Ik ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Heb me alweer helemaal de pleuris gelachen wbt het platrijden van andere spelers.
Zat net met 2 FOK!kers in een auto, 3 sterren politie en geen ammo meer. 3 middelvingers buiten de autoquote:
Daar zat ik bij volgens mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef SevD het volgende:
[..]
Zat net met 2 FOK!kers in een auto, 3 sterren politie en geen ammo meer. 3 middelvingers buiten de auto
Ik werd er uit gegooid volgens mij, want ineens was iedereen weg en werd ik kapot geknalt door de politiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Daar zat ik bij volgens mij.
Ik reed van een parkeergarage af
Xbox?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef SevD het volgende:
[..]
Zat net met 2 FOK!kers in een auto, 3 sterren politie en geen ammo meer. 3 middelvingers buiten de auto
Ik had hetzelfde, ik heb hem 3 keer opnieuw opgestart voordat hij het uiteindelijk deed.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:38 schreef leeell het volgende:
meh, ben ik de server in, staat er nu al een kwartier Waiting for other players bij de racemissie
Neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:39 schreef Beaudelaire het volgende:
Als je samen een winkel overvalt, deel je dan ook het geld?
kleding, haar, tattoos etc welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Update gelukt
Kan je je appearance/lifestyle later eigenlijk nog aanpassen? Weinig zin om een eckte baas aan te maken atm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |