Gefeliciteerd Bubs! Veel geluk toegwenst voor jou, M. en S.!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ons meisje S. is geboren om 10:15 met een spoed ks. Ze is niet mini maar een mooie 2810 gram!
Whiej, eindelijk! Gefeliciteerd mop!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ons meisje S. is geboren om 10:15 met een spoed ks. Ze is niet mini maar een mooie 2810 gram!
En ik sta als 2equote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:53 schreef GotC het volgende:
Huuu, ik sta bovenaanEn als enige over van de oktober-mensen
goede keuze inderdaad, fijn dat alles goed is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
ik ben moe en mijn bloeddruk is laag. verder gaat het goed met mij.
Met S. gaat het ook goed. De ctg was steeds bij een wee slecht en onsluiting vorderde niet snel genoeg. Haar navelstreng zat 2x strak rond haar nekje dus de ks was de goede keuze.
die had ik nog gemist geloof ikquote:Op maandag 30 september 2013 17:45 schreef Poppejans het volgende:
Wat een uitputtingsslag voor je vrouw, Rossdale.Sterkte en succes met de allerlaatste loodjes!
Ik had vandaag een tweede goede echo! Bewegende armpjes en beentjes gezien.Zo wonderlijk dat het nu al een compleet heel mini babytje is!
Ik probeer de echo te kopieeren vanaf mn fb naar hier.Hopelijk zo zichtbaar:
10wk+2dgn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:53 schreef GotC het volgende:
Je bent echt de enige nog in oktober.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:53 schreef GotC het volgende:
gezellig he..lijkt als de dag van gisterquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef ProjSkippy het volgende:
Jup, zeker! Daar had ik mezelf voorlopig nog niet gezien.
Zo raar trouwens.. allemaal WOHTS'ers in de top 10 waar ik toch wel een zwak voor had daaro (nu nog steeds hoor!) en waarvan ik het echt 'jammer' vond dat ze doorschoven. Die mogen gewoon al 'bijna' gaan werpen!
2e!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
En ik sta als 2e
[..]
goede keuze inderdaad, fijn dat alles goed is.
Nummer zoveel, fijn dat bij jullie ook alles goed was, en een naam verzinnen ..leuk
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:08 schreef GotC het volgende:
[..]
2e!
Echt heel bizar! Ik ben zelfs de enige die zich moet melden![]()
Om dat te vieren ga ik weer naar bed
Wat heb ik gewonnen!?quote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef GotC het volgende:
Nog wijzigingen?
Oh en auto-dames: Het is sowieso idd de bobineWas behoorlijk stuk en daardoor de bougies en kabels ook.
Huuuu, maakt mij dat dan derdest?! durf niet te kijken...quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef ProjSkippy het volgende:
Jup, zeker! Daar had ik mezelf voorlopig nog niet gezien.
Zo raar trouwens.. allemaal WOHTS'ers in de top 10 waar ik toch wel een zwak voor had daaro (nu nog steeds hoor!) en waarvan ik het echt 'jammer' vond dat ze doorschoven. Die mogen gewoon al 'bijna' gaan werpen!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Huuuu, maakt mij dat dan derdest?! durf niet te kijken...![]()
[..]![]()
Da's toch leuk om te lezen!
M'n test is nog niet eens droog!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:26 schreef Burdie het volgende:
Bubseltje van harte met jullie meisje![]()
Een voorspoedig herstel gewenst.
--
En wtf @ de top tien, die zijn allemaal toch nog maar nét zwanger??? Toch??
Nou dit idd!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
M'n test is nog niet eens droog!
Huuuuu, ik zie Limone's ooievaartje nog voor me en en en GotC's blokje account en en en Martine's onvrede over een nieuw potje foliumzuur en en en ... Die hele top 10. /sentimenteel
Daar zeg je wat..iedereen van eind september+oktober is bevallen dmv keizersnedequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:09 schreef ferrari_rood het volgende:
gotc je staat op 1 wauw. Nu moet jij van de eind september en oktober mama's en papa's de eer hoog houden en "gewoon" bevallen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
M'n test is nog niet eens droog!
Huuuuu, ik zie Limone's ooievaartje nog voor me en en en GotC's blokje account en en en Martine's onvrede over een nieuw potje foliumzuur en en en ... Die hele top 10. /sentimenteel
Top 5 dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:41 schreef Mabawa. het volgende:
Lieve Bubs, jullie meisje is er!![]()
Gefeliciteerd!! Op naar een heel goed herstel!
Zeg willen jullie me niet confronteren met top 10-gesprekken?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef Limone het volgende:
[..](<als in: aaaahw)
.... en vergeet Bla's humeur niet![]()
SCORE!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:39 schreef GotC het volgende:
[..]
De eeuwige verbazing en bewondering van Yur![]()
Thanksquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:00 schreef GotC het volgende:
Kwis, welkom terug! Ik ben vol vertrouwen, 14 oktober is een prachtige dag om een eerste afspraak te hebben en je kindje te zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kijk maar uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:05 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Daar durfde ik niets over te zeggen. Straks gaat ze weer!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:08 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ThanksAlleen heb ik 14 oktober nog niet meteen de eerste echo. Mijn vk maakt zelf geen echo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meid toch. Precies... Geniet er ook van! Stel dat het gewoon goed zit! Dan heb je al deze tijd in de rats gezeten om niks
Maar snap helemaal dat je huiverig bent en het moeilijk vind..
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Dat is zonde van de tijd, en het kan ook niet goed zijn voor jou, al dat gereis. Moet je dat de hele zwangerschap blijven doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:51 schreef Musique het volgende:
Vanochtend ben ik naar Dijon gegaan voor intake arts. Naast de 2-wekelijkse echo's moet ik ook maandelijks een controle bij een gynaecoloog. 3 uur reistijd voor even bloeddruk meten en gewicht monitoren. Ik stond na 10 minuten weer buiten. Dat had ik toch net zo goed thuis kunnen doen?![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:21 schreef Purple010 het volgende:
Bla je humeur is wel herkenbaar. Op dat soort momenten spreek ik mezelf wel even toe. Kom op purple is het wel normaal hoe je reageert? Dan komen de beide voetjes vaak wel weer op de grond.
Manlief voelde dr al vrij snel (bij mn dochter dus), maar ze trapte ook vrij hard en bewoog veelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:43 schreef RunForrestRun het volgende:
Nummer zoveel, fijn dat de echo goed was. Je hebt nog genoeg tijd om een naam te bedenken!
[..]
Dat is zonde van de tijd, en het kan ook niet goed zijn voor jou, al dat gereis. Moet je dat de hele zwangerschap blijven doen?
Kwisted welkom terug!
Fijn dat je vroeg bij de vk terecht kan voor een echo. Al klinkt 14 oktober nog wel ver weg. Maar voor je het weet is het zover!
Heeft het bij jullie lang geduurd voordat man/partner de baby kon voelen? Ik ben elke keer net te laat om het van buiten te voelen dus weet niet of de schopjes al voelbaar zijn aan de buitenkant.
En lief heeft geen geduld. Als ik zijn hand pak om te voelen, haalt hij hem na een halve minuut alweer weg. "Ik voel niks."
Dan moet je geduld hebben!
Aiiiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]ja ach het is bij voorbaat meestal al duidelijk dat het niet normaal is
Mijn man zei gister nog dat hij na deze zwangerschap echt niet kon volhouden dat ik geen last van hormonen heb gehad
Als je mn kind maar niet opeet!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:26 schreef ikke_84 het volgende:
mabawa ik zie nu pas de tekst onder aan jou reactie's!! Nou heb ik lekkere trek
Heeft volgens mij niks te maken met het vasthouden van vocht, maar zwangerschap in het algemeen geeft een verhoogde kans op trombose (zie spoiler voor -heel- medische blabla).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:58 schreef Enfermera het volgende:
Musique pff dat was ook een bezoekje van niks dan..Was dat een second opinion of niet? Zit je nu wel onder controle bij een arts bij je in de buurt of niet?
Fijn dat iig alles vergoed wordt.
Nouja, opzich geen rare gedachte; je kan natuurlijk meer vocht vasthouden in je zwangerschap en daardoor wellicht verhoogde kans op trombose.. dus better safe than sorry!![]()
DjMomo oh zonde van dat shirtje zegDat doet je hormonen idd geen goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sowieso licht verhoogde kans op trombose i.c.m. het lang stilzitten in het vliegtuig lijkt me de voornaamste reden voor het aanraden van steunkousen.
Al weet ik eigenlijk niet of die kousen ook een preventieve werking hebben.
Kwis, hier draaien de duimen in ieder geval hard! Ook voor jou, Kursor!
En natuurlijk ook voor iedereen die wel wat extra draaiende duimen kan gebruiken
Kim, super dat de pretecho zo'n succes was
En Nikkie, leuk idd, die plopjesLijkt me bij een tweeling extra bijzonder
Wie van de twee voel je nou?
Enf, goed bezig met die lekkere trek![]()
![]()
Degene die later profvoetballer(ster) wordt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
En Nikkie, leuk idd, die plopjesLijkt me bij een tweeling extra bijzonder
Wie van de twee voel je nou?
For real? Ik heb die dingen niet gehad na de ks. Wel de eerste dagen erna moeten prikken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Ohja idd Coco, das waar. Ja jij weet er meer van inmiddels he
Ja, je krijgt nl die kousen ook aan na je ks, dus het heeft schijnbaar een preventieve werking
Whaha ja. Cravings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hungerer ftwIk ken het wel. Laatst moest ik erwtensoep hebben. MOEST.
Hahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Degene die later profvoetballer(ster) wordt.Of bokser
![]()
Het zwembandje zal inderdaad niet meehelpenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:21 schreef Mabawa. het volgende:
Ik voelde baby zelf met ongeveer 15 weken maar vriendlief pas met 24 weken. Deels door ongeduld en deels door buikvetjes en voorliggende placenta misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |