Ik zit al sinds 1893 bij vodafone..quote:
kneiters, das wel langquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 1893 bij vodafone..
Fuckb logicquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom tele 2![]()
ow wacht die dwingen je te bellen om door te geven dat of je huisnummer eindigt op a of bwant je gebruikt alleen maar dezelfde voordeur...
dat bestond toen uit 2 blikjes met draadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 1893 bij vodafone..
Ik had daarom ook wel wat coulance verwacht, maar dat is daar dus ver te zoekenquote:
Wat wil je weten meid?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hmm, daarin verschillen wij dan van elkaar
Maar vertel eensch wat meer over jezelf
Ja, en het vodafone logo erop geplaktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat bestond toen uit 2 blikjes met draad
Ja preciesquote:
Die zat toen ook met 10 euro over zijn abo?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja preciesEn mijn mobiel is naar de zak, maar ik moest wel hun klantenservice bellen ...
heb met iemand anders zijn mobiel een half uur in de wacht gestaan
ALLES!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Eigenlijk best wel heel goed. Treinmeisje heeft contact met me op gezocht. Ze dacht dat we als vrienden naar de film gingen schijnbaar (quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ALLES!Sorry, iemand was je voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zat toen ook met 10 euro over zijn abo?
kan niet hierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wiejooo er wordt hier gehosseld.
Alles kan kapotquote:
Hoezonieee?quote:
Opleiding?quote:
Altijd tochquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wiejooo er wordt hier gehosseld.
''als vrienden''quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel heel goed. Treinmeisje heeft contact met me op gezocht. Ze dacht dat we als vrienden naar de film gingen schijnbaar ()
Anyway, we cool now
Oeh, tell mequote:
Ja precies. Maarja ik ga niet zeikenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
''als vrienden''
ja die is gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |