan je er wel bij helpen
Wij zijn gewoon super lief allemaalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:49 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dat speelt ook zeker mee.
Heb het altijd al beter met het andere geslacht kunnen vinden dan met vrouwen.
Niet dat de vrouwen/meisjes hier niet aardig zijn hoor!
Alleen maar goed tochquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:50 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dat vond ik wel zo'n onzin toen ik 18 werd.
Maar goed ik drink dan ook niet en drugs hoef ik ook niet.
Goh, klinkt wel heel degelijk allemaal..
Is dat zoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:54 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha je kan ze er vast heel goed in krijgen die babbies!
Maar volgens mij kunnen ze je ook naast het bed wegdragen als je naast een bevalling staat/ligt xD
Niet iedereen is gemaakt voor het ouderschap.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben 32 en wil absoluut geen kinderen. Emotioneel komt dat misschien nog, mocht ik tegen een vrouw aanlopen. Maar rationeel weet ik dat ik een slechte vader zou zijn. A ik heb totaal geen gezag/overwicht en b ik kan totaal niet tegen een bepaalde vorm van drukte.. (autisme en zo)
Wees maar blij!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Is dat zoik heb nog nooit een bevalling meegemaakt van dichtbij
Ik zou het wel een keer willen zien hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:56 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Wees maar blij!![]()
En ja, jij bent heel lief!
Dag damequote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:57 schreef c-u-t-e het volgende:
Maar mensjes! Deze dame gaat even de boel hier klaarmaken voor vertrek!
Tot later![]()
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:58 schreef Jimbo het volgende:
mn huur is even 26eur omhoog gegaan, terwijl ik dacht dat t 7 eur werd
vertiaBen nu door de verhoging ook mn huursubsidie kwijt dus ipv 26eur mis ik nu in de maand 106eur !! Belachelijk
ja en dan mensen die denken dat als ze pvv stemmen dit even opgelost wordquote:
quote:
je moet gewoon antikraak gaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:58 schreef Jimbo het volgende:
mn huur is even 26eur omhoog gegaan, terwijl ik dacht dat t 7 eur werd
vertiaBen nu door de verhoging ook mn huursubsidie kwijt dus ipv 26eur mis ik nu in de maand 106eur !! Belachelijk
En ik weerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
niets voor mij , ik wil gewoon normaal huren en niet binnen 2weken moeten verkassen elke x.quote:
woensel west representquote:
Heeft geen nut neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja en dan mensen die denken dat als ze pvv stemmen dit even opgelost word
al die politieke partijen zijn zoo kansloosLeven de dictatuur!
Hoezo aan het worden?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jij bent echt een kutuser aan het wordenmet je opmerkingen.
als je gewoon zegt dat je altijd last had van adhd kun je wajong fixen en dan doe je je werk zwart en sta je er zelfs zonder huursub uiteindelijk beter voorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niets voor mij , ik wil gewoon normaal huren en niet binnen 2weken moeten verkassen elke x.
Ik woon goed momenteel, maar vind t belachelijk dat ze de huur even zo veel hoger maken en ik nu mn huursub kwijt ben
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoezo aan het worden?
was ik dat dan al niet
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
is het hebben van een kut een vereiste voor kutuser?
Smoken en waarschijnlijk een feestje waar ik niet voor uitgenodigd benquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:18 schreef msmid het volgende:
ennnn wat zijn jullie plannen voor aankomend weekend
Wat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:20 schreef Xeor het volgende:
Er wordt eigenlijk nog best veel seks gezocht/bezocht hier bij ons
Jij bent systeembeheerder?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:20 schreef Xeor het volgende:
Er wordt eigenlijk nog best veel seks gezocht/bezocht hier bij ons
heuj, ik ook!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Smoken en waarschijnlijk een feestje waar ik niet voor uitgenodigd ben
Nou kan dat zijn omdat ik weiger facebook aan te maken en alles via facebook gaat tegenwoordig, of ze willen me gewoon niet. (wat ik betwijfel omdat ik vorig jaar behoorlijk hulpzaam ben geweest op een feestje van diezelfde gozer)quote:
werkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:18 schreef msmid het volgende:
ennnn wat zijn jullie plannen voor aankomend weekend
quote:
Bosjequote:
essquote:
Halloquote:
Haaiquote:
Jatog broederquote:
Hoe is 'ie?quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
en bij gebrek aan geld heb ik een apple sticker op mn laptop geplakt
Dit is echt waar trouwens![]()
die sticker niet omdat ik geld te weinig heb
Goed hoor, lekker geslapen enzoquote:
Mooiquote:
Beetje moe, verder top!quote:
Mooi zoquote:
quote:
Andere vestiging, spreek hem er nog wel op aanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
zo ja zoek uit door wie en confronteer hem hiermee in de koffiekamer
Morgequote:
Filet Americainquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ga ik een broodje filet Americain maken voor de lunch?
Neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:
Klopt, toch maar een opwarmbroodje van Mora in de oven gegooidquote:
ż?żquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:14 schreef sararaats het volgende:
ik heb eens filet americain balletjes gemaakt. niet te vreten eigenlijk.
filet american bereid als gehaktballetjesquote:
Filet American moet je ook niet opwarmen...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
filet american bereid als gehaktballetjes
Macaroni met suiker.quote:
Vraag moeilijke vragenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ey. Een of andere voorlichting waarin alleen maar standaard shit wordt herhaald die je hebt.
Nuttigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nah, ik heb geen vragen.
Allemaal info over studiepunten, wat een decaan is enzo.quote:
ohquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Filet American moet je ook niet opwarmen...
Dat is elke dag ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ben je een dagje vrij, alleen maar van die tellsell meuk op de tv
iddquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ben je een dagje vrij, alleen maar van die tellsell meuk op de tv
Daarom speel ik maar GTA Vquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso tv
wat een dom media is dat zeg.
Shitt, heb je me door?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Liever niet hoor, probeer je me ziek te maken
maisbroodquote:
toepasselijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
maisbrood![]()
Ik heb nu tijgerbrood (getoast in de koekenpan) met schwarzwaldham gebakken en zacht gekookt ei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toepasselijkDat dacht ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat dacht ik
ik heb mijn bammetjes al op en zit nu aan de napoleonsnoepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mijn bammetjes al op en zit nu aan de napoleonsnoepjes
nee hoorquote:
Stout jijquote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
maisbrood![]()
Ik heb nu tijgerbrood (getoast in de koekenpan) met schwarzwaldham gebakken en zacht gekookt ei
Zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
nee hoor
[..]
Stout jij
[..]
Ook lekker
Weet ik nog nietquote:
Ehm, gehakt denk ik. Paprika, courgette, champignon, en wat sla. Misschien nog wat maisquote:
oke, hoe laat mag ik langskomen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ehm, gehakt denk ik. Paprika, courgette, champignon, en wat sla. Misschien nog wat mais
quote:
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ehm, gehakt denk ik. Paprika, courgette, champignon, en wat sla. Misschien nog wat mais
Hoiquote:
quote:
quote:
ahuehueuhehuheuheuheuhuheueheueuuehuequote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Badriaan, of bassiaan, of aadsie
Huehuehuehuehue
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Badriaan, of bassiaan, of aadsie
Huehuehuehuehue
Koentjuhquote:
quote:
good for youquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
OMG IK GA NAAR ONEREPUBLIC WHAAAAAAAAAA
ik zit in een saaie conferencecall, opmerking van Ceviche is daar wel van teopassingquote:
Naisquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
Count some starsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
Als begeleidster??quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
jij bent nu in de war met one direction.quote:
Mister Stuquote:
Juffrouw xcachetquote:
Ik las ellie goulding, one direction en justin bieber.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef supersof het volgende:
15 februari ellie goulding
3 maart one republic
en hopelijk 18 april justin timberlake
![]()
![]()
geen zorgenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik las ellie goulding, one direction en justin bieber.
Even hartaanval
DJ VAquote:
ja jij ook?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het de fo-de fo-de formule
Ik ben formularisch, exemplarisch!quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben formularisch, exemplarisch!
lekkah rokahquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
tweede keer deze week Kapitein Kush
Heb ik ook wel eens als ik verkouden ben. Neussprayquote:
NEE JIJ DANquote:
IK BEN STOERquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TREK EEN BARKIE UIT DE MUUR
[..]
NEE JIJ DAN
Het ergste is in deze dat je daar werkelijk van overtuigd bentquote:
Kansloosquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:23 schreef Ceviche het volgende:
Dafuq er is er een midden in de les in slaap gevallen
stu doe eens normaalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ergste is in deze dat je daar werkelijk van overtuigd bent
Heldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:23 schreef Ceviche het volgende:
Was je op een motor?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
net bank overvallen ;s kan ik weer rustig frikandelbroodje kopen :S
quote:
Doe eens liefquote:
was jij het?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:23 schreef Ceviche het volgende:
waar heb je het overquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
wow gianni wat is leif is dat een belediging
Cachet denkt ze is alfamannetje :Squote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik voel een bepaalde spanning tussen xchachet en stu
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Cachet denkt ze is alfamannetje :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |