SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door KolonelKhedaffi op 01-10-2013 20:36:32 ]
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crewquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:36 schreef Nystiq het volgende:
Hoezo kan ik de desbetreffende crew niet vinden als ik zoek op Rockstar Social Club?
ik heb niet eens een race gehad in beginquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef pugehenis het volgende:
Heeft iemand ook problemen gehad met het starten van de eerste race? Hij blijft maar laden en laden bij mij.
zelfde hier hoor. Ga morgenochtend wel vroeg online ben toch vrij en zal wel eens kijken of ik er dan op kan. Half Europa is dan toch aan de arbeit of naar school.quote:
Ik zoek een andere crew, raar man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:37 schreef YepssNL het volgende:
[..]
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
yep. Skipt naar spquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:49 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dit is nog niets het vastlopen komt zo.
Online komen ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:17 schreef over_hedge het volgende:
Ranks verzinnen voor je crew is nog best lastig
Dat nog lastiger jaquote:
Jaja..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat nog lastiger jaIk ben ziek (nog echt ook
) Morgen nog maar een dagje uitzieken
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crewquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom kan ik de Fok Crew niet vinden?
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:26 schreef YepssNL het volgende:
[..]
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Wat hier staat:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:27 schreef over_hedge het volgende:
Wat is het voordeel van een grote crew? Volgens mij vrij weinig toch?
Ja maar dan kan ook gewoon met een kleine crewquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:29 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Wat hier staat:
Wear custom emblems
Earn RP/XP bonuses
Persist rivalries and Accomplishments
Rank up within a Crew Hierarchy
http://socialclub.rockstargames.com/crews
quote:
Met meer leden dan krijg je meer RP/XP enzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ook gewoon met een kleine crewDus dan hou ik het wel gewoon bij mijn vrienden crew
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:32 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Met meer leden dan krijg je meer RP/XP enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
lolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:09 schreef k0fferbak het volgende:
Ik sta in de psn lijst maar ik hoor in de xbl lijst. Xbl naam is shoka95.
Checkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:42 schreef BramPowert het volgende:
Heb me net aangemeld, kun je mij ook nog even accepteren? Thx
dat zie je toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef Snoepje5 het volgende:
In hoeverre zijn de stats belangrijk die je kiest en het aantal uren dT je er aan besteed?
Als 'sitting on couch' 'hanging out with friends' 'doing illegal missions". 'Legal missions' etc.
Uh nee?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
je ziet toch welke stats je krijgt als je die dingen kiest
Ik kom het online-gedeelte uberhaupt niet in. Maar doe jij solo session of niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
Ik krijg geen error, alleen Loading Session.. Bij die race!
Heb net een poppetje gemaakt en intro gehad, achievement gehaald.. en nu.. wachtenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik kom het online-gedeelte uberhaupt niet in. Maar doe jij solo session of niet?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:32 schreef Furdinand het volgende:
Iemand op de ps3 al gelukt online te spelen?
Nee, probeer de hele dag al. Probeer van in 't weekend opnieuw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:32 schreef Furdinand het volgende:
Iemand op de ps3 al gelukt online te spelen?
Mijn xbox overheat soms zelfsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Godsamme, mijn cd is wel 5000000 rondjes aan het draaien, alleen om haren uit te zoeken voor de character
als solo meeteld dan jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:19 schreef tonic1 het volgende:
als iemand al wel langer als een uur online aan het spelen is , graag hier posten( zodat ik het niet zelf 10 keer per uur hoef te proberen )
Je bent dan heel beperkt in wat je kan doen. Je kan races doen... in je eentje (er is geen AI), winkels beroven, maar daar zijn er niet zoveel van en dat wordt eentonig en er zijn een zeer beperkt aantal opdrachten beschikbaar. Van die opdrachten zijn er veel behoorlijk pittig in je eentje. Dus daar heb je hulp voor nodig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:27 schreef Snoepje5 het volgende:
Solo in de online wereld? Hoe werkt dat dan? Is dat in principe vergelijkbaar met offline maar dan met alleen je online character?
hoe kan je auto verzekeren dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:00 schreef emokid het volgende:
Net weer een paar uur gespeeld. Level 8 inmiddels. Jammer dat het niet bij iedereen naar behoren werkt.
Ik had de auto gestolen van iemand, en later opgeblazen uit verveeldheid. Ik zag tot mijn verbazing 450 dollar van mijn rekening af gaan. Wat bleek, de auto van die gozer was verzekerd.![]()
Als ik eenmaal in free roam kom dan word ik er niet meer uitgegooid. Totdat er na afloop van een missie of andere activiteit een 'timed out' melding komt... dan schoppen ze me naar de singleplayer en zijn de laatste paar dingen die ik online ondernam niet meer geldig voor de statistieken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:00 schreef emokid het volgende:
Net weer een paar uur gespeeld. Level 8 inmiddels. Jammer dat het niet bij iedereen naar behoren werkt.
Dat is de tracker die je voor $2000 kan installeren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:04 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Oke, ik heb wel GPS in me auto om me auto terug te vinden.
Voor $187 om precies te zijn. Maar het gekke is dit: bij een gebarste ruit betaal je al minimaal 300$ voor reparatie in LS Customs. Kun je hem dus beter opblazen en voor de helft de verzekering bellen. Je krijgt hem daar ook als nieuw.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is de tracker die je voor $2000 kan installeren.
Voor $4000 heb je een complete verzekering. Als je auto wordt opgeblazen dan kan je bellen om een gratis kopie te ontvangen. Tenminste, zo wordt het voorgelegd. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
Dan denk ik dat je die instellingen in sp moet hebben. Had ik wel maar blijkbaar veranderd. Nu heb ik ook free aim maar dm not sure. Zou werkelijk fantastisch zijn.quote:
Dohquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:16 schreef YepssNL het volgende:
Is mijn auto nu verzekerd dan?
[ afbeelding ]
Nee, het crew logo moet je zelf instellen bij het aanpassen van je kleding.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Komt dat crew logo automatisch op je shirt?
Moeten ze eens transparant maken, wit blok ziet er niet uit.
Geen idee of je iets mist maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:40 schreef Desunoto het volgende:
Voor zover het grootste kritiekpunt van mij: als je na afloop van een 'job' uit de server wordt gegooid dan wordt datgene dat je zojuist gehaald hebt niet meer opgeslagen.
Getennist maar uit de server gekicked als je weer naar free roam zou moeten? Opgebouwde stamina en verdiende punten voor je rank (en dat zijn er verbazingwekkend veel als je 1 set tennist!) zijn allemaal weg. Beetje jammer.![]()
Verder is de variatie in het aantal huizen nogal laag. Alles wat je kan kopen zit in Los Santos... niets in de hele wereld daaromheen. Ja, behalve een paar garages. Of mis ik iets?
kan me niet voorstellen dat het probleem zich eigen voordoet aan de spullen die ik heb staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:21 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik hoor overal tips en tricks die je met je wifi netwerk/ router moet uithalen.. Heeft dat enig nut?
je speelt dit spel toch voornamelijk met elkaar. ( in mijn geval ) lekker samen free roamen en tegen politie vechten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:45 schreef Roces18 het volgende:
Vind het overigens wel laf van Rockstar dat sommige wel online kunnen en anderen niet. Het is iedereen of niemand. Want zo zit je straks in een server met allemaal lvl 50's met vol automatische ak-47's en kom jij aan met je pistooltje
Er wordt wel een beetje aan match-making gedaan als het goed is. De vraag is alleen of dat al werktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:45 schreef Roces18 het volgende:
Vind het overigens wel laf van Rockstar dat sommige wel online kunnen en anderen niet. Het is iedereen of niemand. Want zo zit je straks in een server met allemaal lvl 50's met vol automatische ak-47's en kom jij aan met je pistooltje
Ik heb genoeg SAMP gespeeld om te weten hoe men zich gedraagt. Het eerste wat ze doen als ze jou zien is jou aanvallen. En dan moet je maar beter goed bewapend zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:47 schreef tonic1 het volgende:
[..]
je speelt dit spel toch voornamelijk met elkaar. ( in mijn geval ) lekker samen free roamen en tegen politie vechten.
prive server ? alleen jij met je vriendenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:51 schreef Roces18 het volgende:
n dan moet je maar beter goed bewapend zijn.
heb geen vriendenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:57 schreef tonic1 het volgende:
[..]
prive server ? alleen jij met je vrienden
hhaha nee ps3 hier, maar xbox werkt beter dan de ps3 momenteel heb ik vernomen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
fixedstelletje ps'ers allemaal
Ik kom alleen tot het punt dat hij die cirkel in looptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Als je de race eenmaal door bent gekomen werkt alles prima
Heb ik ook, loopt naar de cirkel en dan kan geen job vinden en terug naar de single player.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik kom alleen tot het punt dat hij die cirkel in loopt
Vulgaire namen mogen niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:25 schreef Balabaster het volgende:
weet iemand hoe je je crew emblem op je shirt doet?
ik wil SMEERPIJP inc. representen maar mn emblem krijg ik er maar niet op
Ik krijg alleen een zwart scherm, dus bij jou gaat het beterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:27 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Heb ik ook, loopt naar de cirkel en dan kan geen job vinden en terug naar de single player.
? Volgens mij niet. Je verliest gewoon je geld wat je cash hebt dus gooi het op de bank?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:06 schreef YepssNL het volgende:
Je eigen bank kan ook crashen HAHA al me geld is weg van bijna $10,000
[ afbeelding ]
dat had ik gedaan, geld van bijna $10,000quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
? Volgens mij niet. Je verliest gewoon je geld wat je cash hebt dus gooi het op de bank?
Dat embleem kan je kiezen in het allereerste begin wanneer je je character modifiedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:18 schreef Balabaster het volgende:
Maare, niemand weet hoe je je crew emblem op je shirt krijgt? Of je character kan modifyen? Bij create char. kon je het volgens mij aanzetten, maar heb ik het vergeten denk ik..
Bij mij gaat die wel gewoon verder nuquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:18 schreef marimbondo het volgende:
Net ook de eerste race gedaan op de ps3, maar nu kijk ik al zo´n kleine 10 minuten naar het satelietscherm in de hoop dat er nog `iets` gaat gebeuren...
ow snap, geen manier om later dat te editen dus?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:19 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Dat embleem kan je kiezen in het allereerste begin wanneer je je character modified!
Je kan nog één keer terug naar het character creation scherm, volgens mij als je GTA Online voor de tweede keer met een personage binnenstapt, en daarna staat je uiterlijk vast.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:22 schreef Balabaster het volgende:
[..]
ow snap, geen manier om later dat te editen dus?
maar of, en welk, crew logo je op je kleding hebt moet je toch altijd kunnen blijven wisselen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan nog één keer terug naar het character creation scherm, volgens mij als je GTA Online voor de tweede keer met een personage binnenstapt, en daarna staat je uiterlijk vast.
Haar, make-up, kleding en tatoeages kan je natuurlijk nog wel onbeperkt aanpassen zolang je er maar $ voor betaalt.
bij mij doet het gewoon op de xboxquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik probeer van alles maar ik kom nergens. Online is echt stuk nu, op de X360 in ieder geval...
Zelfde hier hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Nog steeds ps3 error.
Only disc content can ve played and saving is disabled.
Ja dat kutding verleidt me en als ik me overgeef krijg ik niets.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wel in de offline game de hele tijd een melding loading gta online profile status :s
en wat nog meer ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Appelknaller het volgende:
Ook even online gespeeld nu, wel vet dat je winkels kan overvallen.
Deatmatch, racen, missies doen.quote:
samen free roamen ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Deatmatch, racen, missies doen.
Kan ook, het doet me een beetje denken aan de MP van red dead redemption.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Heb me alweer helemaal de pleuris gelachen wbt het platrijden van andere spelers.
Zat net met 2 FOK!kers in een auto, 3 sterren politie en geen ammo meer. 3 middelvingers buiten de autoquote:
Daar zat ik bij volgens mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef SevD het volgende:
[..]
Zat net met 2 FOK!kers in een auto, 3 sterren politie en geen ammo meer. 3 middelvingers buiten de auto
Ik werd er uit gegooid volgens mij, want ineens was iedereen weg en werd ik kapot geknalt door de politiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Daar zat ik bij volgens mij.
Ik reed van een parkeergarage af
Xbox?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef SevD het volgende:
[..]
Zat net met 2 FOK!kers in een auto, 3 sterren politie en geen ammo meer. 3 middelvingers buiten de auto
Ik had hetzelfde, ik heb hem 3 keer opnieuw opgestart voordat hij het uiteindelijk deed.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:38 schreef leeell het volgende:
meh, ben ik de server in, staat er nu al een kwartier Waiting for other players bij de racemissie
Neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:39 schreef Beaudelaire het volgende:
Als je samen een winkel overvalt, deel je dan ook het geld?
kleding, haar, tattoos etc welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Update gelukt
Kan je je appearance/lifestyle later eigenlijk nog aanpassen? Weinig zin om een eckte baas aan te maken atm.
haha ik zat daar ook bijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Daar zat ik bij volgens mij.
Ik reed van een parkeergarage af
Thanks.quote:
Andere regions etc...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Verdomde rockstar cloud servers..
Ik snap niet hoe zo veel mensen er al in kunnen terwijl ik er in 2 dagen nog helemaal niet in ben geweest.
Dat is toch wat anders dan GTA Online...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:04 schreef FredVleespet het volgende:
En mede dankzij dit heb ik een hard hoofd in always online
Microsoft had dan ook zo veel cloud capaciteit dat alles makkelijk had kunnen draaien.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:04 schreef FredVleespet het volgende:
En mede dankzij dit heb ik een hard hoofd in always online
Ja maar wat gaat er gebeuren als dus al die mensen online moeten op een willekeurig spel met launch. Kan me geen 1 soepele launch herinneren van games afgelopen tijd (diablo,simcity)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders dan GTA Online...
Always online is iets wat je moe(s)t op de Xbox
ik heb het logo op me rugquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Koopsie het volgende:
Het Fok! logo is nu transparantgeen idee of de crewleader het logo dan opnieuw moet selecteren.
Ja als je een error krijgtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Komt ie ooit wel eens uit die waiting for other players?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Bij gta moet je niet online... maar iedereen wil de eerste zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja maar wat gaat er gebeuren als dus al die mensen online moeten op een willekeurig spel met launch. Kan me geen 1 soepele launch herinneren van games afgelopen tijd (diablo,simcity)
je kan in de crew joinenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Je moet gewoon geluk hebben dat je er tussen komt of niet?
Ik bedoel in een online wereld. Of kan je wel makkelijk crew leden joinen. Ik krijg nog steeds de melding dat de rockstar cloud servers unavailable zijn.quote:
same, gewoon morgen maar weer eens proberen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik bedoel in een online wereld. Of kan je wel makkelijk crew leden joinen. Ik krijg nog steeds de melding dat de rockstar cloud servers unavailable zijn.
dan moet wel een 1 van de crew online zijn in GTA Onlinequote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik bedoel in een online wereld. Of kan je wel makkelijk crew leden joinen. Ik krijg nog steeds de melding dat de rockstar cloud servers unavailable zijn.
Hier ook, komt omdat die cloud servers er weer mee gekapt zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef Laser. het volgende:
Crap. Mijn character is denk ik weer weg. Had alleen het spel herstart.
Maar moeten we dan weer een nieuwe aanmaken of worden die later weer geladen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier ook, komt omdat die cloud servers er weer mee gekapt zijn
Ik hoop het tweede, en ik heb nu eigenlijk geen zin om wéér die race te moeten doen, met het risico dat ik die character ook kwijt raak laterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:35 schreef Laser. het volgende:
[..]
Maar moeten we dan weer een nieuwe aanmaken of worden die later weer geladen?
Ik ben niet eens tot de race gekomen. Ik ben 2x toe tot het punt gekomen dat je met je auto naar de start positie van de race moet gaan, en dat daar niks is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hoop het tweede, en ik heb nu eigenlijk geen zin om wéér die race te moeten doen, met het risico dat ik die character ook kwijt raak later
Ik kon de race doen, en de 2 tutorial missies daarna. Toen crashte ie toen ik deathmatch wou doen. Daarna was ik alles kwijtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:37 schreef Laser. het volgende:
[..]
Ik ben niet eens tot de race gekomen. Ik ben 2x toe tot het punt gekomen dat je met je auto naar de start positie van de race moet gaan, en dat daar niks is.
Ook PS3 neem ik aan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kon de race doen, en de 2 tutorial missies daarna. Toen crashte ie toen ik deathmatch wou doen. Daarna was ik alles kwijtHet is echt trial & error de hele tijd. Maarja..
Jup. Je gaat wel érg makkelijk een level omhoog in het begin trouwensquote:
Ja dat merkte ik ook. Toen die race niet startte gisteren had ik wat door de stad rondgerend en mensen gemept. Was binnen no-time level 2-3.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Jup. Je gaat wel érg makkelijk een level omhoog in het begin trouwens
Race doen en winkel overvallen en je zit al op 4quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:44 schreef Laser. het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik ook. Toen die race niet startte gisteren had ik wat door de stad rondgerend en mensen gemept. Was binnen no-time level 2-3.
Dat knopje: Join Crew Members kan ik niet eens indrukken? Staat op zwart zeg maarquote:
Epic!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:14 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik heb het logo op me rug
[ afbeelding ]
Hoeee?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:50 schreef KneusTeun het volgende:
woei eindelijk doet ie het fatsoenlijk hiero!
gewoon opstarten, ik weet niet ging gewoon goedquote:
Nee. Niet dat die zeiquote:
Oh wtf mijn geld heeft die wel onthouden. De rest nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Niet dat die zeiHad dat wel een aantal keer maar dan gaf die dat echt aan. Nu deed die het gewoon.
Gisteren was bij mij het geld ook onthouden. Nu is ALLES weg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh wtf mijn geld heeft die wel onthouden. De rest niet
Ik dacht dat je online ook heists zou kunnen doen? Maar niet dus?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:00 schreef Chillings het volgende:
al die missies in het spel zijn gewoon death matches en races.
met missies had ik verwacht dat je samen werkt met andere spelers.
Natuurlijk wel.. Als dadelijk meer mensen aan spelen toe komen en een bepaald level hebben kunnen we heus wel heists enzo doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik dacht dat je online ook heists zou kunnen doen? Maar niet dus?
waarom betwijfel ik dit zowiezo alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Wou net zeggen ja.. meen het toen ergens gelezen te hebben dat je coop heists kan doen. Ik kom er vandaag nog niet door dus ik wacht 'geduldig' af...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:14 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.. Als dadelijk meer mensen aan spelen toe komen en een bepaald level hebben kunnen we heus wel heists enzo doen.
ga er maar niet uit dat het heists zijn van het niveau van de singleplayer. denk dat het meer iets is van bankmedewerker onder schot houden en geld pakken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:18 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Wou net zeggen ja.. meen het toen ergens gelezen te hebben dat je coop heists kan doen. Ik kom er vandaag nog niet door dus ik wacht 'geduldig' af...
Wordt iets later dmv gratis DLC geimplementeerd. Heeft Rockstar gewoon duidelijk aangegeven, maar het probleem is dat mensen niet lezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Samequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:19 schreef Badeendt het volgende:
Wtf, denk ik even een store te robben en loop ik weg, wordt ik ff kapot geschoten door die gast achter de balie die klaarblijkelijk een shotgun had
komt met een updatequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |