Werk zequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Misschien tot vanavond
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Misschien tot vanavond
Kloptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent nu in de war met one direction.
l e z e n ;D
Blaze it fagget!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had wat bij de kiosk gehaald en moest 4,20 afrekenen. Moest lachen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Spatieloos het volgende:
AAAAHHH IK WIL GEEN GAMINGKORTING, GA WEG KLOTE RECLAME!
I FEEL GOOD. NANANANANANANAquote:
Ik moest vrijdag kotsen omdat ik teveel had gebowldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I FEEL GOOD. NANANANANANANA
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moest vrijdag kotsen omdat ik teveel had gebowld
quote:
HH aan de bril.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet echt al heel de dag een grote boodschap doen, en nu ben ik eindelijk thuis lekker op mijn stoel, en ben ik te lui om op te staan, straks poep ik daadwerkelijk in mijn broek na het uren te hebben opgehouden.
quote:
ik heb nog nooit gekotst van het bowlen, wel van het zuipen tijdens het bowlenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moest vrijdag kotsen omdat ik teveel had gebowld
Geheim taal niet begrijpenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gekotst van het bowlen, wel van het zuipen tijdens het bowlen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was wel leuk de dag erna, want alles was uit mijn maag, ik kon echt zoveel eten, ik denk dat ik meer had gegeten dan VA op een normale dag!
Nee, want ik zou te lui zijn om mijn luier aan te doen, en niemand heeft toestemming om mijn gevlekte penis te bekijken dus niemand anders kan mijn luier om doen dus ik zou gewoon in mijn onderbroek blijven poepen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
als je dat doet moet je een luier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |