Gefeliciteerd Bubs! Veel geluk toegwenst voor jou, M. en S.!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ons meisje S. is geboren om 10:15 met een spoed ks. Ze is niet mini maar een mooie 2810 gram!
Whiej, eindelijk! Gefeliciteerd mop!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ons meisje S. is geboren om 10:15 met een spoed ks. Ze is niet mini maar een mooie 2810 gram!
En ik sta als 2equote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:53 schreef GotC het volgende:
Huuu, ik sta bovenaanEn als enige over van de oktober-mensen
goede keuze inderdaad, fijn dat alles goed is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
ik ben moe en mijn bloeddruk is laag. verder gaat het goed met mij.
Met S. gaat het ook goed. De ctg was steeds bij een wee slecht en onsluiting vorderde niet snel genoeg. Haar navelstreng zat 2x strak rond haar nekje dus de ks was de goede keuze.
die had ik nog gemist geloof ikquote:Op maandag 30 september 2013 17:45 schreef Poppejans het volgende:
Wat een uitputtingsslag voor je vrouw, Rossdale.Sterkte en succes met de allerlaatste loodjes!
Ik had vandaag een tweede goede echo! Bewegende armpjes en beentjes gezien.Zo wonderlijk dat het nu al een compleet heel mini babytje is!
Ik probeer de echo te kopieeren vanaf mn fb naar hier.Hopelijk zo zichtbaar:
10wk+2dgn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:53 schreef GotC het volgende:
Huuu, ik sta bovenaanEn als enige over van de oktober-mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |