Wordt het gezellig hier ja?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:49 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ook nog goedemorgen..Word weer gezellig..
En nee, het was niet mijn zonnetje hahaha
Joah, zolang je het zelf gezellig hebt is het altijd gezellig toch!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt het gezellig hier ja?
Lekkerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:34 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dat is zeker niet tof! Dus dat gebeurt ook niet. Haha.
Straks fysio, eindelijk weer even die kramp uit de schouders laten masseren.
Komt omdat je 15 bent denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik zou sowieso geen kinderen willen. zou een slechte vader zijn
Hup persen die babbieequote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar geen zin om kinderen te barenen opvoeden
Ben 18 droplulquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Komt omdat je 15 bent denk ik
[..]
Hup persen die babbiee
Ook hoiquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:41 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme deze engels luisteropdrachten
Denk dat er ook maar weinig 18 jarigen zijn die zichzelf een goede vader durven noemen. Komt later wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ben 18 droplul
dat dat serieus geloofd werd
Nee maar ik kijk wel vooruit. ik denk dat als ik de levensstyle aanhoud die ik momenteel geniet dat ik nooit kinderen zal nemen/willen/mogenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:43 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Denk dat er ook maar weinig 18 jarigen zijn die zichzelf een goede vader durven noemen. Komt later wel.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
doe je moeder de groetjes van me![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ben 18 droplul
dat dat serieus geloofd werd
Goed dat je dat zelf inziet danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee maar ik kijk wel vooruit. ik denk dat als ik de levensstyle aanhoud die ik momenteel geniet dat ik nooit kinderen zal nemen/willen/mogen
Feestje gehad?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nope serieus. ben laatst 18 geworden![]()
12-09-95
Ik heb het hier ontzettend gezelligquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:36 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Joah, zolang je het zelf gezellig hebt is het altijd gezellig toch!
Hoef er sowieso geenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:48 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Goed dat je dat zelf inziet dan![]()
Beter dan wel een kind nemen en altijd spijt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |