iets met hand schudde .. Wat weet im niet meer want ik ben al aan het aftakelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:00 schreef Marco001 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar dat komt doordat ik sowieso slecht in namen enzo ben en wellicht een andere muzieksmaak
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb Vice City zelfs helemaal uitgespeeldEn natuurlijk taxi-rijden, net zolang tot je er mee kon springen. De politie achter je aan krijgen, dat zwembad langs de weg in die stad aan de overkant van het water in rijden. Al die politiewagens erachteraan en dan er met de taxi zo weer uitspringen
Impressivequote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon dit draaien op je ipod, jatoch?
Ik weet gewoon wie dat isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens leeftijd zegt niet alles. Op de middelbare school hadden we het eens over Ceaucescu. Sommigen uit mijn klas wisten niet wie dat was![]()
![]()
![]()
. Dat mensen het nu niet weten ala, kan nog. Maar dit niet weten in 1996
![]()
![]()
![]()
Allemaal meukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef Marco001 het volgende:
Ik vond 99 luftballons altijd 1 van de tofste nummers in VC.
Gta5 heeft geen goede rock helaas
Ben je nu kort?quote:
Xeorquote:
Oh genoeg mensen van na de val van de muur/IJzeren gordijn die het nu wel weten. Maar dat toen niet weten is vergelijkbaar met mensen van 16/17 die niet weten wie Boris Jeltsin is/wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik weet gewoon wie dat is
Misschien komt dat omdat ik het communisme wel interessant vind
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie nu verknipt is..
Dat was ie alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie nu verknipt is..
quote:
quote:
quote:
Oke, nee sorry.. zo voel ik me vaakquote:
de gta5 rock zender hheeft o.a. phill collins en nog meer van dat mierzoete knuffel muziek..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
vice city heeft gewoon de beste muziek
zelfs emotion 98.3 was vet
tja das kutquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
de gta5 rock zender hheeft o.a. phill collins en nog meer van dat mierzoete knuffel muziek..
Hmm, daarin verschillen wij dan van elkaarquote:
Daarom Ben.nlquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stomme vodafone.. ik bel iemand op die ook vodafone heeft.. krijg ik ineens een melding dat ik 10 euro over mn abo zit..Terwijl je dus gratis belt naar iemand die ook vodafone heeft.
Nooit problemen mee gehad tot nu
daarom tele 2quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stomme vodafone.. ik bel iemand op die ook vodafone heeft.. krijg ik ineens een melding dat ik 10 euro over mn abo zit..Terwijl je dus gratis belt naar iemand die ook vodafone heeft.
Nooit problemen mee gehad tot nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |