Volgens mij ook, maar alsnog is het wat willekeurig soms. En vaak erg hoog als je veel artiesten hebt geluisterd, omdat er dan altijd wel artiesten tussen zit die je beiden hebt geluisterd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ookEn aardig bevonden. Last.fm zal wel priority geven aan de recente luisterbeurten.
Dat krijg je dus met bijna 2200 artiesten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar alsnog is het wat willekeurig soms. En vaak erg hoog als je veel artiesten hebt geluisterd, omdat er dan altijd wel artiesten tussen zit die je beiden hebt geluisterd.
Ik eentje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:16 schreef Norrage het volgende:
En Tsjok is nog van de privacy tijdkoude oorlog meegemaakt? Ik heb lekker al 6 fok Facebook vriendjes
QOTSA d oet een hoop.quote:Your musical compatibility with MCDagoduck is SUPER
Music you have in common includes Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys, Neil Young, Them Crooked Vultures and Seasick Steve.
Ik ook (Norrage dus), maar het kan zijn dat iemand van mijn vrienden/familie ook op Fok zit zonder dat ik het weet.quote:
Haha daarom houd ik dus al mijn ratings bij, weet ik iig nog wat ik er ongeveer van vond, maar het is echt onmogelijk om alles te onthouden hoor. Heb ook heel veel albums die ik me echt amper herinner.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:26 schreef Felagund het volgende:
Ik weet zelf bijvoorbeeld niet eens dat ik naar Deap Valley en Drenge heb geluisterd en wat voor een soort muziek ze maken.
Ik denk stiekem wel meer. Zat mensen in je kennis/vrienden-kring die op Fok zitten, waarvan je niet weet dat ze op Fok zitten. Zo kwam ik erachter dat ik soms zit te ouwehoeren met een oud-klasgenoot op Fokquote:
Dit dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook (Norrage dus), maar het kan zijn dat iemand van mijn vrienden/familie ook op Fok zit zonder dat ik het weet.
Ja, natuurlijk. Maar ik bedoel toegevoegd in de wetenschap dat het een FOK!ker was.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik denk stiekem wel meer. Zat mensen in je kennis/vrienden-kring die op Fok zitten, waarvan je niet weet dat ze op Fok zitten. Zo kwam ik erachter dat ik soms zit te ouwehoeren met een oud-klasgenoot op Fok
Ik ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:30 schreef Kerftminister het volgende:
Wat heb ik een hekel aan Greatest Hits compilaties trouwens.
Plus dat ik vaak de niet-hits het leukste vind van een band. Ik kom Colin Zeal op geen enkele Blur compilatie tegen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ook.
Bepaal zelf wel welke nummers "great" zijn. Zelfde heb ik vaak met "Best of albums". Je mist daardoor de hele tijdgeest van de nummers van een artiest.
Wat is het verschil? In principe is een greatest hits toch een best of album? Wat ik nog het meest irritante vind dat er meerdere best of albums van dezelfde artiest wordt uitgebracht. Dat gaat helemaal tegen het principe in van een best of album.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ook.
Bepaal zelf wel welke nummers "great" zijn. Zelfde heb ik vaak met "Best of albums". Je mist daardoor de hele tijdgeest van de nummers van een artiest.
Greatest Hits zijn enkel de hoogst chartende nummers. Best Of is een doorsnede van de discografie van die artiest, vaker ook met inspraak van de artiest zelf.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is het verschil? In principe is een greatest hits toch een best of album? Wat ik nog het meest irritante vind dat er meerdere best of albums van dezelfde artiest wordt uitgebracht. Dat gaat helemaal tegen het principe in van een best of album.
Je hebt gelijk...is vrijwel hetzelfdequote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is het verschil? In principe is een greatest hits toch een best of album? Wat ik nog het meest irritante vind dat er meerdere best of albums van dezelfde artiest wordt uitgebracht. Dat gaat helemaal tegen het principe in van een best of album.
Nee, nog niet, is ook op een vrijdag dus nog te doen met studie/werk. Wilde sowieso nog naar Londen, dus misschien combineren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:40 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Had je dit al gezien?
http://www.villageunderground.co.uk/events/portico-quartet
quote:Your musical compatibility with MCDagoduck is Low
Music you have in common includes Pearl Jam, Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand and Editors.
Dat ben ik?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:08 schreef Moody het volgende:
Gitaarmat is 90% Arctic Monkeys fan. Kom op...wie is het?
quote:
Lekker ja! Heeft ook wat dingen van Totally Enormous Extinct Dinosaurs gemixed.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Tijdens mijn zoektocht naar electronische muziek stuitte ik op dit lekkere plaatje...
Vooral live is het erg aangenaam maar de plaat doet mij ook eerlijk gezegd weinig. Het luistert bizar fijn weg en zit geweldig in elkaar maar voor mij mist het toch wat ziel en beleving.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:03 schreef ranja het volgende:
Ik vond Chvrches de eerste keer dat ik ze hoorde, was op tv in een uitzending van Eurosonic 2013, erg goed. De nummers die op spotify kwamen en verdwenen waren ook hoopvol. Maar het album de eerste keer viel erg tegen, paar geweldige en een paar ontzettende zeiknummers. Maar het album heb ik nog een keer beluisterd en valt me toch weer mee. Bij Jools vond ik ze ook weer erg goed. Dus ik sta nog in dubio. Moet de cd/lp toch maar hebben voor de zekerheid denk ik.
Wie is dat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:55 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Meindert Talma
Ook op de luisterpaal
Er wordt wel rekening gehouden met trends heb ik het idee. Ik krijg in elk geval zelden hits op muziek die ik lang geleden luisterde.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb iets van 2200 artiesten beluisterd dus dan kom je vaak al een end met super en high overeenkomst op last.fm
Inderdaad, en de 'common artists' zijn ook wel eens artiesten die je 10 keer geluisterd hebt, maar dan wel recent.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er wordt wel rekening gehouden met trends heb ik het idee. Ik krijg in elk geval zelden hits op muziek die ik lang geleden luisterde.
Absoluut niet. Een excentrieke singer-songwriter met de meest vreemde grappig teksten die je kan bedenken. Beetje Blues, beetje Folk. Maar vooral weinig serieusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zo'n Excelsior-bandje van 'Beatlesque' gitaarmuziek.
Waarom zit je zo weinig in dit topic? pfffquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:12 schreef Gehenna het volgende:
Ik luister nu even Peter Adams, best leuke muziek. Dit was toch het topic om dat even te melden?
nouja omdat ik er altijd van uitging dat dit vooral over indie-rock ging, een genre waar ik toch vaak niet zo heel veel mee hebquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom zit je zo weinig in dit topic? pfff
het is vooral slowchat, muziek komt zelden langs en wordt grotendeels genegeerdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:16 schreef Gehenna het volgende:
nouja omdat ik er altijd van uitging dat dit vooral over indie-rock ging, een genre waar ik toch vaak niet zo heel veel mee heb
maar de slo-chat trekt me wel weer wat meer
Die wk plaat is echt goud, net als de rest van zijn werk. Taalkundig een briljante man ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:13 schreef Norrage het volgende:
Heeft ook een WK-voetbal plaat gemaakt.
Deze tekst![]()
Echt een baas. In november straks in EKKO, ik gaquote:
Twee maal in de ekko toch, hij doet ook support voor broeder dieleman(s) in decemberquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt een baas. In november straks in EKKO, ik ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |