maar of, en welk, crew logo je op je kleding hebt moet je toch altijd kunnen blijven wisselen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan nog één keer terug naar het character creation scherm, volgens mij als je GTA Online voor de tweede keer met een personage binnenstapt, en daarna staat je uiterlijk vast.
Haar, make-up, kleding en tatoeages kan je natuurlijk nog wel onbeperkt aanpassen zolang je er maar $ voor betaalt.
bij mij doet het gewoon op de xboxquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik probeer van alles maar ik kom nergens. Online is echt stuk nu, op de X360 in ieder geval...
Zelfde hier hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Nog steeds ps3 error.
Only disc content can ve played and saving is disabled.
Ja dat kutding verleidt me en als ik me overgeef krijg ik niets.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wel in de offline game de hele tijd een melding loading gta online profile status :s
en wat nog meer ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Appelknaller het volgende:
Ook even online gespeeld nu, wel vet dat je winkels kan overvallen.
Deatmatch, racen, missies doen.quote:
samen free roamen ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Deatmatch, racen, missies doen.
Kan ook, het doet me een beetje denken aan de MP van red dead redemption.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |