Mooi zoquote:
quote:
Andere vestiging, spreek hem er nog wel op aanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
zo ja zoek uit door wie en confronteer hem hiermee in de koffiekamer
Morgequote:
Filet Americainquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ga ik een broodje filet Americain maken voor de lunch?
Neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:
Klopt, toch maar een opwarmbroodje van Mora in de oven gegooidquote:
¿?¿quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:14 schreef sararaats het volgende:
ik heb eens filet americain balletjes gemaakt. niet te vreten eigenlijk.
filet american bereid als gehaktballetjesquote:
Filet American moet je ook niet opwarmen...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
filet american bereid als gehaktballetjes
Macaroni met suiker.quote:
Vraag moeilijke vragenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ey. Een of andere voorlichting waarin alleen maar standaard shit wordt herhaald die je hebt.
Nuttigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nah, ik heb geen vragen.
Allemaal info over studiepunten, wat een decaan is enzo.quote:
ohquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Filet American moet je ook niet opwarmen...
Dat is elke dag ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ben je een dagje vrij, alleen maar van die tellsell meuk op de tv
iddquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ben je een dagje vrij, alleen maar van die tellsell meuk op de tv
Daarom speel ik maar GTA Vquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso tv
wat een dom media is dat zeg.
Shitt, heb je me door?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Liever niet hoor, probeer je me ziek te maken
maisbroodquote:
toepasselijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
maisbrood![]()
Ik heb nu tijgerbrood (getoast in de koekenpan) met schwarzwaldham gebakken en zacht gekookt ei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toepasselijkDat dacht ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat dacht ik
ik heb mijn bammetjes al op en zit nu aan de napoleonsnoepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mijn bammetjes al op en zit nu aan de napoleonsnoepjes
nee hoorquote:
Stout jijquote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
maisbrood![]()
Ik heb nu tijgerbrood (getoast in de koekenpan) met schwarzwaldham gebakken en zacht gekookt ei
Zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
nee hoor
[..]
Stout jij
[..]
Ook lekker
Weet ik nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |