gewoon opstarten, ik weet niet ging gewoon goedquote:
Nee. Niet dat die zeiquote:
Oh wtf mijn geld heeft die wel onthouden. De rest nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Niet dat die zeiHad dat wel een aantal keer maar dan gaf die dat echt aan. Nu deed die het gewoon.
Gisteren was bij mij het geld ook onthouden. Nu is ALLES weg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh wtf mijn geld heeft die wel onthouden. De rest niet
Ik dacht dat je online ook heists zou kunnen doen? Maar niet dus?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:00 schreef Chillings het volgende:
al die missies in het spel zijn gewoon death matches en races.
met missies had ik verwacht dat je samen werkt met andere spelers.
Natuurlijk wel.. Als dadelijk meer mensen aan spelen toe komen en een bepaald level hebben kunnen we heus wel heists enzo doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik dacht dat je online ook heists zou kunnen doen? Maar niet dus?
waarom betwijfel ik dit zowiezo alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Wou net zeggen ja.. meen het toen ergens gelezen te hebben dat je coop heists kan doen. Ik kom er vandaag nog niet door dus ik wacht 'geduldig' af...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:14 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.. Als dadelijk meer mensen aan spelen toe komen en een bepaald level hebben kunnen we heus wel heists enzo doen.
ga er maar niet uit dat het heists zijn van het niveau van de singleplayer. denk dat het meer iets is van bankmedewerker onder schot houden en geld pakken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:18 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Wou net zeggen ja.. meen het toen ergens gelezen te hebben dat je coop heists kan doen. Ik kom er vandaag nog niet door dus ik wacht 'geduldig' af...
Wordt iets later dmv gratis DLC geimplementeerd. Heeft Rockstar gewoon duidelijk aangegeven, maar het probleem is dat mensen niet lezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Samequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:19 schreef Badeendt het volgende:
Wtf, denk ik even een store te robben en loop ik weg, wordt ik ff kapot geschoten door die gast achter de balie die klaarblijkelijk een shotgun had
komt met een updatequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |