Marcoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hier heb jebhaast alleen maar schakelbrommers... Met hun kutgeluid..
Ooh. Hallo trouwens.. Druk aan het lijntaxi rijden nu.
niks mis met schakelbrommersquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hier heb jebhaast alleen maar schakelbrommers... Met hun kutgeluid..
Ooh. Hallo trouwens.. Druk aan het lijntaxi rijden nu.
tja. Zelfs dan nog niet. Maar goed ik doe ook een deeltijd studie. Wel leuk. Al die voltijders op de stages strak in het pak terwijl de gewone medewerkers er in casual rondlopen. :pquote:
Halloquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja. Zelfs dan nog niet. Maar goed ik doe ook een deeltijd studie. Wel leuk. Al die voltijders op de stages strak in het pak terwijl de gewone medewerkers er in casual rondlopen. :p
bagger geluid van die tweetakjes...quote:
Trainsequote:
Nicequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bagger geluid van die tweetakjes...
Over overdressed. 1x een sollicitatie gesprek gehad. Ik netjes in pak met stropdas erheen.. Komen de mensen eraan met wie ik het gesprek heb. Beide in echt oude kleding. Versleten sweater e.d. en dat was voor een baan op de ICT afdeling van een zorginstelling.
Leids ontzetquote:
Hallo dame die ik niet kenquote:
Leids Ontzet schijnt wel leuk te zijn. Maar ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Leids ontzet. Ik heb in elk geval vrij om het te gaan vieren, maar ik heb geen flauw idee waarom ik dat zou doen.
ik ben Gronings en doe daar dus niet aan. Wel aan bommen Berend..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Leids ontzet. Ik heb in elk geval vrij om het te gaan vieren, maar ik heb geen flauw idee waarom ik dat zou doen.
Ja tuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 09:18 schreef Avory het volgende:
Mag ik hier ook komen als ik niets te doen heb op mijn vrije dag?
Toch is ze niet nieuw in deze reeks, kijkend naar haar postgeschiedenis..quote:
Waarom quote je een post uit 2007quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, hier zijn ze vriendelijker dan in de meeste sc's.
Ik ken je nietquote:
Omdat niemand destijds op haar reageerdequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom quote je een post uit 2007
Nu kan hier ziel in vrede rusten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom quote je een post uit 2007
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |