Ohja, ook nog een kerstspecial jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:41 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Twee maal in de ekko toch, hij doet ook support voor broeder dieleman(s) in december
Ik vond het al vreemd, beatlesque gitaarbandjes is juist datgene wat je niet leuk vind aan excelsiorbandjes. Roosbeef zit toch ook bij Excelsior? Dus zo vreemd is het nu ook weer niet. Maar het inspireert mij nog niet echt om te luisteren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Absoluut niet. Een excentrieke singer-songwriter met de meest vreemde grappig teksten die je kan bedenken. Beetje Blues, beetje Folk. Maar vooral weinig serieusBeetje een mannelijke versie van Roosbeef ofzo. Snap niet wat ie bij Excelsior doet
Heeft ook een WK-voetbal plaat gemaakt.
Deze tekst![]()
Ja Roosbeef past ook helemaal niet bij Excelsiorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd, beatlesque gitaarbandjes is juist datgene wat je niet leuk vind aan excelsiorbandjes. Roosbeef zit toch ook bij Excelsior? Dus zo vreemd is het nu ook weer niet. Maar het inspireert mij nog niet echt om te luisteren.
En Spinvis en Chris Chameleon zeker ook niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja Roosbeef past ook helemaal niet bij Excelsior
Nee. Beetje profiteren, kut excelsiorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Spinvis en Chris Chameleon zeker ook niet?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Four Tet.
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:31 schreef Gehenna het volgende:
Ben nu op de helft van de nieuwe Mazzy Star plaat, leuk album, alsof er niets is veranderd in 17 jaar
quote:
Volgens mij zit hij al dik tien jaar bij Excelsior. Past er ook prima, de artiesten daar op het label zijn divers genoeg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Absoluut niet. Een excentrieke singer-songwriter met de meest vreemde grappig teksten die je kan bedenken. Beetje Blues, beetje Folk. Maar vooral weinig serieusBeetje een mannelijke versie van Roosbeef ofzo. Snap niet wat ie bij Excelsior doet
![]()
Je was natuurlijk vooral verliefd op Hope. Of dat dan weer niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]Heb je oogkleppen opgehad in het slowcore topic?
Een van mijn favo (en depressiefste) bandjes uit de '90s
MUZ / Top 5 van de dag #5quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je was natuurlijk vooral verliefd op Hope. Of dat dan weer niet?![]()
Dat kon ook niet missen.... Heb je haar werk met The Warm Inventions ook?quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat kon ook niet missen.... Heb je haar werk met The Warm Inventions ook?
Wel leuk bandjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja ik weet pas sinds kort dat ze onder die naam een tijdje muziek uitbracht, maar moet het nog luisteren. Moet erg vergelijkbaar zijn met Mazzy Star hoorde ik
Ja, is wel redelijk vergelijkbaar inderdaad. Uiteindelijk draait het toch om haar loo... uh, zang.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja ik weet pas sinds kort dat ze onder die naam een tijdje muziek uitbracht, maar moet het nog luisteren. Moet erg vergelijkbaar zijn met Mazzy Star hoorde ik
Elephant Stone - Elephant Stonequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:04 schreef debeterebob het volgende:
De eerste plaat die me wordt aangeraden ga ik nu luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |