haha ik zat daar ook bijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Daar zat ik bij volgens mij.
Ik reed van een parkeergarage af
Thanks.quote:
Andere regions etc...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Verdomde rockstar cloud servers..
Ik snap niet hoe zo veel mensen er al in kunnen terwijl ik er in 2 dagen nog helemaal niet in ben geweest.
Dat is toch wat anders dan GTA Online...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:04 schreef FredVleespet het volgende:
En mede dankzij dit heb ik een hard hoofd in always online
Microsoft had dan ook zo veel cloud capaciteit dat alles makkelijk had kunnen draaien.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:04 schreef FredVleespet het volgende:
En mede dankzij dit heb ik een hard hoofd in always online
Ja maar wat gaat er gebeuren als dus al die mensen online moeten op een willekeurig spel met launch. Kan me geen 1 soepele launch herinneren van games afgelopen tijd (diablo,simcity)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders dan GTA Online...
Always online is iets wat je moe(s)t op de Xbox
ik heb het logo op me rugquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Koopsie het volgende:
Het Fok! logo is nu transparantgeen idee of de crewleader het logo dan opnieuw moet selecteren.
Ja als je een error krijgtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Komt ie ooit wel eens uit die waiting for other players?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Bij gta moet je niet online... maar iedereen wil de eerste zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja maar wat gaat er gebeuren als dus al die mensen online moeten op een willekeurig spel met launch. Kan me geen 1 soepele launch herinneren van games afgelopen tijd (diablo,simcity)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |