je kan in de crew joinenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Je moet gewoon geluk hebben dat je er tussen komt of niet?
Ik bedoel in een online wereld. Of kan je wel makkelijk crew leden joinen. Ik krijg nog steeds de melding dat de rockstar cloud servers unavailable zijn.quote:
same, gewoon morgen maar weer eens proberen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik bedoel in een online wereld. Of kan je wel makkelijk crew leden joinen. Ik krijg nog steeds de melding dat de rockstar cloud servers unavailable zijn.
dan moet wel een 1 van de crew online zijn in GTA Onlinequote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik bedoel in een online wereld. Of kan je wel makkelijk crew leden joinen. Ik krijg nog steeds de melding dat de rockstar cloud servers unavailable zijn.
Hier ook, komt omdat die cloud servers er weer mee gekapt zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef Laser. het volgende:
Crap. Mijn character is denk ik weer weg. Had alleen het spel herstart.
Maar moeten we dan weer een nieuwe aanmaken of worden die later weer geladen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier ook, komt omdat die cloud servers er weer mee gekapt zijn
Ik hoop het tweede, en ik heb nu eigenlijk geen zin om wéér die race te moeten doen, met het risico dat ik die character ook kwijt raak laterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:35 schreef Laser. het volgende:
[..]
Maar moeten we dan weer een nieuwe aanmaken of worden die later weer geladen?
Ik ben niet eens tot de race gekomen. Ik ben 2x toe tot het punt gekomen dat je met je auto naar de start positie van de race moet gaan, en dat daar niks is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hoop het tweede, en ik heb nu eigenlijk geen zin om wéér die race te moeten doen, met het risico dat ik die character ook kwijt raak later
Ik kon de race doen, en de 2 tutorial missies daarna. Toen crashte ie toen ik deathmatch wou doen. Daarna was ik alles kwijtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:37 schreef Laser. het volgende:
[..]
Ik ben niet eens tot de race gekomen. Ik ben 2x toe tot het punt gekomen dat je met je auto naar de start positie van de race moet gaan, en dat daar niks is.
Ook PS3 neem ik aan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kon de race doen, en de 2 tutorial missies daarna. Toen crashte ie toen ik deathmatch wou doen. Daarna was ik alles kwijtHet is echt trial & error de hele tijd. Maarja..
Jup. Je gaat wel érg makkelijk een level omhoog in het begin trouwensquote:
Ja dat merkte ik ook. Toen die race niet startte gisteren had ik wat door de stad rondgerend en mensen gemept. Was binnen no-time level 2-3.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Jup. Je gaat wel érg makkelijk een level omhoog in het begin trouwens
Race doen en winkel overvallen en je zit al op 4quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:44 schreef Laser. het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik ook. Toen die race niet startte gisteren had ik wat door de stad rondgerend en mensen gemept. Was binnen no-time level 2-3.
Dat knopje: Join Crew Members kan ik niet eens indrukken? Staat op zwart zeg maarquote:
Epic!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:14 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik heb het logo op me rug
[ afbeelding ]
Hoeee?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:50 schreef KneusTeun het volgende:
woei eindelijk doet ie het fatsoenlijk hiero!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |