quote:
zat je toch mooi voor lul toen je je zwans door je bioscoopbroek tevoorschijn haaldequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel heel goed. Treinmeisje heeft contact met me op gezocht. Ze dacht dat we als vrienden naar de film gingen schijnbaar ()
Anyway, we cool now
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat stook jij in onze relatie?
Hossel scquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zat je toch mooi voor lul toen je je zwans door je bioscoopbroek tevoorschijn haalde
*hossel progamma gestart*quote:
Daar heb je een puntquote:
maarja ga je nu toch? want kennelijk wil ze niet op 'date'quote:
Mag ik dan meequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga dat Vodafone echt helemaal kapot maken
Hoe durven ze
Ik heb het over de faaldate van een paar weken geledenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maarja ga je nu toch? want kennelijk wil ze niet op 'date'
Goeie naam welquote:
pak je dan meteen tele2 aan? want ik durf nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe durven ze
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe durven ze
Nee ik ben tevredenquote:
aha diequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het over de faaldate van een paar weken geleden
Tuurlijkquote:
Ja, misschien een idee voor de volgende ttquote:
Het is een mogelijkheidquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien een idee voor de volgende tt
Ja is goed, sgtPB gaat ook mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pak je dan meteen tele2 aan? want ik durf niet
en dan na afloop, romantisch het vodafone gebouw zien branden onder het genot van een drankjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Alle opties zijn optioneelquote:
Ik neem mijn manschappen ook meequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja is goed, sgtPB gaat ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |