En ik weerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het hier ontzettend gezellig![]()
alleen maar mannen hier atm
niets voor mij , ik wil gewoon normaal huren en niet binnen 2weken moeten verkassen elke x.quote:
woensel west representquote:
Heeft geen nut neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja en dan mensen die denken dat als ze pvv stemmen dit even opgelost word
al die politieke partijen zijn zoo kansloosLeven de dictatuur!
Hoezo aan het worden?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jij bent echt een kutuser aan het wordenmet je opmerkingen.
als je gewoon zegt dat je altijd last had van adhd kun je wajong fixen en dan doe je je werk zwart en sta je er zelfs zonder huursub uiteindelijk beter voorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niets voor mij , ik wil gewoon normaal huren en niet binnen 2weken moeten verkassen elke x.
Ik woon goed momenteel, maar vind t belachelijk dat ze de huur even zo veel hoger maken en ik nu mn huursub kwijt ben
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoezo aan het worden?
was ik dat dan al niet
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
is het hebben van een kut een vereiste voor kutuser?
Smoken en waarschijnlijk een feestje waar ik niet voor uitgenodigd benquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:18 schreef msmid het volgende:
ennnn wat zijn jullie plannen voor aankomend weekend
Wat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:20 schreef Xeor het volgende:
Er wordt eigenlijk nog best veel seks gezocht/bezocht hier bij ons
Jij bent systeembeheerder?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:20 schreef Xeor het volgende:
Er wordt eigenlijk nog best veel seks gezocht/bezocht hier bij ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |