Jawel, want volgens mij had ik 'm toen gedownload en zei ik een dag later:quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 21:52 schreef Moody het volgende:
De nieuwe Girls in Hawaii is trouwens ook erg goed
Ik kon ze van Studio Brussel, dus toen ik Pukkelpop was wel even wezen kijken, gewacht tot het nummer Misses (die ik met record store day ook op wit vinyl had gekocht trouwensquote:
Ikke.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:03 schreef Moody het volgende:
Gitaarmat voegt me net toe aan Last.fm. Dat moet iemand van jullie zijn
Wat voor muziek luister ik?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Sjok
Welkom in mijn bescheiden lijstje
Ach....de tijd dat iemand je komt opzoeken om je muzieksmaak is voorbij hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:06 schreef Tchock het volgende:
Nee sorry, ik ben het niet. Ik heb een username die redelijk makkelijk aan mijn echte naam te linken is en daar zit ik nu aan vast dus ik kan mijn last.fm niet delen. Wil je iets zien dan moet je even om een screenshot vragen.
Ik probeer in elk geval op FOK! een beetje anoniem te blijven voor zover dat kan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Ach....de tijd dat iemand je komt opzoeken om je muzieksmaak is voorbij hoor
Archie Bronson outfit is wel bluesachtig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog wat toffe blues achtige acts (qua sound)?
Tuurlijk, snap het wel. Maar iedereen is op te speuren a.d.h.v. je posts. Je hebt vast wel eens je woonplaats, leeftijd en voornaam verklapt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik probeer in elk geval op FOK! een beetje anoniem te blijven voor zover dat kan.
Ik niet, ik ben MCDagoduckquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:08 schreef Moody het volgende:
Gitaarmat is 90% Arctic Monkeys fan. Kom op...wie is het?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:08 schreef Moody het volgende:
Gitaarmat is 90% Arctic Monkeys fan. Kom op...wie is het?
Zijn wij al maatjes dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:09 schreef Kerftminister het volgende:
Ach ik heb mijn foto en voornaam op last.fm, boeit me niet zo heel veel eigenlijk.
Het is [tsjok].quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef Felagund het volgende:
Ik blijft TeeSjock zeggen. [/random opmerking]
Ik vind het blijkbaar vorige album heel erg vet. The Cold Still heet 'ie denk ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:12 schreef Felagund het volgende:
Boxer Rebellion ken ik vooral van het album waarvan bovenstaand nummer is. Hebben ze daarna nog wat interessants gemaakt?
Hee...je moet wel tenminste 1 zinnetje bij een tuubje plaatsen he...anders snapt niemand er meer wat vanquote:
Gitaarnat is toch gewoon Gitaarmat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:03 schreef Moody het volgende:
Gitaarmat voegt me net toe aan Last.fm. Dat moet iemand van jullie zijn
^^ aangepast.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Hee...je moet wel tenminste 1 zinnetje bij een tuubje plaatsen he...anders snapt niemand er meer wat van
Archive is top.quote:
Voor zover ik weet wel, JayDeeDillaNL ben ik. Last.fm profiel van mij staat ook telkens in mijn posts als je naast dat quote icoontje gaat hangen zeg maar.quote:
Godver, ik wilde net deze postenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit was toch stiekem ook wel een leuke band, hé?
Wij zijn maatjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, JayDeeDillaNL ben ik. Last.fm profiel van mij staat ook telkens in mijn posts als je naast dat quote icoontje gaat hangen zeg maar.
Mooi, nu kan ik gaan slapen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel, want volgens mij had ik 'm toen gedownload en zei ik een dag later:
[..]
"Probleem" is vaak dat je niet meer weet wie je de tip gaf. Hierbij dank dus
De Gitaarmat die in dit topic onder de naam Gitaarmat heeft gepost? Of denk je dat er meerdere gitaarmatten zijn?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Klinkt enigszins logisch. Wie is Gitaarmat?
Your musical compatibility is VERY HIGHquote:
Want?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Slaap ze!
Bedenk me net dat Slobeend best een kloontje van Dagoduck zou kunnen zijn
Ach veel meer toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Your musical compatibility is VERY HIGH
Music you have in common includes Portugal. The Man, Peace, Janelle Monáe, Queens of the Stone Age and Elvis Costello And The Roots.
Niet slecht.
Ik kopieer gewoon die compatibility, zal vast nog wel meer bijzitten. Wel vreemd dat Elvis Costello & The Roots erbij staat, die heb ik slechts 1 keer in zijn geheel geluisterd.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik kopieer gewoon die compatibility, zal vast nog wel meer bijzitten. Wel vreemd dat Elvis Costello & The Roots erbij staat, die heb ik slechts 1 keer in zijn geheel geluisterd.
Ja dat sowieso. Zag vandaag ook bij iemand In Flames erbijstaan, dat heb ik 1 keer geluisterd en doe ik nooit meer. Wat een pokkeherrie was dat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ookEn aardig bevonden. Last.fm zal wel priority geven aan de recente luisterbeurten.
quote:Your musical compatibility with JayDeeDillaNL is Super
Music you have in common includes Queens of the Stone Age, Portugal. The Man, The Flaming Lips, Julia Holter and Modest Mouse.
quote:Your musical compatibility with Norrage is Super
Music you have in common includes Julia Holter, Eefje de Visser, Okkervil River, Suuns and Primal Scream.
quote:Your musical compatibility with MCDagoduck is High
Music you have in common includes Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys, Deap Vally, Pixies and Darkside.
quote:Your musical compatibility with mctijn is Super
Music you have in common includes Portugal. The Man, Mikal Cronin, Telekinesis, Okkervil River and Primal Scream.
Bijna met iedereen super dus, behalve met DagoDuck.quote:Your musical compatibility with Gitaarmat is Super
Music you have in common includes Jon Hopkins, Suuns, Drenge, Savages and Unknown Mortal Orchestra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |