quote:
quote:
Hoe kwam je daar zo bij net eigenlijk?quote:
Ik weet het zelf pas een klein uurtje. Ik wist dat ik ging verhuizen, ik wist waar en in welk gebouw, maar de etage wist ik nog niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar zo bij net eigenlijk?
Tofquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het zelf pas een klein uurtje. Ik wist dat ik ging verhuizen, ik wist waar en in welk gebouw, maar de etage wist ik nog niet.
OMG die zijn supermakkelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Over twee weken een presentatie, en het moet "studiegerelateerd zijn"
Verzin eens een onderwerpquote:
Ja op zich wel, al had ik ook vrede gehad met 5 hoog. Ik wist al wel dat ik ergens op 5 t/m 12 kwam te wonen, want die heeft de GGZ gehuurdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tof
Ben je er blij mee? dat je 12 hoog gaat wonen/
Ik weet toch niet wat jij doetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Verzin eens een onderwerp
Ik heb namelijk geen idee waar ik het over zou moeten doen![]()
En Neen, niet over de studie zelf wat dat is al gedaan
De GGZ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja op zich wel, al had ik ook vrede gehad met 5 hoog. Ik wist al wel dat ik ergens op 5 t/m 12 kwam te wonen, want die heeft de GGZ gehuurd
Naja als je er blij mee bent is het prima toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja op zich wel, al had ik ook vrede gehad met 5 hoog. Ik wist al wel dat ik ergens op 5 t/m 12 kwam te wonen, want die heeft de GGZ gehuurd
Geestelijke gezondheids zorgquote:
Weet ik niet..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja als je er blij mee bent is het prima toch?En hoe lang mag je daar dan blijven zitten?
Heb ik wat te doen vanavondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij doetGewoon iets wat je er aan kan linken en wat je zelf interessant vind. Dan kan je er gewoon over lullen en ben je klaar
Bella Mamaquote:
Oh dat is wel balen. Zou wel fijn zijn als je daar gewoon met zekerheid een langere tijd zou kunnen zittenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geestelijke gezondheids zorg
[..]
Weet ik niet..
Die je misschien nog wat nuttigsquote:
Hoi Saartjequote:
Goed hoor, MKR kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |