quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik las: Het zonnetje van ... is cute...
Goedemorgen![]()
Mikaiquote:
Ja, als je verwacht dat ik 30 ben wel jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
24 jaar, dat is best nog wel jong
Ook nog goedemorgen..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik las: Het zonnetje van ... is cute...
Goedemorgen![]()
halloquote:
How are you doing?quote:
Leuke naam welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:47 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
MikaiJe zegt Mi-Kei, en niet Mi-Ka-i haha.. Sommige mensen kunnen het niet uitspreken.
Hallonquote:
Eerste keer toen ik het zag zeiden ik en mn man 'Wat een verschrikkelijke naam'..quote:
Je kind geen Jan, Klaas of Piet noemenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:53 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Eerste keer toen ik het zag zeiden ik en mn man 'Wat een verschrikkelijke naam'..
Maar toen de uitgerekende datum naderde, en we nog steeds geen naam hadden hebben we iets langer nagedacht over Mikai. En toen was ik er verliefd op haha..
Komt bijna nog niet voor in NL, dus ik was happy!
Oh nee, niet beledigend bedoeld voor de mensen die zo heten hoor, maar dat zijn totaal geen namen voor mij haha..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je kind geen Jan, Klaas of Piet noemen
Nee grapje, ik vind het een leuke naam in ieder geval... en dat jullie er blij mee zijn is toch het allerbelangrijkste
Goed hoor. End joe?quote:
sgtquote:
Ik maakte dan ook maar een grapj0nquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:57 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh nee, niet beledigend bedoeld voor de mensen die zo heten hoor, maar dat zijn totaal geen namen voor mij haha..
quote:
ik hebt heul lekker geslaaptquote:
jes. End ferrie goet niedurlents toequote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wie ken spiek ferrie goet engljesj
quote:
Ikku ken verry goed inglish spieken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wie ken spiek ferrie goet engljesj
quote:
gozertquote:
mja opzich wel, even een weekje werkeloos op t momentquote:
Sucksquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja opzich wel, even een weekje werkeloos op t moment![]()
en daar?
hahahaha neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:10 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
NOOOO, geen 2e. Pfoeii.. Weer 6 maanden niet slapen 's nachts zeker. Moet er niet aan denken!
Soms kriebelt het wel, maar dan moet mijn man ook nog willen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
hahahaha nee![]()
Leuk toch een broertje of zusje erbij voor hem
Je moet er natuurlijk beide voor open staan, het zou niet tof zijn als jij zwanger zou worden terwijl hij het helemaal niet wilt natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:24 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Soms kriebelt het wel, maar dan moet mijn man ook nog willen.
En we mogen dan jong zijn, als hij eenmaal besloten heeft dat het bij 1 blijft,
ben ik bang dat het er ook echt maar 1 blijft haha..
Dat is zeker niet tof! Dus dat gebeurt ook niet. Haha.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk beide voor open staan, het zou niet tof zijn als jij zwanger zou worden terwijl hij het helemaal niet wilt natuurlijk
Maar geen zin om kinderen te barenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik zou sowieso geen kinderen willen. zou een slechte vader goede moeder zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |