hhaha nee ps3 hier, maar xbox werkt beter dan de ps3 momenteel heb ik vernomen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
fixedstelletje ps'ers allemaal
Ik kom alleen tot het punt dat hij die cirkel in looptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Als je de race eenmaal door bent gekomen werkt alles prima
Heb ik ook, loopt naar de cirkel en dan kan geen job vinden en terug naar de single player.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik kom alleen tot het punt dat hij die cirkel in loopt
Vulgaire namen mogen niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:25 schreef Balabaster het volgende:
weet iemand hoe je je crew emblem op je shirt doet?
ik wil SMEERPIJP inc. representen maar mn emblem krijg ik er maar niet op
Ik krijg alleen een zwart scherm, dus bij jou gaat het beterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:27 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Heb ik ook, loopt naar de cirkel en dan kan geen job vinden en terug naar de single player.
? Volgens mij niet. Je verliest gewoon je geld wat je cash hebt dus gooi het op de bank?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:06 schreef YepssNL het volgende:
Je eigen bank kan ook crashen HAHA al me geld is weg van bijna $10,000
[ afbeelding ]
dat had ik gedaan, geld van bijna $10,000quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
? Volgens mij niet. Je verliest gewoon je geld wat je cash hebt dus gooi het op de bank?
Dat embleem kan je kiezen in het allereerste begin wanneer je je character modifiedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:18 schreef Balabaster het volgende:
Maare, niemand weet hoe je je crew emblem op je shirt krijgt? Of je character kan modifyen? Bij create char. kon je het volgens mij aanzetten, maar heb ik het vergeten denk ik..
Bij mij gaat die wel gewoon verder nuquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:18 schreef marimbondo het volgende:
Net ook de eerste race gedaan op de ps3, maar nu kijk ik al zo´n kleine 10 minuten naar het satelietscherm in de hoop dat er nog `iets` gaat gebeuren...
ow snap, geen manier om later dat te editen dus?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:19 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Dat embleem kan je kiezen in het allereerste begin wanneer je je character modified!
Je kan nog één keer terug naar het character creation scherm, volgens mij als je GTA Online voor de tweede keer met een personage binnenstapt, en daarna staat je uiterlijk vast.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:22 schreef Balabaster het volgende:
[..]
ow snap, geen manier om later dat te editen dus?
maar of, en welk, crew logo je op je kleding hebt moet je toch altijd kunnen blijven wisselen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan nog één keer terug naar het character creation scherm, volgens mij als je GTA Online voor de tweede keer met een personage binnenstapt, en daarna staat je uiterlijk vast.
Haar, make-up, kleding en tatoeages kan je natuurlijk nog wel onbeperkt aanpassen zolang je er maar $ voor betaalt.
bij mij doet het gewoon op de xboxquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik probeer van alles maar ik kom nergens. Online is echt stuk nu, op de X360 in ieder geval...
Zelfde hier hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Nog steeds ps3 error.
Only disc content can ve played and saving is disabled.
Ja dat kutding verleidt me en als ik me overgeef krijg ik niets.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wel in de offline game de hele tijd een melding loading gta online profile status :s
en wat nog meer ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Appelknaller het volgende:
Ook even online gespeeld nu, wel vet dat je winkels kan overvallen.
Deatmatch, racen, missies doen.quote:
samen free roamen ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Deatmatch, racen, missies doen.
Kan ook, het doet me een beetje denken aan de MP van red dead redemption.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Heb me alweer helemaal de pleuris gelachen wbt het platrijden van andere spelers.
Zat net met 2 FOK!kers in een auto, 3 sterren politie en geen ammo meer. 3 middelvingers buiten de autoquote:
Daar zat ik bij volgens mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef SevD het volgende:
[..]
Zat net met 2 FOK!kers in een auto, 3 sterren politie en geen ammo meer. 3 middelvingers buiten de auto
Ik werd er uit gegooid volgens mij, want ineens was iedereen weg en werd ik kapot geknalt door de politiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Daar zat ik bij volgens mij.
Ik reed van een parkeergarage af
Xbox?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef SevD het volgende:
[..]
Zat net met 2 FOK!kers in een auto, 3 sterren politie en geen ammo meer. 3 middelvingers buiten de auto
Ik had hetzelfde, ik heb hem 3 keer opnieuw opgestart voordat hij het uiteindelijk deed.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:38 schreef leeell het volgende:
meh, ben ik de server in, staat er nu al een kwartier Waiting for other players bij de racemissie
Neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:39 schreef Beaudelaire het volgende:
Als je samen een winkel overvalt, deel je dan ook het geld?
kleding, haar, tattoos etc welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Update gelukt
Kan je je appearance/lifestyle later eigenlijk nog aanpassen? Weinig zin om een eckte baas aan te maken atm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |