Nee, het crew logo moet je zelf instellen bij het aanpassen van je kleding.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Komt dat crew logo automatisch op je shirt?
Moeten ze eens transparant maken, wit blok ziet er niet uit.
Geen idee of je iets mist maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:40 schreef Desunoto het volgende:
Voor zover het grootste kritiekpunt van mij: als je na afloop van een 'job' uit de server wordt gegooid dan wordt datgene dat je zojuist gehaald hebt niet meer opgeslagen.
Getennist maar uit de server gekicked als je weer naar free roam zou moeten? Opgebouwde stamina en verdiende punten voor je rank (en dat zijn er verbazingwekkend veel als je 1 set tennist!) zijn allemaal weg. Beetje jammer.![]()
Verder is de variatie in het aantal huizen nogal laag. Alles wat je kan kopen zit in Los Santos... niets in de hele wereld daaromheen. Ja, behalve een paar garages. Of mis ik iets?
kan me niet voorstellen dat het probleem zich eigen voordoet aan de spullen die ik heb staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:21 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik hoor overal tips en tricks die je met je wifi netwerk/ router moet uithalen.. Heeft dat enig nut?
je speelt dit spel toch voornamelijk met elkaar. ( in mijn geval ) lekker samen free roamen en tegen politie vechten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:45 schreef Roces18 het volgende:
Vind het overigens wel laf van Rockstar dat sommige wel online kunnen en anderen niet. Het is iedereen of niemand. Want zo zit je straks in een server met allemaal lvl 50's met vol automatische ak-47's en kom jij aan met je pistooltje
Er wordt wel een beetje aan match-making gedaan als het goed is. De vraag is alleen of dat al werktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:45 schreef Roces18 het volgende:
Vind het overigens wel laf van Rockstar dat sommige wel online kunnen en anderen niet. Het is iedereen of niemand. Want zo zit je straks in een server met allemaal lvl 50's met vol automatische ak-47's en kom jij aan met je pistooltje
Ik heb genoeg SAMP gespeeld om te weten hoe men zich gedraagt. Het eerste wat ze doen als ze jou zien is jou aanvallen. En dan moet je maar beter goed bewapend zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:47 schreef tonic1 het volgende:
[..]
je speelt dit spel toch voornamelijk met elkaar. ( in mijn geval ) lekker samen free roamen en tegen politie vechten.
prive server ? alleen jij met je vriendenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:51 schreef Roces18 het volgende:
n dan moet je maar beter goed bewapend zijn.
heb geen vriendenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:57 schreef tonic1 het volgende:
[..]
prive server ? alleen jij met je vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |